Die onderste vind ik ook wel aardig.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Cpt. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zoooo nice
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Miniem het volgende:
Vans x Parra Chukka doen voor 35 euro, tweedehands zgan?
Vind het een beetje een vrouwenschoenen door de kleuren maar aan de andere kant vind ik ze wel wat hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit idee krijg ik bij die schoenen
Als ook van de sarcastische opmerkingen
Die vind ik minder door de hoge tong. Ik zie in Rotterdam wel eens mensen op lopen en dan bedoel niet alleen Fred van Leer.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Bajskorv het volgende:
Moet zeggen dat ik die nieuwe lijn inderdaad erg lekker vind. Salmon skin...
[ afbeelding ]
Beetje bling, maar wel lekker.
Eens, die hoge tong irriteert mij ook een beetje...quote:Op maandag 11 maart 2013 21:30 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Die vind ik minder door de hoge tong. Ik zie in Rotterdam wel eens mensen op lopen en dan bedoel niet alleen Fred van Leer.
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:23 schreef bokkepoot het volgende:
[..]Je plaatje werkt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit idee krijg ik bij die schoenen
Meeeer!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ook van de sarcastische opmerkingen
Hoe vallen Vans Chukka's?quote:Op maandag 11 maart 2013 21:25 schreef Cpt. het volgende:
Voor 35 euro zou ik ze wel halen. Maar ik heb een Vans obsessie
Doe normaalquote:
Is de meest irritante vraag hier omdat je zelf ook wel kan googlenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Doe normaalIk kan ze wel kopen maar dan weet ik niet of ze passen. misschien vallen ze wel kleiner of is het een smal model schoen.
chukka en era zijn juist fris voor de zomer, voor dames en heren.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:21 schreef Miniem het volgende:
Vans x Parra Chukka doen voor 35 euro, tweedehands zgan?
Vind het een beetje een vrouwenschoenen door de kleuren maar aan de andere kant vind ik ze wel wat hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op LB komt later nog een post met nieuwe foto's van de FP SS 2013 lijn. Materialen zijn dope.
Met US 7 misschienquote:Op maandag 11 maart 2013 22:14 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind de chukka altijd een beetje een kut model, lijk je klompvoetjes door te krijgen ofzo![]()
Era's wel dope maar leuker voor chicks imo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bordeaux schoenenquote:Op maandag 11 maart 2013 22:39 schreef SHOOOTO het volgende:
Filling Pieces S/S 2013:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Via Lacebag
Op deze trouw ik zeker met jequote:Op maandag 11 maart 2013 21:17 schreef Cpt. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beide zoooo nice
Dat komt omdat wij kleine voetjes hebben Atta, ik vind dat ook ik voel me net zo'n Sesamstraatfiguur.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:14 schreef Atta-boy het volgende:
Ik vind de chukka altijd een beetje een kut model, lijk je klompvoetjes door te krijgen ofzo![]()
Era's wel dope maar leuker voor chicks imo.
Maar die is nog niet verkrijgbaar...quote:
Nee, dan zou ik het hier niet posten want die shippen niet naar EU, zo lullig ben ik niet hoorquote:
Bizar, maar relaxed!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik het hier niet posten want die shippen niet naar EU, zo lullig ben ik niet hoor
Nike.com Europe gewoon
@xSanjay, dat 2de plaatje is onder voorbehoud, volgens mij is ie wel zwart maar met andere sole maar kan t nergens vinden en wilde het toch illustreren met een plaatje![]()
Denk ik ook, en die vind ik dan weer nasty. Maar die blauwe zijn heerlijk...quote:
je moet de mensen geen valse hoop geven met de re-release van de eerste Inneva'squote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:10 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Nee, dan zou ik het hier niet posten want die shippen niet naar EU, zo lullig ben ik niet hoor
Nike.com Europe gewoon
@xSanjay, dat 2de plaatje is onder voorbehoud, volgens mij is ie wel zwart maar met andere sole maar kan t nergens vinden en wilde het toch illustreren met een plaatje![]()
Yup UK en Europe komt allemaal uit hetzelfde warehousequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:11 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Bizar, maar relaxed!
PS: Domme vraag, maar betekent dit ook de UK site?
Oh ja dit is em volgens mij kon dat plaatje nergens vinden,daaaankquote:
Haal gewoon een paar dozen uit de stapel voor de Fokkers...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:17 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Yup UK en Europe komt allemaal uit hetzelfde warehouse
Zodra ik meer weet zal ik hier wel weer wat posten, maar met zulke releases weten sites als Hypebeast en Kicksonfire altijd meer dan wij (wat ik dieptriest vind maja).
geen dank, ter compensatie graag de blauwe inneva's in 10.5 en 11 apart leggen voor bajs en mij.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:18 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Oh ja dit is em volgens mij kon dat plaatje nergens vinden,daaaank
Als dat kon was ik allang rijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:18 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Haal gewoon een paar dozen uit de stapel voor de Fokkers...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En daar heb jij geen matties? Luister, SHOOOTO heeft die game onder de duim in Nederland. Kan je beter te vriend houden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:30 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Als dat kon was ik allang rijk
Die shit staat niet in Hilversum, maar in Laakdal (Belgie) of Menlo (NL). Daar heeft Nike een aantal gigantische pakhuizen met alle producten voor Europa, stores en online.
Haha nee ik kom daar serieus nooitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:37 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
En daar heb jij geen matties? Luister, SHOOOTO heeft die game onder de duim in Nederland. Kan je beter te vriend houden.
Hoezo? Ik ben zelf geen lid daar. Heb er niks mee.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:37 schreef Bajskorv het volgende:
PS: Ik had echt nooit lid moeten worden op LB, wat een afstraffing. Blij dat ik Fok heb.
Ben er tijdje geleden mee begonnen, maar ben al snel hooked aan dat soort dingen. Korte attention-span, etc. Probleem is meer dat alles wat je daar post meteen gezeik aan trekt, maar zal wel aan mij liggen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:43 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoezo? Ik ben zelf geen lid daar. Heb er niks mee.
Nee, vind die juist dope. Maar ben geloof ik de enige.quote:
Dan kijk je toch niet meer.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:44 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ben er tijdje geleden mee begonnen, maar ben al snel hooked aan dat soort dingen. Korte attention-span, etc. Probleem is meer dat alles wat je daar post meteen gezeik aan trekt, maar zal wel aan mij liggen.
Goeie test voor mijn "chill-heid".
Verslavingquote:
haha, mijn hookups zijn gelimiteerd maar zijn in principe altijd welkom. Zo heb ik voor die loempiavouwer Sinji nog Inneva's meegenomen. Wat voor release is het eigenlijk, QS?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:42 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha nee ik kom daar serieus nooit
Nou, als dat zo is dan regelt SHOOOTO die Inneva's toch effe voor je in a wink of an eye?
Ik probeer even uit te vinden wie die dingen in de winkel gaat krijgen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
haha, mijn hookups zijn gelimiteerd maar zijn in principe altijd welkom. Zo heb ik voor die loempiavouwer Sinji nog Inneva's meegenomen. Wat voor release is het eigenlijk, QS?
Wivah's en nieuwe release info. Daarnaast ben ik gewoon een neuroot, heb altijd afleidingen nodig en dat soort shit voedt het.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:55 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik kijk wel op lacebag maar post er nooit. Vind het sfeertje inderdaad niet zo, elitists all over the place.
Wivah's kijken daarentegen is leuk.
Whatever happened to Sinji?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:54 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
haha, mijn hookups zijn gelimiteerd maar zijn in principe altijd welkom. Zo heb ik voor die loempiavouwer Sinji nog Inneva's meegenomen. Wat voor release is het eigenlijk, QS?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatever you're about to discover we off that.
US release is al gweest, EU doorgeschoven naar volgende maand. (samen met de blauwe asics GL3)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:04 schreef Bajskorv het volgende:
Nice, dank. Als we toch bezig zijn: enig idee wanneer de zwarte flyknit chukka komt?
US zag ik. Liep niet erg hard, maar mijn chick is helaas net een paar weken op vakantie en kan dus niet even vanuit US bestelling doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:06 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
US release is al gweest, EU doorgeschoven naar volgende maand. (samen met de blauwe asics GL3)
thanks, BadAssBitchSmut
Zie antwoord SHOOOTOquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:04 schreef Bajskorv het volgende:
Nice, dank. Als we toch bezig zijn: enig idee wanneer de zwarte flyknit chukka komt?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:36 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens, volgens de lui op sneakers.fr is de Bricks & Mortar pack weer in de running voor 2013.
Jazeker. Alleen maar liefde voor die serie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:43 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Haha the dean van Community?
I do love that showquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:44 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Jazeker. Alleen maar liefde voor die serie.
Waarom altijd de Duitse link babs?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Jullie hebben vast al Nike.com gecheckt
http://store.nike.com/de/(...)6055/t-Skateboarding
Oh ja sorry ik werk voor de Duitse sitequote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:05 schreef Miniem het volgende:
[..]
Waarom altijd de Duitse link babs?
En normale prijs toch?![]()
Dunno! Ik gooi alles wat ik weet hier, no secrets!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:45 schreef Atta-boy het volgende:
Babs hoeveel gaan die inneva's kosten? Want die vorige release was duurrrrrrr
Dat zal wel weer ¤200 worden danquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:55 schreef SHOOOTO het volgende:
kasina heeft ze voor 199 USD staan, morgen maar weer eens wat shops lastigvallen
Correctiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 16:29 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
geen dank, ter compensatie graag de blauwe inneva's in 10, 10.5 en 11 apart leggen voor acbs2, bajs en mij.
Alleen weinig wivahs tegenwoordig. 80% zijn toepush fotos van poloquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Correctie
Oh en idd niets van aantrekken van die elitist shit op LB. Moet je ff doorheen kijken, dan ist best een grappig forum.
No worries, ik irriteer met niet snel, post alles gewoon met dikke smilies.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Correctie
Oh en idd niets van aantrekken van die elitist shit op LB. Moet je ff doorheen kijken, dan ist best een grappig forum.
Zit er al een paar jaar op maar vind het nog steeds een beetje lame dat er altijd members zijn die iemand die niet veel post af moet zeiken om zelf populairder te worden ofzo. En het dan wel heel dope vinden als iemand anders het post.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:50 schreef acbs2 het volgende:
[..]
Correctie
Volgens mij zijn die een 3(?) tal jaar oud of zo. Weinig kans dan om ze nog te vinden helaas.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef Apenkoning1 het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand waar ik deze schatjes kan vinden?
Ahw:( weet je wel wat het voor een model is?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:28 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die een 3(?) tal jaar oud of zo. Weinig kans dan om ze nog te vinden helaas.
Je bent mijn held van de dagquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:30 schreef Atta-boy het volgende:
Of je moet veel geld over hebben en ebay af zoeken
Zijn volgens mij de eerste of iig een van de eerste janoski's.
Edit: obsidian janoski's
Zijn redelijk 'oud' idd. Had ze graag gewild maar toen ik ze ging oppikken bij Sparky was m'n maat al weg helaas en daarna ook vrij snel online meen ik me te herinneren. Verder ook niet meer uitgebreid naar gezocht toen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:30 schreef Atta-boy het volgende:
Of je moet veel geld over hebben en ebay af zoeken
Zijn volgens mij de eerste of iig een van de eerste janoski's.
Edit: obsidian janoski's
Je kan ze vinden aan mijn voeten want dat is mijn foto. Hatelijk als mensen mijn foto's gebruiken zonder enige credit.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef Apenkoning1 het volgende:
[ afbeelding ]
weet iemand waar ik deze schatjes kan vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Je kan ze vinden aan mijn voeten want dat is mijn foto. Hatelijk als mensen mijn foto's gebruiken zonder enige credit.originele grapSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb een huis op een berg wanneer kom je bij me langs?
Ik geloofde je wel, waarom schrijf je die mens room of zo niet aan op instagram. Rellen om het rellen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:49 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ok.
[ link | afbeelding ]
WDYWT - Nike SB Stefan Janoski by SHOOTO, on Flickr
Ik bied mijn excuus aanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:49 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ok.
[ link | afbeelding ]
Maar dit ben jij niet want asians hebben geen been haarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:49 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ok.
[ link | afbeelding ]
Ik wou dit zeggen, maar toen zag ik mijn eigen benenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:54 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Maar dit ben jij niet want asians hebben geen been haar
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:02 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Whatever happened to Sinji?
Geen QS zover ik kan zien. Ik ga het jullie effe makkelijk maken, hieronder de launch list voor alle NSW Footwear deze month inclusief gedeeltelijk foutieve style nrs
Komen deze allemaal op de store van Nike zelf? Of zitten er ook releases bij die alleen bij andere stores te halen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the motherfucking baboon
jij was er die dag niet eens, zomaar je pa sturen voor een rafflequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:48 schreef Atta-boy het volgende:
Zet credits naar mij bij die foto van mijn vader dan a zemmer
In het begin deed ik nog wel, nu heeft het weinig zin met FB, Tumblr, Pinterest, Instagram..teveel om bij te houden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:52 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik geloofde je wel, waarom schrijf je die mens room of zo niet aan op instagram. Rellen om het rellen.
Zo nu en dan het rellen om het rellen kan best vermakelijk zijn.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:24 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
jij was er die dag niet eens, zomaar je pa sturen voor een raffle
[..]
In het begin deed ik nog wel, nu heeft het weinig zin met FB, Tumblr, Pinterest, Instagram..teveel om bij te houden.
In het midden, vans sk8 hi. In april ga ik elke dag een ander paartje aan doen en een wivah makenquote:
True. De PB's die ik daar trouwens krijgquote:Op woensdag 13 maart 2013 09:30 schreef doo. het volgende:
Maar jij bent pas 17 en hebt nog een heel leven voor je!![]()
![]()
Store releases heb ik niks mee te maken, dit is allemaal Nike.comquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:15 schreef Fruitsalade het volgende:
[..]
Komen deze allemaal op de store van Nike zelf? Of zitten er ook releases bij die alleen bij andere stores te halen zijn
Dat kreeg je op lacebag?quote:Op woensdag 13 maart 2013 09:33 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
True. De PB's die ik daar trouwens krijg![]()
"Sorry man, dacht echt dat je zo'n ouwe lul van 34 was die beetje tof liep te doen"
It's done, stuur maar die credit card gegevens en ik fix gelijk 3 paar Inneva's voor je voor half-pricequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Bajskorv het volgende:
BABS, je moet gewoon wat scriptjes runnen op die site van je, zodat wij binnen 1 nanoseconden onze orders geplaatst hebben straks...
Ik pm je zo wel ff mijn credit card details.
Thanks!!!!quote:Op woensdag 13 maart 2013 10:54 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
It's done, stuur maar die credit card gegevens en ik fix gelijk 3 paar Inneva's voor je voor half-price![]()
![]()
Waarom kies je niet voor een wat kleine cuff en stacks? Is natuurlijk wel persoonlijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:09 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Krijg de cuffs niet kleiner op deze broek en stoor mij er niet aan. Cm of 2 maar.
Heb de broek ingekort omdat ik vond dat ik teveel stacks had. Ben er nu helemaal content mee.quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:17 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Waarom kies je niet voor een wat kleine cuff en stacks? Is natuurlijk wel persoonlijk.
Meh, als je net zoveel jeans als sneakers wilt niet meerquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:56 schreef vault_tec het volgende:
Ja, gaat een beetje hand in hand. Alleen jeans als hobby is toch een stukkie cheaper
Same here. Ben sowieso steeds minder van de jeans, draag steeds meer chino's, wollen broeken, beetje hippe shizzle...quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:20 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
Voor mij zijn jeans en sneakers totaal niet met elkaar verbonden, is meer een dude ding.
Dus misschien moeten jullie een Guy-Fashion-Sneaker-Jeans-Topic maken
En voor een dame komen daar o.a. nog leggings en gekleurde broekies bij!quote:Op woensdag 13 maart 2013 13:47 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Same here. Ben sowieso steeds minder van de jeans, draag steeds meer chino's, wollen broeken, beetje hippe shizzle...
ook voor de heren zijn er ook meggings en gekleurde broekenquote:Op woensdag 13 maart 2013 13:52 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
En voor een dame komen daar o.a. nog leggings en gekleurde broekies bij!
Dan wordt het gewoon een "wat-draag-jij-vandaag(-voor-toffe-semi-hipster-h&m-outfit)-topic"
WTF is een megging??? Men legging??quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:23 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ook voor de heren zijn er ook meggings en gekleurde broekenVraag maar aan acbs2
Miauw!quote:Op woensdag 13 maart 2013 12:35 schreef vault_tec het volgende:
Ik vind 3 keer omslaan het mooiste. Uiteindelijk ben ik diegene die de broek draagt...
meggingsquote:
dacht dat jij wel zo fashion ingesteld was, maar je hebt het goed.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:24 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
WTF is een megging??? Men legging??
Heb nu een rare maat. Ben 10 kilo afgevallen en dan is mijn waist te groot voor mijn lengte.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:27 schreef BadAssBitchSmut het volgende:
[..]
Miauw!![]()
Je kan ook gewoon een broek in je maat kopen
Sorry flauw, but I had to say itDon't bite me
De enige die ik ooit in zoiets heb gezien zijn Lil' Wayne en Wiz Khalifa.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:27 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
meggings
[..]
dacht dat jij wel zo fashion ingesteld was, maar je hebt het goed.
Dat kan toch schat al mijn broeken zitten veel te strak en ben niet eens aangekomenquote:Op woensdag 13 maart 2013 14:31 schreef vault_tec het volgende:
[..]
Heb nu een rare maat. Ben 10 kilo afgevallen en dan is mijn waist te groot voor mijn lengte.
Dat is wel het mooie aan vrouw zijn! Ik kan gewn skinny's of leggings aandoen, je ziet mn patta altijd helemaal. Ik haat t als mn broek over mn schoen valt.quote:Op woensdag 13 maart 2013 14:49 schreef vault_tec het volgende:
Bedoel omdat ik zo klein ben moet ik altijd zelf mijn broeken inkorten. En vind cuffs mooi dus laat hem altijd iets langer. Anders ziet niemand je selvage:')
Moeilijke mensen heb je overal.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:04 schreef Cpt. het volgende:
Sowieso zijn de sneaker- en jeanstopics raar.
Het jeanstopic doet ook lederwaren en boots. Terwijl het sneakertopic ook "streetwear", jeans en boots doet maar je wordt weg gehaat als je met het verkeerde merk sneakers komt of zelfs de verkeerde lijn van het juiste merk (6.0).
Maar ik vind het allemaal prima zo
minus de bontkraagquote:Op woensdag 13 maart 2013 15:09 schreef vault_tec het volgende:
Ik zoek alleen nog house/waus broeken voor het uit gaan. Wil wel dat er zakken in zitten met rits anders moet ik een nektasje dragen
Als je een chille vindt, pm me dan even please.quote:Op woensdag 13 maart 2013 15:09 schreef vault_tec het volgende:
Ik zoek alleen nog house/waus broeken voor het uit gaan. Wil wel dat er zakken in zitten met rits anders moet ik een nektasje dragen
Zeg dat dan gelijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:18 schreef vault_tec het volgende:
Dat is gelijk prijzig volgens mij. Wil er max 40 eu kwijt voor zijn
Oqium dan met 80 euro voor een cap.. Ik wacht nog tot James bond bajskorv langs de winkel in Londen gaat en vervolgens bericht dat er nog wat ligt. Maar dat gaat niet lukken.quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:39 schreef Atta-boy het volgende:
Was vandaag bij patta. Vragen gewoon 75 euro voor 1 supreme shirtje of een fugly muts, best erg.
Waren een stel hypekids in de winkel die stickers wilden, je kon ook supreme stickers (geen boxlogo's) kopen voor 2,50 per stuk![]()
Die undefeated hyperdunks lagen er nog steeds btw.
Bij benG die awesome bruins ook nog en krampus dunks.
Maar ze zijn niet mooi.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:01 schreef Atta-boy het volgende:
Mensen slapen echt op die hoor. Als iemand 1 keer op lacebag post dat ze mooi zijn en er post iemand daarna een fap smiley dan zijn ze morgen allemaal uitverkocht![]()
Caps zijn vaak zo duur, 75 euro voor een tee of een muts vind ik veel erger want die zijn in resell zelfs voor veel goedkoper te krijgen.
Online store wist ik niet. Ze hebben iig wel gewone winkels zitten daar.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:06 schreef Bajskorv het volgende:
Jemig, zie nu pas dat Supreme ook een online winkel heeft in Japan en NY?
Ik heb Supreme inmiddels in NY, Tokyo en London gezien inderdaad.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:19 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Online store wist ik niet. Ze hebben iig wel gewone winkels zitten daar.
Gewoon kontje verkopen.quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Oftewel als iemand een uitgehongerde student met heat bessen ziet zoeken in het Amsterdamse Bos weten we wie het is.
quote:Op donderdag 14 maart 2013 17:28 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Niks Basj Bond. Gewoon een internationale top gigolo.
Hahahaquote:Op donderdag 14 maart 2013 17:22 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Oftewel als iemand een uitgehongerde student met heat bessen ziet zoeken in het Amsterdamse Bos weten we wie het is.
Not really feeling it.. De eerste zwarte met speckled zool was veel toffer. That was over 9000.quote:Op donderdag 14 maart 2013 18:12 schreef Bajskorv het volgende:
Die zwarte inneva met de blauwe veters komt trouwens ook op Caliroots...
De blauwe voel ik wel, die zwarte met de blauwe veters niet...quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:03 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Not really feeling it.. De eerste zwarte met speckled zool was veel toffer. That was over 9000.
Dat wel., daar past de witte zool beter bij.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:19 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
De blauwe voel ik wel, die zwarte met de blauwe veters niet...
My thoughts exactly.quote:Op donderdag 14 maart 2013 19:33 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Dat wel., daar past de witte zool beter bij.
Resellerquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:17 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Heb de Saucony x Hanon die ik van doo. had gekocht weer verkocht. Vond ze irl toch net niet, weet niet precies waarom.
Heb er zelfs nog wat winst op gemaakt die gesplit wordt met doo zodat die arme knul ook weer kan eten.
Oh toch wel? Ik vind het een leuk zomers printje hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2013 09:27 schreef Miniem het volgende:
Pickup. Toch maar gekocht, vallen een beetje groot maar niet echt hinderlijk.
[ afbeelding ]
Wat liefquote:Op donderdag 14 maart 2013 20:17 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Heb de Saucony x Hanon die ik van doo. had gekocht weer verkocht. Vond ze irl toch net niet, weet niet precies waarom.
Heb er zelfs nog wat winst op gemaakt die gesplit wordt met doo zodat die arme knul ook weer kan eten.
Ja Atta. Goeie pick up. Grachten.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:17 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ga jij je cons een netjes veteren atta! Wel dope hoor.
Slechte camera pickup:
[ afbeelding ]
Wat is er mee? Heb ze nog niet opnieuw geveterd eigenlijk maar moest dat sowieso nog doen.quote:
Gedraaide veters alles. En thanks beidenquote:Op vrijdag 15 maart 2013 16:34 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Wat is er mee? Heb ze nog niet opnieuw geveterd eigenlijk maar moest dat sowieso nog doen.
Erg nice grachten!
Waar gekocht?!quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Bajskorv het volgende:
Copped! Nu nog Inneva's en dan ben ik weer klaar voor maart...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Asics zijn hard.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:04 schreef Bajskorv het volgende:
Copped! Nu nog Inneva's en dan ben ik weer klaar voor maart...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ging kapotquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 17:49 schreef doo. het volgende:
Als nu niet zegt waar je die asics vandaan hebt zeg ik op LB dat je helemaal geen 17 bent en zijn je credits wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik mag toch hopen dat mensen die shit niet serieus nemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"The fact that most people are too stupid to know how dumb they really are, is the fabric holding our society together"
"Money might not buy happiness, but I'll take my fucking chances"
Hoop dat het een fatsoenlijke Gr. wordt. Kan ik ze op m'n gemak oppikken in de winkel en anders online bestellen.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:01 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Ging kapot![]()
Asics komen bij de usual shops, dus check je local...
Denk het wel, dit was meer een toevalligheidje.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 18:02 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Hoop dat het een fatsoenlijke Gr. wordt. Kan ik ze op m'n gemak oppikken in de winkel en anders online bestellen.
Zijn idd hard, had die bijna ook gekocht.quote:Op vrijdag 15 maart 2013 20:45 schreef acbs2 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Asics_Gel_Saga_FP by acbs2, on Flickr
Was er in eerste instantie niet helemaal kapot van toen ze uitkwamen maar begon ze wel meer te waarderen in de loop der tijd, en ze lopen goddelijk. Met personeelskorting laat ik ze dan toch niet liggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In m'n eigen maat. Lag net een half maatje te klein bij no boys allowed.Faka G
quote:Op vrijdag 15 maart 2013 23:14 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Zijn idd hard, had die bijna ook gekocht.Die had ik ook graag gewild maar had ze niet meer gezien in m'n maat. Maakt ook niet uit. Hopelijk snel die blauwe halen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In m'n eigen maat. Lag net een half maatje te klein bij no boys allowed.Love will tear us apart (Joy Division)
Nice manquote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:48 schreef vault_tec het volgende:
Moet de asics en yotd vans aan mij voorbij laten gaan. Lijkt er toch op dat ik het huis uit ga.
ik heb de Inneva's overgeslagen, patroon vond ik iets té aanwezig vergeleken net de eerste Inneva's. En materiaal was ook wat slapjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 11:13 schreef Bajskorv het volgende:
Ik heb weinig met de Saga, het hele model doet me meestal niks. Te grote zool, etc.
Wel die Inneva ge-copped in het blauw.
Ja, denk alleen niet dat het sneakerkasten gaan wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 12:20 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Nice man. Toch het huis met die sneakerkasten
?
Hm, klinkt niet goed. Ik zie ze wel binnen komen. Denk toch dat ik eindelijk een keer aan verkoop moet gaan doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 13:23 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
ik heb de Inneva's overgeslagen, patroon vond ik iets té aanwezig vergeleken net de eerste Inneva's. En materiaal was ook wat slapjes.
Je weet dat ik dibs heb op allesquote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:08 schreef vault_tec het volgende:
Ik ga, als het huis door gaat, schoenen verkopen. Als iemand interesse heeft in bepaalde paartjes in maat 40-40.5 kan je een pm sturen.
Ik ook niet, maar denk ook niet dat het wat voor mij is. Ga dan ook niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:31 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Ik ga denk ik wel naar sneakerness. Nog nooit op een sneakerbeurs geweest, ben wel benieuwd.
Wie gaan er? Met genoeg animo wil ik wel fok meeten, maak ik zelfs mn schoenen schoon.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:44 schreef doo. het volgende:
Ik ga ook sowieso naar sneakerness, fokmeet allesssss.
misschien vind jij het niet erg maar voor mijn gevoel kon het wel beter. Daarom heb ik zo ook laten staan, geld kan ik wel voor iets anders gebruiken.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 15:17 schreef Bajskorv het volgende:
[..]
Hm, klinkt niet goed. Ik zie ze wel binnen komen. Denk toch dat ik eindelijk een keer aan verkoop moet gaan doen.
Oh, wie gaat er naar sneakerness in April? Denk dat ik dan toch in Amsterdam ben.
Don't know maar ik ga de 6e.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 18:31 schreef Atta-boy het volgende:
Sneakerness x foklijst:
Bajs
Vault
Cpt
Doo
Grachten
Atta
acbs2
...
...
Mensen die ook gaan moeten hun naam er maar onder zetten
Als het kut is, vind ik het zeker erg. Maar voor mij is het helaas niet mogelijk het eerst te bekijken, dus ik koop hem nu en zie dan wel. Kan altijd verkopen, hype genoeg.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:14 schreef SHOOOTO het volgende:
Sneakerness is twee dagen dit jaar, wij moeten zelf nog beslissen wat wij gaan doen want twee dagen is zelfs voor ons too much.
[..]
misschien vind jij het niet erg maar voor mijn gevoel kon het wel beter. Daarom heb ik zo ook laten staan, geld kan ik wel voor iets anders gebruiken.
En afwerking was het duidelijk minder:
[ afbeelding ]
Klopt, een gaatje hoger was perfect geweest. Maar wist niet hoe lang de veters precies moesten zijn en had deze liggen die me iets korter leken.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:36 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Vind deze veters eigenlijk weer net iets te kort, zou ze een gaatje hoger veteren. Maar dan ben ik wel flink aan het zeuren natuurlijk.
In ieder geval wel een stuk beter dan eerst!
Ik weet niet of blue in green soho wat voor je is qua kleding. Is meer denim en denim related.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:45 schreef Bajskorv het volgende:
Trouwens net weer een bezoekje aan mijn chick in NY gepland. Deze keer een hele maandag voor mezelf, dus relaxed alle sneaker shops af. Heb eigenlijk vooral wat kleding nodig, maar vind het ook wel relaxed om wat rustiger beetje rond te kunnen kijken. Denk dat ik de fiets pak, lijkt me wel eens cool.
Ik ga het wel checken, thanks! Verder gewoon rondje Soho en Atmos in Harlem, denk ik.quote:Op zondag 17 maart 2013 15:54 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik weet niet of blue in green soho wat voor je is qua kleding. Is meer denim en denim related.
misschien een betere deal als ze voor een heel weekend gingen in plaats van 1 dag. Vorig jaar was het niet zo druk, toen was het midden in de zomervakantie gepland.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 19:42 schreef Grachtenpinguin het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom het dit jaar twee dagen is? Was het te druk vorig jaar?
Volgens mij is dit een us23 ofzo waardoor de shape beter uitkomtquote:Op zondag 17 maart 2013 20:15 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
misschien een betere deal als ze voor een heel weekend gingen in plaats van 1 dag. Vorig jaar was het niet zo druk, toen was het midden in de zomervakantie gepland.
United Arrows x New Balance 1500 UASP
[ afbeelding ]
je kan van die site met paypal kopen? Idee is leuk maar kwaliteit van die schoenen is ruk.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:39 schreef FourTet het volgende:
Weet iemand of deze schoenen in NL (of omstreken) te koop zijn?
Toms Highlands Black Men's Botas
http://www.toms.com/mens/botas/highlands-black-men-s-botas
Excuses, ik heb nog een keer zelf uitgebreid op Google gezocht en ze gevonden. Ook maar meteen in de aanbieding!
Ja, klopt hoor. Het leek me gewoon niet echt handig om schoenen vanuit de US te laten bezorgen. Zal wel hoge verzendkosten zijn enzo.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:51 schreef vault_tec het volgende:
[..]
je kan van die site met paypal kopen? Idee is leuk maar kwaliteit van die schoenen is ruk.
Dat valt reuze mee. Je moet af dingen om goede prijzen te krijgen.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:54 schreef Pedroo het volgende:
Ja, die visvims zijn lekker. Dit jaar ook maar naar sneakerness als je daar zulke steals kan vinden
Blijven erg Nice, jammer dat de zolen zo snel slijten bij vans.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:56 schreef doo. het volgende:
A ha dan maar ff sparen voor sneakerness
Beater wivahtje
[ afbeelding ]
That's my boyquote:Op maandag 18 maart 2013 13:56 schreef doo. het volgende:
A ha dan maar ff sparen voor sneakerness
Beater wivahtje
[ afbeelding ]
QFT. Maar bajs heeft dan ook veel heat gehaald.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:37 schreef SHOOOTO het volgende:
Gefeliciteerd, je bent hierbij alvast genomineerd voor de Sinji 3.0/2013 award.
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:37 schreef SHOOOTO het volgende:
Gefeliciteerd, je bent hierbij alvast genomineerd voor de Sinji 3.0/2013 award.
Cool, gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb een huis (of iig een afspraak om volgende week maandag te tekenen)
Deze zijn dopequote:
Ik voel me gepasseerd.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef vault_tec het volgende:
Inloopkast en fissa, atta en cpt altijd welkom :3
Gaat om dat witte wat je ziet.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef doo. het volgende:
Hier zie je dus echt precies helemaal niks van de veters haha
Ik heb ook alweer veel meer gekocht als ik geplanned had. Vanavond weer een paar missoni x converse ophalen die ik van vrienden gekregen hadquote:Op maandag 18 maart 2013 16:35 schreef Bajskorv het volgende:
Vandaag twee paar GL3s binnen, blauwe Inneva's en de "black concord" Hua's light...
Ouch. Ik zou rustig doen in 2013, en shop me suf. Met die Saucony x Hanon en flyknit chukka's (htm grey & red) nu 7 paar in 3 maanden.
Niet echt trots op mezelf.
Was er ook niet een andere kleur van? Zijn bijzonder lelijk idd.. De originele die bajs heeft zijn nog steeds het mooist.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:02 schreef SHOOOTO het volgende:
yuk!
Nike Free Inneva Woven “Green Poison”
[ afbeelding ]
En SHOOTOquote:Op maandag 18 maart 2013 20:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Was er ook niet een andere kleur van? Zijn bijzonder lelijk idd.. De originele die bajs heeft zijn nog steeds het mooist.
Deze nog gezien?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:19 schreef Atta-boy het volgende:
Ik had niet eens afgedingt op die visvims, gast wist niet zo goed wat ie er voor moest vragen en zei toen maar ¤100.
Die wtaps zijn hard @ doo. Zou zelf het liefst die navy's in sk8 hi of era in m'n maat hebben maar burgundy of zwart is ook zeker welkom
Vandaag veel heat gespot in A'dam zeg. Beter qua schoensel als wat ik vaak in R'dam zie.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef vault_tec het volgende:
Inloopkast en fissa, atta en cpt altijd welkom :3
Nice !quote:Op zondag 17 maart 2013 15:13 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
Nieuwe veters er in omdat die andere zo gruwelijk lang waren, daardoor droeg ik ze veel te weinig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |