Dat is allemaal leuk en aardig maar er is nietsquote:Op maandag 11 maart 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon af en toe interactie met bestuur doen en om budget zeuren
Ik tegenwoordig 30%quote:Op maandag 11 maart 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig maar er is niets
Ik mag ook maar 5% van de transfer inkomsten weer investeren
Nu kunnen ze geen "THEO! THEO! THEO!" meer roepenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ook bondscoach geworden van Nederland.
De media zijn teleurgesteld dat ik de 37-jarige geblesseerde speler van vv Haaglandia, Theo Janssen niet heb opgeroepen.
Dat is wel leuk, ben ik ook. Ik ben nog ongeslagen met Nederland. Maar volgend jaar WKquote:Op maandag 11 maart 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ook bondscoach geworden van Nederland.
De media zijn teleurgesteld dat ik de 37-jarige geblesseerde speler van vv Haaglandia, Theo Janssen niet heb opgeroepen.
Heerenveen? Vitesse?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef GluonC het volgende:
Weet iemand nog een leuke ploeg ? ben het spelplezier een beetje verloren
Zoek een ploeg wat net onder de top, sub/top zit met redelijk wat talent
Ik heb Siem de Jong opgeroepen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, ben ik ook. Ik ben nog ongeslagen met Nederland. Maar volgend jaar WK. Ga ik voor elke wedstrijd de volksliederen luisteren
Ik roep hem niet meer op. Ik roep nog wel Strootman, Maher en Clasie op. Clasie speelt ook al zijn hele leven voor Feyenoord in dit spel. Maar ik heb niks beters.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Siem de Jong opgeroepen.
Net 2-2 tegen NEC, eerste tegenvaller van het seizoen. Ze scoren de 2-2 in de 94ste minuut, terwijl de blessuretijd al even was afgelopen.
Everton?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef GluonC het volgende:
Weet iemand nog een leuke ploeg ? ben het spelplezier een beetje verloren
Zoek een ploeg wat net onder de top, sub/top zit met redelijk wat talent
Die zitten er ook bij, bij mij. Siem is voor de spits.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik roep hem niet meer op. Ik roep nog wel Strootman, Maher en Clasie op. Clasie speelt ook al zijn hele leven voor Feyenoord in dit spel. Maar ik heb niks beters.
Siem is bij mij al te oud. En ik heb nu al een bazenspitsquote:Op maandag 11 maart 2013 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zitten er ook bij, bij mij. Siem is voor de spits.
Wel een grote zak met geld.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef GluonC het volgende:
Toch maar voor QPR gegaan, zit best veel uitdaging in hebben alleen weinig talent en slechte accommodatie
Clasie zat in 2017 nog steeds bij Feijenoord en toen vond ik dat hij naar een grotere club moest (F eindigde al jaren tussen plek 5 en 11)quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik roep hem niet meer op. Ik roep nog wel Strootman, Maher en Clasie op. Clasie speelt ook al zijn hele leven voor Feyenoord in dit spel. Maar ik heb niks beters.
Dat had ik net met een keeper van Twente die niet weg wou bij Twente. Prima, maar dan kom je ook niet in het Nederlands elftal.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Clasie zat in 2017 nog steeds bij Feijenoord en toen vond ik dat hij naar een grotere club moest (F eindigde al jaren tussen plek 5 en 11)
Toen beeindigde hij zn internationale carriere omdat hij mij niet aardig vond
Liverpool is kut. 1,5 Spits en geen budget. Niet mee te spelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool is dan ook wel een leuk clubje. Spelen de laatste jaren ook subtop.
Ik heb er een hele leuke game mee gehad. En is wel een uitdaging in het begin, maar na een tijdje gaat het wel beter. Alleen Suarez speelde bij mij kut.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Liverpool is kut. 1,5 Spits en geen budget. Niet mee te spelen.
Hij werd me volgens mij transfervrij aangeboden, heb die kans gelijk gepaktquote:Op maandag 11 maart 2013 00:22 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hoe heb jij Rauth te pakken gekregen met Cambuur? Bij mij wilt hij niet bij m'n team
Deze keer nietquote:Op maandag 11 maart 2013 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Good busy
[..]
Goser is naar bed, dus die zal over 5,5u wel weer online zitten (even FM'en voordat 'ie gaat werken)
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:47 schreef Keselo het volgende:
Begonnen met Cambuur dus, na een Trial Match gelijk 2 nieuwe spelertjes gehaald, beiden als back-up maar toch grote talenten voor de toekomst. Daarna even gevraagd aan het bestuur of mijn jeugdfaciliteiten verbetert konden worden, en dat gaan ze doen
Zin an.
Die was ook baas bij mij, maar heb hem toen weggedaan na het 1e seizoen. Misschien te vroegquote:Op maandag 11 maart 2013 06:37 schreef Keselo het volgende:
Michiel Hemmen
[ afbeelding ]
Deze baas gaat Cambuur kampioen maken, voel het gewoon.
Die baas heeft er in de voorbereiding tegen PEC Zwolle 4 ingelegd, nu na een helft tegen RKC ook al 2.
Herkenbaarquote:Op maandag 11 maart 2013 15:34 schreef Silv het volgende:
Bij mij komen ze bij ieder voorstel dat ik doe: "Klinkt goed, doen we alleen niet want we hebben geen geld.""
Heb het na 4 seizoenen even op pauze gezet (zat in de NPC) en ben met Farnborough begonnen, zat in de BSS maar inmiddels een goeie kandidaat voor promotie naar de NP2quote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef The_Groove het volgende:
Hey Drizzt, hoe is het eigenlijk afgelopen met Mansfield (te lui om terug te lezen)
Foutje moet kunnen, baasquote:Op maandag 11 maart 2013 17:48 schreef Silv het volgende:
Oh chill, ik heb een speler gehaald die 3 jaar lang suspended is.
*word.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon blij zijn dat ik een keer geen kampioen wordt
Kampioen worden is echt kut ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon blij zijn dat ik een keer geen kampioen wordt
Zoiets had ik afgelopen seizoen met Farnboroughquote:Op maandag 11 maart 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Brard, een andere regen, is al een legende! Apart wel, aangezien hij pas 1,5 seizoen in de basis staat.
Elftal van het jaar is iets anders. Dat snap ik ook niet helemaal hoe dat werkt.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoiets had ik afgelopen seizoen met FarnboroughIk huurde een B-speler van Fulham voor de laatste 3 maanden, maar meneer werd meteen opgenomen in het elftal van het jaar, ookal speelde hij hooguit 6 á 7 wedstrijden mee
Nee hoor. Ik zou eigenlijk ook wel een shirt willen hebben van St. Pauliquote:Op maandag 11 maart 2013 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het raar dat ik aan het rondsnuffelen ben voor een shirt van Mansfield en Farnborough?
Wil sowieso het shirt van Mansfield van seizoen 2011-2012 hebben, maar die is echt nergens te verkrijgenHeb de club al gemaild maar ze hebben alleen XXXL-shirts liggen.
Mooi logo ja. Wat zijn hun shirtjes?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het logo van Mansfield zo mooi:
[ afbeelding ]
Foto wanneer binnenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het raar dat ik aan het rondsnuffelen ben voor een shirt van Mansfield en Farnborough?
Wil sowieso het shirt van Mansfield van seizoen 2011-2012 hebben, maar die is echt nergens te verkrijgenHeb de club al gemaild maar ze hebben alleen XXXL-shirts liggen.
2011-2012:quote:Op maandag 11 maart 2013 20:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mooi logo ja. Wat zijn hun shirtjes?
Mooie kleur geel.quote:
Netjes. Mijn grootste overwinning is 7-0.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:31 schreef Tim86 het volgende:
Mijn grootste league win van de huidige FM net
[ afbeelding ]
Ik ga echt geen enorm shirt bestellenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:17 schreef Keselo het volgende:
[..]
Foto wanneer binnen
Mansfield shirt gebruiken als nachtpon?
Baasquote:
Falcao was een eindbaas bij mij in deze game ja..ik was ook bondscoach van Colombia lange tijd (nu België). Mijn angstgegner was Remy van Marseille, maar die is nu op zijn retour. Eindelijkquote:Op maandag 11 maart 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas
Ik haat sinds dit spel Falcao, Matavz en Helenius gekregen. Die kerels scoren altijd, voornamelijk tegen mij.
Falcao is echt een beest. Krijgt van 15 meter een bal loeihard tegen hem aangeschoten, maar hij gaat er gewoon in.
Tegenwoordig kan ik winnen van Twente en PSV, maar het heeft eventjes geduurd.quote:Op maandag 11 maart 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Falcao was een eindbaas bij mij in deze game ja..ik was ook bondscoach van Colombia lange tijd (nu België). Mijn angstgegner was Remy van Marseille, maar die is nu op zijn retour. Eindelijk
quote:Op maandag 11 maart 2013 20:51 schreef The_Groove het volgende:
Simpel doch effectief presenteer ik u, Havant & Waterlooville!
[ afbeelding ]
Overweeg nog steeds serieus officieel lid te worden van de 'kleine' fan club, kost 5 pond per jaar ofzo
Al de 3e keer dat ik een legendarische game heb met Havant & Waterlooville.
In FM13? Game als in wedstrijd, of bedoel je een save?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:51 schreef The_Groove het volgende:
Simpel doch effectief presenteer ik u, Havant & Waterlooville!
[ afbeelding ]
Overweeg nog steeds serieus officieel lid te worden van de 'kleine' fan club, kost 5 pond per jaar ofzo
Al de 3e keer dat ik een legendarische game heb met Havant & Waterlooville.
Irritant hequote:Op maandag 11 maart 2013 21:01 schreef Keselo het volgende:
Waarom willen mijn verstandelijk gehandicapte verdedigers altijd vanaf 30 meter op het doel schieten, als er 3 spitsen voor hun staan die allemaal recht door op de goal kunnen.
Patientjes zijn het
quote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denswil trouwens zijn eerste interland voor Suriname gespeeld.
Nathaniel Chalobah? Haha! Die wordt mij steeds gratis aangeboden door zijn zaakwaarnemer. Hij is clubloos en kan maar geen nieuwe club vinden. Wordt 'ie zó goed? Even een trial aanvragenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
Liverpool bood 17,5 miljoen voor Chalobah. Ik onderhandelde het naar 12,25 vooraf, 17,75 over 30 maanden, 10 % bij doorverkoop, 250 k na 20 wedstrijden en 250 k na 10 interlands.
Ben best tevreden, ik had toch net een nieuwe verdediger van Ajax Cape Town gehaald.
Bij mij was hij goed. Vooral fysiek, technisch was hij wat minder.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:10 schreef Winski05 het volgende:
[..]
Nathaniel Chalobah? Haha! Die wordt mij steeds gratis aangeboden door zijn zaakwaarnemer. Hij is clubloos en kan maar geen nieuwe club vinden. Wordt 'ie zó goed? Even een trial aanvragen
Save.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:04 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
In FM13? Game als in wedstrijd, of bedoel je een save?
Nicequote:Op maandag 11 maart 2013 21:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Save.
In FM09 ooit begonnen met Havant & Waterlooville, toen tot de h alve finale CL als hoogtepunt samen met winst van de Premier League en eigenlijk heb ik dat in FM11 en FM12 (en nu dus ook 13) herhaalt. Met als hoogtepunt bij FM11 de winst van de CL
Nu dus weer goed op weg
Ook met Lincoln City (The Imps! GoT geferentie!) Tot de Premier League gereikt en hem gewonnen.
Eigenlijk wel hé.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:20 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Nice
Dat is wel een shirtje waard?
quote:
Dat wordt een leukequote:Op maandag 11 maart 2013 21:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Gratis binnengehaald:
[ afbeelding ]
Nu 2,5 en kan 5 wordenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Dat wordt een leuke
Hoeveel sterren?
Mja, al zijn Garrod (23 jaar, 4 sterren) en Hackett (17 jaar, 3 sterren) nog net iets beterquote:
Hattrick Hacketquote:Op maandag 11 maart 2013 21:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, al zijn Garrod (23 jaar, 4 sterren) en Hackett (17 jaar, 3 sterren) nog net iets beter
3quote:Op maandag 11 maart 2013 21:51 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hattrick Hacket
Hoeveel hattricks heeft 'ie al gemaakt?
Rauth heeft 2x een hattrick gemaakt, allebei in bekerwedstrijdenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
32x tijdens een competitieduel vorig seizoen, en 1x tijdens een friendly tegen een miniclubje. Ik zie hem ook regelmatig scoren bij de reserves, dus die gast is goud waard voor me
Bij mij is hij daar ook international.quote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Denswil trouwens zijn eerste interland voor Suriname gespeeld.
Bij mij scoorde Suk heel vaak tegen mij. Maakte niet uit of hij bij Groningen of NAC zat..quote:Op maandag 11 maart 2013 20:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baas
Ik haat sinds dit spel Falcao, Matavz en Helenius gekregen. Die kerels scoren altijd, voornamelijk tegen mij.
Falcao is echt een beest. Krijgt van 15 meter een bal loeihard tegen hem aangeschoten, maar hij gaat er gewoon in.
Denk dan dat ik gebalanceerd aanval, veld breed, passing gevarieerd, etc. Ben er alleen nog niet uit of ik mandekking of zonedekking moet instellen...quote:VL (ondersteunend)
VC
VC
VR (ondersteunend)
ML (vleugelspits, aanvallend)
MC (balveroverende middenvelder, ondersteunend/verdedigend)
MC (vooruitgeschoven spelmaker, ondersteunend/aanvallen)
MC (spelmaker voor de verdediging, verdedigend)
MR (vleugelspits, aanvallend)
S (diepe spits, aanvallend)
Waar kan je die dingen instellen?quote:Op maandag 11 maart 2013 22:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zoiets ongeveer:
[..]
Denk dan dat ik gebalanceerd aanval, veld breed, passing gevarieerd, etc. Ben er alleen nog niet uit of ik mandekking of zonedekking moet instellen...
Teaminstructies.quote:Op maandag 11 maart 2013 22:55 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Waar kan je die dingen instellen?
Ok. Moet nog allemaal uitzoeken hoe dat precies werkt en hoe dat er invloed op heeft.quote:
Heel veelquote:Op maandag 11 maart 2013 22:59 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ok. Moet nog allemaal uitzoeken hoe dat precies werkt en hoe dat er invloed op heeft.
Oh. Dan moet ik nog uitzoeken welke instellingen er precies bij mn team passen.quote:
Netjesquote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:29 schreef BlaBla87 het volgende:
[ afbeelding ]
Even voor de duidelijkheid, Cantoni is een verdediger!
Nog steeds cambuur ja. Heb een aanvallende 4-4-2, haalde er aan het begin van het seizoen veel doelpunten mee, maar dat begint nu wel redelijk tegen te vallenquote:Op maandag 11 maart 2013 21:05 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Irritant he
Wat is je tactiek btw? Zit je nog in het 1e seizoen met Cambuur?
Schade beperken. Hoi Stevequote:Op dinsdag 12 maart 2013 05:46 schreef Keselo het volgende:
Tikje terug als je achter staat met nog 15 seconde te spelen
Wat een verstand van zaken heb ik tochquote:Op maandag 11 maart 2013 06:37 schreef Keselo het volgende:
Michiel Hemmen
[ afbeelding ]
Deze baas gaat Cambuur kampioen maken, voel het gewoon.
Die baas heeft er in de voorbereiding tegen PEC Zwolle 4 ingelegd, nu na een helft tegen RKC ook al 2.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 00:57 schreef dion_v_k het volgende:
Ik moet binnenkort maar weer eens zin krijgen want ik heb zin om weer zin in FM te krijgen
Als je een speler scout kun je kiezen wie hem precies scout.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:11 schreef BlaBla87 het volgende:
Hmm, weer eens een dagje vrij.
Kijken of we het seizoen goed kunnen eindigen!
Weet iemand hoe je de persoon kunt veranderen die het verslag over speler geeft van je eigen selectie?
Nu komt opeens die van de assistent manager van -19 elftal en die heeft nu nog niet echt de beste stats daarvoor!
Zie pijltjes!
[ afbeelding ]
Als die al eenmaal bij je club zit kun je bij spelersscherm verslagen zien maar waar je kan instellen door welke persoon van je stafquote:Op dinsdag 12 maart 2013 12:31 schreef Keselo het volgende:
[..]
Als je een speler scout kun je kiezen wie hem precies scout.
Heb nu een spits gehaald voor 110k met een PA van 160, goede deal wel
Forza Twentequote:Op dinsdag 12 maart 2013 13:35 schreef BlaBla87 het volgende:
Omg, ik dacht weer pech halve finale tegen Real heenwedstrijd met 3-2 met geluk verloren
Sta nu 5-1 voor door 4 doelpunten van heer Richard!
[ afbeelding ]
Godver de godver nu zit ik hem zijn kop gek te maken nu gaat het omlaag naar 41 miljoen gelijk concurrentie van arsenal barca en city die ook een bod hebben uitgebrachtquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:50 schreef BlaBla87 het volgende:
Ik wil hem al een seizoen lang, maar hoe ik ook probeer ik zal rond de 75 miljoen moeten betalen
Wtf!
[ afbeelding ]
Salarisbudget ook groot genoeg?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:09 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Is het ergens in FM12 mogelijk geld vanuit het transferbudget aan de club te geven? De club maakt elke maand verlies en ik heb 110M aan transfergeld
Adryan direct omtrainen naar CM en dan na een paar jaar kan je hem verkopen voor bijna 30 miljoenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:10 schreef Beverwijker het volgende:
Ik ben weer begonnen met spelen met Ajax.
Doel is met eigen jeugd en extreem goede andere jeugdspelers kopen met het geld van spelers die verkoop.
Net Sulejmani verkocht voor 5,5 miljoen
en Enoh voor 2,4 miljoen 1 miljoen in maandelijkse afbetalingen.
Daarvoor heb ik :
Adryan ( Flamengo ) 1 miljoen
Darko Lazovic ( Rode Ster ) 7,5 Miljoen voor gehaalt.
Allebij goede stats ben benieuwd als ik een beetje winst op die laatste kan maken wou eigenlijk maar maximaal 6 miljoen betalen maar dat lukte niet , ik moest een beetje opschieten want Arsenal en Barça toonde ook interesse.
Opstelling ziet er zo uit , Sommige posities ben ik niet zeker van wie er nou gaat staan.
GK : Vermeer Of Cillesen
VR : Van Rhijn
VC : Aldeweireld
VC : Moisander
VL : Blind
MC : Eriksen
MC : Schone/Adryan
MC : De Jong
AMR : Andersen/Lazovic
AML : Fischer/Lazovic
SC : Sightorsson
S1 : Vermeer/Cillesen
S2 : Ligeon
S3: Denswil
S4 : Dijks
S5 : Adryan/Schone
S6 : Serero/Andersen/Fisher/Lazovic
S7 : Babel
Iemand misschien tips waardoor mijn keuze makkelijker gaat worden ?
Gewoon Sparta leegrovenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:10 schreef Beverwijker het volgende:
Iemand misschien tips waardoor mijn keuze makkelijker gaat worden ?
Goede speler maar 75 miljoen is een belachelijk bedrag dat zou ik nooit uitgevenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:53 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Godver de godver nu zit ik hem zijn kop gek te maken nu gaat het omlaag naar 41 miljoen gelijk concurrentie van arsenal barca en city die ook een bod hebben uitgebracht
En hij koos voor Barca voor 150k per week waar ik maximaal 81 kon bieden
Probeerde het nog wel met hoge wedstrijdpremies en andere premies maar hier baal ik wel van
Dan had ik nog liever die 75 miljoen betaald!
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:12 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Adryan direct omtrainen naar CM en dan na een paar jaar kan je hem verkopen voor bijna 30 miljoen
Dat is dus wat ik had gedaan met hem
En voor de RB romario ophalen kost ook geen drol en die is nu basisspeler bij mij uit eigen jeugd en 19 miljoen waard
Dankjequote:
Dat was ik ook niet van plan, maar nu zit die bij barca te ballen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Goede speler maar 75 miljoen is een belachelijk bedrag dat zou ik nooit uitgeven
Bied ze aan voor de hoofdprijsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:48 schreef Keselo het volgende:
Stuk of 5 van mijn spelers zijn gewild bij clubs, maar niemand brengt een bod uit
Ik heb aangegeven dat er 3 gratis weg mogen en nog nietsquote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Bied ze aan voor de hoofdprijs
Kan wel de moraal erg verlagen
Dat is wel klotequote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:53 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik heb aangegeven dat er 3 gratis weg mogen en nog niets
Zoiets?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 15:55 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is wel klote
Overigens ben ik bezig van PSV een Europese topclub te makenSpeel nu in seizoen 2015/2016 en heb al 2 keer de CL gewonnen, ben 4 keer op rij kampioen en heb 4 keer de beker gepakt
Dat lijkt me best een vette game eigenlijk. Bij Ajax met Bergkamp, van Basten, Cruijff, Swart spelen enzoquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:23 schreef Keselo het volgende:
Heb een bestandje toegevoegd aan deze savegame die wat legendes als spelers in het spel zet. Van Basten, Bergkamp, Maradona, dat soort volk. Best wel spijt van want Ajax heeft nu een elftal met 18 jarige vedettes
Minder leuk als je SC Cambuur bent en je verliest een pot van Feyenoord omdat een 20 jarige Ruud Gullit je alle hoeken van het veld laat zienquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat lijkt me best een vette game eigenlijk. Bij Ajax met Bergkamp, van Basten, Cruijff, Swart spelen enzo
Dan moet je ook niet met Cambuur spelenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:25 schreef Keselo het volgende:
[..]
Minder leuk als je SC Cambuur bent en je verliest een pot van Feyenoord omdat een 20 jarige Ruud Gullit je alle hoeken van het veld laat zien
Haten op Cambuur.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan moet je ook niet met Cambuur spelen
Wel als je die spelers gaat toevoegen. Dat moet je juist doen als je met Ajax of Feyenoord speeltquote:
Dat klopt wel jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel als je die spelers gaat toevoegen. Dat moet je juist doen als je met Ajax of Feyenoord speelt
Als ze dan voor 25 miljoen een speler van jou halen heb jij er ook nog wat aanquote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:29 schreef Keselo het volgende:
[..]
Dat klopt wel ja
Er gaat echt een sneeuwbaleffect komen denk ik. Ajax verkoopt die supertalenten voor 50m per stuk
Zit er goed in, ik heb een supertalent in de spits voor 110k weten op te pikken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als ze dan voor 25 miljoen een speler van jou halen heb jij er ook nog wat aan
Je gaat lekker. Welke spelers heb je aangetrokken? En hoelang speel je FM al?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 09:56 schreef Keselo het volgende:
[..]
Wat een verstand van zaken heb ik toch
Kampioen geworden met 75 punten, de nummer 2 had er 61.
Legende Michiel Hemmen heeft er 24 in mogen schieten en is daarmee met afstand topscoorder van de Jupiler League geworden. Qua average rating moest hij alleen onder doen voor ploeggenoot Tim Bakens, die gemiddeld 0,03 hoger scoorde. Michiel is speler van het jaar in de Jupiler League geworden.
Huurling Adnane Tighadouini heeft de meeste assists op zijn naam staan met 12 en is daarmee talent van het jaar in de Jupiler League geworden.
Prima seizoen voor SC Cambuur, hopen dat we volgend jaar degradatie kunnen ontlopen. Zelf hoop ik stiekem op een plaats in de middenmoot, maar eens zien of dat haalbaar is.
Steam telt 167 uur. 2012 was het eerste FM spel dat ik speelde, maar dat heb ik maar 16 uur gespeeld.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 17:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je gaat lekker. Welke spelers heb je aangetrokken? En hoelang speel je FM al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 27% gewijzigd door Keselo op 12-03-2013 18:15:22 ]
Bij mij telt Steam 178 uurtjes. Het is het eerste FM dat ik speel.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:03 schreef Keselo het volgende:
[..]
Steam telt 167 uur. 2012 was het eerste FM spel dat ik speelde, maar dat heb ik maar 16 uur gespeeld.
Zal wel even wat screentjes maken van mijn beste aangetrokken spelers.
Netjes. Helemaal opgebouwd? En je team zit nu vol regens?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Mike009000 het volgende:
Ik zit nu in februari 2027. Met altrincham begonnen in de Blue Square North en inmiddels al een aantal jaar Premier League en ben ook Europees actief. Ben nog geen kampioen geworden..
Wel de League Cup en FA Cup al eens op mijn naam mogen schrijven.
Dit seizoen sta ik 2e, finale League Cup (tegen man utd), 2e ronde Champions League (tegen Fiorentina) en in de vijfde ronde van de FA Cup (tegen Everton).
Verder ben ik bondscoach van Belgie, waarmee ik op het WK de finale heb behaald, maar deze ging helaas verloren (tegen Nederland).
FM 2012 overigens.
En je staf? En je training? Alles 5 sterren zeker?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:17 schreef Mike009000 het volgende:
Ja in het begin ging het vrij rustig, maar daarna kreeg ik goede jeugd en de goede transfervrije spelers. Zit nu inderdaad helemaal vol regens. Tim Krul is volgens mij de laatste 'echte' speler die bij mij in dienst was.
Excuus, bijna alleen regens. Heb nog Ian Grandison in de selectie. Rechtsback die in 2011/2012 in dienst is van Everton.
Komt wel goed, schatjequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:30 schreef DeHovenier het volgende:
Weer een blessure, en geen vervanger want die is ook geblesseerd
Boven je bed?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:27 schreef BlaBla87 het volgende:
Heeey, al die jaren investeren in accomedaties is een feit
Voor het eerst een 5 sterren regen uit eigen jeugd 15 jaar nog geen topstats maar dus wel in potentie!
Die ga ik even inlijsten!
Beter ga ik deze winnen! Of anders een andere keer, als ik een topfitte selectie heb!quote:
Ja dat denk ik wel jaquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Boven je bed?
[..]
Beter ga ik deze winnen! Of anders een andere keer, als ik een topfitte selectie heb!
Zijn creatieve vrijheid beperken . en niet roamen van zijn positiequote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:36 schreef DeHovenier het volgende:
Rchtsback dus geblessserd, geen vervanger dus een extra centrale verdediger erbij. En die kut Chery schiet steeds van afstand en mist altijd
Kun je dat niet uitzetten? Al gedaan. Minder schoten op afstand en meer passen. Kijken of dat werkt.
Ook nog. Ik heb alleen Afstandsschoten naar zelden gezet en Doorsteekballen naar vaak.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zijn creatieve vrijheid beperken . en niet roamen van zijn positie
Als die dan nog zo vaak overknalt ga je dat er wss niet meer uitkrijgenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:40 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ook nog. Ik heb alleen Afstandsschoten naar zelden gezet en Doorsteekballen naar vaak.
Creatieve vrijheid teruggezet, maar dat roaming van positie kan ik niet vinden.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:41 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die dan nog zo vaak overknalt ga je dat er wss niet meer uitkrijgen
Ik speel in het Engels. mss vrijheid van positie ofzo?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Creatieve vrijheid teruggezet, maar dat roaming van positie kan ik niet vinden.
Vrije rol vanuit positie idd. Aangepast!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik speel in het Engels. mss vrijheid van positie ofzo?
Wat is je doelstelling?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Een goed begin is het halve werk....
1-2 verlies tegen nr 21 Bari en nog maar 1 punt voor op Samp.
Degradatie voorkomen.quote:
Vind die 3e het leukste.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Prachtige logo's in Italië trouwens.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Een hattrick van huurling Carmine de Sena zorgt voor een 1-4 overwinning op Juve Stabia op de laatste speeldag en dus de 2e plaats en directe promotie naar de Serie A!
dat Pescara 2 punten liet liggen bij Empoli hielp ook mee...
[ afbeelding ]
Helaas net geen kampioen dus ondanks die kleine voorsprong 4 wedstrijden geleden, maar met promoveren in een seizoen waar degradatie ontlopen de bedoeling was mag ik natuurlijk niet klagen.
Super nicequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef PBateman1978 het volgende:
Een hattrick van huurling Carmine de Sena zorgt voor een 1-4 overwinning op Juve Stabia op de laatste speeldag en dus de 2e plaats en directe promotie naar de Serie A!
[ afbeelding ]
Helaas net geen kampioen dus ondanks die kleine voorsprong 4 wedstrijden geleden, maar met promoveren in een seizoen waar degradatie ontlopen de bedoeling was mag ik natuurlijk niet klagen.
Nice! Ben je niet bang dat het komende seizoen enorm tegen zal vallen?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh, ik ga gewoon uit van degradatie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nice! Ben je niet bang dat het komende seizoen enorm tegen zal vallen?
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:38 schreef Keselo het volgende:
[..]
Super nice
Ik heb barca - milan maar uit moeten zetten nadat ik twee maal moest overgeven van die kutcommentator die zichzelf zit af te trekken over Messi.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:58 schreef PBateman1978 het volgende:
Denk dat ik 3-4-3 ga spelen in de Serie A, short passing, fluid en aanvallend.
Lekker. Wat is het niveau van je faciliteiten?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou eens wat er bij mij instroomt in de jeugd
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:13 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Lekker. Wat is het niveau van je faciliteiten?
quote:
Bruunquote:Op dinsdag 12 maart 2013 22:19 schreef MMUFC het volgende:
Mijn middenvelder Barreiro wordt gezien als grootste kanshebber op de Gouden Bal, Andere kans hebbers zijn M'Vila, Neymar en mijn rechtermiddenvelder Bruun. Dus zal dit seozne voor het eerst genomineerde hebben en met een beetje geluk wint een speler van mij hem ook
Ik hoop dat ik ook een keer een Wereldspeler in mijn team heb. Er waren er 4 genomineerd. Ben benieuwd. Of wordt het weer die klote Messiquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Eindelijk is het gelukt om een van mijn spelers tot Player of the year te laten kronen
[ afbeelding ]
En hij is ook nog Golden Boy
[ afbeelding ]
je hebt al geld zat zo te zienquote:Op woensdag 13 maart 2013 00:58 schreef BlaBla87 het volgende:
Euhm. wat moet ik hier nu mee!
[ afbeelding ]
Ja dat wel en hij is eigen heb hem op zijn 17e ofzo aangetrokkenquote:
Nee joh. Gewoon verkopenquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:12 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ja dat wel en hij is eigen heb hem op zijn 17e ofzo aangetrokken
Maar het is wel de hoogtste tranfersom, maar ik weiger hem!
Heb het geweigerd hijs wel wat pissed maar beetje dreigen met 2e elftal en hijs wel stilquote:
Waarom verkoop je hem niet dan??quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:16 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Heb het geweigerd hijs wel wat pissed maar beetje dreigen met 2e elftal en hijs wel stil
Misschien verkoop ik hem alsnog wel hij staat ook weer beetje de ontwikkeling van een andere spits in de weg die ik voor 5.5 miljoen heb gekocht
En al een bod van 45 miljoen heb geweigerd!
Heb je zijn stats gezien?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom verkoop je hem niet dan??
Oke is wel een aardig spitsje. Al zou ik zo'n bod altijd accepteren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:24 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Hier boomlange topspits!
[ afbeelding ]
Hmm ja ach, ik sta nu 3e op de ranglijst alleen city en barca nog boven mequote:Op woensdag 13 maart 2013 01:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oke is wel een aardig spitsje. Al zou ik zo'n bod altijd accepteren.
Ik heb nog nooit zoveel voor een speler gekregen. Het hoogste was 40 miljoen ofzoquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:28 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Hmm ja ach, ik sta nu 3e op de ranglijst alleen city en barca nog boven me
En 9e plek qua rijkste clubs dus kan wel IETS weigeren!
Als ik volgend jaar nog de CL win en hij schopt er 30 in in alle competities vang ik er nog wel 10 miljoen meer voor
Hij is nog maar 21 nog niet uitgegroeid!
Ik sta nu op het punt om 40 miljoen voor een speler te betalenquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel voor een speler gekregen. Het hoogste was 40 miljoen ofzo
Wtfquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:31 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Ik sta nu op het punt om 40 miljoen voor een speler te betalen
Die droomde ervan om voor een club als FCT te spelen en ik was gelijk zijn favoriete manager toen ik interesse toonde
Hij zit bij ManU!!!
Olympische Spelen?quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:36 schreef BlaBla87 het volgende:
Wtf 11 spelers op international duty terwijl ik voor de JC schaal moet spelen!
Die heb ik dus overgeslagen met helft -19 gespeeld vleugelspelers op de backposities!
Hoe triest
Dat is heel irritant ja, En dan begint de competitie in NL ook nog eens vroeg vergeleken met andere landen.quote:
Jep, vind het erger dat mijn bestuur niet aan een nieuw stadion wilquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is heel irritant ja, En dan begint de competitie in NL ook nog eens vroeg vergeleken met andere landen.
Mijn bestuur wil ook mijn stadion niet uitbreiden terwijl het altijd uitverkocht is. En een stadion waar 50.000 man in kan vind ik te weinig voor een Europese topclub.quote:Op woensdag 13 maart 2013 01:54 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Jep, vind het erger dat mijn bestuur niet aan een nieuw stadion wil
Al paar jaar op rij alle seizoenskaarten telkens uit verkocht
De rest van de accomedatie is uitstekend maar stadion ho maar!
32000 voor een club die 3e staat op de wereldranglijst is gewoon zieligquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn bestuur wil ook mijn stadion niet uitbreiden terwijl het altijd uitverkocht is. En een stadion waar 50.000 man in kan vind ik te weinig voor een Europese topclub.
Dat is wel erg weinig ja. De meeste clubs in de Bundesliga hebben wel minimaal die capaciteitquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:57 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
32000 voor een club die 3e staat op de wereldranglijst is gewoon zielig
Punt is denk ik de eredivisie. Nederland klein landquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel erg weinig ja. De meeste clubs in de Bundesliga hebben wel minimaal die capaciteit. Maar ik krijg waarschijnlijk niet snel weer een nieuw stadion omdat ik na 2 seizoenen al een nieuw stadion kreeg. Dat is jammer
In FM12 had ik met Ajax een stadion van bijna 90.000 gekregen. Wel nadat ik 5 jaar op rij de CL had gewonnen en iets van 20 keer op rij kampioen was. Nooit in gespeeld trouwens, ik was het spelplezier verloren.quote:Op woensdag 13 maart 2013 02:02 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Punt is denk ik de eredivisie. Nederland klein land
Dat duurt soms even, had ik ook. Elke keer vragen, maar kreeg nee te horen. Toen ik best veel geld op de bank had kwamen ze zelf uit het niets met een uitbreiding. (kwam er pas achter toen ie klaar wasquote:Op woensdag 13 maart 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn bestuur wil ook mijn stadion niet uitbreiden terwijl het altijd uitverkocht is. En een stadion waar 50.000 man in kan vind ik te weinig voor een Europese topclub.
De League Cup gewonnen, vervolgens de wedstrijd erna nogmaals van Man Utd gewonnen en toen ben ik uitgeschakeld in de Champions League...quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:02 schreef Mike009000 het volgende:
Ik zit nu in februari 2027. Met altrincham begonnen in de Blue Square North en inmiddels al een aantal jaar Premier League en ben ook Europees actief. Ben nog geen kampioen geworden..
Wel de League Cup en FA Cup al eens op mijn naam mogen schrijven.
Dit seizoen sta ik 2e, finale League Cup (tegen man utd), 2e ronde Champions League (tegen Fiorentina) en in de vijfde ronde van de FA Cup (tegen Everton).
Verder ben ik bondscoach van Belgie, waarmee ik op het WK de finale heb behaald, maar deze ging helaas verloren (tegen Nederland).
FM 2012 overigens.
Dat zal ze lerenquote:Op woensdag 13 maart 2013 02:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In FM12 had ik met Ajax een stadion van bijna 90.000 gekregen. Wel nadat ik 5 jaar op rij de CL had gewonnen en iets van 20 keer op rij kampioen was. Nooit in gespeeld trouwens, ik was het spelplezier verloren.
Is het ook, maar dan maar een nieuw stadion hèquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel realistisch dat er een grens zit aan uitbreidingen.
1 centrale verdedigend. 1 centrale aanvallend. En de Buitenste ook aanvallend.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:58 schreef PBateman1978 het volgende:
In een 3-4-3 he, wat zouden jullie voor instructies geven aan spelers?
De 3 verdedigers gaan sowieso op ''defend'' natuurlijk, maar 't middenveld?
Buitenste op ''support'', en de 2 centrale op defend en attack?
Gewoon verdedigend.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 23:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoe hebben jullie je VC's trouwens ingesteld? Ik speelde net met een voorstopper en rugdekker en won zowaar met 3-2 van Hayes & Yeading
Dan speel ik met 6 aanvallende spelers.quote:Op woensdag 13 maart 2013 17:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
1 centrale verdedigend. 1 centrale aanvallend. En de Buitenste ook aanvallend.
Ik niet, zo kan ik nooit een van de grootste hebben. 180.000 ftwquote:Op woensdag 13 maart 2013 12:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vind het wel realistisch dat er een grens zit aan uitbreidingen.
Een groot stadion in Liechtenstein bijvoorbeeld is niet realistisch. Ik hou van realisme.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik niet, zo kan ik nooit een van de grootste hebben. 180.000 ftw
Damn.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:23 schreef MMUFC het volgende:
Jaar in jaar uit geen PSV genomineerden voor de World Golden Ball. Nu 8
Mijn 2 centrale verdedigers, mijn complete middenveld en mijn complete aanval. Daarvan is er 1 Nederlands.
Tussendoor ook "nog ff" het WK voor clubs gewonnen. Halve finale 3-9 winst op Pumas en finale 5-1 winst op Klomp.
Kut.. Neymar wint gouden bal.. Mijn spelers wel 2(Bruun, rechtermiddenvelder) en 3(Claro, centrale verdediger).
Bij World Player of the Year had ik de top 3. Bruun won, Barreiro(centrale middenvelder) 2e en Claro 3e.
7 spelers in basis van World Team of the Year. Waaronder mijn volledige verdediging. Castilla(aanvaller) "zit op de bank".
quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:51 schreef PBateman1978 het volgende:
Bizar, eerste (oefen-)wedstrijd met mijn nieuwe 3-4-3 tactiek.
[ afbeelding ]
Het is maar tegen Sorrento, maar toch!
Waarom niet?quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:38 schreef Voltreffer het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer dat ik hem niet kan halen.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef Voltreffer het volgende:
Ik zit pas in het tweede seizoen en zit net in de hoogste divisie van oostenrijk. Ik heb maar 300k transfer budget.
Rijke donder, ik heb maar 16k salarisbudget per week/64k per maandquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:57 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn transferbudget is 0, en mn salarisbudget 336k/maand.
Mwah, alles gaat op aan de hoeren. Dus ik moet alsnog bijbedelen.quote:Op woensdag 13 maart 2013 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rijke donder, ik heb maar 16k salarisbudget per week/64k per maand
Dat krijgt mijn schoonmaker niet eensquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Rijke donder, ik heb maar 16k salarisbudget per week/64k per maand
Een arme club die ik bij de hand neem en naar grootsheid zal leidenquote:Op woensdag 13 maart 2013 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat krijgt mijn schoonmaker niet eens
Wat een arme club heb je
Bugged? Hoezo dan?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:07 schreef Keselo het volgende:
Ik begin maar weer opnieuw met Cambuur, heb het echt verneukt door die grote spelers toe te voegen, Was zo bugged als de pest en ongelofelijk irritant om tegen te spelen.
Daar gaan we weer
300k heb ik met Sparta in 4 seizoen nog niet bij elkaar gehad voor transfersquote:Op woensdag 13 maart 2013 20:53 schreef Voltreffer het volgende:
Ik zit pas in het tweede seizoen en zit net in de hoogste divisie van oostenrijk. Ik heb maar 300k transfer budget.
Ga ik binnenkort ook eens proberen, maar motivatie ervoor is moeilijkquote:Op woensdag 13 maart 2013 22:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een arme club die ik bij de hand neem en naar grootsheid zal leiden
Ik speel met 7 aanvallende spelers. Aanvallende backs, twee aanvallende centrale middenvelder. Een spits en twee aanvallende vleugels.quote:Op woensdag 13 maart 2013 19:06 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan speel ik met 6 aanvallende spelers.
Nicequote:Op woensdag 13 maart 2013 23:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godver he, 4-4 na verlenging en echt een zinderende penalty-reeks. Na 10 strafschoppen 5-5, daarna een misser van Arsenal, maar mijn 18-jarige RB-talentje die door een blessure moest spelen kon het niet waar maken. Nu na 16 strafschoppen 7-7...
Arsenal mist en de 18e strafschop is goed voor FA Cup winst
Ik heb nog nooit met een libero gespeeld. Maar dat kan je toch gewoon invullen bij je zoekfuncties? En dan gewoon allemaal scouten,quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:22 schreef Silv het volgende:
Weet iemand nog een goede Libero die voor een paar miljoen te koop is? Kan er een paar vinden, maar zijn allemaal al 30 oid.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 23:07 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Godver he, 4-4 na verlenging en echt een zinderende penalty-reeks. Na 10 strafschoppen 5-5, daarna een misser van Arsenal, maar mijn 18-jarige RB-talentje die door een blessure moest spelen kon het niet waar maken. Nu na 16 strafschoppen 7-7...
Arsenal mist en de 18e strafschop is goed voor FA Cup winst
Goed bezig!quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:40 schreef DeHovenier het volgende:
In 26 wedstrijden heb ik 35 doelpunten gemaakt en 35 doelpunten tegen gekregen
44 gele kaarten en 3 roden kaarten, gemiddeld toeschouwersaantal is 8450, gem. bezettingsgraad is 84%. Heb 3x een uitverkocht stadion gehad!
En dan?quote:Op donderdag 14 maart 2013 10:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig!
Nog iets hoger krijgen, dat toeschouwersaantal.
Ik had het geluk dat toen ik in de rode cijfers kwam, het bestuur er wat geld inpomptequote:Op woensdag 13 maart 2013 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
300k heb ik met Sparta in 4 seizoen nog niet bij elkaar gehad voor transfers
[ afbeelding ]
Deze baas heb ik wel transfervrij binnen gehengeld en was toen amper wat waard
Ziet er goed uit. Ben benieuwd naar de resultaten.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:03 schreef Voltreffer het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat toen ik in de rode cijfers kwam, het bestuur er wat geld inpompte. Alleen een beetje jammer dat ik 425k in kampioenspremies moest uitkeren
. Terwijl er 39.95k binnen kwam voor het winnen van de 2e divisie in Oostenrijk.
Inmiddels is de transferperiode afgelopen en heb ik vrij goede zaken gedaan. Veel nieuwe spelers, maar je moet wat. Vrij lastig hier ook, omdat je erg veel wedstrijden achter elkaar speelt. Vaak weken 2 per week omdat de winterstop van 14 december tot 15 februari is.
Zo gaan we beginnen aan de competitie:
[ afbeelding ]
Dan krijg je meer geld binnen, kun je langzaam groeien. Groter stadion, duurdere kaartjes, etc.quote:
Ok. En ver in de beker komen helpt ookquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan krijg je meer geld binnen, kun je langzaam groeien. Groter stadion, duurdere kaartjes, etc.
Is dat Fares Bahlouli?quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:38 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
300k heb ik met Sparta in 4 seizoen nog niet bij elkaar gehad voor transfers
[ afbeelding ]
Deze baas heb ik wel transfervrij binnen gehengeld en was toen amper wat waard
Dat is een leukequote:Op donderdag 14 maart 2013 11:32 schreef Voltreffer het volgende:
Al m'n transfer budget is trouwens opgegaan aan deze topper in wording:
[ afbeelding ]
Ik had een bestand toegevoegd dat spelers als Van basten als 16-20 jarige spelers toevoegde. Er waren echter enkele spelers die iedere 2 dagen van club wisselde, wat mijn hele transfernieuwsscherm vulde. Irritant, en geen mogelijkheid om het uit te zetten.quote:Op woensdag 13 maart 2013 22:21 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Bugged? Hoezo dan?
Irritant om tegen Cambuur te spelen? Maar je speelt met Cambuuur
quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Castaignos is echt mijn nachtmerrie die gast scoort er altijd minimaal 2 tegen mijn Sparta
Ah ok. Dat is idd irritant.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:34 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ik had een bestand toegevoegd dat spelers als Van basten als 16-20 jarige spelers toevoegde. Er waren echter enkele spelers die iedere 2 dagen van club wisselde, wat mijn hele transfernieuwsscherm vulde. Irritant, en geen mogelijkheid om het uit te zetten.
Begin nu een nieuwe game als Cambuur.
Ben nog bezig met transfers. Heb de 2 Italiaanse verdedigers van vorig seizoen al binnen gehaald, eveneens als de Duitse keeper. Nog zoeken naar een goede spits en een talent voor rechts op het middenveld en het seizoen kan beginnenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveelste sta je nu?
[..]
Ah ok. Dat is idd irritant.
Wat je is opstelling met Cambuur?
Sta nu 3de en de financien beginnen eindelijk op orde te rakenquote:Op donderdag 14 maart 2013 12:42 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Hoeveelste sta je nu?
[..]
Ah ok. Dat is idd irritant.
Wat je is opstelling met Cambuur?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |