Ja ik weet dat hij opera zanger is. Maar als je op deze manier staged (als een ware graaf dracula het liedje brengen), dan betekend dat je het zelf blijkbaar niet zo serieus meent. Daarom noem ik het een truc, eigenlijk meer een gimmick.quote:Op zondag 19 mei 2013 11:36 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Een trucje? Deze man is opera-zanger en daar gebruikt hij ook deze opvallende hoge stem
Wat is daar precies logisch aan?quote:Op maandag 20 mei 2013 13:13 schreef fahrenkrog het volgende:
Schijtland dat Nederland. We hebben geen enkel punt aan Roemenië gegeven. Komt door die debielen in de jury die geen reet verstand ervan hebben.
Wat een arrogante schijthoer van Denemarken zeg! Laat dan dat lekkere wijf van Oekraïne winnen.
1) Roemenië
2) Oekraïne
3) België
4) Nederland
Dat was de meest logische stand geweest
Qua zuiverheid / performance / originaliteit en dit zijn gewoon de beste nummers als je objectief bent.quote:
Zuiverheid ga ik niet ontkennen, maar ik kon de act met alle mogelijke moeite niet serieus nemen. Ik vond het dan ook niks. Ik kan zo 10 inzendingen van dit jaar bedenken die ik beter vond dan dit.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:04 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Qua zuiverheid / performance / originaliteit en dit zijn gewoon de beste nummers als je objectief bent.
Ik bedoel, niet voor niets is Cezar na die Deense hoer het best gelezen topic hier
Je gaat mij toch niet vertellen dat je al die andere acts wel serieus neemt?quote:Op maandag 20 mei 2013 14:21 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Zuiverheid ga ik niet ontkennen, maar ik kon de act met alle mogelijke moeite niet serieus nemen. Ik vond het dan ook niks. Ik kan zo 10 inzendingen van dit jaar bedenken die ik beter vond dan dit.
Er waren genoeg serieuze nummers bij die kwalitatief goed waren en waarbij ik niet de nijging had om enorm te gaan lachen. En dat lachen, dat is in dit geval niet positief.quote:Op maandag 20 mei 2013 14:46 schreef fahrenkrog het volgende:
[..]
Je gaat mij toch niet vertellen dat je al die andere acts wel serieus neemt?![]()
Juist dit soort nummers blijven hangen bij je, en dat is ook precies de reden waarom hij had moeten winnen
Een vakjury die veel punten zou geven aan België zou eerder getuigen van weinig verstand. Dat je als kijker het liedje leuk vindt kan uiteraard. Maar als vakjury kun je voor zo'n matig gezongen liedje nooit veel punten geven.quote:Op [url=http://forum.fok.nltopic/1944607/6/25#126762402]maandag 20 mei 2013 13:13[/url] schreef fahrenkrog het volgende:
Schijtland dat Nederland. We hebben geen enkel punt aan Roemenië gegeven. Komt door die debielen in de jury die geen reet verstand ervan hebben.
Wat een arrogante schijthoer van Denemarken zeg! Laat dan dat lekkere wijf van Oekraïne winnen.
1) Roemenië
2) Oekraïne
3) België
4) Nederland
Dat was de meest logische stand geweest
Ik begon al bijna te denken dat ik de enige was die er zo over dacht.quote:Op maandag 20 mei 2013 15:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Er waren genoeg serieuze nummers bij die kwalitatief goed waren en waarbij ik niet de nijging had om enorm te gaan lachen. En dat lachen, dat is in dit geval niet positief.
helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 00:57 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een vakjury die veel punten zou geven aan België zou eerder getuigen van weinig verstand. Dat je als kijker het liedje leuk vindt kan uiteraard. Maar als vakjury kun je voor zo'n matig gezongen liedje nooit veel punten geven.
Het lied was al geschreven voordat Cezar benaderd werd, dus de eventuele banaalheid was niet vanwege hem of voor hem geschreven.quote:Op maandag 20 mei 2013 10:30 schreef Redefine het volgende:
Maar waarom dan die banale tekst? Als de zanger dan zo belangrijk is, dan zou je verwachten dat de tekst wel wat beter zou zijn.
Waar is deze informatie terug te vinden?quote:Verder zag je dat de meeste mensen die Roemenië wilden zien winnen etc, vooral de actals geheel zo komisch en bizar vonden. Wel vindt men dat hij heel goed zingt (dat doet hij dan ook heel goed), maar dat was nauwelijks de reden waarom men het leuk vond.
Dan blijft het punt nog steeds staan. Waarom hebben ze hem er dan voor genomen en/of waarom heeft hij dan ja gezegd? Als de bedoeling serieuzer moest zijn, hadden ze ook een ander nummer kunnen schrijven of een andere zanger bij dit camp nummer.quote:Op donderdag 13 juni 2013 02:04 schreef Za het volgende:
[..]
Het lied was al geschreven voordat Cezar benaderd werd, dus de eventuele banaalheid was niet vanwege hem of voor hem geschreven.
[..]
Waar is deze informatie terug te vinden?
Misschien kan Cezar hier het best zelf het antwoord op geven:quote:Op donderdag 13 juni 2013 23:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dan blijft het punt nog steeds staan. Waarom hebben ze hem er dan voor genomen en/of waarom heeft hij dan ja gezegd? Als de bedoeling serieuzer moest zijn, hadden ze ook een ander nummer kunnen schrijven of een andere zanger bij dit camp nummer.
Dank je. Dat verklaard een hoop. Maar mijn oorspronkelijke punt, dat het gewoon niet serieus te nemen is, terwijl dit wel de bedoeling is, blijft daarmee dus van kracht. Een inzending die totaal niet serieus te nemen is, door de hele setting etc.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 00:48 schreef Za het volgende:
[..]
Misschien kan Cezar hier het best zelf het antwoord op geven:
Dat is toch totaal geen vergelijking met de camp van het ESF liedje, waarbij het dan vooral om de performance gaat.. Zoals ik eerder al heb gezegd, zingt hij goed, dus dat is niet het punt. Wat betreft de tekst van die aria, er zijn weleens betere geweest, maar daar is hier niet veel mis mee (Ombra mai fu dus). Waarbij het ook nog om de context gaat natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 juni 2013 01:17 schreef Za het volgende:
[..]
Btw hoe banaal vind je de tekst van deze uitvoering?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |