Zelfs nu de PvdA net doet alsof ze er niets mee te maken hebben?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:57 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Maak je geen illusies. Zal mijn 3 zusjes de volgende keer stimuleren om te gaan stemmen.
Edit: 2 zusjes, aangezien de andere pas 15 jaar is.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zelfs nu de PvdA net doet alsof ze er niets mee te maken hebben?
We zullen in de toekomst zien. Ik stimuleer ze alleen, hun keus wat ze gaan stemmen. Ik zal de meiden wel bij praten tegen die tijd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En welk stemadvies hoort daarbij?
Ik moet hier bijna van kotsen. Smerige afpersers zijn het.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:24 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ afbeelding ]
Marokkanen roepen op niet meer op de PvdA te stemmen
‘Stem niet meer op de PvdA als deze partij er aan meewerkt om de kinderbijslag en de nabestaandenuitkering in Marokko terug te draaien.’ Met dit stemadvies aan de Nederlands-Marokkaanse kiezer protesteren zo’n negentig Marokkaanse organisaties tegen het wetsvoorstel van minister Asscher. Hij wil de export van uitkeringen naar Marokko verminderen. In een brief aan PvdA-voorzitter Spekman en lokale PvdA-afdelingen spreken de Marokkaanse organisaties hierover hun ongenoegen uit. Ondertekenaars van de brief zijn ex-Groenlinks parlementslid Mohammed Rabbae en Abdoe Menebhi, voorzitter van de Marokkaanse organisatie Emcemo.
We praten hier vanavond over met Abdoe Menebhi en met Fouad el Hadji, raadslid voor de PvdA in Rotterdam.
http://dichtbijnederland.(...)+op+PvdA+te+stemmen+
Misschien bepalen ze het zelf wel. De meiden van nu zijn bijdehand genoeg om zelf een keuze te maken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[..]
We zullen in de toekomst zien. Ik stimuleer ze alleen, hun keus wat ze gaan stemmen. Ik zal de meiden wel bij praten tegen die tijd.
Dat noemt men politiek. Men doet het op een nette manier. Beter dan dat men gaat rellen, verenigen ze zich in stichtingen en laten ze hun stem horen. Zoals het tegenwoordig hoort.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:03 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ik moet hier bijna van kotsen. Smerige afpersers zijn het.
quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:02 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
[..]
We zullen in de toekomst zien. Ik stimuleer ze alleen, hun keus wat ze gaan stemmen. Ik zal de meiden wel bij praten tegen die tijd.
Jazeker, Marokkaanse meiden staan meer op eigen benen en hebben meer een eigen mening nadien ze een hogere opleiding volgen is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien bepalen ze het zelf wel. De meiden van nu zijn bijdehand genoeg om zelf een keuze te maken.
Ik zie hier het probleem niet van in.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:03 schreef Bombshell het volgende:
Ik moet hier bijna van kotsen. Smerige afpersers zijn het.
Ze doen het hartstikke goedquote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:06 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Jazeker, Marokkaanse meiden staan steeds steeds op eigen benen en hebben meer een eigen mening nadien ze een hogere opleiding volgen is mijn ervaring.
Haha, hell no. Ieder zijn keus, je kunt iemand alleen advies geven.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:06 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]Altijd goed.
En ben blij dat je niet bij voorbaat luistert naar de adviezen dreigementen van deze 2 Marokkaanse voorzitters.
En vind je het ook politiek als er gezegd wordt dat zulke profiteurs niet gewenst zijn in nederland. Of is dat racisme?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:04 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat noemt men politiek. Men doet het op een nette manier. Beter dan dat men gaat rellen, verenigen ze zich in stichtingen en laten ze hun stem horen. Zoals het tegenwoordig hoort.
Van twee zussen heb ik een hoge pet op. Die zijn wel heel bijdehand, een beetje lawaaierig in het openbaar, maar daar wen je wel aan.quote:
JA NIET VAN ONS GELD GODVERDOMME!!!!!quote:Waar moeten deze familieleden van migranten van leven dan? Is dit een sociaal beleid?
Dat is jouw mening. Ben ik over 1 minuut weer vergeten.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:08 schreef Bombshell het volgende:
[..]
En vind je het ook politiek als er gezegd wordt dat zulke profiteurs niet gewenst zijn in nederland. Of is dat racisme?
Ok dus als het in jou straatje past is het politiek en netjes en bij iemand anders is het maar een mening. Boeit verder niet ik vergeet jou ook binnen een seconde. Net als ik de hele marokkaanse gemeenschap binnen 1 seconde zou vergeten als ze opeens weg zouden zijn. Denken jullie nou echt wat toe te voegen hier.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:11 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat is jouw mening. Ben ik over 1 minuut weer vergeten.
ok.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ok dus als het in jou straatje past is het politiek en netjes en bij iemand anders is het maar een mening. Boeit verder niet ik vergeet jou ook binnen een seconde. Net als ik de hele marokkaanse gemeenschap binnen 1 seconde zou vergeten als ze opeens weg zouden zijn. Denken jullie nou echt wat toe te voegen hier.
Shoarma is lekker hoor!quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:14 schreef Bombshell het volgende:
[..]
Ok dus als het in jou straatje past is het politiek en netjes en bij iemand anders is het maar een mening. Boeit verder niet ik vergeet jou ook binnen een seconde. Net als ik de hele marokkaanse gemeenschap binnen 1 seconde zou vergeten als ze opeens weg zouden zijn. Denken jullie nou echt wat toe te voegen hier.
Tja, ze hebben beide meer dan 90 organisaties onder hun hoede. Al zou maar een kwart van hun leden naar dat stemadvies luisteren dan is dat al een bepalende factor in de landelijke politiek.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:25 schreef TweeGrolsch het volgende:
Stemadviezen van dit soort organisaties![]()
We leven niet meer in de jaren 50.
We hebben eindelijk door hoe de Nederlandse politiek werkt na al die jaren. Ik ben mij zelf daar ook pas sinds 2 a 3 jaar in wezen verdiepen. Kan met zekerheid zeggen dat ik meer verstand heb van de Nederlandse politiek, zowel centraal (Ministerraad + Kabinet + Staten-Generaal) als decentraal (provincies: Gedeputeerde Staten, Commissaris van de Koning en Provinciale Staten; gemeenten: College B & W, Gemeenteraad en de Burgemeester) dan de gemiddelde Nederlander. Die kennis is heel kostbaar.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Tja, ze hebben beide meer dan 90 organisaties onder hun hoede. Al zou maar een kwart van hun leden naar dat stemadvies luisteren dan is dat al een bepalende factor in de landelijke politiek.
Dat waren dus een hoop extra PvdA stemmers. En nu dus misschien wel een hele hoop minder![]()
Marokkaanse organisaties zijn veel beter georganiseerd. Zo ken ik bijvoorbeeld niemand die lid is van een politieke partij. Ook ken ik niemand die stemt op basis van een stemadvies van een of andere organisatie.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:30 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
We hebben eindelijk door hoe de Nederlandse politiek werkt na al die jaren. Ik ben mij zelf daar ook pas sinds 2 a 3 jaar in wezen verdiepen. Kan met zekerheid zeggen dat ik meer verstand heb van de Nederlandse politiek, zowel centraal (Ministerraad + S-G) als decentraal (provincies Gedeputeerde Staten, Commissaris van de Koning en Provinciale Staten; gemeenten: College B & W en Gemeenteraad) dan de gemiddelde Nederlander. Die kennis is heel kostbaar.
Die organisaties hebben een groot bereik onder veel mensen. Moet je alleen na gaan hoeveel mensen de moskeeën in Den Haag alleen al kunnen bereiken, laat staan andere organisaties. Nah, Marokkanen zijn zelden lid van een politieke partij. Kun je foldertjes gaan uitdelen in je vrije tijd.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Marokkaanse organisaties zijn veel beter georganiseerd. Zo ken ik bijvoorbeeld niemand die lid is van een politieke partij. Ook ken ik niemand die stemt op basis van een stemadvies van een of andere organisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |