SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat er geen sneeuw bij komt, anders moet ik met OV en weet ik niet of ik het op tijd redquote:
Denk hetquote:Op zondag 10 maart 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees ik trouwens net dat ik dinsdag een auto rijker ben?
Ze hadden toch tegen je gezegd dat je wel gebruik moest maken van je vrije dagen?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat er geen sneeuw bij komt, anders moet ik met OV en weet ik niet of ik het op tijd red
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees ik trouwens net dat ik dinsdag een auto rijker ben?
Goed puntquote:Op zondag 10 maart 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hadden toch tegen je gezegd dat je wel gebruik moest maken van je vrije dagen?
Gewoon als je met ov moet uur of 2 vrij nemen.
Take care of Jasonquote:Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoef ik niet meer op zoek.
Heb vooral geen haast met het halen van je rijbewijs!quote:
Oh, nu ineens nietquote:Op zondag 10 maart 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb vooral geen haast met het halen van je rijbewijs!
Ghehequote:
Tenminste iemand waar ik op kan rekenen als ik 3 meter onder de grond ligquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb vooral geen haast met het halen van je rijbewijs!
Dit dusquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Tenminste iemand waar ik op kan rekenen als ik 3 meter onder de grond lig
Ik ben 3 dagen bezig geweest met een level.quote:
Oh noesquote:Op zondag 10 maart 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen bezig geweest met een level.
Je hebt drank zat.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff ik ben moe, alles doet pijn en ik wil een borrel!
Langste bij mij was 2 wekenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen bezig geweest met een level.
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff ik ben moe, alles doet pijn en ik wil een borrel!
Dit dusquote:
Gelukkig heb ik dat ooit opgeschreven toen ik auto net had.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
Achterhalen wat je km stand is, is een kut klus. Vooral als je sinds 14-09-2012 niet weet hoeveel km je gereden hebt
Mja, ik heb een teller, maar die heeft zichzelf sindsdien al een aantal keer gereset. Dus ik ben het nu aan het terugrekenenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat ooit opgeschreven toen ik auto net had.
Fijn is datquote:Op zondag 10 maart 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik heb een teller, maar die heeft zichzelf sindsdien al een aantal keer gereset. Dus ik ben het nu aan het terugrekenen
Waarom moet je dat weten dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik heb een teller, maar die heeft zichzelf sindsdien al een aantal keer gereset. Dus ik ben het nu aan het terugrekenen
Nou, mocht ik m'n motor ooit nog verkopen voordat hij kapot gelopen is, of in de prak ligt.. dan weet ik de km-stand tenminste (ongeveer)quote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet je dat weten dan?
En weet jij nog wanneer je met ov ging en wanneer je met de motor ging?
Jij denkt maar aan 1 ding he!quote:
Awwwwquote:Op zondag 10 maart 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verveel me. Denk dat ik zo al lekker ga slapen.
Niet alleen hij ! Wel meer mannen hierquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Ik moet het helaas doen met een kip-cordonbleu, salade en als toetje vers fruit in stukjes...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had biefstuk en aardappeltjes uit de oven met knoflook en rozemarijn.Goed leven.
Hoi K'neel, ik had over je gedroomd vannacht.quote:
Wat?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi K'neel, ik had over je gedroomd vannacht.
Ik weet nog maar de helft, maar het was raar en onsamenhangend.quote:
Vertel dan wat je nog weet!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog maar de helft, maar het was raar en onsamenhangend.
Ik stuur wel een DM.quote:
Beter dan die biefstukquote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet het helaas doen met een kip-cordonbleu, salade en als toetje vers fruit in stukjes...
Hier posten, als het een sexdroom was. Anders nietquote:
DM mag je niet openbaar maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier posten, als het een sexdroom was. Anders niet
Niet alleen de mannen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Awwww.
[..]
Niet alleen hij ! Wel meer mannen hier.
.
Foeiquote:
Nou danquote:
Herkenbaar probleemquote:Op zondag 10 maart 2013 21:00 schreef DaMook het volgende:
Ook leuk, van de 4 bestuursleden van de VvE hier, ben ik als enige nog over na de komende vergadering. En ik ben gerust bestuurslid, maar liever geen voorzitter of secretaris
.
Dat vraag ik toch ook nietquote:
Ik heb eigenlijk geen idee, volgens mij niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi![]()
Is er al een datum besproken voor de Weerwolvenmeet? Voor het eerste weekend van April moet ik dat voor aanstaande woensdag vrijvragen namelijk.
Ik ben dan wel in de rai, maar voor iets anders.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er eind van de maand mee naar de kamasutra beurs?
Da's toch die huishoudbeurs voor vrouwen die graag 'lekker gek' doen op zijn tijd?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Nooit geweest, wil wel een keer kijken... Met jou is dat ongetwijfeld lachen geblazenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Nouja, ik hoop dat dat voor woensdag in ieder geval gefixt is, anders kan ik sowieso het eerste weekend van April nietquote:Op zondag 10 maart 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee, volgens mij niet.
ik heb nog geen pm langs zien komenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi![]()
Is er al een datum besproken voor de Weerwolvenmeet? Voor het eerste weekend van April moet ik dat voor aanstaande woensdag vrijvragen namelijk.
Alles kanquote:Op zondag 10 maart 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
Kunnen we niet een poll doen en stemmen voor de datum?
Jup, iedereen heeft een leven ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Portie dood hier, ofniet. Ik ga dan ook wel weer
Ik weet even niet of ik dat goed of slecht moet opvatten.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit geweest, wil wel een keer kijken... Met jou is dat ongetwijfeld lachen geblazen
Goed natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet even niet of ik dat goed of slecht moet opvatten.
Hij wil met je het doolhof in en de swingersbar.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet even niet of ik dat goed of slecht moet opvatten.
Amsterdamquote:Op zondag 10 maart 2013 22:38 schreef Faxie het volgende:
AvondWas even snel spontaan naar een stel optredens in Antwerpen geweest hehe
Waar is de Kamasutra beurs?
Dat jij nou geen seks hebt..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Naar een seksbeurs gaan met mensen die geen seks hebben.
Heel soms heb ik seks hoorquote:Op zondag 10 maart 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
spreek voor jezelfquote:Op zondag 10 maart 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ok.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij wil met je het doolhof in en de swingersbar.
Op het moment zou ik ff willen dat ik geen seks had!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
quote:
Dat heeft ook wel watquote:
Dinsdag op zijn Surinaamsquote:Op zondag 10 maart 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment zou ik ff willen dat ik geen seks had!
werkelijk alles doet pijn!![]()
Door de seks of iets anders?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op het moment zou ik ff willen dat ik geen seks had!
werkelijk alles doet pijn!![]()
Dinsdag gewoon geen seks zeker!quote:
Een week!quote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dinsdag gewoon geen seks zeker!
Ik heb minstens een week nodig om bij te komen!
Lekker lui zijn en voor alles een excuus hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dinsdag gewoon geen seks zeker!
Ik heb minstens een week nodig om bij te komen!
Volgens kaneel heb ik geen seks dus de pijn zal wel door uhm spoken ofzo komen.quote:
Je moest eens weten!quote:
Ik wil het niet weten.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moest eens weten!
Ik ga slapen.
Ow okquote:Op zondag 10 maart 2013 22:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens kaneel heb ik geen seks dus de pijn zal wel door uhm spoken ofzo komen.
RTLquote:Op zondag 10 maart 2013 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
kijkt iemand de serie divorce op rtl.?
ik identificeer mij best wel met die joyce. echt steeds meer. wanhopigheid enzo, en psychotische acties die zomaar kunnen gebeuren.
is dat normaal of is er wat mis met joyce?
weet iemand! ...anyone?... dat?
Het is tv, het is nep.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
hoi
kijkt iemand de serie divorce op rtl.?
ik identificeer mij best wel met die joyce. echt steeds meer. wanhopigheid enzo, en psychotische acties die zomaar kunnen gebeuren.
is dat normaal of is er wat mis met joyce?
weet iemand! ...anyone?... dat?
ja maar.quote:
Wees niet zo naief man. Of geloof je alles wat op TV komt?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:51 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar.
dat is herkenbaar, dat van joyce. dat van de psychopaten acties. en nog wat kleine dingetjes.
ik wil weten wat er mis met haar is. stel een psychiater zou het kijken, wat zou die vaststellen bij joyce.
die serie moet toch wel gebaseerd zijn op enige werkelijkheid . toch? want wanneer het niets meer met de werkelijkheid te maken heeft, gaan mensen het ook niet meer leuk vinden.
hoe bedoel je nu. ik heb het niet over dat ik denk dat het echte mensen zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wees niet zo naief man. Of geloof je alles wat op TV komt?
Een acteurquote:Op zondag 10 maart 2013 23:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hoe bedoel je nu. ik heb het niet over dat ik denk dat het echte mensen zijn.
ik heb het over de rol die ze spelen.
bijv die ramona. dat is/was een golddigger.
en die boudewijn is een smoothe player.en
en joris was(of is) een brave jongen.
en nu wil ik weten wat joyce is.
neequote:
Je kan beter proberen na te gaan wat er mis met jou is....quote:Op maandag 11 maart 2013 00:02 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee
katja herbers is een acteur. (net opgezocht)
joyce is een persoon in de serie. fictief persoon waarschijnlijk ookal non-fictie.
en ik wil weten wat er met joyce mis is
ja precies. daarom wil ik weten wat er met joyce mis is.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je kan beter proberen na te gaan wat er mis met jou is....
Waarom heb je het gevoel dat je niet eerlijk kunt zijn tegen je psychiater?quote:Op maandag 11 maart 2013 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies. daarom wil ik weten wat er met joyce mis is.
ik wil weten of het slim is om dat tegen mijn psychiater te vertellen, misschien kent ze de serie. maar dat ga ik niet doen als er teveel mis is met die joyce, want dat zou kut voor mij zijn.
nee ik wil wel vertellen tegen de psychiater.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waarom heb je het gevoel dat je niet eerlijk kunt zijn tegen je psychiater?
Dat zal wel meevallen.quote:Op maandag 11 maart 2013 00:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
nee ik wil wel vertellen tegen de psychiater.
maar ik wil het eerst even chekcen. anders klink ik zo dom
Muahahaha je was er zelf ook stommerd ❤quote:
Er zijn regelmatig meets jaquote:Op maandag 11 maart 2013 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
wtf
zijn er weer allemaal meets of weet ik veel, en iedereen kent elkaar en is gezellig bij elkaar enzo. allemaal onderonsjes. en een heleboel van dat ja.
niet dat ik er wat mee te maken wil hebben. maar iedereen anders heeft allemaal sociaal leven enzo.
Tjaquote:Op maandag 11 maart 2013 00:48 schreef mylifeisgrey het volgende:
wtf
zijn er weer allemaal meets of weet ik veel, en iedereen kent elkaar en is gezellig bij elkaar enzo. allemaal onderonsjes. en een heleboel van dat ja.
niet dat ik er wat mee te maken wil hebben. maar iedereen anders heeft allemaal sociaal leven enzo.
Moggequote:Op maandag 11 maart 2013 06:54 schreef Huppelmuts het volgende:
De wereld is weer wit![]()
Ik ben net 15 minuten bezig geweest om mn bed uit te komen. De pijn in mn rug is ff te erg.
Mogguhquote:Op maandag 11 maart 2013 06:58 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mogge
Oh noesHete douche een optie?
Heb je gelijk in. Succes met het herstel en slaap lekkerquote:Op maandag 11 maart 2013 07:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mogguh![]()
Dat ga ik later proberen. Eerst verder slapen. Ik ben moe, pijn hebben is vermoeiend.
Werk ze.
Hier ook. Verdomme!quote:
quote:
quote:
Tja, altijd zelfde met haar. Heeft klappen nodig denk ikquote:
Ja of stoten.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja, altijd zelfde met haar. Heeft klappen nodig denk ik
Je bent zelf een stoot.quote:
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OkEcht waar.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
quote:
Hoi jij!quote:
Hoiquote:
Dat nummer 1 worden was mooi ja!quote:Op maandag 11 maart 2013 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Hoi
btje saai... tapijtje leggen op de zaterdag en nog wat geholpen met klussen.. verder weinig gedaan..
ja nummer 1 geworden in de eredivisie
jouwe dan?
Hoi jij kikkertje van mequote:Op maandag 11 maart 2013 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat nummer 1 worden was mooi ja!![]()
Ik ben naar de film geweest, kreeg daar bijna een hyperventilatie-aanval omdat er opeens een shot met kikkers was. Totaal overbodig ook die kikkers!
Verder een heerlijk weekend gehad.
Dat was heel eng hoor!quote:
of die kikkers totaal overbodig waren weet ik niet, jouw reactie erop sowieso welquote:Op maandag 11 maart 2013 10:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat nummer 1 worden was mooi ja!![]()
Ik ben naar de film geweest, kreeg daar bijna een hyperventilatie-aanval omdat er opeens een shot met kikkers was. Totaal overbodig ook die kikkers!
Verder een heerlijk weekend gehad.
Ik las : "Maagden. Dont like them".quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik las : "Maagden. Dont like them".
Beetje ehm... niet gefocused op werk zegmaar, geloofik...
Ik vind alleen de maandagen waarop ik vrij ben leuk.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 09:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
OkOh, dat meisje is heetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rustig aan.
Ik vind alleen de maandagen waarop ik jou zie leuk.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:18 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vind alleen de maandagen waarop ik vrij ben leuk.
KIJK TAMMI!quote:
Je zag me vanochtend nog en toch vind je het een rotdag.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:27 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik vind alleen de maandagen waarop ik jou zie leuk.
okeeee stop deze kleffe shit.![]()
![]()
Oeh voelde dat niet ubermegaveeltezoet?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven marshmellow fluff gegeten.
Jazeker.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Oeh voelde dat niet ubermegaveeltezoet?
Smerig he?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb zojuist voor het eerst in mijn leven marshmellow fluff gegeten.
Ja, omdat ik je nu niet zie.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je zag me vanochtend nog en toch vind je het een rotdag.
quote:
Ik vind het spul -te- zoet eigenlijk..... Alsof het glazuur van je tanden afspat...quote:
Oh, ik houd niet van zoet. Een boterham chocoladepasta lijkt me ook altijd heel erg lekker, maar na ééntje heb ik het wel weer gehad voor een maand.quote:
Jajaja.quote:Op maandag 11 maart 2013 10:58 schreef rival het volgende:
[..]
of die kikkers totaal overbodig waren weet ik niet, jouw reactie erop sowieso wel
goed zo!
quote:
Oke, jij bent heterquote:
Dat wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik vind het spul -te- zoet eigenlijk..... Alsof het glazuur van je tanden afspat...
Daar eet ik er ook veel van weg.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, ik houd niet van zoet. Een boterham chocoladepasta lijkt me ook altijd heel erg lekker, maar na ééntje heb ik het wel weer gehad voor een maand.
quote:Op maandag 11 maart 2013 11:46 schreef Myraela het volgende:
Weetje wat lekker is.
[ afbeelding ]
Fucking hell, dat is echt alsof je gewoon alleen maar chocolade zit te eten. Super lekker.
Moet je echt doen, ik heb zelf spijt dat ik het niet heb gehaald. Het maakt ontbijten gewoon leuk terwijl ik er echt een hekel aan heb.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat wel.
[..]
Daar eet ik er ook veel van weg.
[..]Die ga ik eens halen dan van de week.
Liggen die gewoon in de supermarkt?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Moet je echt doen, ik heb zelf spijt dat ik het niet heb gehaald. Het maakt ontbijten gewoon leuk terwijl ik er echt een hekel aan heb.
Ja, bij al die andere ontbijtengranen troep.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Liggen die gewoon in de supermarkt?
Lekker he? Dikke trui aan, kachel wat hoger, uitzicht op besneeuwde weides....quote:
Ja, mieters. Ik was net de training weer aan het opbouwen, kan ik weer opnieuw beginnen...quote:Op maandag 11 maart 2013 12:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Lekker he? Dikke trui aan, kachel wat hoger, uitzicht op besneeuwde weides....
Want? Het is een paar graden kouder, meer niet...quote:Op maandag 11 maart 2013 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mieters. Ik was net de training weer aan het opbouwen, kan ik weer opnieuw beginnen...
Training?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, mieters. Ik was net de training weer aan het opbouwen, kan ik weer opnieuw beginnen...
Om de wereld te tonen hoe koud je het eronder hebt?quote:Op maandag 11 maart 2013 12:57 schreef Tamashii het volgende:
Pffft, waarom heb ik alleen een tshirt aangetrokken.
Ja en de grond is half bevroren en dus nat en glibberig.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Want? Het is een paar graden kouder, meer niet...
Blijkbaar ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om de wereld te tonen hoe koud je het eronder hebt?
Sjah soms is kleding bij bepaald weer een aantal pluspunten waardquote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 12:58 schreef fietsie het volgende:
[..]
Om de wereld te tonen hoe koud je het eronder hebt?
2 Om precies te zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 12:59 schreef fietsie het volgende:
[..]
Sjah soms is kleding bij bepaald weer een aantal pluspunten waard
Ik vroeg me hetzelfde af maar ja, ik heb beloofd me nergens meer mee te bemoeien.quote:Op maandag 11 maart 2013 12:57 schreef Tamashii het volgende:
Pffft, waarom heb ik alleen een tshirt aangetrokken.
Neu, die heeft daar geen last van. Maar rijden op een half bevroren en glibberige grond is niet slim.quote:
Je wilt niet vallen oid nee... Je knie is net genezen toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Neu, die heeft daar geen last van. Maar rijden op een half bevroren en glibberige grond is niet slim.
Klopt. Maar ik wil ook niet dat Rio onderuit gaat.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je wilt niet vallen oid nee... Je knie is net genezen toch?
Oehquote:Op maandag 11 maart 2013 13:04 schreef Faxie het volgende:
Ow ik moet gaan... heb afgesproken met iemand...![]()
Hoezo heb je dat beloofd?quote:Op maandag 11 maart 2013 13:00 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik vroeg me hetzelfde af maar ja, ik heb beloofd me nergens meer mee te bemoeien.![]()
Nee hoorquote:Op maandag 11 maart 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:
Echt ongelofelijk stil hier, iedereen hard aan het werk?
Ik ben tekeningen en schilderijen aan het inlijsten. Of ik doe een poging totquote:Op maandag 11 maart 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:
Ontzettend.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:
Weerwolven is een awesome spel met veel mensen waar iedereen een rol heeft en moet raden wie wat is, maar vooral wie weerwolf is.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:34 schreef Aap1000 het volgende:
Hallo, ik meld mij ook maar eens in de SC.
Oh en het eerste wat ik wil weten:
Wat is weerwolfje (OP)
Nice, kan ik meedoen?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weerwolven is een awesome spel met veel mensen waar iedereen een rol heeft en moet raden wie wat is, maar vooral wie weerwolf is.
Ik wil een badass vampier zijnquote:Op maandag 11 maart 2013 15:37 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Weerwolven is een awesome spel met veel mensen waar iedereen een rol heeft en moet raden wie wat is, maar vooral wie weerwolf is.
Was jij toevallig in Groningen anderhalf week geleden?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:39 schreef Fototoestel90 het volgende:
Mah, klaar met leren (lees: geen zin meer)
Uh nee? Hoezo?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:40 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Was jij toevallig in Groningen anderhalf week geleden?
Gala o.i.d. toevallig?
Keek net in je fotoboek, en op die foto lijk jij echt sprekend op iemand die ik tegenkwam enzoquote:
Ik zou buffy en willow zo hard doen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:42 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou?
Ik hoor toch gewoon in het rijtje Spike en Angel thuis.
Ja uiteraard is dat mogelijk, ik zou wel, vooral voor het vertrouwen van mensen, hier dan echt mee posten, want de rest kent elkaar natuurlijk al.quote:
Ohw nouja. Ik was het in ieder geval nietquote:Op maandag 11 maart 2013 15:42 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Keek net in je fotoboek, en op die foto lijk jij echt sprekend op iemand die ik tegenkwam enzo
Vampieren klinkt ook wel goed. En dan letterlijk met acties.quote:
Dat zou een trio zijn waar ik ook geen nee tegen zou zeggen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou buffy en willow zo hard doen.
wil je dan buffy weg of willow.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zou een trio zijn waar ik ook geen nee tegen zou zeggen.
Ok, en wie beslist wie wat is en is scheidsrechter e.d.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:42 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja uiteraard is dat mogelijk, ik zou wel, vooral voor het vertrouwen van mensen, hier dan echt mee posten, want de rest kent elkaar natuurlijk al.
Laten we het nu dit keer niet uit de hand laten lopen met houten staken he.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vampieren klinkt ook wel goed. En dan letterlijk met acties.
Volgens mij is Thegirlnextdoor teamleider oid. Zij bepaalt dan de rollen en dergelijke.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:43 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ok, en wie beslist wie wat is en is scheidsrechter e.d.
quote:Op maandag 11 maart 2013 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Laten we het nu dit keer niet uit de hand laten lopen met houten staken he.
[..]
Murdera zou afvallen in deze, sorry bro
Heh jammer.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat zien we op de meet wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:43 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ok, en wie beslist wie wat is en is scheidsrechter e.d.
Ohh, dus dan hoor ik het wel op de een of andere manier?quote:Op maandag 11 maart 2013 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij is Thegirlnextdoor teamleider oid. Zij bepaalt dan de rollen en dergelijke.
Zal jou eens in je nek bijten.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:43 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Vampieren klinkt ook wel goed. En dan letterlijk met acties.
Jup, nieuwe baan en genoeg te doenquote:Op maandag 11 maart 2013 15:19 schreef Tamashii het volgende:
quote:
[..]
quote:
Ligt eraan of je komt ja.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:45 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Ohh, dus dan hoor ik het wel op de een of andere manier?
Is toch altijd leuk, nieuwe uitdaging.quote:
Dat klopt. Dan moet je het ook zachtjes doen he.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Slechte PR voor Fok! elke keer.
Plus dat het aantal users dan afneemt
Ja precies, maar daarom ben ik overdag nauwelijks op FOK!quote:Op maandag 11 maart 2013 15:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Is toch altijd leuk, nieuwe uitdaging.
Dat vind ik altijd moeilijk, dan ben ik te enthousiast hequote:Op maandag 11 maart 2013 15:53 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat klopt. Dan moet je het ook zachtjes doen he.
Een kerel, om te kitesurfenquote:
quote:
Hehehe is weer eens wat anders.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja precies, maar daarom ben ik overdag nauwelijks op FOK!
Dat bedoelde ik ookquote:Op maandag 11 maart 2013 13:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik wil ook niet dat Rio onderuit gaat.
Ja ik begrijp dat ook wel, is ook lastig, die verleiding is gewoon te groot dan he. Dat is gewoon ontzettend naar om daar dan niet voor te vallen.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd moeilijk, dan ben ik te enthousiast he
en ik vind jullie allemaal heel lief dus wil niemand van jullie per ongeluk vermoorden.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik begrijp dat ook wel, is ook lastig, die verleiding is gewoon te groot dan he. Dat is gewoon ontzettend naar om daar dan niet voor te vallen.
Alleen met opzet natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2013 15:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
en ik vind jullie allemaal heel lief dus wil niemand van jullie per ongeluk vermoorden.
Dat kan niet, je moet een kaart met een rol trekken uit het stapeltjequote:Op maandag 11 maart 2013 15:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Volgens mij is Thegirlnextdoor teamleider oid. Zij bepaalt dan de rollen en dergelijke.
Oh op FOK! hier is het altijd anders.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet, je moet een kaart met een rol trekken uit het stapeltje.
Oh, ik dacht dat je het over het echte spel hadquote:Op maandag 11 maart 2013 16:05 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Oh op FOK! hier is het altijd anders.
Kom jij ook??quote:Op maandag 11 maart 2013 16:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan niet, je moet een kaart met een rol trekken uit het stapeltje.
We gaan ook het echte spel spelen, als het goed is. Maar je hebt wel één spelleider. Het is misschien wel verstandig wanneer TGND dit is, aangezien ze het spel al kent.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je het over het echte spel had.
Nee.quote:
Ja, dat snap ik. Maar zij bepaalt niet welk karakter je bent, je moet namelijk een kaart trekken uit het deck.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:08 schreef Fera het volgende:
[..]
We gaan ook het echte spel spelen, als het goed is. Maar je hebt wel één spelleider. Het is misschien wel verstandig wanneer TGND dit is, aangezien ze het spel al kent.
Aaaaah toe nouquote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja, dat snap ik. Maar zij bepaalt niet welk karakter je bent, je moet namelijk een kaart trekken uit het deck.
Het is een leuk spel.
Dat weet ik, ik heb ook al een paar keer gespeeld.quote:Op maandag 11 maart 2013 16:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja, dat snap ik. Maar zij bepaalt niet welk karakter je bent, je moet namelijk een kaart trekken uit het deck.
Het is een leuk spel.
Aldo!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |