mag ook wel eensquote:
rekken die tijd ... nog 1 minquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Nu afgelopen officieelquote:
Hopen dat dit aanhoud tot 12 meiquote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:21 schreef jakees het volgende:
Geen moment gedacht dat het gelijk zou worden.
Bericht verzonden vanuit ziekenauto na hartfalen
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:21 schreef jakees het volgende:
Geen moment gedacht dat het gelijk zou worden.
Bericht verzonden vanuit ziekenauto na hartfalen
Ach, zo goed vond ik Boëtius vandaag ook niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef Jimbo het volgende:
[..]
van koeman ja, de kankermongool
ongelofelijk wat een tyfus wissels
Hoeveel kansen kreeg Feyenoord? Kortom terecht gewonnenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef zoekeenleven het volgende:
Onterecht winnen is ook een kwaliteit
ja, zn 50cmquote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Siyara het volgende:
Zit nog steeds te trillen, de tering. Was die bal nou over de lijn of niet?
Denk het niet hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Siyara het volgende:
Twijfelgeval, maar ja, die penal? Vinkie is een Feyenoord oh ohhoo hooquote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Siyara het volgende:
Volgens Rijnmond niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Siyara het volgende:
Hou je kop over kampioenswedstrijdenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
M'n hart pfffff. Maar wel heerlijk! Een echte kampioenswedstrijd
Vorige week bij NEC leek het doelmatig om na de 0-2 in te zakken, dit was gewoon spanning/zenuwen/kwaliteitsgebrekquote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een ontzettend belangrijke overwinning, geweldig!
Maar wat een belabberde tweede helft wederom. Hopelijk wordt dat geen gewoonte. Vorige week tegen NEC werd een prima eerste helft ook afgewisseld met een matige tweede helft.
kijk de herhaling eens... DIK over de lijnquote:
Niet te zien vanuit deze cameraquote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kijk de herhaling eens... DIK over de lijn
Bedankt Vink dan maar...quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kijk de herhaling eens... DIK over de lijn
Ik dacht het ook niet, maar met dat camerastandpunt was het ook lastig te zien. Pingel was er wel zeker een.quote:
Nee, was lichtinvalquote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Siyara het volgende:
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Hou je kop over kampioenswedstrijden
quote:
Nee.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Oke anders: als je deze wedstrijden zo wint dan wordt je kampioen.
Paniek voetbal bij Feyenoord, als ze gewoon geconcentreerd zouden voetballen was er niets aan de hand. De bal alleen maar naar voren trappen, bezorgd jezelf alleen maar in het nadeelquote:Op zondag 10 maart 2013 14:22 schreef PizzaGeit het volgende:
En wat was het ongelooooooooooooflijk spannend
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wel veel geluk gehad want het sowieso een penalty. Maar boeie
4 jaar bitches!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:25 schreef Zaran het volgende:
Zonder Pelle zouden we ergens onderaan het linkerrijtje staan. Maar goed dat we hem in de winterstop hebben vastgelegd anders zou hij echt veel meer gekost hebben
zou ze alvast voor de rest van t seizoen kopenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:25 schreef Siyara het volgende:
[..]
Ziggo had aanbieding, losse wedstrijd maar 1 euro.
In het ziekenhuis liggen we dan nog wel allemaalquote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef Jimbo het volgende:
Volgende wedstrijd komen jullie dan toch gewoon hier kijken
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Penalty was echt 100%. De tering.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef Fuszy het volgende:
Pfff wat een spanning zeg
penalty die je tegen had moeten krijgen en die bal op de lijn![]()
![]()
Al had je die eerste helft al wel ruimer voor moeten staanFeyenoord
Schwalbe Malki, had 2e geel moeten zijnquote:
Niet te hopen zegquote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
In het ziekenhuis liggen we dan nog wel allemaal
We hadden een penal en een tegen goal moeten hebbeb, en dan hebben nog geluk dat mulder als een baas stond te keepen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:23 schreef Deadre het volgende:
[..]
Hoeveel kansen kreeg Feyenoord? Kortom terecht gewonnen
Die had al lang geel moeten krijgenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Schwalbe Malki, had 2e geel moeten zijn
PELLÉ !quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef Grifte het volgende:
Gijp morgen, gilette speler van de week:
PELLE
Dit.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef H.M.Murdock het volgende:
Kunnen ze alsjeblieft stoppen met dat irritante ge-tijdrek bij ingooien en doeltrappen. Het enige wat je daarmee bereikt is dat je de scheids tegen je in het harnas jaagt en de tegenstander meer gebrand maakt. Oh en het vasthouden van de bal bij de cornervlagTotaal niet des Feyenoords.
Jaaawel!quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die had al lang geel moeten krijgen, maar dat was geen schwalbe
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef Grifte het volgende:
Gijp morgen, gilette speler van de week:
PELLE
Niet de eerste keer dat Feyenoord slecht uit de rust komt en niet weet om te gaan met een tegenstander die er vervolgens vol op gaat.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef fantasyboy het volgende:
ajax en psv spelen ook dit soort wedstrijden .....
Feyenoord had het in de eerste helft gewoon moeten afmaken..
ze kwamen gewoon heel slecht uit de kleedkamers in tegenstelling tot de tegenstander die een schepje er bovenop deed
maakt geen kut uit, als we maar winnenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef H.M.Murdock het volgende:
Kunnen ze alsjeblieft stoppen met dat irritante ge-tijdrek bij ingooien en doeltrappen. Het enige wat je daarmee bereikt is dat je de scheids tegen je in het harnas jaagt en de tegenstander meer gebrand maakt. Oh en het vasthouden van de bal bij de cornervlagTotaal niet des Feyenoords.
Sowieso wel, je ziet hem gewoon vallenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Die had al lang geel moeten krijgen, maar dat was geen schwalbe
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:28 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Sowieso wel, je ziet hem gewoon vallen
van de dag misschien welquote:Op zondag 10 maart 2013 14:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Is er wel eens een keeper Gilette speler van de dag geworden?
denk t niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Robin Ruiterquote:Op zondag 10 maart 2013 14:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Tja, gaf iig even rust, anders had je veel meer van die gejaagde ballen gehad. Blij mee: nee, maar het was gewoon nodig, alles voor de overwinning tochquote:Op zondag 10 maart 2013 14:27 schreef H.M.Murdock het volgende:
Zie ik niet gebeuren om eerlijk te zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef Jimbo het volgende:
gewoon puur uit hoop dat ze t verneuken ga ik 020 - pec kijken
Leg dat maar aan mn vriendin en hond uitquote:
Vermeer trouwens ookquote:Op zondag 10 maart 2013 14:28 schreef jakees het volgende:
[..]
Na het geluk van feyenoord... ik hoop dat het doorgaat vandaagquote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef Siyara het volgende:
[..]
Zie ik niet gebeuren om eerlijk te zijn.
Leg dat maar eens aan mn pa uit, ik moet mij kalm houden tot 19.00 uur, in kussen schreeuwen etcquote:
Ik denk echt dat je van die mensen bij het legioen hebt zitten die hun vrouw aftuigen als Feyenoord verliestquote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Leg dat maar aan mn vriendin en hond uit
vast welquote:Op zondag 10 maart 2013 14:30 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je van die mensen bij het legioen hebt zitten die hun vrouw aftuigen als Feyenoord verliest
Dat weten we pas over 8 wedstrijden, elke voetbalclub heeft dit soort wedstrijdenquote:
Nou is het wel erg klote als je bier op is natuurlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vast wel
maarja je hebt ook van die types die dat al doen omdat het bier op is.....zwakkelingen
quote:
Mee eens. Maar laat dit soort tragi-comedy lekker over aan ajax en psv. Als je gewoon fatsoenlijk de bal rond speelt is er niks maar dan ook niks aan de hand. Bovendien heb ik die situaties alleen maar tot balverlies zien leiden, het is leuk als je Real Madrid bent maar helaas (nog) niet bij Feyenoordquote:Op zondag 10 maart 2013 14:29 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Tja, gaf iig even rust, anders had je veel meer van die gejaagde ballen gehad. Blij mee: nee, maar het was gewoon nodig, alles voor de overwinning toch
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:32 schreef Siyara het volgende:
[..]
Nou is het wel erg klote als je bier op is natuurlijk.
waar is hier?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:26 schreef Jimbo het volgende:
Volgende wedstrijd komen jullie dan toch gewoon hier kijken
Dat is dan ook volledig terecht, vrouwen horen te zorgen dat er ten allen tijden bier in huis is (zonder dat ze de keuken verlaten natuurlijk)quote:Op zondag 10 maart 2013 14:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
vast wel
maarja je hebt ook van die types die dat al doen omdat het bier op is.....zwakkelingen
10min van rotterdam afquote:
AH Bezordienst, bezorgd tot in de keukenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:32 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dat is dan ook volledig terecht, vrouwen horen te zorgen dat er ten allen tijden bier in huis is (zonder dat ze de keuken verlaten natuurlijk)
Waren het nou zenuwen? Bizar, zo'n zware terugval.quote:
meer voor ons om te neukenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:33 schreef Zaran het volgende:
Je merkt trouwens wel dat Feyenoord ook steeds meer successupporters krijgt. Vooral van die meisjes omdat Pelle er speelt en van die gasten die vorig jaar nog voor Ajax waren
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:30 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ik denk echt dat je van die mensen bij het legioen hebt zitten die hun vrouw aftuigen als Feyenoord verliest
Ben ik met jou eens, maar hoe vaak heb je Feyenoord de bal fatsoenlijk zien rondspelen in de 2e helft? Dat ging gewoon niet meer, Clasie die een paar keer veel te traag handelde, slechte passes van ongeveer iedereen. In geval van nood vind ik dit dan best gerechtvaardigd, het kost iig wat secondesquote:Op zondag 10 maart 2013 14:32 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Mee eens. Maar laat dit soort tragi-comedy lekker over aan ajax en psv. Als je gewoon fatsoenlijk de bal rond speelt is er niks maar dan ook niks aan de hand. Bovendien heb ik die situaties alleen maar tot balverlies zien leiden, het is leuk als je Real Madrid bent maar helaas (nog) niet bij Feyenoord
En het belangrijkste, 3 punten.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben ik met jou eens, maar hoe vaak heb je Feyenoord de bal fatsoenlijk zien rondspelen in de 2e helft? Dat ging gewoon niet meer, Clasie die een paar keer veel te traag handelde, slechte passes van ongeveer iedereen. In geval van nood vind ik dit dan best gerechtvaardigd, het kost iig wat secondes
tududududududududu JAAALAAAAAAAAA FEYENOORDquote:Op zondag 10 maart 2013 14:33 schreef PIETR het volgende:
Jaaaaalaaaaalaaaalaaaalaaaalala Feyenoord Rotterdaaam
Naar welke wedstrijd heb jij gekekenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:32 schreef De_Pel het volgende:
Gezeik over 'geluk' ook altijd
Feyenoord had in de ook in de eerste helft al 3-0 mogen voorstaan.
Roda had ook met 9 man mogen staan.
Feyenoord speelt alleen maar beter als ze gelijk/achter komen.
Roda had ook een aantal onterechte beslissingen van de scheids mee.
Hoe vaak we ook onder druk komen te staan, toch krijgen we steeds dat doelpunt níet tegen, das ook een kwaliteit.
Kampioenen
Jou heb ik hier nog amper gezienquote:Op zondag 10 maart 2013 14:33 schreef Zaran het volgende:
Je merkt trouwens wel dat Feyenoord ook steeds meer successupporters krijgt. Vooral van die meisjes omdat Pelle er speelt en van die gasten die vorig jaar nog voor Ajax waren
Precies, daarom zijn er tablets ontwikkeld, hoeven ze helemaal de keuken niet meer uitquote:Op zondag 10 maart 2013 14:33 schreef Jimbo het volgende:
[..]
AH Bezordienst, bezorgd tot in de keuken
En dat is inderdaad het belangrijkste deze periode. + geen gele kaarten voor belangrijke spelersquote:
True, maar ze zochten ook wel heel vaak de moeilijkste oplossing. Jammer dat ze dan niet de rust en het overzicht kunnen bewaren. Of op het laatste moment de bal breed geven, dan had die 0-2 zeker nog gevallen.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ben ik met jou eens, maar hoe vaak heb je Feyenoord de bal fatsoenlijk zien rondspelen in de 2e helft? Dat ging gewoon niet meer, Clasie die een paar keer veel te traag handelde, slechte passes van ongeveer iedereen. In geval van nood vind ik dit dan best gerechtvaardigd, het kost iig wat secondes
Dan ben jij echt heel stoer.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:37 schreef Zaran het volgende:
Je kan mij terugzien op dat filmpje waar de vriend van Biseswar het legioen provoceert
En 'gewoon' in de eerste helft afmaken, waren kansen genoeg. Ach, 3 punten en nog 8 van dit soort wedstrijden + dit resultaat en je zal mij niet horen klagenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:36 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
True, maar ze zochten ook wel heel vaak de moeilijkste oplossing. Jammer dat ze dan niet de rust en het overzicht kunnen bewaren. Of op het laatste moment de bal breed geven, dan had die 0-2 zeker nog gevallen.
Mij wel. Dat ga ik niet overlevenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En 'gewoon' in de eerste helft afmaken, waren kansen genoeg. Ach, 3 punten en nog 8 van dit soort wedstrijden + dit resultaat en je zal mij niet horen klagen
Dan ben je al aan je vierde bypass toequote:Op zondag 10 maart 2013 14:38 schreef Bombvis het volgende:
en nog 8 van dit soort wedstrijden + dit resultaat en je zal mij niet horen klagen
Dan liggen we waarschijnlijk met z'n allen op de hartafdeling ja, ook gezellig. FOK! Meet in het ziekenhuisquote:
Het resultaat is wat telt. Maar als ik dan bij een ingooi drie keer de bal zie worden overgegooid en er dan gewacht wordt tot Indi helemaal vanaf de rechtsbackpositie aan komt gesjokt, denk ik waar zijn we nou mee bezigquote:Op zondag 10 maart 2013 14:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
En 'gewoon' in de eerste helft afmaken, waren kansen genoeg. Ach, 3 punten en nog 8 van dit soort wedstrijden + dit resultaat en je zal mij niet horen klagen
We hebben nu eenmaal nog geen elftal wat wedstrijden makkelijk kan uitspelen, het blijft altijd spannendquote:Op zondag 10 maart 2013 14:40 schreef H.M.Murdock het volgende:
[..]
Het resultaat is wat telt. Maar als ik dan bij een ingooi drie keer de bal zie worden overgegooid en er dan gewacht wordt tot Indi helemaal vanaf de rechtsbackpositie aan komt gesjokt, denk ik waar zijn we nou mee bezig
Zoals vandaag de laatste 15 minuten was weer compleet absurd en Feyenoord onwaardig naturlijk.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
We hebben nu eenmaal nog geen elftal wat wedstrijden makkelijk kan uitspelen, het blijft altijd spannend
We missen een El Ahmadi die het overzicht bewaart. Clasie doet dat helaas te weinigquote:Op zondag 10 maart 2013 14:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
We hebben nu eenmaal nog geen elftal wat wedstrijden makkelijk kan uitspelen, het blijft altijd spannend
Was toen toch ook tegen AZ in de beker dat er 58k supporters aan het begin waren en 14k aan het eindquote:Op zondag 10 maart 2013 14:49 schreef Dekatria het volgende:
[ afbeelding ]
Uitverkocht, zeggen ze dan.
Clasie kan het wel, maar had het vandaag ook niet, dat kan gewoon. Maar zoals gezegd, het is afgelopen, we hebben gewonnen, blik op volgende week, thuis tegen Utrechtquote:Op zondag 10 maart 2013 14:51 schreef Zaran het volgende:
[..]
We missen een El Ahmadi die het overzicht bewaart. Clasie doet dat helaas te weinig
Maar Benson had het mij beloofdquote:Op zondag 10 maart 2013 14:53 schreef Happel het volgende:
Zwolle heeft er nog nooit gewonnen. Ga nou niet denken dat ze het even doen vandaag.
Dat niet, maar hopen is altijd leuk natuurlijk. Misschien net als Roda en Ado een gelijkspelletje wegslepen, ik vind alles bestquote:Op zondag 10 maart 2013 14:53 schreef Happel het volgende:
Zwolle heeft er nog nooit gewonnen. Ga nou niet denken dat ze het even doen vandaag.
Dan kan je ook niet meer klagenquote:Op zondag 10 maart 2013 14:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, 3 punten en nog 8 van dit soort wedstrijden + dit resultaat en je zal mij niet horen klagen
Ik quote deze alvast voor na de overwinning van Ajax op AZ.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:55 schreef De_Pel het volgende:
Ik zei het gisteren al, zwolle gaat daar gewoon een flink pak op de broek krijgen.
Geeft niets, volgende week AZ er op en er over.
wtfquote:Op zondag 10 maart 2013 14:58 schreef Jimbo het volgende:
pff heb de wedstrijd van 020 maar uitgezet.. werd er niet blij van
Maar dan ga je toch niet vrijwillig naar de snavels kijken als die 2-0 voorstaan, kan je wel betere dingen doenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:01 schreef eight het volgende:
[..]
wtfhet is toch een geweldig weekend voor ons? wij winnen een moeilijke uitwedstrijd en de grootste concurrent heeft verloren...
Je vraagt er zowat om, maar ik hap niet.. Sorry Loekquote:Op zondag 10 maart 2013 15:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Op deze manier verdien je de titel niet eens vies tijd rekken
oh dat vind ik ook geweldigquote:Op zondag 10 maart 2013 15:01 schreef eight het volgende:
[..]
wtfhet is toch een geweldig weekend voor ons? wij winnen een moeilijke uitwedstrijd en de grootste concurrent heeft verloren...
ditquote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet vrijwillig naar de snavels kijken als die 2-0 voorstaan, kan je wel betere dingen doen
Pleur toch op man 80e minuut liepen ze al tijd te rekken. Zielig en feyenoord-onwaardigquote:Op zondag 10 maart 2013 15:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je vraagt er zowat om, maar ik hap niet.. Sorry Loek
oeiquote:Op zondag 10 maart 2013 15:01 schreef Devv het volgende:
[..]
Ik quote deze alvast voor na de overwinning van Ajax op AZ.
Terwijl jullie punten laten liggen tegen Utreg?quote:Op zondag 10 maart 2013 14:55 schreef De_Pel het volgende:
Ik zei het gisteren al, zwolle gaat daar gewoon een flink pak op de broek krijgen.
Geeft niets, volgende week AZ er op en er over.
Sowieso, dat wedstrijden van Ajax meestal niet om aan te zien zijn bewijst het halve lege stadion al.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:02 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch niet vrijwillig naar de snavels kijken als die 2-0 voorstaan, kan je wel betere dingen doen
Moet jij niet in het stadion zitten? Was nog ruimte genoeg hoor..quote:Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Terwijl jullie punten laten liggen tegen Utreg?
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Je vraagt er zowat om, maar ik hap niet.. Sorry Loek
Ga toch weg man.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Pleur toch op man 80e minuut liepen ze al tijd te rekken. Zielig en feyenoord-onwaardig
utrecht ? we spelen thuis...dacht t nietquote:Op zondag 10 maart 2013 15:05 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Terwijl jullie punten laten liggen tegen Utreg?
O ja de piemelmeetwedstrijd is weer bezigquote:Op zondag 10 maart 2013 15:06 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Moet jij niet in het stadion zitten? Was nog ruimte genoeg hoor..
Op basis van de bazige eerste helft verdien je het zeker wel om kampioen te worden.quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:08 schreef Grifte het volgende:
Feijenoord-thuis, gekkenhuis. Heb er zin in tegen Utrecht, volle bak aan beide kanten, let's go
Dan zou PSV er ook recht op hebbenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:08 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Op basis van de bazige eerste helft verdien je het zeker wel om kampioen te worden.
Zo goed vond ik PSV niet hoor.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:09 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dan zou PSV er ook recht op hebben
Waar zegt ie dat dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:11 schreef De_Pel het volgende:
Valt me overigens wel tegen van Vormertje dat 'ie nu al gaat bitchen dat hij in de zomer gaat praten over een vertrek.
Ergens snap ik het wel, want El Ahmadi en Bakkal zouden weggaan dus hij had waarschijnlijk veel speeltijd verwacht, maar ja, ik vind het zwak dat hij niet durft te knokken voor een basisplek. De keren dat hij speelde, was hij wel aardig maar maakte zich zeker niet onmisbaar, ook bij de reserves krijg ik niet vaak het idee dat hij nu iemand moet vervangen in het 1e elftalquote:Op zondag 10 maart 2013 15:11 schreef De_Pel het volgende:
Valt me overigens wel tegen van Vormertje dat 'ie nu al gaat bitchen dat hij in de zomer gaat praten over een vertrek.
Dan noem je ook een ploeg.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:11 schreef Scorpie het volgende:
Die hebben ook geweldige eerste helftjes gespeeld tegen Willem II enzo
quote:
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:39 schreef WethouderHekking het volgende:
Vormer: 'indien Clasie niet weggaat in de zomer, gaan we om de tafel om over vertrek te praten'
10 maart 2013 L1.nl
Tegenover de Limburgse zender L1 heeft Ruud Vormer laten weten in de komende zomer bij Feyenoord te willen vertrekken. 'Dit is een fantastische club, maar bankzitten is niks voor mij. Ik heb afgesproken met de club om in de zomer over een vertrek te praten', aldus Vormer. 'Alleen als Jordy Clasie vertrekt in de zomer komen er wellicht kansen'.
quote:
quote:Ruud Vormer wil weg bij Feyenoord. Dat zegt de oud-roda-speler tegenover L1.
De middenvelder komt nauwelijks aan spelen toe in Rotterdam. 'Dit is een fantastische club, maar bankzitten is niks voor mij. Ik heb afgesproken met de club om in de zomer over een vertrek te praten', aldus vormer. 'Alleen als Jordy Clasie vertrekt in de zomer komen er wellicht kansen'.
Ruud Vormer speelde vier seizoenen in Kerkrade. Afgelopen zomer maakte hij de overstap naar Feyenoord. Hij tekende er voor drie jaar.
Dan nog moet je in ieder geval je muil houden tot juniquote:Op zondag 10 maart 2013 15:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ergens snap ik het wel, want El Ahmadi en Bakkal zouden weggaan dus hij had waarschijnlijk veel speeltijd verwacht, maar ja, ik vind het zwak dat hij niet durft te knokken voor een basisplek. De keren dat hij speelde, was hij wel aardig maar maakte zich zeker niet onmisbaar, ook bij de reserves krijg ik niet vaak het idee dat hij nu iemand moet vervangen in het 1e elftal
Tot juni hoeft niet, vanaf 12 mei had hij wel mogen praten. Maar je hebt gelijk ja, dit hoor je niet te doen, ook niet tegen het blaadje van je 'thuisland'quote:Op zondag 10 maart 2013 15:17 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dan nog moet je in ieder geval je muil houden tot juni
Loekjequote:Op zondag 10 maart 2013 15:01 schreef Aldo-MC het volgende:
Op deze manier verdien je de titel niet eens vies tijd rekken
quote:Op zondag 10 maart 2013 14:38 schreef Zaran het volgende:
Jammer dat niemand die gif van de vrouw van van geel niet meer heeft die zou perfect zijn voor dit
So truequote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef Grifte het volgende:
Vormer heeft ook nog geen enkele keer aangetoond waarom hij in de basis moet beginnen, ook toen met de schorsing van Lex.
Ach.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:16 schreef onlogisch het volgende:
Wat een geluk zeg die 2e helft. Waar we de eerste helft geen kans hebben weggegeven zag je gedurende de 2e helft de angst weer in het team sluipen.
We kwamen goed weg met die actie van BMI, want het was een 100% strafschop. Of die bal in de 89ste minuut over de lijn was durf ik niet te zeggen. Blijft altijd gissen. Als ik het, objectief gezien, moet beoordelen denk ik overigens niet dat ie zat.
Want let vanavond bij Studio Sport maar op Clasie's linkerbeen. Die staat een centimeter of 5 over de doellijn. Hij ramt de bal met zijn rechterbeen het doel uit. Daar in de heupen zit wel een x-aantal centimeter verschil.
Goed, hij kon ook volledig gedraaid staan, ik kan me het niet meer 100% voor de geest halen maar ik ben geneigd te zeggen dat ie niet over de lijn was. Maargoed, 5 keer in het seizoen valt zo'n beslissing jouw kant uit, en 5x word je benadeelt.
Al met al is het knap dat we hier toch nog een overwinning uit de strijd hebben weten te trekken want zoals gezegd was de 2e helft echt bagger.
Nu Utrecht thuis, ik heb er zin in
Hij zegt gewoon wat hij vindt, dat is toch geen huilen? Zolang Clasie in de basis staat, heb je Vormer niet nodig en dat ziet hij zelf ook.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:20 schreef Muto het volgende:
Vormer moet geduld opbrengen en zeker niet huilie huilie gaan doen in de media.
Dan doe je dat lekker 13 mei.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat hij vindt, dat is toch geen huilen? Zolang Clasie in de basis staat, heb je Vormer niet nodig en dat ziet hij zelf ook.
Dit inderdaad. De bal kan om die reden nooit volledig over de lijn zijn.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:16 schreef onlogisch het volgende:
Want let vanavond bij Studio Sport maar op Clasie's linkerbeen. Die staat een centimeter of 5 over de doellijn. Hij ramt de bal met zijn rechterbeen het doel uit. Daar in de heupen zit wel een x-aantal centimeter verschil.
quote:Na de wedstrijd tussen Roda JC Kerkrade en Feyenoord zijn rellen uitgebroken. Twee supporters zijn gewond afgevoerd. De ME moest optreden om supporters van Roda en Feyenoord uit elkaar te halen. Veel supporters vluchtten tijdens de ongeregeldheden weer het stadion in om zichzelf in veiligheid te brengen.
Op de snelweg bij Kerkrade werd voor de wedstrijd een supportersbus van de weg gehaald. De supporters moesten zich voor de wedstrijd melden in Born, maar verzuimden dat. Toen de politie daarvan op de hoogte kwam, zette ze de bus op de snelweg aan de kant. Daarbij werden enkele supporters opstandig, maar kwam het niet tot ongeregeldheden. Onder begeleiding van motoragenten en enkele ME-busjes zijn de supporters terug naar Rotterdam gebracht.
Dat is dus niet waar. Volgend seizoen kent Feyenoord een veel drukker programma inclusief Europese wedstrijden (waarschijnlijk), dan heb je gewoon een brede selectie nodig en komen er gewoon 18 spelers aan veel speelminuten.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij zegt gewoon wat hij vindt, dat is toch geen huilen? Zolang Clasie in de basis staat, heb je Vormer niet nodig en dat ziet hij zelf ook.
quote:Na de wedstrijd tussen Roda JC Kerkrade en Feyenoord zijn rellen uitgebroken. Twee supporters zijn gewond afgevoerd. De ME moest optreden om supporters van Roda en Feyenoord uit elkaar te halen. Veel supporters vluchtten tijdens de ongeregeldheden weer het stadion in om zichzelf in veiligheid te brengen.
Op de snelweg bij Kerkrade werd voor de wedstrijd een supportersbus van de weg gehaald. De supporters moesten zich voor de wedstrijd melden in Born, maar verzuimden dat. Toen de politie daarvan op de hoogte kwam, zette ze de bus op de snelweg aan de kant. Daarbij werden enkele supporters opstandig, maar kwam het niet tot ongeregeldheden. Onder begeleiding van motoragenten en enkele ME-busjes zijn de supporters terug naar Rotterdam gebracht.
Nee.quote:
Ik dacht het ook hoor. Volgens mij geen penalty.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dit inderdaad. De bal kan om die reden nooit volledig over de lijn zijn.
Zeer waarschijnlijk. Die van FeijenoordCasuals.quote:
Kunnen hard slaan hoor, met hun tekeningenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:25 schreef Grifte het volgende:
[..]
Het zullen inderdaad die architecten zijn geweest
Immers speelt op een andere positie en bekijk het hoe je het bekijken wilt, met deze 11 doen we mooi mee om het kampioenschap, waar immers nog niet heeft aangetoond het team beter te maken.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:24 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee.
Immers kan er geen hout van, dan mag je klagen.
Misschien maar een minimuminkomen verbinden aan kaarten verbinden van bepaalde wedstrijden. Ben je af van al die cokesnuivende uitkeringstrekers en stratenmakersquote:
Stigmatiserenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:28 schreef Zaran het volgende:
[..]
Misschien maar een minimuminkomen verbinden aan kaarten verbinden van bepaalde wedstrijden. Ben je af van al die cokesnuivende uitkeringstrekers en stratenmakers
Cokesnuivende uitkeringstrekkertquote:Op zondag 10 maart 2013 15:28 schreef Zaran het volgende:
[..]
Misschien maar een minimuminkomen verbinden aan kaarten verbinden van bepaalde wedstrijden. Ben je af van al die cokesnuivende uitkeringstrekers en stratenmakers
Zonder Immers speelden we CL en waren we al praktisch kampioen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:28 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Immers speelt op een andere positie en bekijk het hoe je het bekijken wilt, met deze 11 doen we mooi mee om het kampioenschap, waar immers nog niet heeft aangetoond het team beter te maken.
Zeiken doe je in juni maar
Eg wol! Was de 11e speler op 't wedstrijdformulierke, ja tog niet dan?!quote:
Vormer heeft nog niet aangetoond dat hij het beter zou doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:29 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Zonder Immers speelden we CL en waren we al praktisch kampioen.
Immers eruit, vilhena op 10.
Dat er serieus nog mensen zijn die er wat in zien
quote:
Immers heeft nooit wat toegevoegd, die andere 5 wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:31 schreef Muto het volgende:
[..]. Ik kan minimaal 5 spelers noemen die vandaag slechter waren dan Immers.
Het zijn zeker geen ingenieurs of advocaten die elkaar de hersens inslaan in de legioenzaal en altijd de confrontatie met de politie* Zaran opzoekenquote:
Immers was vandaag prima hoorquote:
Immers heeft het hele seizoen niets aangetoond en hij staat er nog in.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:31 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Vormer heeft nog niet aangetoond dat hij het beter zou doen.
Ik vind Immers overigens ook niets, daar niet van, maar die limbo-flikker moet z'n zeiksmoel gewoon dicht houden tot na het seizoen.
Indi, Poeet, Clasie, normaal absolute eindbazen in dit team, maar waren vandaag niet beter dan Immers idd.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:31 schreef Muto het volgende:
[..]. Ik kan minimaal 5 spelers noemen die vandaag slechter waren dan Immers.
Ja, hij heeft geen 100% kansen gemist, prima match Lexie!quote:
Wat heb jij tegen Lex?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hij heeft geen 100% kansen gemist, prima match Lexie!
Bijna eigen goal wel maar ach kan gebeuren ja toch.
Nee, Clasie was vandaag prima inderdaad. Bijna 3 doelpunten veroorzaakt, maar bal van de lijn gehaald dus geniaal vandaag. Tyf lekker een end op man, Immers had vandaag goede passes en was gewoon goedquote:Op zondag 10 maart 2013 15:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, hij heeft geen 100% kansen gemist, prima match Lexie!
Bijna eigen goal wel maar ach kan gebeuren ja toch.
Het is gewoon een grof schandaal dat zo'n iemand bij Feyenoord in de basis staat.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:34 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Immers heeft het hele
[..]
Wat heb jij tegen Lex?
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:34 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Nee, Clasie was vandaag prima inderdaad. Bijna 3 doelpunten veroorzaakt, maar bal van de lijn gehaald dus geniaal vandaag. Tyf lekker een end op man, Immers had vandaag goede passes en was gewoon goed
Lekker boeiend, vandaag was Immers goed en hoef je er dus niet op te kankerenquote:Op zondag 10 maart 2013 15:34 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Clasie heeft krediet omdat ie vaak WEL goed speelt, Immers niet.
Niet echt.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Lekker boeiend, vandaag was Immers goed en hoef je er dus niet op te kankeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |