Oh ik herkende hem al niet meerquote:Op zondag 10 maart 2013 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
M'n ma's bank. Die van mij is veel beter
Is ook al vrij lang geleden dat je die gezien hebtquote:
Keinuttige info!!quote:Op zondag 10 maart 2013 21:57 schreef henkde_j het volgende:
[..]
http://jonmillward.com/bl(...)fographic-1000px.jpg
Iets meer dan een half jaar alweerquote:Op zondag 10 maart 2013 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Is ook al vrij lang geleden dat je die gezien hebt
Ja! Ik heb de werking van Imgur doorgrondquote:Op zondag 10 maart 2013 22:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zonet speciaal gemaakt?
Dat is em idd![]()
Mooie kleur muurquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Ik heb de werking van Imgur doorgrond
Ik heb dezelfde kleur op mijn muurquote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Doet lekker warm aan![]()
De rest is roomwit
Wij hebben smaakquote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb dezelfde kleur op mijn muur
Exact dezelfde?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Speciaal de snuggie even weggelegdquote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja! Ik heb de werking van Imgur doorgrond
Ik ookquote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen Snuggie helaasquote:Op zondag 10 maart 2013 22:08 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Speciaal de snuggie even weggelegd![]()
Of heb je die aan
Spaanse slofjesquote:
Mijn vrouw en jij, ik heb deze kleur niet uitgekozenquote:
Jouw vrouw. Bazenvrouwquote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Mijn vrouw en jij, ik heb deze kleur niet uitgekozen.
quote:
Ook leuk!!quote:
Alles valt op z'n plekquote:
quote:
Incl neus, ogen en orenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ook leuk!!![]()
Zo had ik ooit bavianenslofjes, met een banaan in hun handen. Geweldig toffe dingen, alleen ging m'n hond er steeds mee vandoor en bleef ik ermee achter traptreden haken
Ja een baas is ze!quote:
En terechtquote:
Met van die harde zolen, waarmee je zonder probleem naar buiten kan lopen? Ook handig, daar gaan die van mij altijd van kapotquote:Op zondag 10 maart 2013 22:15 schreef themauster het volgende:
Ik heb van die opasloffen net als die andere boeren hier.
Cool!!quote:
Ja lekker makkelijk, vond ik altijd wel makkelijk toen ik nog naar buiten moest om te roken.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef minthy het volgende:
[..]
Met van die harde zolen, waarmee je zonder probleem naar buiten kan lopen? Ook handig, daar gaan die van mij altijd van kapot
Ik ben ertoe in staat om op m'n sloffen naar de winkel te gaanquote:Op zondag 10 maart 2013 22:18 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja lekker makkelijk, vond ik altijd wel makkelijk toen ik nog naar buiten moest om te roken.
Nu zie ik ineens waarom jij zo'n chickmagnet bent.quote:
Ik sta op een klassenfoto met tijgerpoten aanquote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben ertoe in staat om op m'n sloffen naar de winkel te gaan
Dat heb ik dan nooit aangedurfd... Jammer welquote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik sta op een klassenfoto met tijgerpoten aan
Er is nog maar 1 chick geweest die ze heeft gezien dus dat valt nou ook wel weer meequote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef themauster het volgende:
[..]
Nu zie ik ineens waarom jij zo'n chickmagnet bent.
Nadeel van dichtbij school wonen. Per ongeluk met pantoffels naar school lopen op de dag dat de schoolfotograaf langskomtquote:Op zondag 10 maart 2013 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heb ik dan nooit aangedurfd... Jammer wel
En alle chicks in dit topic, zeer veel op het momentquote:Op zondag 10 maart 2013 22:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Er is nog maar 1 chick geweest die ze heeft gezien dus dat valt nou ook wel weer mee
Whehequote:Op zondag 10 maart 2013 22:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nadeel van dichtbij school wonen. Per ongeluk met pantoffels naar school lopen op de dag dat de schoolfotograaf langskomt
2quote:Op zondag 10 maart 2013 22:22 schreef minthy het volgende:
[..]
En alle chicks in dit topic, zeer veel op het moment
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |