Nou, dat is duidelijk dus.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
De NTR heeft er een gesprek aan gewijd. Rabbae en Menebhi praten vrolijk verder over plan.
Ook is er in de uitzending een reactie van de PvdA te beluisteren.
Het fragment kan ik niet kopiëren, maar het is hier te beluisteren.
http://dichtbijnederland.(...)+op+PvdA+te+stemmen+
Omdat de PvdA dit natuurlijk stil wil houden. Zo hebben ze ook niet gereageerd op Paddy's telefoontjes en mailtjes terwijl ze dat normaal meestal wel netjes doen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:31 schreef arjan1212 het volgende:
Waarom hebben de grote kranten dit bericht niet overgenomen?
of de tv ?
Excuus de NTR inderdaad.quote:
uiteraard zodat ze bekeerd kunnen worden naar het enige ware geloofquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:42 schreef arjan1212 het volgende:
Mja moslims zijn welkom bij het cda.
was ook een topic over pas...
Ben je verbaasd?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Maar dat de PvdA zich in het gesprek weer helemaal distantieert van de gemaakte plannen is
walgelijk![]()
Ze doen net alsof zij nooit bij de onderhandelingen hebben gezeten.
Ik hoopte dat de PvdA zulke dreigementen zwaar zou veroordelen, maar ik was duidelijk veels te naïefquote:
+1quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik hoopte dat de PvdA zulke dreigementen zwaar zou veroordelen, maar ik was duidelijk veels te naïef
Maak je geen illusies. Zal mijn 3 zusjes de volgende keer stimuleren om te gaan stemmen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:25 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
ik ben voor! Marokkanen die niet meer gaan stemmen, dat klinkt als profit!
En welk stemadvies hoort daarbij?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Zal mijn 3 zusjes de volgende keer stimuleren om te gaan stemmen.
Edit: 2 zusjes, aangezien de andere pas 15 jaar is.
Zelfs nu de PvdA net doet alsof ze er niets mee te maken hebben?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Zal mijn 3 zusjes de volgende keer stimuleren om te gaan stemmen.
Edit: 2 zusjes, aangezien de andere pas 15 jaar is.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs nu de PvdA net doet alsof ze er niets mee te maken hebben?
We zullen in de toekomst zien. Ik stimuleer ze alleen, hun keus wat ze gaan stemmen. Ik zal de meiden wel bij praten tegen die tijd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En welk stemadvies hoort daarbij?
Ik moet hier bijna van kotsen. Smerige afpersers zijn het.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanen roepen op niet meer op de PvdA te stemmen
‘Stem niet meer op de PvdA als deze partij er aan meewerkt om de kinderbijslag en de nabestaandenuitkering in Marokko terug te draaien.’ Met dit stemadvies aan de Nederlands-Marokkaanse kiezer protesteren zo’n negentig Marokkaanse organisaties tegen het wetsvoorstel van minister Asscher. Hij wil de export van uitkeringen naar Marokko verminderen. In een brief aan PvdA-voorzitter Spekman en lokale PvdA-afdelingen spreken de Marokkaanse organisaties hierover hun ongenoegen uit. Ondertekenaars van de brief zijn ex-Groenlinks parlementslid Mohammed Rabbae en Abdoe Menebhi, voorzitter van de Marokkaanse organisatie Emcemo.
We praten hier vanavond over met Abdoe Menebhi en met Fouad el Hadji, raadslid voor de PvdA in Rotterdam.
http://dichtbijnederland.(...)+op+PvdA+te+stemmen+
Misschien bepalen ze het zelf wel. De meiden van nu zijn bijdehand genoeg om zelf een keuze te maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[..]
We zullen in de toekomst zien. Ik stimuleer ze alleen, hun keus wat ze gaan stemmen. Ik zal de meiden wel bij praten tegen die tijd.
Dat noemt men politiek. Men doet het op een nette manier. Beter dan dat men gaat rellen, verenigen ze zich in stichtingen en laten ze hun stem horen. Zoals het tegenwoordig hoort.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:03 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ik moet hier bijna van kotsen. Smerige afpersers zijn het.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[..]
We zullen in de toekomst zien. Ik stimuleer ze alleen, hun keus wat ze gaan stemmen. Ik zal de meiden wel bij praten tegen die tijd.
Jazeker, Marokkaanse meiden staan meer op eigen benen en hebben meer een eigen mening nadien ze een hogere opleiding volgen is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien bepalen ze het zelf wel. De meiden van nu zijn bijdehand genoeg om zelf een keuze te maken.
Ik zie hier het probleem niet van in.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:03 schreef Bombshell het volgende:
Ik moet hier bijna van kotsen. Smerige afpersers zijn het.
Ze doen het hartstikke goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jazeker, Marokkaanse meiden staan steeds steeds op eigen benen en hebben meer een eigen mening nadien ze een hogere opleiding volgen is mijn ervaring.
Haha, hell no. Ieder zijn keus, je kunt iemand alleen advies geven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Altijd goed.
En ben blij dat je niet bij voorbaat luistert naar de adviezen dreigementen van deze 2 Marokkaanse voorzitters.
En vind je het ook politiek als er gezegd wordt dat zulke profiteurs niet gewenst zijn in nederland. Of is dat racisme?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat noemt men politiek. Men doet het op een nette manier. Beter dan dat men gaat rellen, verenigen ze zich in stichtingen en laten ze hun stem horen. Zoals het tegenwoordig hoort.
Van twee zussen heb ik een hoge pet op. Die zijn wel heel bijdehand, een beetje lawaaierig in het openbaar, maar daar wen je wel aan.quote:
JA NIET VAN ONS GELD GODVERDOMME!!!!!quote:Waar moeten deze familieleden van migranten van leven dan? Is dit een sociaal beleid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |