Het was best een duur horloge. Hij wou anders het horloge ruilen tegen het horloge dat ik hem gegeven had. Maar die hoef ik dus niet terug.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:58 schreef trovey het volgende:
Hij houdt van recyclen van cadeaus ....lekker goedkoop, kan hij ze zo doorgeven aan de volgende vlam.Gegeven is gegeven.
Is toch ook van mij... alleen hij ziet dat niet zo omdat hij ervoor betaald heeft en het gegeven heeft toen we een relatie hadden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef CafeRoker het volgende:
Je hamert er wel erg vaak op dat het jouw horloge is.
Jaquote:Op zondag 10 maart 2013 16:07 schreef madeliefff het volgende:
is dit die loser van dat haarspeldje? lach hem lekker uit in zijn gezicht zeg, hoe kinderachtig kun je zijn.
Nu dat het geen betekenis meer heeft niet meer. Maar wil het dan alleen teruggeven omdat hij daar zo moeilijk over doet en hem dan te laten ophouden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:00 schreef Cactus1 het volgende:
Waarom zou je de ring en ketting wel terug geven? Die draag je zeker niet meer
Verder dit:
[..]
Laat hem het horloge wat jij hem gegeven hebt, verpatsen bij de lommerd, dan kan hij een andere kopen..quote:Op zondag 10 maart 2013 16:14 schreef caisy90 het volgende:
[..]
Het was best een duur horloge. Hij wou anders het horloge ruilen tegen het horloge dat ik hem gegeven had. Maar die hoef ik dus niet terug.
Je begrijpt dat hij dit doet omdat hij zijn zin niet krijgt en 'wraak' wil nemen omdat jij hem weer hebt afgewezen he. Hij wil die spullen niet écht terug, hij wil je raken/kwetsen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:16 schreef caisy90 het volgende:
Nu dat het geen betekenis meer heeft niet meer. Maar wil het dan alleen teruggeven omdat hij daar zo moeilijk over doet en hem dan te laten ophouden.
Dit dus.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat hij dit doet omdat hij zijn zin niet krijgt en 'wraak' wil nemen omdat jij hem weer hebt afgewezen he. Hij wil die spullen niet écht terug, hij wil je raken/kwetsen.
Had juist in mijn hoofd dat hij mij dat dus niet meer gunt en daarom terug wil hebben. Hij heeft al wel een armband teruggestuurd die ik hem had gegeven en die heeft hij ook maar 1x gedragen dus wat daar de reden van is snap ik ook niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je begrijpt dat hij dit doet omdat hij zijn zin niet krijgt en 'wraak' wil nemen omdat jij hem weer hebt afgewezen he. Hij wil die spullen niet écht terug, hij wil je raken/kwetsen.
Dat zei mijn moeder ook, maar ik vind dat horloge echt mooi en hij heeft het mij gegeven dus wil ik het houden. Daarom vroeg ik mij af wat anderen er van vinden.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef Feeeeble het volgende:
Ik zou het teruggeven, zou er denk ik niet van kunnen genieten als zo´n lul het me niet gunt. En geef er een emmertje kots bij voor alle door hem betaalde hapjes en drankjes.
als hij echt zo'n lul is, zou ik hem z'n zin niet geven en ze dus houden. Al zou ik er nooit meer wat mee doen. Mooi niet dat hij het terug zou krijgenquote:Op zondag 10 maart 2013 16:37 schreef Feeeeble het volgende:
Ik zou het teruggeven, zou er denk ik niet van kunnen genieten als zo´n lul het me niet gunt. En geef er een emmertje kots bij voor alle door hem betaalde hapjes en drankjes.
Of het zijn de enige dingen die hij gegeven heeft, dan heb je geen briefje nodigquote:Op zondag 10 maart 2013 15:52 schreef Mirjam het volgende:
Zou ff mooi zijn zeg
Hij heeft zeker alles bijgehouden op een briefje?
Dan kun je het inderdaad nog beter naar postalgold sturen en hopen dat je er een fantastische 450 euro voor krijgtquote:Op zondag 10 maart 2013 16:53 schreef Kittenbraadworst het volgende:
[..]
als hij echt zo'n lul is, zou ik hem z'n zin niet geven en ze dus houden. Al zou ik er nooit meer wat mee doen. Mooi niet dat hij het terug zou krijgen
Wat een onzin.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hij heeft gelijk.
Geef het gewoon terug, het is toch uit nu.
Waarom dan volgens jou?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:11 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Hij heeft gelijk.
Geef het gewoon terug, het is toch uit nu.
Ik denk dat ferrari een beetje trollt. Iedereen is het er wel over eens dat je een kadootje niet terug geeft.quote:
Geen aandacht aan schenken joh, het is waarschijnlijk je ex.quote:
Daarom whatsapp ik alleen, dat is tenminste gratisquote:Op zondag 10 maart 2013 17:12 schreef Smack10 het volgende:
Wat een onzin.
Ook alle smsjes die je hebt gestuurd die ga je terughalen|?
En zij haar maagdenvliesquote:Op zondag 10 maart 2013 17:28 schreef Zelus het volgende:
Valt mee dat hij zijn zaad niet terug eist.
Pessimistenquote:Op zondag 10 maart 2013 17:26 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Daarom whatsapp ik alleen, dat is tenminste gratis
Serieus?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:46 schreef caisy90 het volgende:
Bedankt, ik weet genoeg. Hij krijgt heel misschien dat armbandje terug als hij echt smeekt en het horloge krijg hij niet.
Zal kijken wat zijn reactie is als ik zeg dat ik de ring kwijt ben of in het water heb laten vallen.
Ik ben een man en ik ben niet pessimistisch, maar realistischquote:
Ja misschien is negeren wel beter.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:49 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Serieus?
Laat je de wet niet zo voorschrijven, als het over is heb je totaal geen verplichtingen meer naar elkaar.
Je ex komt over als een verwend mannetje dat altijd zijn zin moet hebben.
[..]
Ik ben een man en ik ben niet pessimistisch, maar realistisch
Gewoon niet meer op hem reageren. Daarmee voedt je hem alleen maar en heeft hij de aandacht die hij zoekt.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:46 schreef caisy90 het volgende:
Bedankt, ik weet genoeg. Hij krijgt heel misschien dat armbandje terug als hij echt smeekt en het horloge krijg hij niet.
Zal kijken wat zijn reactie is als ik zeg dat ik de ring kwijt ben of in het water heb laten vallen.
Dit, want:quote:
Laat niet zo met je spelen.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gewoon niet meer op hem reageren. Daarmee voedt je hem alleen maar en heeft hij de aandacht die hij zoekt.
quote:Op zondag 10 maart 2013 16:07 schreef madeliefff het volgende:
is dit die loser van dat haarspeldje? lach hem lekker uit in zijn gezicht zeg, hoe kinderachtig kun je zijn.
Dan krijgt hij nog wat hij wil: aandacht en hij geeft jou een kutgevoel. Ik zou me zeker niet in allerlei bochten gaan wringen hoor.. laat 'm oprotten.quote:Op zondag 10 maart 2013 17:46 schreef caisy90 het volgende:
waarom zou je m willen laten smeken?quote:Op zondag 10 maart 2013 17:46 schreef caisy90 het volgende:
Geschenken geef je niet terug. Slaat nergens op..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
waarom zou je m willen laten smeken?
Verlaag je nou niet tot zijn niveau: neem een beslissing (je geeft die spullen wel of niet) en deel dat aan m mee. Klaar
Je gaat er niet eens over in discussie, dunkt mij zo. Of het moet nog zo zijn dat je het uit jezelf terug brengt met de boodschap: deze bagger hoef ik niet in mijn huis.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geschenken geef je niet terug. Slaat nergens op..
Nee, het horloge is hotquote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef tombolafan het volgende:
Oh en eerst gaat t om een ketting en later om een armband?
vind ik ook, maar t hem willen laten smeken vind ik ook nergens op slaan...quote:Op zondag 10 maart 2013 22:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geschenken geef je niet terug. Slaat nergens op..
Ook dat niet. Ik neem aan dat iemand die mij een geschenk geeft er over na heeft gedacht (danwel gevraagd heeft) wat ik leuk vind. Dat vind ik ook na de relatie nog leuk + het was een geschenk.. Geschenk, dus geen uitleenonzin..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Je gaat er niet eens over in discussie, dunkt mij zo. Of het moet nog zo zijn dat je het uit jezelf terug brengt met de boodschap: deze bagger hoef ik niet in mijn huis.
Eensquote:Op zondag 10 maart 2013 22:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
vind ik ook, maar t hem willen laten smeken vind ik ook nergens op slaan...
Ze moet hem gewoon zeggen dat ie de boom in kan, óf (als zij dat zou willen) m alles zonder gesmeek teruggeven
ik bedoel dat ze t in de op over een ketting heeft, en later mag ie smeken om de armbandquote:
Ik kan me wel voorstellen dat je dat soort symbolische zaken (waar de 'geest van de gever' nog aan hangt) toch wat minder leuk vindt. Ik niet, maar er zijn van die mensen. Zoals er ook mensen zijn die de ex-echtelijke sponde niet wensen te beslapen met de nieuwe vlam.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook dat niet. Ik neem aan dat iemand die mij een geschenk geeft er over na heeft gedacht (danwel gevraagd heeft) wat ik leuk vind. Dat vind ik ook na de relatie nog leuk + het was een geschenk.. Geschenk, dus geen uitleenonzin..
Owh, ik las iets over horloge, ketting en ring ofzo.. Of nog een armband erbij..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik bedoel dat ze t in de op over een ketting heeft, en later mag ie smeken om de armband
Ik heb dat niet.. Leuk is leuk..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:18 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je dat soort symbolische zaken (waar de 'geest van de gever' nog aan hangt) toch wat minder leuk vindt. Ik niet, maar er zijn van die mensen. Zoals er ook mensen zijn die de ex-echtelijke sponde niet wensen te beslapen met de nieuwe vlam.
ik zou zelf dat soort dingen van een ex (en zo te lezen niet de leukste ex) met emotionele lading niet meer dragen...quote:Op zondag 10 maart 2013 22:18 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat je dat soort symbolische zaken (waar de 'geest van de gever' nog aan hangt) toch wat minder leuk vindt. Ik niet, maar er zijn van die mensen. Zoals er ook mensen zijn die de ex-echtelijke sponde niet wensen te beslapen met de nieuwe vlam.
Dat dus. Maar goed dan zou ik nog liever die dingen symbolisch vernietigen dan ze terug geven.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zou zelf dat soort dingen van een ex (en zo te lezen niet de leukste ex) met emotionele lading niet meer dragen...
Maar het is ook niet waarschijnlijk dat die ex ze aan een nieuwe vlam gaat geven lijkt me
Dus eigenlijk worden t dan nutteloze voorwerpen
Hmm, heb alleen het haarspeldjes-dramaqueen gedoe op mijn netvlioes.. Moet misschien de PH van TS eens door gaan nemenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik zou zelf dat soort dingen van een ex (en zo te lezen niet de leukste ex) met emotionele lading niet meer dragen...
Maar het is ook niet waarschijnlijk dat die ex ze aan een nieuwe vlam gaat geven lijkt me
Dus eigenlijk worden t dan nutteloze voorwerpen
eerst vernietigen en dįn teruggevenquote:Op zondag 10 maart 2013 22:24 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Dat dus. Maar goed dan zou ik nog liever die dingen symbolisch vernietigen dan ze terug geven.
Of verkopen natuurlijkquote:Op zondag 10 maart 2013 22:25 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eerst vernietigen en dįn teruggeven![]()
![]()
quote:Op zondag 10 maart 2013 22:28 schreef Micson het volgende:
Jammer weer van die censuur hier, ik was bloedserieus.
Korea-praktijken.
Noord?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:28 schreef Micson het volgende:
Jammer weer van die censuur hier, ik was bloedserieus.
Korea-praktijken.
Nee joh niet gierig. Eerder poging tot mindfucken/zielig doen/gebrek aan aandachtquote:Op zondag 10 maart 2013 22:30 schreef BestIEverHad het volgende:
Wat een idioot, dat cadeau is gewoon van jou, laat je niet gek maken door je ex.. Gierig van 'm.![]()
Staat wel gierig, op zich. Een cadeau geven tijdens een relatie en het daarna terug willen, wie doet dat nou?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:35 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Nee joh niet gierig. Eerder poging tot mindfucken/zielig doen/gebrek aan aandacht
Iemand die aandacht wilquote:Op zondag 10 maart 2013 22:38 schreef BestIEverHad het volgende:
[..]
Staat wel gierig, op zich. Een cadeau geven tijdens een relatie en het daarna terug willen, wie doet dat nou?
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:27 schreef theunderdog het volgende:
Ik vind zowel ts als die gast sneu.
Die gast is sneu, omdat hij loopt te janken om spullen die hij terug wilt terwijl hij het jouw cadeau heeft gedaan.![]()
En ts is sneu omdat, ze hulp vraagt via fok over dit soort domme dingen. Alsof het een geheel dillema, is. Je geeft het terug of je geeft het niet terug, het zijn je eigen gevoelens en gedachtes.
Hoe moeilijk kan het zijn.
Was het met je eens, verder niks, no worriesquote:
Je bent een vent?quote:Op zondag 10 maart 2013 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was het met je eens, verder niks, no worries
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:40 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Omdat hij bang was dat er geflirt werd
mmmmm.... online flirten.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:40 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Omdat hij bang was dat er geflirt werd
Het icoontje naast mijn naam is te lastig voor je?? Heb je je weer zogen gemaakt om niksquote:Op zondag 10 maart 2013 23:42 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dan hoef ik mij sowieso toch nergens zorgen om te maken?
Ik kijk daar nooit naar.quote:Op zondag 10 maart 2013 23:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het icoontje naast mijn naam is te lastig voor je?? Heb je je weer zogen gemaakt om niks
Wat heb ik gemist??quote:Op maandag 11 maart 2013 00:06 schreef zarGon het volgende:
Niet slowchatten en ook geen nakende lichaamsdelen posten.
Dacht ik ook, maar zoals Zargon het zegtquote:
Ik denk niet dat de SC de trigger was..quote:Op maandag 11 maart 2013 00:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar zoals Zargon het zegt![]()
![]()
* Owh shit, lijkt weer op een SC: Sorry Zargon*
Indien wel is het alsnog van TS. Al heeft TS hem bedrogen dan nog heeft hij die spullen gegeven en gegeven blijft gegeven.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:22 schreef Tanin het volgende:
Indien het niet de week voor het uitging gegeven is, en indien jij hem niet zwaar bedrogen hebt (en het daarna gegeven is), is het gewoon van jou. Anders heeft ie een punt en kun je erover discussiėren, maar gegeven is gegeven en dan blijft de keuze aan jou.
Anders lees je de rest van de post ook even, dat staat er toch?quote:Op maandag 11 maart 2013 09:37 schreef Oognip het volgende:
[..]
Indien wel is het alsnog van TS. Al heeft TS hem bedrogen dan nog heeft hij die spullen gegeven en gegeven blijft gegeven.
Er staat toch "anders heeft ie een punt". Misschien moet je het zelf even teruglezen.quote:Op maandag 11 maart 2013 09:38 schreef Tanin het volgende:
[..]
Anders lees je de rest van de post ook even, dat staat er toch?
Je houdt wel van selectief lezen he?quote:Op maandag 11 maart 2013 11:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
Er staat toch "anders heeft ie een punt". Misschien moet je het zelf even teruglezen.
Als TS het in de de week voor het uit ging heeft gekregen of TS haar ex heeft bedrogen dan is het blijkbaar niet gewoon van haar. Jouw woorden.
Ik ga niet verder in discussie. Misschien moet je wat beter op je woordkeuze lettenquote:Op maandag 11 maart 2013 11:59 schreef Tanin het volgende:
[..]
Je houdt wel van selectief lezen he?
"Anders heeft ie een punt en kun je erover discussiėren, maar gegeven is gegeven en dan blijft de keuze aan jou. "
Met andere woorden, het is van haar, en zij beslist, maar als hij onder normale omstandigheden naar haar toe komt is het gewoon zwak/slaat nergens op, en in de genoemde omstandigheden kan hij het iig proberen.
Misschien moet je beter lezen.quote:Op maandag 11 maart 2013 13:50 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik ga niet verder in discussie. Misschien moet je wat beter op je woordkeuze letten
quote:Op zondag 10 maart 2013 23:29 schreef theunderdog het volgende:
Je kan natuurlijk ook gewoon naar hem toe gaan, en dan wat van die spullen recht voor zijn ogen kapot trappen.
Ja dat is ook waar. Ik word er alleen flauw van. En dat kutgevoel heeft hij me al gegeven door te zeggen dat hij deze ochtend nog iets op zou komen halen.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef Gizlijntje het volgende:
[..]
Dan krijgt hij nog wat hij wil: aandacht en hij geeft jou een kutgevoel. Ik zou me zeker niet in allerlei bochten gaan wringen hoor.. laat 'm oprotten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |