Wat een vertrouwen weerquote:Op maandag 11 maart 2013 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Als dit over N gaat. Zou ik zeggen hou je niet in verder. Ik heb het zo druk nu dat dat op een heel laag pitje staat.
[..]
Inside geneuzel, lang verhaal. Je snapt dat ik het niet ga uitleggen.
[..]
Doe maar niet.
Ik voel me bij hulp op liefdesgebied altijd behandeld als een Foster Parents kind. Zielig en hulpbehoevend. Dus hoe aardig het ook bedoeld is, ik heb het niet nodig.quote:
Nee zo zit het niet.quote:
Zo laat je het wel héél erg lief klinken!quote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me bij hulp op liefdesgebied altijd behandeld als een Foster Parents kind. Zielig en hulpbehoevend. Dus hoe aardig het ook bedoeld is, ik heb het niet nodig.
Ze bedoelen het niet kwaad. Denk ik.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Zo laat je het wel héél erg lief klinken!
tja, ik vind het laatdunkend van ze. alsof je een kleuter bent die aan zijn handje vastgehouden moet worden omdat het anders toch niet lukt.quote:
Dat weet ik wel zeker!quote:
Daarom zeg ik ook dat ik het niet nodig heb.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
tja, ik vind het laatdunkend van ze. alsof je een kleuter bent die aan zijn handje vastgehouden moet worden omdat het anders toch niet lukt.
Hebben we in ieder geval geem ruzie over welke radiozender er op moet.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker!
Ik heb nu alleen de haast onbedwingbare behoefte je te adopteren
Ze plagen je maar wat, neem het niet te serieusquote:Op maandag 11 maart 2013 23:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Daarom zeg ik ook dat ik het niet nodig heb.
Maar ik zie het niet als kleinerend ofzo.
[..]
Hebben we in ieder geval geem ruzie over welke radiozender er op moet.
Je weet toch dat ik alleen mee ga voor de drank.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me bij hulp op liefdesgebied altijd behandeld als een Foster Parents kind. Zielig en hulpbehoevend. Dus hoe aardig het ook bedoeld is, ik heb het niet nodig.
Loefje weet best dat we het zo niet bedoelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 23:36 schreef dawg het volgende:
[..]
tja, ik vind het laatdunkend van ze. alsof je een kleuter bent die aan zijn handje vastgehouden moet worden omdat het anders toch niet lukt.
2 dates of een kwartiertjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:01 schreef sufkop. het volgende:
Na hoeveel dates of hoe zo'n lange tyd begin je eigenlijk een relatie?
Daar is geen regel voor.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:01 schreef sufkop. het volgende:
69.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:01 schreef sufkop. het volgende:
Is een kwestie van gevoel he.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:03 schreef sufkop. het volgende:
[..]
Dacht dat mensen hier het wel zullen weten. Na een week lijkt me snel.
Even de zweefteef uithangen, maar in mijn beleving doe je dat als je je er beide goed bij voelt. Bij het ene stel is dat na een paar weken, bij het andere stel duurt dat een paar maandenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:01 schreef sufkop. het volgende:
Ik ken ook echt mensen die na twee dates een relatie hadden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |