Dat is allemaal leuk en aardig maar er is nietsquote:Op maandag 11 maart 2013 15:27 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Gewoon af en toe interactie met bestuur doen en om budget zeuren
Ik tegenwoordig 30%quote:Op maandag 11 maart 2013 15:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is allemaal leuk en aardig maar er is niets
Ik mag ook maar 5% van de transfer inkomsten weer investeren
Nu kunnen ze geen "THEO! THEO! THEO!" meer roepenquote:Op maandag 11 maart 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ook bondscoach geworden van Nederland.
De media zijn teleurgesteld dat ik de 37-jarige geblesseerde speler van vv Haaglandia, Theo Janssen niet heb opgeroepen.
Dat is wel leuk, ben ik ook. Ik ben nog ongeslagen met Nederland. Maar volgend jaar WKquote:Op maandag 11 maart 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben ook bondscoach geworden van Nederland.
De media zijn teleurgesteld dat ik de 37-jarige geblesseerde speler van vv Haaglandia, Theo Janssen niet heb opgeroepen.
Heerenveen? Vitesse?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef GluonC het volgende:
Weet iemand nog een leuke ploeg ? ben het spelplezier een beetje verloren
Zoek een ploeg wat net onder de top, sub/top zit met redelijk wat talent
Ik heb Siem de Jong opgeroepen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel leuk, ben ik ook. Ik ben nog ongeslagen met Nederland. Maar volgend jaar WK. Ga ik voor elke wedstrijd de volksliederen luisteren
Ik roep hem niet meer op. Ik roep nog wel Strootman, Maher en Clasie op. Clasie speelt ook al zijn hele leven voor Feyenoord in dit spel. Maar ik heb niks beters.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb Siem de Jong opgeroepen.
Net 2-2 tegen NEC, eerste tegenvaller van het seizoen. Ze scoren de 2-2 in de 94ste minuut, terwijl de blessuretijd al even was afgelopen.
Everton?quote:Op maandag 11 maart 2013 16:51 schreef GluonC het volgende:
Weet iemand nog een leuke ploeg ? ben het spelplezier een beetje verloren
Zoek een ploeg wat net onder de top, sub/top zit met redelijk wat talent
Die zitten er ook bij, bij mij. Siem is voor de spits.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik roep hem niet meer op. Ik roep nog wel Strootman, Maher en Clasie op. Clasie speelt ook al zijn hele leven voor Feyenoord in dit spel. Maar ik heb niks beters.
Siem is bij mij al te oud. En ik heb nu al een bazenspitsquote:Op maandag 11 maart 2013 17:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Die zitten er ook bij, bij mij. Siem is voor de spits.
Wel een grote zak met geld.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:32 schreef GluonC het volgende:
Toch maar voor QPR gegaan, zit best veel uitdaging in hebben alleen weinig talent en slechte accommodatie
Clasie zat in 2017 nog steeds bij Feijenoord en toen vond ik dat hij naar een grotere club moest (F eindigde al jaren tussen plek 5 en 11)quote:Op maandag 11 maart 2013 16:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik roep hem niet meer op. Ik roep nog wel Strootman, Maher en Clasie op. Clasie speelt ook al zijn hele leven voor Feyenoord in dit spel. Maar ik heb niks beters.
Dat had ik net met een keeper van Twente die niet weg wou bij Twente. Prima, maar dan kom je ook niet in het Nederlands elftal.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:37 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Clasie zat in 2017 nog steeds bij Feijenoord en toen vond ik dat hij naar een grotere club moest (F eindigde al jaren tussen plek 5 en 11)
Toen beeindigde hij zn internationale carriere omdat hij mij niet aardig vond
Liverpool is kut. 1,5 Spits en geen budget. Niet mee te spelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liverpool is dan ook wel een leuk clubje. Spelen de laatste jaren ook subtop.
Ik heb er een hele leuke game mee gehad. En is wel een uitdaging in het begin, maar na een tijdje gaat het wel beter. Alleen Suarez speelde bij mij kut.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Liverpool is kut. 1,5 Spits en geen budget. Niet mee te spelen.
Hij werd me volgens mij transfervrij aangeboden, heb die kans gelijk gepaktquote:Op maandag 11 maart 2013 00:22 schreef Keselo het volgende:
[..]
Hoe heb jij Rauth te pakken gekregen met Cambuur? Bij mij wilt hij niet bij m'n team
Deze keer nietquote:Op maandag 11 maart 2013 00:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Good busy
[..]
Goser is naar bed, dus die zal over 5,5u wel weer online zitten (even FM'en voordat 'ie gaat werken)
quote:Op maandag 11 maart 2013 00:47 schreef Keselo het volgende:
Begonnen met Cambuur dus, na een Trial Match gelijk 2 nieuwe spelertjes gehaald, beiden als back-up maar toch grote talenten voor de toekomst. Daarna even gevraagd aan het bestuur of mijn jeugdfaciliteiten verbetert konden worden, en dat gaan ze doen
Zin an.
Die was ook baas bij mij, maar heb hem toen weggedaan na het 1e seizoen. Misschien te vroegquote:Op maandag 11 maart 2013 06:37 schreef Keselo het volgende:
Michiel Hemmen
[ afbeelding ]
Deze baas gaat Cambuur kampioen maken, voel het gewoon.
Die baas heeft er in de voorbereiding tegen PEC Zwolle 4 ingelegd, nu na een helft tegen RKC ook al 2.
Herkenbaarquote:Op maandag 11 maart 2013 15:34 schreef Silv het volgende:
Bij mij komen ze bij ieder voorstel dat ik doe: "Klinkt goed, doen we alleen niet want we hebben geen geld.""
Heb het na 4 seizoenen even op pauze gezet (zat in de NPC) en ben met Farnborough begonnen, zat in de BSS maar inmiddels een goeie kandidaat voor promotie naar de NP2quote:Op maandag 11 maart 2013 17:35 schreef The_Groove het volgende:
Hey Drizzt, hoe is het eigenlijk afgelopen met Mansfield (te lui om terug te lezen)
Foutje moet kunnen, baasquote:Op maandag 11 maart 2013 17:48 schreef Silv het volgende:
Oh chill, ik heb een speler gehaald die 3 jaar lang suspended is.
*word.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon blij zijn dat ik een keer geen kampioen wordt
Kampioen worden is echt kut ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 17:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gewoon blij zijn dat ik een keer geen kampioen wordt
Zoiets had ik afgelopen seizoen met Farnboroughquote:Op maandag 11 maart 2013 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Brard, een andere regen, is al een legende! Apart wel, aangezien hij pas 1,5 seizoen in de basis staat.
Elftal van het jaar is iets anders. Dat snap ik ook niet helemaal hoe dat werkt.quote:Op maandag 11 maart 2013 18:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Zoiets had ik afgelopen seizoen met FarnboroughIk huurde een B-speler van Fulham voor de laatste 3 maanden, maar meneer werd meteen opgenomen in het elftal van het jaar, ookal speelde hij hooguit 6 á 7 wedstrijden mee
Nee hoor. Ik zou eigenlijk ook wel een shirt willen hebben van St. Pauliquote:Op maandag 11 maart 2013 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het raar dat ik aan het rondsnuffelen ben voor een shirt van Mansfield en Farnborough?
Wil sowieso het shirt van Mansfield van seizoen 2011-2012 hebben, maar die is echt nergens te verkrijgenHeb de club al gemaild maar ze hebben alleen XXXL-shirts liggen.
Mooi logo ja. Wat zijn hun shirtjes?quote:Op maandag 11 maart 2013 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik vind het logo van Mansfield zo mooi:
[ afbeelding ]
Foto wanneer binnenquote:Op maandag 11 maart 2013 20:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Is het raar dat ik aan het rondsnuffelen ben voor een shirt van Mansfield en Farnborough?
Wil sowieso het shirt van Mansfield van seizoen 2011-2012 hebben, maar die is echt nergens te verkrijgenHeb de club al gemaild maar ze hebben alleen XXXL-shirts liggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |