Die AOW-trekkende oudjes stimuleren ook de economie.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:40 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Klopt, maar een niet-roker die uiteindelijk ook ergens aan dood gaat kost ook per saldo meer. Er vanuit gaande dat ze een hoge leeftijd bereiken.
Zoals de drooglegging destijds.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:42 schreef Stickertje het volgende:
dan komt er een illegale invoer van sigaretten uit de buurlanden.. dit hou je toch nooit tegen
Regulering via de tabakszaak op de hoek. Liefst met een pasjequote:Op maandag 11 maart 2013 19:42 schreef Cynix ® het volgende:
Roken illegaal maken is in ieder geval géén oplossing.
Zie de andere drugs.
Wat zij zegt.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Oef ik had het nog niet gehoord, maar ik kan me niet voorstellen dat dit gaat winnen.
En kansloos.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:43 schreef Karina het volgende:
Oef ik had het nog niet gehoord, maar ik kan me niet voorstellen dat dit gaat winnen.
de overheid meer informatie geven over jequote:Op maandag 11 maart 2013 19:43 schreef snellejelle het volgende:
[..]
regulering via de tabakszaak op de hoek. Liefst met een pasje
Ja, haar attitude en uiterlijk is niet zo'n ramp normaalquote:Op maandag 11 maart 2013 19:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ja beetje raar idd, ze kan zo mooi zijn
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of Dries Roelvink. Gewoon om Europa te sarren
En meer bpm. Of achterstevoren, whatever.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef Pedroso het volgende:
Denk dat je de plaat een aantal keer moet horen om het goed te vinden.
het lied van Genee over Ome Jan raakte me meer dan dit nummer van Anoukquote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Derksen & Genee hebben ook muzikale ambities. Lijkt me leuk voor op het songfestival.
Of Dries Roelvink. Gewoon om Europa te sarren.
en dan grenzen dicht gooien.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Of Dries Roelvink. Gewoon om Europa te sarren.
Heb jij ook weten te achterhalen dat Wilfred Jan Boskamp bedoeld?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:46 schreef Evertjan het volgende:
[..]
het lied van Genee over Ome Jan raakte me meer dan dit nummer van Anouk
Ken ik beide niet.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:44 schreef Stickertje het volgende:
saai liedje... ik had een liedje verwacht zoals 'gir' of 'nobodies wife'
Je bedoelt bedoelt.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij ook weten te achterhalen dat Wilfred Jan Boskamp bedoeld?
Ja. Lekker snel van begrip ben je wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:46 schreef Stickertje het volgende:
huh? een nederlandse remake van nurse jackie?
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:47 schreef ThaTim het volgende:
die halina acteert zelfs als ze thee drinkt, bah
nee.quote:
Er zitten mensen te praten in de kamer, dus ik krijg niet alles meequote:Op maandag 11 maart 2013 19:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ja. Lekker snel van begrip ben je wel.
quote:
dat heet een synonisme in de singer-songwriter wereld. Tenminste dat heb ik van Johan Derksen geleerd tijdens Muziek voor Volwassenenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb jij ook weten te achterhalen dat Wilfred Jan Boskamp bedoeld?
Je moet wel hele mooie bovenarmen hebben ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:47 schreef Karina het volgende:
Mouwloze jurkjes vind ik toch niet zo mooi eigenlijk.
Geldt ook voor Katja trouwens.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:47 schreef ThaTim het volgende:
die halina acteert zelfs als ze thee drinkt, bah
ze acteert al als ze groene thee drinktquote:Op maandag 11 maart 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ze zou eens haar best moeten doen om drie woorden achter elkaar foutloos te zeggen in een film.
Gewoon irritant.quote:
echt? valt me nu echt niet opquote:
Escha is meteen weggeselecteerdquote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef Evertjan het volgende:
ze hoefde geen auditie te doen dat zegt alweer genoeg over de rest van de sollicitanten
Alle 3.. anti rook mevrouw ook..quote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Zou Matthijs ze straks allebei doen of alleen Halina?
Halina is nog wel geefbaar.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Alleen Halina. Anders krijgt Thijs tikken van Thijs.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
Correctie: Kansloze Nederlandse remakes altijdquote:
Samen met Jeroen Pauw een kwartetquote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
ja omdat ze liever in VI zit dan iedere week bij de grachtengordel elite van DWDDquote:Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Escha is meteen weggeselecteerd
In Nederland vertalen we 'remake' meestal als 'slap aftreksel'.quote:
die heeft al een krat op nuquote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
Op maandag 11 maart 2013 19:49 schreef Monolith het volgende:
Katja is toch gewoon altijd bezopen?
Dan zou ze een relatie met Wim Kieft moeten hebben.
Katja zit aan de pep op de wc.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:50 schreef waaromniet1988 het volgende:
Katja gaat zo weer huilen snuiven op het toilet
Als Paulien Cornelisse er zit zal ik die troll wel herhalen.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Oh ja seks, blote tieten het is tenslotte een Nederlandse serie.
problemen mee?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Niks mis mee tochquote:Op maandag 11 maart 2013 19:51 schreef Karina het volgende:
Niet als die twee erdoorheen kakelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Je kunt een aneurysma wel horen. FYI.
Dat!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:52 schreef Karina het volgende:
Na Medisch Centrum West kan er nooit meer een betere Nederlandse ziekenhuisserie zijn.
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:52 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Niet als die twee erdoorheen kakelen.
meer op drugsnee.nlquote:Op maandag 11 maart 2013 19:52 schreef johannes_vermeer het volgende:
Deze serie staat binnenkort op tabaknee.nl
Het is volgens mij op Showtime, en dat is betaalde tv in de VS dus ik kan me niet voorstellen dat het hele land het er over had.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef Norrage het volgende:
Is nurse Jackie uberhaupt leuk? Waarom is het uberhaupt geremaked?
uitlachen? Absoluut.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef Evertjan het volgende:
heeft er ooit iemand gelachen om Halina Reijn???
Uitgelachen meerquote:Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef Evertjan het volgende:
heeft er ooit iemand gelachen om Halina Reijn???
Ja, en die bijwerking noem je dan Katja.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:53 schreef Pietepietje het volgende:
Als je zoveel medicijnen (door elkaar) gebruikt, krijg je dan geen bijwerkingen?
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, en die bijwerking noem je dan Katja.
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ja, en die bijwerking noem je dan Katja.
dude...quote:Op maandag 11 maart 2013 19:55 schreef alors het volgende:
Halina's enthousiasme vind ik wel leuk om te zien hoorWat een haat hier op haar
Komt omdat ze lelijk isquote:Op maandag 11 maart 2013 19:55 schreef alors het volgende:
Ik zeg alleen dat ze nog acteert als ze thee drinkt.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:55 schreef alors het volgende:
kalmeringsmiddelquote:
Kalmeringsmiddel zie ik.quote:
zal wel bij VI langskomenquote:
Ik vind haar ook leuk, en helemaal niet zo lelijk als iedereen hier vindt.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:55 schreef alors het volgende:
dude.....quote:Op maandag 11 maart 2013 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind haar ook leuk, en helemaal niet zo lelijk als iedereen hier vindt.
Een pil waar bijna geen leuke tijd me te beleven is, en snuiven heeft geen ander effect op het...quote:
en Janssen natuurlijk.quote:
Hij is een ruige rocker!!quote:Op maandag 11 maart 2013 19:58 schreef Pedroso het volgende:
Alain Clark laat zijn borstharen even zien.
Nouja, het werkt dan wel sneller natuurlijk. Wist overigens ook niet dat dat gesnoven werd.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Een pil waar bijna geen leuke tijd me te beleven is, en snuiven heeft geen ander effect op het...
Serie is geschreven door kanslozen
Nic0 Dijkshoorn?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand die niks kan maar toch 'bekend' is.
Moeten ze ook verbieden. Is ook niet goed voor jequote:Op maandag 11 maart 2013 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
PR dame van de Nederlandse plamuurindustrie
Nou dat is dan geen goede reclame hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 19:59 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
PR dame van de Nederlandse plamuurindustrie
Jan Kooijemansquote:Op maandag 11 maart 2013 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Iemand die niks kan maar toch 'bekend' is.
bibi?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze wijf zie ik altijd in de nacht.
Medium, mijn ass
Die van Jamaiquote:
quote:
you're fucking me...quote:Op maandag 11 maart 2013 19:58 schreef alors het volgende:
[..]
Ik vind haar mooier dan Jojanneke iig.
Hij heeft ook weer ergens van gesnoept.:')quote:
van z'n achtergrondzangeresjequote:Op maandag 11 maart 2013 20:03 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij heeft ook weer ergens van gesnoept.:')
Ik vind Halina niet lelijk.quote:
Hij is zo net zo ruig als Kane.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Kan z'n blousje niet verder open ? Geen gezicht dat omhoog kruipende schaamhaar.
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:03 schreef Pedroso het volgende:
Kan z'n blousje niet verder open ? Geen gezicht dat omhoog kruipende schaamhaar.
jojanneke is toch velen malen leuker?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:04 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik vind Halina niet lelijk.
Ze komt soms wel wat dommig over en ze moet sowieso niet teveel praten.
Geldt ook voor zonnebrillen.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:04 schreef alors het volgende:
Mannen die altijd een hoofddeksel op hebben vertrouw ik niet.
Kan zo door naar ESF.quote:
quote:
Wel als je in beeld probeert mee te zingen enje mond niet synchroon meebeweegdquote:
Drie bekende. Kees, Kasper en Kim.quote:
Waar? in welke plaats?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:00 schreef waaromniet1988 het volgende:
Deze wijf zie ik altijd in de nacht.
Medium, mijn ass
Abdelkees.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:09 schreef Cynix ® het volgende:
Kees heeft als een van zijn typetjes al eerder het boek geschreven:
[ afbeelding ]
Zij achter Kees is wel okequote:Op maandag 11 maart 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Ik wil wel even zeggen dat er weinig lekkere wijven in het publiek zitten vandaag.
En ik mis Specularium.
quote:
Zeker. En dat doet Kees ook.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:11 schreef Pedroso het volgende:
Vind Gordon ook geen reet aan maar dat maakt iemand zelf wel uit.
Dat is Specularium, daarom zit hij hier nu niet.quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |