Oh ik herkende hem al niet meerquote:Op zondag 10 maart 2013 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n ma's bank. Die van mij is veel beter
Is ook al vrij lang geleden dat je die gezien hebtquote:
Keinuttige info!!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://jonmillward.com/bl(...)fographic-1000px.jpg
Iets meer dan een half jaar alweerquote:Op zondag 10 maart 2013 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Is ook al vrij lang geleden dat je die gezien hebt
Ja! Ik heb de werking van Imgur doorgrondquote:Op zondag 10 maart 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonet speciaal gemaakt?
Dat is em idd![]()
Mooie kleur muurquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Ik heb de werking van Imgur doorgrond
Ik heb dezelfde kleur op mijn muurquote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Doet lekker warm aan![]()
De rest is roomwit
Wij hebben smaakquote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde kleur op mijn muur
Exact dezelfde?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Speciaal de snuggie even weggelegdquote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Ik heb de werking van Imgur doorgrond
Ik ookquote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen Snuggie helaasquote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Speciaal de snuggie even weggelegd![]()
Of heb je die aan
Spaanse slofjesquote:
Mijn vrouw en jij, ik heb deze kleur niet uitgekozenquote:
Jouw vrouw. Bazenvrouwquote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn vrouw en jij, ik heb deze kleur niet uitgekozen.
quote:
Ook leuk!!quote:
Alles valt op z'n plekquote:
quote:
Incl neus, ogen en orenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook leuk!!![]()
Zo had ik ooit bavianenslofjes, met een banaan in hun handen. Geweldig toffe dingen, alleen ging m'n hond er steeds mee vandoor en bleef ik ermee achter traptreden haken
Ja een baas is ze!quote:
En terechtquote:
Met van die harde zolen, waarmee je zonder probleem naar buiten kan lopen? Ook handig, daar gaan die van mij altijd van kapotquote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef themauster het volgende:
Ik heb van die opasloffen net als die andere boeren hier.
Cool!!quote:
Ja lekker makkelijk, vond ik altijd wel makkelijk toen ik nog naar buiten moest om te roken.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Met van die harde zolen, waarmee je zonder probleem naar buiten kan lopen? Ook handig, daar gaan die van mij altijd van kapot
Ik ben ertoe in staat om op m'n sloffen naar de winkel te gaanquote:Op zondag 10 maart 2013 22:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk, vond ik altijd wel makkelijk toen ik nog naar buiten moest om te roken.
Nu zie ik ineens waarom jij zo'n chickmagnet bent.quote:
Ik sta op een klassenfoto met tijgerpoten aanquote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben ertoe in staat om op m'n sloffen naar de winkel te gaan
Dat heb ik dan nooit aangedurfd... Jammer welquote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik sta op een klassenfoto met tijgerpoten aan
Er is nog maar 1 chick geweest die ze heeft gezien dus dat valt nou ook wel weer meequote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Nu zie ik ineens waarom jij zo'n chickmagnet bent.
Nadeel van dichtbij school wonen. Per ongeluk met pantoffels naar school lopen op de dag dat de schoolfotograaf langskomtquote:Op zondag 10 maart 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nooit aangedurfd... Jammer wel
En alle chicks in dit topic, zeer veel op het momentquote:Op zondag 10 maart 2013 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 chick geweest die ze heeft gezien dus dat valt nou ook wel weer mee
Whehequote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nadeel van dichtbij school wonen. Per ongeluk met pantoffels naar school lopen op de dag dat de schoolfotograaf langskomt
2quote:Op zondag 10 maart 2013 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En alle chicks in dit topic, zeer veel op het moment
En alle lurkers, dat zijn er ook nogal watquote:
Jep, komende week ergens. Zal wel weer vooral hun eigen feestje wordenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef minthy het volgende:
Begint dat Amerikaanse festival binnenkort? Roos tweet een foto van een snelweg daar.
Damn, wat gaat een jaar hard...
Al die fotomodellenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
En alle lurkers, dat zijn er ook nogal wat![]()
*zwaait*
Ohjaquote:Op zondag 10 maart 2013 22:25 schreef minthy het volgende:
[..]
En alle lurkers, dat zijn er ook nogal wat![]()
*zwaait*
Dat vast, jaquote:Op zondag 10 maart 2013 22:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Jep, komende week ergens. Zal wel weer vooral hun eigen feestje worden.
Verstandige jongenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 chick geweest die ze heeft gezien dus dat valt nou ook wel weer mee
Laatste nacht van Der Rudyquote:Op zondag 10 maart 2013 22:27 schreef minthy het volgende:
Gut, het is alweer een paar jaar geleden dat ik uit de verlegenheid en in dit topic stapte...
Wat was ik toen nog onbedorven
Ja, dat zou zo ongeveer kunnen! Dat was relatietechnisch de meest kloterige nazomer/herfst/winter, die vergeet ik niet zo snelquote:Op zondag 10 maart 2013 22:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Laatste nacht van Der Rudy.
22 augustus 2010 ongeveer
Zie editquote:Op zondag 10 maart 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat zou zo ongeveer kunnen! Dat was relatietechnisch de meest kloterige nazomer/herfst/winter, die vergeet ik niet zo snel![]()
Newbiequote:Op zondag 10 maart 2013 22:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, dat zou zo ongeveer kunnen! Dat was relatietechnisch de meest kloterige nazomer/herfst/winter, die vergeet ik niet zo snel![]()
Wanneer was dat? Zit hier ook al sinds 2007 meen ikquote:Op zondag 10 maart 2013 22:33 schreef themauster het volgende:
Toen ik voor het eerst in dit topic kwam waren alleen Roel,Cee,Borisz en SC er van de posters die er nu nog zijn. De rest van de posters van toen zijn vertrokken.
Hans!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:33 schreef themauster het volgende:
Toen ik voor het eerst in dit topic kwam waren alleen Roel,Cee,Borisz en SC er van de posters die er nu nog zijn. De rest van de posters van toen zijn vertrokken.
Serieus? Oh dan was jij hier ook al ik kwam hier midden 2008 binnenwandelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Wanneer was dat? Zit hier ook al sinds 2007 meen ik
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:
Toen er nog een paar topics per dag doorheen gingenquote:
Ik dacht eerder maar ik lurkte dus toenquote:
Ik doe m'n best, maar kan het niet alleenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen er nog een paar topics per dag doorheen gingen.
Ik heb hier minstens een jaar gelurkt, ik ken jullie van haver tot gortquote:Op zondag 10 maart 2013 22:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik dacht eerder maar ik lurkte dus toen.
Toen Ekdom nog meeposttequote:Op zondag 10 maart 2013 22:35 schreef themauster het volgende:
[..]
Toen er nog een paar topics per dag doorheen gingen.
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:34 schreef henkde_j het volgende:
[..]
quote:
Wtfquote:
En Veenstra,Domien en andere jocks,quote:
Hoe haal jij zo snel die posts boven?quote:
Vraag mij serieus af of ik dat was.quote:
Toen ze nog niet weggejaagd waren... Blijft jammerquote:Op zondag 10 maart 2013 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
En Veenstra,Domien en andere jocks,
http://piles.nl/fok/index.php?user_id=183838&topics_all=1quote:Op zondag 10 maart 2013 22:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Hoe haal jij zo snel die posts boven?
Hans zou jullie nog overtreffenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe Mint en ik rollen
Yeah baby!!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is hoe Mint en ik rollen
Stem lijkt een beetje op Chris Martin volgens mij..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:43 schreef minthy het volgende:
Dit is reli, hé?
Ik vind het mooi klinken...
*gooit handen in lucht, richting Vader des heils*
Ik had in het begin ook sterke Coldplay-associatiesquote:Op zondag 10 maart 2013 22:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Stem lijkt een beetje op Chris Martin volgens mij..
In ieder geval op een bekende zanger.
Wow dat was 2010?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:44 schreef Pino112 het volgende:
Ohja, mijn eerste post was tijdens Radio 555 vanwege Haiti begin 2010.
Goed punt.quote:
Halloowwquote:Op zondag 10 maart 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
hallo!
ik moet hier weer actiever worden
Ja. Word dat dan!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
hallo!
ik moet hier weer actiever worden
wel prima. lekker weekendje gehad. nog een weekje er tegenaanquote:
En dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wel prima. lekker weekendje gehad. nog een weekje er tegenaan
tentamens.quote:
Terechte opmerkingquote:
maar jullie hadden wel van ajax moeten winnenquote:
Ja, is een relatief rustweekje.quote:
Ja dat was ook mijn uitgangspunt..quote:Op zondag 10 maart 2013 23:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
maar jullie hadden wel van ajax moeten winnen
Ik was volgens mij de enige die 'buitenspel' schreeuwde in het topicquote:Op zondag 10 maart 2013 23:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja dat was ook mijn uitgangspunt..
Was de 2-0 btw buitenspel? Dacht van wel, maarja, ik ben geen voetballer.
Omdat er allemaal Ajaxfans zitten jaquote:Op zondag 10 maart 2013 23:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was volgens mij de enige die 'buitenspel' schreeuwde in het topicDus zal wel niet.
Ja 80% is ajaxfan, en er zitten me een idioten tussenquote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Omdat er allemaal Ajaxfans zitten ja.
Heel VBL is per definitie idioot toch?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja 80% is ajaxfan, en er zitten me een idioten tussen
dus het zou kunnen. en de NOS is ook ajaxfan
Ik dus ook?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel VBL is per definitie idioot toch?
nee hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 23:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Heel VBL is per definitie idioot toch?
moet je een naamtopic in VBL?quote:
quote:
Nee, dat hoeft niet. De laatste keer dat ik daar ben besproken liep uit op een niet zo'n goede avond voor mequote:
Hoezo?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. De laatste keer dat ik daar ben besproken liep uit op een niet zo'n goede avond voor me
Zeer oude koe. Kwam een tikkie bedreigend over, verder niets bijzondersquote:
Okquote:
Okquote:Op zondag 10 maart 2013 23:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeer oude koe. Kwam een tikkie bedreigend over, verder niets bijzonders
Begrijpelijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft niet. De laatste keer dat ik daar ben besproken liep uit op een niet zo'n goede avond voor me
quote:
Dat weet ik moppiequote:Op zondag 10 maart 2013 23:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Begrijpelijk.
Het was ook maar een grapje
Doet me herinneren aan Candy crush saga, al meer dan een week niet aangeraaktquote:
daarom mis ik al die facebook updates?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Doet me herinneren aan Candy crush saga, al meer dan een week niet aangeraakt
Die heb je van mij niet gekregen als het goed is. Om frustratie te voorkomen deel ik dat soort dingen juist nietquote:Op zondag 10 maart 2013 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
daarom mis ik al die facebook updates?
Goede zaak. Mijn zus heeft altijd die vreselijke updates aan.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Die heb je van mij niet gekregen als het goed is. Om frustratie te voorkomen deel ik dat soort dingen juist niet![]()
Net zoals ik geen steigerhouten tuinsets, iPads en andere meuk van Apple deel
Op het bericht gaan staan, met rechtermuisknoplinkermuisknop op het pijltje gaan staan, "afmelden voor Candy crush saga". Of je afmelden via het App Centerquote:Op zondag 10 maart 2013 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Goede zaak. Mijn zus heeft altijd die vreselijke updates aan.
en dat voor een nep bejeweledquote:Op zondag 10 maart 2013 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Op het bericht gaan staan, met rechtermuisknoplinkermuisknop op het pijltje gaan staan, "afmelden voor Candy crush saga". Of je afmelden via het App Center
Dat ken ik niet en om een nieuwe verslaving te voorkomen ga ik het ook niet opzoekenquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ken ik niet en om een nieuwe verslaving te voorkomen ga ik het ook niet opzoeken
Nee.quote:
Omdat ik geen ja wil zeggen.quote:
Als je om haar al zo enthousiast bent wil ik wel eens zien hoe enthousiast je bij andere dj's bent!quote:
Ik glij regelmatig van m'n stoelquote:Op maandag 11 maart 2013 00:26 schreef FZN05 het volgende:
[..]
Als je om haar al zo enthousiast bent wil ik wel eens zien hoe enthousiast je bij andere dj's bent!
en net op dat moment kom ik dan hier binnenquote:
NEE!! Wat een toevalquote:Op maandag 11 maart 2013 00:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en net op dat moment kom ik dan hier binnen
quote:
me nuttig maken voor FOK!sportquote:
Morgen.quote:Op maandag 11 maart 2013 06:54 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen![]()
En dan word je wakker met dit:
Nostalgie![]()
![]()
Toen ik chagrijnig uit bed sprong vanochtend, knalde hij ineens m'n kop in. Op slag vrolijkquote:Op maandag 11 maart 2013 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Morgen.
Dat nummerVolgens mij heeft m'n moeder het vinyl singletje daarvan.
Fucking koud idd!quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 06:54 schreef minthy het volgende:
Goedemorgen![]()
En dan word je wakker met dit:
Nostalgie![]()
![]()
Dat ja. En ik ben weer eens met zonder jas naar werk vertrokkenquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat ja. En ik ben weer eens met zonder jas naar werk vertrokken
Ik loop meestal zonder jas, maar daar heb ik nu spijt vanquote:Op maandag 11 maart 2013 09:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had m'n winterjas net opgeborgen toen het 16°C was... Gister toch maar weer m'n winterjas tevoorschijn getoverd
walking with the ghosts heeft Ekdom echt maanden gedraaid in de Arbeidsvitaminen om het een hit te laten wordenquote:Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef minthy het volgende:
Tegan & Sara, die zie ik ook nog wel Megahit worden komende week
ja drama jaquote:Op maandag 11 maart 2013 09:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik loop meestal zonder jas, maar daar heb ik nu spijt van![]()
En nu sneeuwt het ook nog
Fijn hequote:
Dat nieuwe nummer vind ik aardig te pruimenquote:Op maandag 11 maart 2013 09:39 schreef Evertjan het volgende:
[..]
walking with the ghosts heeft Ekdom echt maanden gedraaid in de Arbeidsvitaminen om het een hit te laten worden
Zaligquote:
Eerst maar es kijken welke HIT Domien in het weekend weer ontdekt heeft!!111!!!quote:Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef minthy het volgende:
Tegan & Sara, die zie ik ook nog wel Megahit worden komende week
Vast de nieuwe van Paul Kalkbrenner. Wat een feest in de HMH!!11quote:Op maandag 11 maart 2013 09:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Eerst maar es kijken welke HIT Domien in het weekend weer ontdekt heeft!!111!!!
#ivhnwquote:Op maandag 11 maart 2013 09:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vast de nieuwe van Paul Kalkbrenner. Wat een feest in de HMH!!11
Lisa heeft een fraaie bips!quote:Op maandag 11 maart 2013 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Lisa Loeb op de Radio
Hulde aan Giel
Ik google, maar zie geen reet...quote:
Doe je ogen open dan.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik google, maar zie geen reet...
niet de reetquote:Op maandag 11 maart 2013 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
youtube lisa loeb thongquote:Op maandag 11 maart 2013 09:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Zeg, hou eens op met dat gezanik...quote:Op maandag 11 maart 2013 10:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hij heeft weer wat meegemaakt hoor. WAT EEN WEEKEND WAT EEN WEEKEND!!!11!!!!!
Het kan ook gewoon niet langer dan één post goed gaan bij je, hè?quote:
Zie mij als jullie hoeder. Ik probeer de medemens te behoeden voor dit soort bagger.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:23 schreef minthy het volgende:
[..]
Het kan ook gewoon niet langer dan één post goed gaan bij je, hè?
Je vriendin weer dronken gevoerd?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN WEEKEND WAT EEN WEEKEND!!11!!!!!
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
WAT EEN WEEKEND WAT EEN WEEKEND!!11!!!!!
Heb je dat ook op facebook gezegd?quote:Op maandag 11 maart 2013 10:31 schreef Lamabal het volgende:
Stuur dan zanger rinus, dan maken we nog kans
Nein wat danquote:Op maandag 11 maart 2013 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb je dat ook op facebook gezegd?
Nou dan help je jezelf toch ffquote:Op maandag 11 maart 2013 11:45 schreef minthy het volgende:
Gunst, wat gaat zo'n ochtenddienst snel... Ik zit al bijna op de helft en nog geen ene nuttige flikker gedaan![]()
Daar stond exact hetzelfdequote:
Oh, neen ik reageer nooit op de facebook van 3FMquote:Op maandag 11 maart 2013 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar stond exact hetzelfde_!
Levert wel goede sigs op, die Rinus.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Daar stond exact hetzelfde_!
En nu wachten op zanger rinus goat remix.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Levert wel goede sigs op, die Rinus.
Is al bekend.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:03 schreef MarijeH het volgende:
Wanneer wordt het songfestivallied bekend?
Twee uur geleden.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:03 schreef MarijeH het volgende:
Wanneer wordt het songfestivallied bekend?
Is Pietertje er niet?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:34 schreef themauster het volgende:
Ik hoorde Ekdom net roepen dat hij alles alleen moest doen en nu hoor ik toch een sidekick praten.
Ik hoor hem welquote:
Ik ben nog helemaal niet geweest! Congestie in de coentunnel!quote:Op maandag 11 maart 2013 12:13 schreef minthy het volgende:
Rolf gaat het niet halen vandaag, I'm a sad panda
http://radioactive.blog.n(...)roeg-opstaan-bij-bnrquote:Vanmiddag schuiven Giel Beelen, Humberto Tan en Edwin Evers aan bij het programma ‘Mediazaken’ van BNR om te praten over het maken van ‘onbijtradio’ en vroeg opstaan.
Edwin Evers is al 12,5 jaar iedere werkdag in de ochtend te horen tussen 06.00 en 10.00 uur met zijn programma ‘Evers Staat’ Op bij 538. Ook Giel Beelen is elke dag tussen 06.00 en 10.00 te horen, maar dan bij 3FM met zijn programma ‘GIEL’. Dit doet hij ondertussen al negen jaar. In 2010 begon Humberto Tan met het presenteren van het ochtendprogramma van BNR tussen 06.00 en 9.30 uur. Gelukkig voor Tan hoeft hij binnenkort niet meer zo vroeg zijn bed uit, want hij stopt 18 maart met zijn werk bij BNR.
De heren hebben dus al aardig wat ervaring op het gebied van vroeg op staan. Maar hoe is dat nou om jarenlang elke werkdag midden in de nacht op te moeten staan, terwijl menig Nederlander nog heerlijk in zijn bed ligt? En hoe houd je dat vol? De ervaringen van de heren hoor je vanmiddag tussen 14.30 en 15.00 aan bij Ruud Hendriks op BNR.
Geen tijd om te luisteren? Vanmiddag verschijnt er een verslag van het interview op dit blog.
Pessimist!!!11quote:Op maandag 11 maart 2013 12:13 schreef minthy het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:13 schreef minthy het volgende:
Bedankt. Ik ga zeker luisteren.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:15 schreef Tremendous het volgende:
Luistertip:
[..]
http://radioactive.blog.n(...)roeg-opstaan-bij-bnr
quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:13 schreef minthy het volgende:
Moet zeggen dat BNR het de laatste tijd wint van 3fm in mijn auto. Luistert wel prettig en je blijft lekker bij, alleen weinig tot geen muziek.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:15 schreef Tremendous het volgende:
Luistertip:
[..]
http://radioactive.blog.n(...)roeg-opstaan-bij-bnr
Ik ook niet, maar ik kak dan ook niet op m'n werkquote:Op maandag 11 maart 2013 12:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben nog helemaal niet geweest! Congestie in de coentunnel!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |