That's my boyquote:Op maandag 18 maart 2013 13:56 schreef doo. het volgende:
A ha dan maar ff sparen voor sneakerness
Beater wivahtje
[ afbeelding ]
QFT. Maar bajs heeft dan ook veel heat gehaald.quote:Op maandag 18 maart 2013 17:37 schreef SHOOOTO het volgende:
Gefeliciteerd, je bent hierbij alvast genomineerd voor de Sinji 3.0/2013 award.
quote:Op maandag 18 maart 2013 17:37 schreef SHOOOTO het volgende:
Gefeliciteerd, je bent hierbij alvast genomineerd voor de Sinji 3.0/2013 award.
Cool, gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef vault_tec het volgende:
Ik heb een huis (of iig een afspraak om volgende week maandag te tekenen)
Deze zijn dopequote:
Ik voel me gepasseerd.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef vault_tec het volgende:
Inloopkast en fissa, atta en cpt altijd welkom :3
Gaat om dat witte wat je ziet.quote:Op maandag 18 maart 2013 18:30 schreef doo. het volgende:
Hier zie je dus echt precies helemaal niks van de veters haha
Ik heb ook alweer veel meer gekocht als ik geplanned had. Vanavond weer een paar missoni x converse ophalen die ik van vrienden gekregen hadquote:Op maandag 18 maart 2013 16:35 schreef Bajskorv het volgende:
Vandaag twee paar GL3s binnen, blauwe Inneva's en de "black concord" Hua's light...
Ouch. Ik zou rustig doen in 2013, en shop me suf. Met die Saucony x Hanon en flyknit chukka's (htm grey & red) nu 7 paar in 3 maanden.
Niet echt trots op mezelf.
Was er ook niet een andere kleur van? Zijn bijzonder lelijk idd.. De originele die bajs heeft zijn nog steeds het mooist.quote:Op maandag 18 maart 2013 20:02 schreef SHOOOTO het volgende:
yuk!
Nike Free Inneva Woven “Green Poison”
[ afbeelding ]
En SHOOTOquote:Op maandag 18 maart 2013 20:23 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Was er ook niet een andere kleur van? Zijn bijzonder lelijk idd.. De originele die bajs heeft zijn nog steeds het mooist.
Deze nog gezien?quote:Op maandag 18 maart 2013 16:19 schreef Atta-boy het volgende:
Ik had niet eens afgedingt op die visvims, gast wist niet zo goed wat ie er voor moest vragen en zei toen maar ¤100.
Die wtaps zijn hard @ doo. Zou zelf het liefst die navy's in sk8 hi of era in m'n maat hebben maar burgundy of zwart is ook zeker welkom
Vandaag veel heat gespot in A'dam zeg. Beter qua schoensel als wat ik vaak in R'dam zie.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:19 schreef vault_tec het volgende:
Inloopkast en fissa, atta en cpt altijd welkom :3
Nice !quote:Op zondag 17 maart 2013 15:13 schreef Atta-boy het volgende:
Wivah:
[ afbeelding ]
Nieuwe veters er in omdat die andere zo gruwelijk lang waren, daardoor droeg ik ze veel te weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |