SPOILER: Weerwolvenmeet bij muhahaha - 5, 6, 12 of 13 AprilOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat er geen sneeuw bij komt, anders moet ik met OV en weet ik niet of ik het op tijd redquote:
Denk hetquote:Op zondag 10 maart 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees ik trouwens net dat ik dinsdag een auto rijker ben?
Ze hadden toch tegen je gezegd dat je wel gebruik moest maken van je vrije dagen?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik hoop dat er geen sneeuw bij komt, anders moet ik met OV en weet ik niet of ik het op tijd red
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:20 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Lees ik trouwens net dat ik dinsdag een auto rijker ben?
Goed puntquote:Op zondag 10 maart 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hadden toch tegen je gezegd dat je wel gebruik moest maken van je vrije dagen?
Gewoon als je met ov moet uur of 2 vrij nemen.
Take care of Jasonquote:Op zondag 10 maart 2013 18:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mooi. Dan hoef ik niet meer op zoek.
Heb vooral geen haast met het halen van je rijbewijs!quote:
Oh, nu ineens nietquote:Op zondag 10 maart 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb vooral geen haast met het halen van je rijbewijs!
Ghehequote:
Tenminste iemand waar ik op kan rekenen als ik 3 meter onder de grond ligquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb vooral geen haast met het halen van je rijbewijs!
Dit dusquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:28 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Tenminste iemand waar ik op kan rekenen als ik 3 meter onder de grond lig
Ik ben 3 dagen bezig geweest met een level.quote:
Oh noesquote:Op zondag 10 maart 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen bezig geweest met een level.
Je hebt drank zat.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff ik ben moe, alles doet pijn en ik wil een borrel!
Langste bij mij was 2 wekenquote:Op zondag 10 maart 2013 18:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben 3 dagen bezig geweest met een level.
quote:Op zondag 10 maart 2013 18:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Pff ik ben moe, alles doet pijn en ik wil een borrel!
Dit dusquote:
Gelukkig heb ik dat ooit opgeschreven toen ik auto net had.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:00 schreef Vinniiee het volgende:
Achterhalen wat je km stand is, is een kut klus. Vooral als je sinds 14-09-2012 niet weet hoeveel km je gereden hebt
Mja, ik heb een teller, maar die heeft zichzelf sindsdien al een aantal keer gereset. Dus ik ben het nu aan het terugrekenenquote:Op zondag 10 maart 2013 19:10 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat ooit opgeschreven toen ik auto net had.
Fijn is datquote:Op zondag 10 maart 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik heb een teller, maar die heeft zichzelf sindsdien al een aantal keer gereset. Dus ik ben het nu aan het terugrekenen
Waarom moet je dat weten dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja, ik heb een teller, maar die heeft zichzelf sindsdien al een aantal keer gereset. Dus ik ben het nu aan het terugrekenen
Nou, mocht ik m'n motor ooit nog verkopen voordat hij kapot gelopen is, of in de prak ligt.. dan weet ik de km-stand tenminste (ongeveer)quote:Op zondag 10 maart 2013 19:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waarom moet je dat weten dan?
En weet jij nog wanneer je met ov ging en wanneer je met de motor ging?
Jij denkt maar aan 1 ding he!quote:
Awwwwquote:Op zondag 10 maart 2013 20:24 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik verveel me. Denk dat ik zo al lekker ga slapen.
Niet alleen hij ! Wel meer mannen hierquote:
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:39 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only easy day, was yesterday. (USMC)
Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
Ik moet het helaas doen met een kip-cordonbleu, salade en als toetje vers fruit in stukjes...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had biefstuk en aardappeltjes uit de oven met knoflook en rozemarijn.Goed leven.
Hoi K'neel, ik had over je gedroomd vannacht.quote:
Wat?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoi K'neel, ik had over je gedroomd vannacht.
Ik weet nog maar de helft, maar het was raar en onsamenhangend.quote:
Vertel dan wat je nog weet!quote:Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet nog maar de helft, maar het was raar en onsamenhangend.
Ik stuur wel een DM.quote:
Beter dan die biefstukquote:Op zondag 10 maart 2013 20:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet het helaas doen met een kip-cordonbleu, salade en als toetje vers fruit in stukjes...
Hier posten, als het een sexdroom was. Anders nietquote:
DM mag je niet openbaar maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier posten, als het een sexdroom was. Anders niet
Niet alleen de mannen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:29 schreef DaMook het volgende:
[..]
Awwww.
[..]
Niet alleen hij ! Wel meer mannen hier.
.
Foeiquote:
Nou danquote:
Herkenbaar probleemquote:Op zondag 10 maart 2013 21:00 schreef DaMook het volgende:
Ook leuk, van de 4 bestuursleden van de VvE hier, ben ik als enige nog over na de komende vergadering. En ik ben gerust bestuurslid, maar liever geen voorzitter of secretaris
.
Dat vraag ik toch ook nietquote:
Ik heb eigenlijk geen idee, volgens mij niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi![]()
Is er al een datum besproken voor de Weerwolvenmeet? Voor het eerste weekend van April moet ik dat voor aanstaande woensdag vrijvragen namelijk.
Ik ben dan wel in de rai, maar voor iets anders.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Wie wil er eind van de maand mee naar de kamasutra beurs?
Da's toch die huishoudbeurs voor vrouwen die graag 'lekker gek' doen op zijn tijd?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Nooit geweest, wil wel een keer kijken... Met jou is dat ongetwijfeld lachen geblazenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Nouja, ik hoop dat dat voor woensdag in ieder geval gefixt is, anders kan ik sowieso het eerste weekend van April nietquote:Op zondag 10 maart 2013 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk geen idee, volgens mij niet.
ik heb nog geen pm langs zien komenquote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Hoi![]()
Is er al een datum besproken voor de Weerwolvenmeet? Voor het eerste weekend van April moet ik dat voor aanstaande woensdag vrijvragen namelijk.
Alles kanquote:Op zondag 10 maart 2013 22:11 schreef Fera het volgende:
Kunnen we niet een poll doen en stemmen voor de datum?
Jup, iedereen heeft een leven ofzo.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Portie dood hier, ofniet. Ik ga dan ook wel weer
Ik weet even niet of ik dat goed of slecht moet opvatten.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nooit geweest, wil wel een keer kijken... Met jou is dat ongetwijfeld lachen geblazen
Goed natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet even niet of ik dat goed of slecht moet opvatten.
Hij wil met je het doolhof in en de swingersbar.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet even niet of ik dat goed of slecht moet opvatten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |