SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kom ik zelfverzekerd over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips voor online versieren:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Geef ook anderen de ruimte om hun problemen te bespreken.
------------------------------------------------------------------------------------
geen slowchat hier!
Filosofeer hier verder over de methodiek van de menselijke balts.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.![]()
Weleens vaker dezelfde aangesproken, maar dat heb ik in real life ookquote:Op maandag 11 maart 2013 20:21 schreef debeterebob het volgende:
Vraag me af of Firefly per ongeluk wel eens dezelfde heeft gehad
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ga je er iets mee doen?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Er valt niet zoveel zinnigs over te zeggen. Ik kwam gisteren tot de conclusie dat het wel een leuk mens is en daarna dat ik haar wel leuk vond.
Dat is het verhaal wel tot nu toe.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Mij kennende niet.quote:C'est la vie
Doe maar niet.quote:C'est la vie
Gewoon schijt hebben vent. Ik ben nu ook een paar keer op me bek gegaan maar heb het in ieder geval geprobeerd.quote:Dat weet toch iedere boerenlul.![]()
Ik denk dat niemand zoveel op zijn bek gegaan is op het forum als ik. Elke actie met feedback is een leerervaring.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:37 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben vent. Ik ben nu ook een paar keer op me bek gegaan maar heb het in ieder geval geprobeerd.Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Vaak staat het ook met je houding en zelfvertrouwen. Dan komen de dingen die je zegt heel anders over. Reden waarom ik een paar jaar geleden wel veel succes had en nu even niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand zoveel op zijn bek gegaan is op het forum als ik. Elke actie met feedback is een leerervaring.Dat weet toch iedere boerenlul.![]()
gohquote:ik ben echt lang weggeweest
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.![]()
Ja, de meesten van de oude garde zitten nu in sc relaties (dat soms nog eens opleeft) en de sex sc.quote:![]()
Nog versierd in de tussentijd?quote:14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
Mij en haar samen had mooi kunnen zijn ja. Jou als wingman is net iets minder.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jammer, Heloef. Het had zo mooi kunnen wezen.Misschien dat ik nog iets probeer, maar ik zit niet echt meer te wachten op al het gezeik wat er in mijn hoofd ontstaat als ik iemand leuker ga vinden. Alles komt dan weer naar boven zeg maar.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:37 schreef DorperTed. het volgende:
[..]
Gewoon schijt hebben vent. Ik ben nu ook een paar keer op me bek gegaan maar heb het in ieder geval geprobeerd.C'est la vie
Voor wat het waard is: Het spijt me.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Mij en haar samen had mooi kunnen zijn ja. Jou als wingman is net iets minder.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Ik neem je nks kwalijk hoor.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor wat het waard is: Het spijt me.C'est la vie
Ik had het niet verwacht.quote:
Desalniettemin wil ik je helpen. Als ik je help door weg te blijven van haar, doe ik dat.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept![]()
Pull je eigenlijk al consistent?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:39 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand zoveel op zijn bek gegaan is op het forum als ik. Elke actie met feedback is een leerervaring.''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Als dit over N gaat. Zou ik zeggen hou je niet in verder. Ik heb het zo druk nu dat dat op een heel laag pitje staat.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht.
Desalniettemin wil ik je helpen. Als ik je help door weg te blijven van haar, doe ik dat.Inside geneuzel, lang verhaal. Je snapt dat ik het niet ga uitleggen.quote:Doe maar niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wij moeten Heloef gaan wingen geloof ikC'est la vie
Wat een vertrouwen weerquote:Op maandag 11 maart 2013 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als dit over N gaat. Zou ik zeggen hou je niet in verder. Ik heb het zo druk nu dat dat op een heel laag pitje staat.
[..]
Inside geneuzel, lang verhaal. Je snapt dat ik het niet ga uitleggen.
[..]
Doe maar niet.![]()
Ik voel me bij hulp op liefdesgebied altijd behandeld als een Foster Parents kind. Zielig en hulpbehoevend. Dus hoe aardig het ook bedoeld is, ik heb het niet nodig.quote:C'est la vie
Nee zo zit het niet.quote:C'est la vie
Zo laat je het wel héél erg lief klinken!quote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me bij hulp op liefdesgebied altijd behandeld als een Foster Parents kind. Zielig en hulpbehoevend. Dus hoe aardig het ook bedoeld is, ik heb het niet nodig.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens![]()
Ze bedoelen het niet kwaad. Denk ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo laat je het wel héél erg lief klinken!C'est la vie
tja, ik vind het laatdunkend van ze. alsof je een kleuter bent die aan zijn handje vastgehouden moet worden omdat het anders toch niet lukt.quote:![]()
Dat weet ik wel zeker!quote:
Ik heb nu alleen de haast onbedwingbare behoefte je te adopteren
Tante minthy!! O+
Daarom zeg ik ook dat ik het niet nodig heb.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
tja, ik vind het laatdunkend van ze. alsof je een kleuter bent die aan zijn handje vastgehouden moet worden omdat het anders toch niet lukt.
Maar ik zie het niet als kleinerend ofzo.Hebben we in ieder geval geem ruzie over welke radiozender er op moet.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker!
Ik heb nu alleen de haast onbedwingbare behoefte je te adopterenC'est la vie
Ze plagen je maar wat, neem het niet te serieusquote:Op maandag 11 maart 2013 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik het niet nodig heb.
Maar ik zie het niet als kleinerend ofzo.
[..]
Hebben we in ieder geval geem ruzie over welke radiozender er op moet.![]()
Precies!
Tante minthy!! O+
Je weet toch dat ik alleen mee ga voor de drank.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me bij hulp op liefdesgebied altijd behandeld als een Foster Parents kind. Zielig en hulpbehoevend. Dus hoe aardig het ook bedoeld is, ik heb het niet nodig.![]()
Loefje weet best dat we het zo niet bedoelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
tja, ik vind het laatdunkend van ze. alsof je een kleuter bent die aan zijn handje vastgehouden moet worden omdat het anders toch niet lukt.![]()
2 dates of een kwartiertjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:01 schreef sufkop. het volgende:
Na hoeveel dates of hoe zo'n lange tyd begin je eigenlijk een relatie?![]()
Daar is geen regel voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:01 schreef sufkop. het volgende:
Na hoeveel dates of hoe zo'n lange tyd begin je eigenlijk een relatie?
Kan na een week al zijn, of pas na een half jaar.![]()
69.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:01 schreef sufkop. het volgende:
Na hoeveel dates of hoe zo'n lange tyd begin je eigenlijk een relatie?![]()
ik vond trouwens dat coen en sander wel een goede grap hadden vandaag:
komt een jongen bij de bakker en bestelt 6 krentenbollen. zegt de bakker: "ik neuk je moeder." "is goed pap, maar geef eerst ff die krentenbollen."![]()
![]()
Is een kwestie van gevoel he.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:03 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Dacht dat mensen hier het wel zullen weten. Na een week lijkt me snel.
Daar is geen tijdlabel aan op te hangen.![]()
Even de zweefteef uithangen, maar in mijn beleving doe je dat als je je er beide goed bij voelt. Bij het ene stel is dat na een paar weken, bij het andere stel duurt dat een paar maandenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:01 schreef sufkop. het volgende:
Na hoeveel dates of hoe zo'n lange tyd begin je eigenlijk een relatie?
Tante minthy!! O+
Ik ken ook echt mensen die na twee dates een relatie hadden.quote:
C'est la vie
Ik wil gewoon lekker bij iemand kunnen hangen en samen dingen doen...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken ook echt mensen die na twee dates een relatie hadden.
Dan verzinnen we na onbepaalde tijd wel dat we allebei een exclusief gevoel bij elkaar hebben.. En noemen het dan pas relatie.
Lijkt mij fijn op die manier.Rustig aan.![]()
Ik ben veel te nuchter om heel snel een relatie te starten. En ik heb wel meer nodig dan 'het voelt gewoon heel goed'.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:58 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik wil gewoon lekker bij iemand kunnen hangen en samen dingen doen...
Dan verzinnen we na onbepaalde tijd wel dat we allebei een exclusief gevoel bij elkaar hebben.. En noemen het dan pas relatie.
Lijkt mij fijn op die manier.
Als ik mensen dat als enige argument hoor aandragen vraag ik me toch af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn.C'est la vie
Uiteindelijk maakt het ook geen flikker uit..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:03 schreef heloef het volgende:
Als ik mensen dat als enige argument hoor aandragen vraag ik me toch af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn.
Volgens mij hechten wij gewoon teveel waarde aan die stempel en moet het een fundering hebben..
Andere mensen denken gewoon tjah, ik wil dat we samen exclusief zijn... En we zien nog wel of we een goede fundering hebben.Rustig aan.![]()
Niet perse, ik zie gewoon geen nut in dat overhaaste gedoe. Gewoon alles op zijn tijd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uiteindelijk maakt het ook geen flikker uit..
Volgens mij hechten wij gewoon teveel waarde aan die stempel en moet het een fundering hebben..
Andere mensen denken gewoon tjah, ik wil dat we samen exclusief zijn... En we zien nog wel of we een goede fundering hebben.C'est la vie
Of je iets vriendin noemt of niet... In praktijk maakt het geen flikker uit behalve dat je elkaar eerder trouw beloofd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:18 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet perse, ik zie gewoon geen nut in dat overhaaste gedoe. Gewoon alles op zijn tijd.Rustig aan.![]()
Daarom.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:21 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Of je iets vriendin noemt of niet... In praktijk maakt het geen flikker uit behalve dat je elkaar eerder trouw beloofd.C'est la vie
quote:
Kvind ook dat de term ''vriendin'' alleen mag gelden voor een leuk meisje waar de relatie dus al een beetje fundering heeft ipv dat het een gammel kaartenhuis is wat totaal niet zeker is.
(Voor mij dan)Rustig aan.![]()
Heb ik ook 2 keer gehad.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken ook echt mensen die na twee dates een relatie hadden.
Maar dan hadden we elkaar al erg lang gesproken, en in de dates werd duidelijk dat het irl ook zo klikte. Voelde wel goed.
3 jaar en 1 jaar relaties aan overgehouden.
soms is het fijn om een beetje snel duidelijk te maken dat je niet wil dat de ander nog andere personen neukt.![]()
![]()
Ach hoorde gisteren dat een vriendin van m'n zusje gaat trouwen na een relatie van 3 maanden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group![]()
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:05 schreef ook_gek het volgende:
Ach hoorde gisteren dat een vriendin van m'n zusje gaat trouwen na een relatie van 3 maanden!
For great justice!![]()
Religieus? --> MOETJEquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:05 schreef ook_gek het volgende:
Ach hoorde gisteren dat een vriendin van m'n zusje gaat trouwen na een relatie van 3 maanden
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...![]()
Noop niet eens. Het is de "ware"
Naam en datum staan al op haar arm getatoeëerd.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Nope. Iemand die ik ken is super goed en pulled consistent overdag als hij de stad in looptquote:Op maandag 11 maart 2013 22:16 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Pull je eigenlijk al consistent?. Nog een lange weg te gaan!
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Ook dat nogquote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:30 schreef ook_gek het volgende:
Naam en datum staan al op haar arm getatoeëerd.
Ik ken er ook zo één, zou zomaar dezelfde kunnen zijn aangezien hij echt zo'n haagse is vol met tattoo's
Wat moet dan het argument zijn?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:03 schreef heloef het volgende:
Ik ben veel te nuchter om heel snel een relatie te starten. En ik heb wel meer nodig dan 'het voelt gewoon heel goed'.
Als ik mensen dat als enige argument hoor aandragen vraag ik me toch af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn.![]()
Sorry, ik lees hier alleen rationalisaties voor jezelf. Wat boeit jou wat anderen doen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 01:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben veel te nuchter om heel snel een relatie te starten. En ik heb wel meer nodig dan 'het voelt gewoon heel goed'.
Als ik mensen dat als enige argument hoor aandragen vraag ik me toch af waar ze in hemelsnaam mee bezig zijn.
Verder geen verkeerde denkwijze hoor, but stop comparing
Drie fokking maanden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:30 schreef ook_gek het volgende:
Naam en datum staan al op haar arm getatoeëerd.!
For great justice!![]()
Ik weet!!quote:
Maar een aangetrouwd nichtje van me is ook na 6 maanden getrouwd en binnen een jaar zwanger. Het was ook de wate en nu 4 jaar laten zijn ze nog onwijs gelukkig samen en gaat alles erg goed.
Dus het kan wel.
Maar dan nog! 3 fucking maanden
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Het hangt gewoon heel erg af van de mensen om wie het gaat.
Wat ze mee hebben gemaakt hoe ze de relatie in stappen wat het doel is etc etc.
Ik ken legio voorbeelden waarbij ik denk geen probleem na 3 maanden en ook genoeg waarbij je denkt noessss.. Maar dat is ook met trouwen na 4 jaar, 10 jaar of 13..![]()
![]()
Efkan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 11:30 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nope. Iemand die ik ken is super goed en pulled consistent overdag als hij de stad in loopt. Nog een lange weg te gaan!
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''![]()
Ik meld me hier ook maar eens.. De laatste maanden trek ik mannen aan.. Maar wát voor een mannen dan ook. Stalkers tot en met. Help!![]()
Hey jij hierquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens.. De laatste maanden trek ik mannen aan.. Maar wát voor een mannen dan ook. Stalkers tot en met. Help!
Wat een toeval
We zijn vast voor elkaar gemaakt
Nu raak ik nog meer in de warquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey jij hier
Wat een toeval
We zijn vast voor elkaar gemaakt!!
Tante minthy!! O+
Duidelijk zijn. No means no.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens.. De laatste maanden trek ik mannen aan.. Maar wát voor een mannen dan ook. Stalkers tot en met. Help!14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.![]()
OH GOD NOESSSSquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Hey jij hier
Wat een toeval
We zijn vast voor elkaar gemaakt
Ben jij stalker 6?Schijnbaar dringt; Ik heb geen interesse, niet door.quote:![]()
Ik ben nummer 2quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
OH GOD NOESSSS
Ben jij stalker 6?je kent me toch nog wel?
Negeren, blokkeren. En hopen dat ze snel verder gaan met hun leven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:20 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
OH GOD NOESSSS
Ben jij stalker 6?
[..]
Schijnbaar dringt; Ik heb geen interesse, niet door.14 SHADES OF GREY
O, jij bent die ene die dol is op vissen, ja nu weet ik het weer hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nummer 2je kent me toch nog wel?
![]()
Dat is inmiddels een standaard procedure gewordenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Negeren, blokkeren. En hopen dat ze snel verder gaan met hun leven.![]()
![]()
Vissen in World of Warcraft wel te verstaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
O, jij bent die ene die dol is op vissen, ja nu weet ik het weer hoor.Ik kom niet buiten
Oh ja waarom posten ik hier ook al weer.
14 SHADES OF GREY
Omdat het kan?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
Oh ja waarom posten ik hier ook al weer.![]()
Dan was jij niet mijn stalker helaasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vissen in World of Warcraft wel te verstaanIk kom niet buiten
![]()
![]()
Als hier dan ook nog leuke meisjes zouden zitten dan kan het nog ergens tot leiden.quote:14 SHADES OF GREY
Daar heb je een punt,quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hier dan ook nog leuke meisjes zouden zitten dan kan het nog ergens tot leiden.![]()
Hier posten alleen maar sekreten en verzuurde wijvenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als hier dan ook nog leuke meisjes zouden zitten dan kan het nog ergens tot leiden.
Tante minthy!! O+
Zelfkennisquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier posten alleen maar sekreten en verzuurde wijven
Kom je ook nog even meeposten in het angst en depressie-topic? Dan heb je mijn hele MyAT gehadquote:
Tante minthy!! O+
En jij valt in welke categorie?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier posten alleen maar sekreten en verzuurde wijven14 SHADES OF GREY
Thanks! Ik vind jou ook héél aardig enzulks.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Hier posten alleen maar sekreten en verzuurde wijven![]()
![]()
Beide, ik pak het gelijk goed aanquote:
Grapje, je kent me toch?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:38 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Thanks! Ik vind jou ook héél aardig enzulks.
Tante minthy!! O+
Het is je vergevenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Beide, ik pak het gelijk goed aan
[..]
Grapje, je kent me toch?![]()
![]()
Dat heb ik een aantal keren geprobeerd, maar dat pakte toch verkeerd uit...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:40 schreef HeavyWeaponsGuy het volgende:
Gewoon je schwans uit je broek halen en er mee zwaaien.
De rest gaat vanzelf.
Heb je ook meer constructieve tips?
Tante minthy!! O+
Ja hoor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik een aantal keren geprobeerd, maar dat pakte toch verkeerd uit...
Gewoon doen.
Zeg wat je denkt en in bepaalde gevallen doe wat je zegt.
Nee heb je, ja of een klap in je gezicht kun je krijgen.
Misschien redeneer ik wat bekakt, maar als je zoveel blauwtjes hebt gelopen als ik dan boeit het je gewoon niet meer.![]()
![]()
Whutquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb je ook meer constructieve tips?![]()
Wat is jouw toptip?14 SHADES OF GREY
Grapje Tijn, ik heb geen piemelquote:![]()
Ik heb geen tips, ik laat relatiegeneuzel meestal gewoon over me heen komen
Tante minthy!! O+
Beelden.. Brrr nee dit had je niet hoeven zeggen..quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ga toch liever voor de subtiele aanpak en lok de mannen naar me toe met m'n uitmuntende dansmoves.![]()
Sorry, ik hou ervan beestjes bij de naam te noemenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:44 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Beelden.. Brrr nee dit had je niet hoeven zeggen..
Ik ga toch liever voor de subtiele aanpak en lok de mannen naar me toe met m'n uitmuntende dansmoves.
Tante minthy!! O+
Ach ik durf geen move te maken nog steeds niet zelfs online niet. Ik weet niets te zeggen
14 SHADES OF GREY
Mijn laatste move was met Carnaval, ik weet alleen zijn naam niet meer dus dat is ook niks gewordenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik durf geen move te maken nog steeds niet zelfs online niet. Ik weet niets te zeggen![]()
![]()
Logisch je weet nooit wie er onder dat kostuum zitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mijn laatste move was met Carnaval, ik weet alleen zijn naam niet meer dus dat is ook niks geworden
14 SHADES OF GREY
Het was anders een duidelijk herkenbare indiaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch je weet nooit wie er onder dat kostuum zit
Oproep op Facebook o.i.d heeft vrij weinig zin want dr was zeker 250 man als indiaan!![]()
Dan heb je wel 250 datesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het was anders een duidelijk herkenbare indiaan.
Oproep op Facebook o.i.d heeft vrij weinig zin want dr was zeker 250 man als indiaan!wie weet wat voor leuke mannen daar tussen zitten
14 SHADES OF GREY
Ik ben bang dat ik die mensen naar het station laat gaan... En niet om de trein te halen zeg maarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Kom je ook nog even meeposten in het angst en depressie-topic? Dan heb je mijn hele MyAT gehad
Niet iedereen geeft zo makkelijk op helaasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Negeren, blokkeren. En hopen dat ze snel verder gaan met hun leven.![]()
![]()
En bedankt ook...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die mensen naar het station laat gaan... En niet om de trein te halen zeg maarTante minthy!! O+
Er rijdt toch geen trein in jouw woonplaatsquote:
Dat dan weer wel.. Toch maar eens overwegenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je wel 250 dateswie weet wat voor leuke mannen daar tussen zitten
![]()
![]()
Daarom kan ik nog wel naar het station gaan? Stations genoeg hier in de omgevingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er rijdt toch geen trein in jouw woonplaats![]()
/SCTante minthy!! O+
Ik was ook als Indiaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.. Toch maar eens overwegen
14 SHADES OF GREY
Back to the point;
Werken gigantisch slechte openingszinnen eigenlijk bij mannen?
Dan ga ik dat eens proberen.![]()
Geef een voorbeeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:59 schreef Kimberliedje het volgende:
Back to the point;
Dan ga ik dat eens proberen.
En het hangt er ook heel erg vanaf HOE je het brengt natuurlijk
Laatst werd me gevraagd; Is dit nou de beste tent van [plaatsnaam].quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geef een voorbeeld
En het hangt er ook heel erg vanaf HOE je het brengt natuurlijk
Die vond ik zo saai dat ik meteen ben omgedraaid..
Ooit heb ik eens met een vriend een avond de meeste nummers scoren gedaan.
Fishe van pokerset meegenomen en bij iedereen zeggen; Ik ga all in op jou.
Ze konden er wel om lachen gelukkig en ik ook![]()
![]()
Het moet spontaan zijn. Zo van blap rare zin en als hij/zij het leuk vindt heb je contact14 SHADES OF GREY
Als je aantrekkelijk bent werkt alles wel. Zeg gewoon hoi en anders niets.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:59 schreef Kimberliedje het volgende:
Back to the point;
Dan ga ik dat eens proberen.
Moet er niet aan denken dat er een pitje op me af komt met een 'gigantisch slechte openingszin'.![]()
![]()
Die met dat fishe is wel geinigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Laatst werd me gevraagd; Is dit nou de beste tent van [plaatsnaam].
Die vond ik zo saai dat ik meteen ben omgedraaid..
Ooit heb ik eens met een vriend een avond de meeste nummers scoren gedaan.
Fishe van pokerset meegenomen en bij iedereen zeggen; Ik ga all in op jou.
Ze konden er wel om lachen gelukkig en ik ookmaar het moet idd wel spontaan overkomen en niet te gemaakt. En als je als vrouw op een man afstapt moet je al helemaal niet te "needy" overkomen
(grootste afknapper ever, maar dat werkt 2 kanten op geloof ik
).
Needy mag alleen als je echt fucking geil bent
Ik ben trouwens ooit eens naar een meisje toegestapt met de zin: "Je zou het misschien niet zeggen, maar ik kan heel hard rennen!" (en dan rustig doorlopen).
Half uurtje later kwam ik haar tegen, zei ze tegen me: je hebt me wel aan het denken gezet
Heeft dat nog een vervolg gekregen? Heb je haar hoofd op hol gebracht?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die met dat fishe is wel geinigmaar het moet idd wel spontaan overkomen en niet te gemaakt. En als je als vrouw op een man afstapt moet je al helemaal niet te "needy" overkomen
(grootste afknapper ever, maar dat werkt 2 kanten op geloof ik
).
Needy mag alleen als je echt fucking geil bent
Ik ben trouwens ooit eens naar een meisje toegestapt met de zin: "Je zou het misschien niet zeggen, maar ik kan heel hard rennen!" (en dan rustig doorlopen).
Half uurtje later kwam ik haar tegen, zei ze tegen me: je hebt me wel aan het denken gezet14 SHADES OF GREY
Ik vond haar reactie zo freaky dat ik af ben gehaaktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft dat nog een vervolg gekregen? Heb je haar hoofd op hol gebracht?
Ik heb wel ooit eens een numemr gescoord door met een bierviltje op m'n oor naar een meisje toe te gaan en te zeggen: "Heb jij die gegooid?"
Nog paar keer gesmst enzo, maar niks mee gedaan...
Overigens maakt het gewoon geen kut uit wat je zegt, het gaat erom HOE je het zegt en HOE je met de reactie omgaat
Alles valt en staat met interactie.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Ik heb ooit eens een nummer gescoord door naar een jongen toe te lopen en te zeggen; Mijn vriendin vind jou wel leuk maar ze durft het niet te zeggen (wijzend naar), en ze zou graag je nummer willen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond haar reactie zo freaky dat ik af ben gehaakt
Ik heb wel ooit eens een numemr gescoord door met een bierviltje op m'n oor naar een meisje toe te gaan en te zeggen: "Heb jij die gegooid?"
Nog paar keer gesmst enzo, maar niks mee gedaan...
Overigens maakt het gewoon geen kut uit wat je zegt, het gaat erom HOE je het zegt en HOE je met de reactie omgaat
Vervolgens zegt ie dat ie m mij wel wil geven terwijl mijn vriendin hem echt leuk vond en ik niet![]()
![]()
Verkeerde topic, Kimberliedje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens.. De laatste maanden trek ik mannen aan.. Maar wát voor een mannen dan ook. Stalkers tot en met. Help!
En uit je andere posts kan ik niet opmaken dat je moeite hebt met versieren.
(al was 1 post van jou wel weer leuk)
![]()
Zelf versieren lukt me voor geen ene meter.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verkeerde topic, Kimberliedje.
En uit je andere posts kan ik niet opmaken dat je moeite hebt met versieren.
(al was 1 post van jou wel weer leuk)
Bezit niet echt bepaald the guts om op een jongen af te stappen die ik wél leuk vind.
Trek enkel jongens aan waar ik geen intersse in heb, ze een kans geef wat verspilde moeite was.
(welke dan?)
![]()
De meeste vrouwen versieren ook geen mannen dor op ze af te stappenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zelf versieren lukt me voor geen ene meter.
Bezit niet echt bepaald the guts om op een jongen af te stappen die ik wél leuk vind.
Trek enkel jongens aan waar ik geen intersse in heb, ze een kans geef wat verspilde moeite was.
(welke dan?)
Voor zover ik heb gemerkt zetten vrouwen ALTIJD de eerste stap (voor een succesvolle versierpoging voor de man). Dit doen ze gewoon ehel subtiel, in de buurt gaan staan, aankijken etc etc etc... het hele flirt verhaal...
Een beetje vent gaat hier op in door een gesprekje te beginnen (en dan denkt hij dat hij HAAR heeft versierd).
Kunst voor de vrouw is het subtiel te doen (en een vent te vinden die het snapt)
Oh echt?!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De meeste vrouwen versieren ook geen mannen dor op ze af te stappen
Voor zover ik heb gemerkt zetten vrouwen ALTIJD de eerste stap (voor een succesvolle versierpoging voor de man). Dit doen ze gewoon ehel subtiel, in de buurt gaan staan, aankijken etc etc etc... het hele flirt verhaal...
Een beetje vent gaat hier op in door een gesprekje te beginnen (en dan denkt hij dat hij HAAR heeft versierd).
Kunst voor de vrouw is het subtiel te doen (en een vent te vinden die het snapt)
Van dat soort dingen heb ik geen kaas gegeten, ook nooit gedaan![]()
Tante minthy!! O+
Vaak gaat het ook onbewust hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh echt?!
Van dat soort dingen heb ik geen kaas gegeten, ook nooit gedaan![]()
het is volgens mij niet zo dat vrouwen er heel bewust mee bezig zijn
Net zoals de mannen die er op ingaan en weten hoe ze wel moeten reageren (en niet zenuwachtig in een hoekje kruipen)...
Het gaat vanzelf... niet geforceerd, want dat valt op
Oh zelfs dat onderneem ik nog niet eens. Gewoon onder het mom van; Ach die heeft vast geen interesse. Maar daar moet ik maar eens overheen stappen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
(als ik het al eens heb gedaan dan werkt het in ieder geval voor geen ene meter)![]()
Als ik uitga, dan heb ik gewoon een gezellige avond met vrienden en hou ik me helemaal niet bezig met wat er verder nog aan de bar hangtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vaak gaat het ook onbewust hoorhet is volgens mij niet zo dat vrouwen er heel bewust mee bezig zijn
Net zoals de mannen die er op ingaan en weten hoe ze wel moeten reageren (en niet zenuwachtig in een hoekje kruipen)...
Het gaat vanzelf... niet geforceerd, want dat valt op![]()
Dat gaat er dus al jaren mis...Tante minthy!! O+
Zo moet je niet denken want dan leg je jezelf beperkingen opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oh zelfs dat onderneem ik nog niet eens. Gewoon onder het mom van; Ach die heeft vast geen interesse. Maar daar moet ik maar eens overheen stappen.
Het klinkt arrogant om te zeggen, maarr het beste wat je altijd kan denken is dat het niet aan jou ligt, want dat doet het niet, je bent namelijk met 2 mensen. Het ligt aan jullie, niet aan jou alleen
Je hebt gelijk hoor. Doemdenken is alleen zo makkelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken want dan leg je jezelf beperkingen op
Het klinkt arrogant om te zeggen, maarr het beste wat je altijd kan denken is dat het niet aan jou ligt, want dat doet het niet, je bent namelijk met 2 mensen. Het ligt aan jullie, niet aan jou alleen![]()
![]()
Toen ik mijn (enigszins) succesvolle vrouw ontmoette was ik er helemaaaaaaaaaal niet mee bezig, ik was daar voor een vriend van me die echt ff een luisterend oor nodig had...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik uitga, dan heb ik gewoon een gezellige avond met vrienden en hou ik me helemaal niet bezig met wat er verder nog aan de bar hangt![]()
Dat gaat er dus al jaren mis...
Op het moment dat je er mee bezig gaat gaat het al helemaal mis. Het enige wat je moet doen is open staan voor andere contactenen dat straal je uit en wat je uitstraalt komt je ook vaak toe
En de grootste afknapperquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Doemdenken is alleen zo makkelijk
Ik vind het juist knap dat Kimberliedje zelf stappen wilt gaan ondernemen! Daar is best wel lef voor nodig, lijkt me onverstandig haar daarin te ontmoedigen, dit is toch wat ze wilt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
![]()
Ik heb dus geen uitstralingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik mijn (enigszins) succesvolle vrouw ontmoette was ik er helemaaaaaaaaaal niet mee bezig, ik was daar voor een vriend van me die echt ff een luisterend oor nodig had...
Op het moment dat je er mee bezig gaat gaat het al helemaal mis. Het enige wat je moet doen is open staan voor andere contactenen dat straal je uit en wat je uitstraalt komt je ook vaak toe
![]()
Geeft ook niks, ik date wel weer eens via een andere weg
Tante minthy!! O+
Die met die pokerfichesquote:Hoe oud was je ook alweer??quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Doemdenken is alleen zo makkelijk![]()
Je leest wat je wil lezenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb dus geen uitstraling![]()
Geeft ook niks, ik date wel weer eens via een andere weg
Ik ontmoedig haar nergens...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het juist knap dat Kimberliedje zelf stappen wilt gaan ondernemen! Daar is best wel lef voor nodig, lijkt me onverstandig haar daarin te ontmoedigen, dit is toch wat ze wilt?
Ik geef alleen het advies dat het heel afhankelijk is van hoe je het brengt.
Ik ben ook wel eens versiert door een meisje waar de wanhoop vanaf straalt... De meeste mannen gaan daar niet op in (behalve onaantrekkelijke of hele onzekere types...)A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Je snapt dat ik bedoel dat ik het niet zo bedoelde toch?quote:A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Slechts (ruim) 18 jaren jongquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die met die pokerfiches
[..]
Hoe oud was je ook alweer??![]()
![]()
(of diegenen die denken snelle seks te kunnen scoren)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ontmoedig haar nergens...
Ik ben ook wel eens versiert door een meisje waar de wanhoop vanaf straalt... De meeste mannen gaan daar niet op in (behalve onaantrekkelijke of hele onzekere types...)![]()
Doe es niet zo onzeker, je hebt me voor rottere vissen uitgemaaktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je snapt dat ik bedoel dat ik het niet zo bedoelde toch?
Tante minthy!! O+
DIE LUCHT!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe es niet zo onzeker, je hebt me voor rottere vissen uitgemaakt
Maar da's alleen maar teasenIk ben een natural flirt zoals je weet
Komt helemaal goed dan hoorquote:gewoon veel interactie hebben met onbekenden, geeft een hoop inzichten en mensenkennis
en vooral trots zijn op wie je zelf bent en wat je doet. Zelfverzekerdheid is gewoon het keyword (arrogantie daarentegen niet
)
Je geeft haar eigenlijk het advies om op de voor vrouwen ouderwetse manier te gaan versieren door dicht bij de vent te gaan staan en dan min of meer af te wachten en hopen dat hij de 1e stap zet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ontmoedig haar nergens...
Ik ben ook wel eens versiert door een meisje waar de wanhoop vanaf straalt... De meeste mannen gaan daar niet op in (behalve onaantrekkelijke of hele onzekere types...)
Het is juist stoer als de vrouw de 1e stap zet!![]()
![]()
O, maar dan is er nog wel hoop voor jouquote:
Waarom lukt het je dan om zo ontzettend zeker over te komen op mensen waar je geen interesse in hebt en niet bij mensen die je echt leuk vindt?![]()
Dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je geeft haar eigenlijk het advies om op de voor vrouwen ouderwetse manier te gaan versieren door dicht bij de vent te gaan staan en dan min of meer af te wachten en hopen dat hij de 1e stap zet.
Het is juist stoer als de vrouw de 1e stap zet!
Mijn voornemen; Gewoon mezelf voorstellen aan een leuke jongen en zeggen dat ik vind dattie er leuk uit zietOf is dat te afgezaagd?
![]()
Nee, de vrouw geeft de aanzet om de man de eerste stap te laten zetten. Dus de man denkt dat hij de eerste stap zet, maar ondertussen doet zij dat...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je geeft haar eigenlijk het advies om op de voor vrouwen ouderwetse manier te gaan versieren door dicht bij de vent te gaan staan en dan min of meer af te wachten en hopen dat hij de 1e stap zet.
Het is juist stoer als de vrouw de 1e stap zet!
maar goed, vrouwen die spontaan met mannen beginnen te praten is prima hoor, wil ik zeker niet ontmoedigen, in tegendeel
Alleen moet je er ten alle tijden voor zorgen dat je geen wanhopigheid uitstraalt...A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DIE LUCHT!
Maar da's alleen maar teasenIk ben een natural flirt zoals je weet
![]()
![]()
Dat flirten heb ik ook geen kaas van gegeten... Ik vraag altijd veel te serieus door, ontkracht alle grapjes die vanuit de man komen en leg al mijn eigen grapjes voor de zekerheid vaak uit, omdat ik bang ben dat het verkeerd overkomt...
En ik hap teveel
Tante minthy!! O+
Wat is er mis met gewoon "Hoi"? (en kijken hoe het gesprek erna loopt). Nooit beginnen met een compliment, want ja dat is afgezaagd en het komt totaal niet spontaan over...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook!
Mijn voornemen; Gewoon mezelf voorstellen aan een leuke jongen en zeggen dat ik vind dattie er leuk uit zietOf is dat te afgezaagd?
Op het moment dat je tegen de gemiddelde jongen zegt dat hij er leuk uitziet denkt hij "kat in het bakkie"...A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
Satisfaction is the death of desire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |