Mijn laatste move was met Carnaval, ik weet alleen zijn naam niet meer dus dat is ook niks gewordenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
Ach ik durf geen move te maken nog steeds niet zelfs online niet. Ik weet niets te zeggen
Logisch je weet nooit wie er onder dat kostuum zitquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:53 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Mijn laatste move was met Carnaval, ik weet alleen zijn naam niet meer dus dat is ook niks geworden
Het was anders een duidelijk herkenbare indiaan.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Logisch je weet nooit wie er onder dat kostuum zit
Dan heb je wel 250 datesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:55 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Het was anders een duidelijk herkenbare indiaan.
Oproep op Facebook o.i.d heeft vrij weinig zin want dr was zeker 250 man als indiaan!
Ik ben bang dat ik die mensen naar het station laat gaan... En niet om de trein te halen zeg maarquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Kom je ook nog even meeposten in het angst en depressie-topic? Dan heb je mijn hele MyAT gehad
Niet iedereen geeft zo makkelijk op helaasquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Negeren, blokkeren. En hopen dat ze snel verder gaan met hun leven.
En bedankt ook...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik die mensen naar het station laat gaan... En niet om de trein te halen zeg maar
Er rijdt toch geen trein in jouw woonplaatsquote:
Dat dan weer wel.. Toch maar eens overwegenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan heb je wel 250 dateswie weet wat voor leuke mannen daar tussen zitten
Daarom kan ik nog wel naar het station gaan? Stations genoeg hier in de omgevingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Er rijdt toch geen trein in jouw woonplaats
Ik was ook als Indiaanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat dan weer wel.. Toch maar eens overwegen
Geef een voorbeeldquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:59 schreef Kimberliedje het volgende:
Back to the point;
Werken gigantisch slechte openingszinnen eigenlijk bij mannen?
Dan ga ik dat eens proberen.
Laatst werd me gevraagd; Is dit nou de beste tent van [plaatsnaam].quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geef een voorbeeld
En het hangt er ook heel erg vanaf HOE je het brengt natuurlijk
Als je aantrekkelijk bent werkt alles wel. Zeg gewoon hoi en anders niets.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:59 schreef Kimberliedje het volgende:
Back to the point;
Werken gigantisch slechte openingszinnen eigenlijk bij mannen?
Dan ga ik dat eens proberen.
Die met dat fishe is wel geinigquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:03 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Laatst werd me gevraagd; Is dit nou de beste tent van [plaatsnaam].
Die vond ik zo saai dat ik meteen ben omgedraaid..
Ooit heb ik eens met een vriend een avond de meeste nummers scoren gedaan.
Fishe van pokerset meegenomen en bij iedereen zeggen; Ik ga all in op jou.
Ze konden er wel om lachen gelukkig en ik ook
Heeft dat nog een vervolg gekregen? Heb je haar hoofd op hol gebracht?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die met dat fishe is wel geinigmaar het moet idd wel spontaan overkomen en niet te gemaakt. En als je als vrouw op een man afstapt moet je al helemaal niet te "needy" overkomen
(grootste afknapper ever, maar dat werkt 2 kanten op geloof ik
).
Needy mag alleen als je echt fucking geil bent
Ik ben trouwens ooit eens naar een meisje toegestapt met de zin: "Je zou het misschien niet zeggen, maar ik kan heel hard rennen!" (en dan rustig doorlopen).
Half uurtje later kwam ik haar tegen, zei ze tegen me: je hebt me wel aan het denken gezet
Ik vond haar reactie zo freaky dat ik af ben gehaaktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:07 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heeft dat nog een vervolg gekregen? Heb je haar hoofd op hol gebracht?
Ik heb ooit eens een nummer gescoord door naar een jongen toe te lopen en te zeggen; Mijn vriendin vind jou wel leuk maar ze durft het niet te zeggen (wijzend naar), en ze zou graag je nummer willen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik vond haar reactie zo freaky dat ik af ben gehaakt
Ik heb wel ooit eens een numemr gescoord door met een bierviltje op m'n oor naar een meisje toe te gaan en te zeggen: "Heb jij die gegooid?"
Nog paar keer gesmst enzo, maar niks mee gedaan...
Overigens maakt het gewoon geen kut uit wat je zegt, het gaat erom HOE je het zegt en HOE je met de reactie omgaat
Verkeerde topic, Kimberliedje.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:16 schreef Kimberliedje het volgende:
Ik meld me hier ook maar eens.. De laatste maanden trek ik mannen aan.. Maar wát voor een mannen dan ook. Stalkers tot en met. Help!
Zelf versieren lukt me voor geen ene meter.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Verkeerde topic, Kimberliedje.
En uit je andere posts kan ik niet opmaken dat je moeite hebt met versieren.
(al was 1 post van jou wel weer leuk)
De meeste vrouwen versieren ook geen mannen dor op ze af te stappenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:25 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Zelf versieren lukt me voor geen ene meter.
Bezit niet echt bepaald the guts om op een jongen af te stappen die ik wél leuk vind.
Trek enkel jongens aan waar ik geen intersse in heb, ze een kans geef wat verspilde moeite was.
(welke dan?)
Oh echt?!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
De meeste vrouwen versieren ook geen mannen dor op ze af te stappen
Voor zover ik heb gemerkt zetten vrouwen ALTIJD de eerste stap (voor een succesvolle versierpoging voor de man). Dit doen ze gewoon ehel subtiel, in de buurt gaan staan, aankijken etc etc etc... het hele flirt verhaal...
Een beetje vent gaat hier op in door een gesprekje te beginnen (en dan denkt hij dat hij HAAR heeft versierd).
Kunst voor de vrouw is het subtiel te doen (en een vent te vinden die het snapt)
Vaak gaat het ook onbewust hoorquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh echt?!
Van dat soort dingen heb ik geen kaas gegeten, ook nooit gedaan![]()
Oh zelfs dat onderneem ik nog niet eens. Gewoon onder het mom van; Ach die heeft vast geen interesse. Maar daar moet ik maar eens overheen stappen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Voor zover ik heb gemerkt zetten vrouwen ALTIJD de eerste stap (voor een succesvolle versierpoging voor de man). Dit doen ze gewoon ehel subtiel, in de buurt gaan staan, aankijken etc etc etc... het hele flirt verhaal...
Een beetje vent gaat hier op in door een gesprekje te beginnen (en dan denkt hij dat hij HAAR heeft versierd).
Kunst voor de vrouw is het subtiel te doen (en een vent te vinden die het snapt)
Als ik uitga, dan heb ik gewoon een gezellige avond met vrienden en hou ik me helemaal niet bezig met wat er verder nog aan de bar hangtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Vaak gaat het ook onbewust hoorhet is volgens mij niet zo dat vrouwen er heel bewust mee bezig zijn
Net zoals de mannen die er op ingaan en weten hoe ze wel moeten reageren (en niet zenuwachtig in een hoekje kruipen)...
Het gaat vanzelf... niet geforceerd, want dat valt op
Zo moet je niet denken want dan leg je jezelf beperkingen opquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:30 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Oh zelfs dat onderneem ik nog niet eens. Gewoon onder het mom van; Ach die heeft vast geen interesse. Maar daar moet ik maar eens overheen stappen.
Je hebt gelijk hoor. Doemdenken is alleen zo makkelijkquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zo moet je niet denken want dan leg je jezelf beperkingen op
Het klinkt arrogant om te zeggen, maarr het beste wat je altijd kan denken is dat het niet aan jou ligt, want dat doet het niet, je bent namelijk met 2 mensen. Het ligt aan jullie, niet aan jou alleen
Toen ik mijn (enigszins) succesvolle vrouw ontmoette was ik er helemaaaaaaaaaal niet mee bezig, ik was daar voor een vriend van me die echt ff een luisterend oor nodig had...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:31 schreef minthy het volgende:
[..]
Als ik uitga, dan heb ik gewoon een gezellige avond met vrienden en hou ik me helemaal niet bezig met wat er verder nog aan de bar hangt![]()
Dat gaat er dus al jaren mis...
En de grootste afknapperquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Doemdenken is alleen zo makkelijk
Ik vind het juist knap dat Kimberliedje zelf stappen wilt gaan ondernemen! Daar is best wel lef voor nodig, lijkt me onverstandig haar daarin te ontmoedigen, dit is toch wat ze wilt?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb dus geen uitstralingquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen ik mijn (enigszins) succesvolle vrouw ontmoette was ik er helemaaaaaaaaaal niet mee bezig, ik was daar voor een vriend van me die echt ff een luisterend oor nodig had...
Op het moment dat je er mee bezig gaat gaat het al helemaal mis. Het enige wat je moet doen is open staan voor andere contactenen dat straal je uit en wat je uitstraalt komt je ook vaak toe
Die met die pokerfichesquote:
Hoe oud was je ook alweer??quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:32 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Je hebt gelijk hoor. Doemdenken is alleen zo makkelijk
Je leest wat je wil lezenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik heb dus geen uitstraling![]()
Geeft ook niks, ik date wel weer eens via een andere weg
Ik ontmoedig haar nergens...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind het juist knap dat Kimberliedje zelf stappen wilt gaan ondernemen! Daar is best wel lef voor nodig, lijkt me onverstandig haar daarin te ontmoedigen, dit is toch wat ze wilt?
Je snapt dat ik bedoel dat ik het niet zo bedoelde toch?quote:
Slechts (ruim) 18 jaren jongquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Die met die pokerfiches
[..]
Hoe oud was je ook alweer??
(of diegenen die denken snelle seks te kunnen scoren)quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ontmoedig haar nergens...
Ik geef alleen het advies dat het heel afhankelijk is van hoe je het brengt.
Ik ben ook wel eens versiert door een meisje waar de wanhoop vanaf straalt... De meeste mannen gaan daar niet op in (behalve onaantrekkelijke of hele onzekere types...)
Doe es niet zo onzeker, je hebt me voor rottere vissen uitgemaaktquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je snapt dat ik bedoel dat ik het niet zo bedoelde toch?
DIE LUCHT!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Doe es niet zo onzeker, je hebt me voor rottere vissen uitgemaakt
Komt helemaal goed dan hoorquote:
Je geeft haar eigenlijk het advies om op de voor vrouwen ouderwetse manier te gaan versieren door dicht bij de vent te gaan staan en dan min of meer af te wachten en hopen dat hij de 1e stap zet.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:38 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ontmoedig haar nergens...
Ik geef alleen het advies dat het heel afhankelijk is van hoe je het brengt.
Ik ben ook wel eens versiert door een meisje waar de wanhoop vanaf straalt... De meeste mannen gaan daar niet op in (behalve onaantrekkelijke of hele onzekere types...)
O, maar dan is er nog wel hoop voor jouquote:
Dat vind ik nou ook!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je geeft haar eigenlijk het advies om op de voor vrouwen ouderwetse manier te gaan versieren door dicht bij de vent te gaan staan en dan min of meer af te wachten en hopen dat hij de 1e stap zet.
Het is juist stoer als de vrouw de 1e stap zet!
Nee, de vrouw geeft de aanzet om de man de eerste stap te laten zetten. Dus de man denkt dat hij de eerste stap zet, maar ondertussen doet zij dat...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je geeft haar eigenlijk het advies om op de voor vrouwen ouderwetse manier te gaan versieren door dicht bij de vent te gaan staan en dan min of meer af te wachten en hopen dat hij de 1e stap zet.
Het is juist stoer als de vrouw de 1e stap zet!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
DIE LUCHT!
Maar da's alleen maar teasenIk ben een natural flirt zoals je weet
![]()
Wat is er mis met gewoon "Hoi"? (en kijken hoe het gesprek erna loopt). Nooit beginnen met een compliment, want ja dat is afgezaagd en het komt totaal niet spontaan over...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:43 schreef Kimberliedje het volgende:
[..]
Dat vind ik nou ook!
Mijn voornemen; Gewoon mezelf voorstellen aan een leuke jongen en zeggen dat ik vind dattie er leuk uit zietOf is dat te afgezaagd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |