nooitquote:Op maandag 11 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Zo eens met deze man![]()
Behalve dat schrijven dan, een boek moet je netjes houden.
Een roman misschien wel, maar het is soms echt handig zelf voetnoten en aantekeningen te plaatsen of terug te lezen. Daarbij heeft een veel gelezen boek soms ook wel charme....quote:Op maandag 11 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Ja. Zou fijn zijn als hij vaker aan wil schuiven.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:14 schreef Pietepietje het volgende:
100 keer liever Kees van Kooten als minister president dan Johan Fretz
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
Elke maand zijn ergernissen top 5 of zo. Twee voordelen: Wel kees, geen Jan.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef OProg het volgende:
[..]
Ja. Zou fijn zijn als hij vaker aan wil schuiven.
Een beetje, maar er in schrijvenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef wdn het volgende:
Karina niet mee eens. Je moet aan een boek kunnen zien dat het is gelezen.
Ik kreeg ooit een 8 voor lezen bij Nederlands.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef Karina het volgende:
Samen lezen is niks voor mij, ik lees veel te snel.
Het verschil is dat Kees vaak wel slimme kritiek levert met een sausje van humor....quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Elke maand zijn ergernissen top 5 of zo. Twee voordelen: Wel kees, geen Jan.
VOORlezen ben ik dan weer niet zo goed in, geen geduld voor.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik kreeg ooit een 8 voor lezen bij Nederlands.
Was een achtervolging ... had echt moeite op de juiste momenten te ademen zo snel ging het
Maar krijg een 8 met complimenten van de lerares <3
Eens. Zelfs tijdschriften houd ik netjes.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Een beetje, maar er in schrijvennooit en het moet gewoon netjes blijven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |