Die is gelukkig al een hele tijd voorbij (al werd Rusland vorig jaar nog wel tweede...). De laatste gimmick was denk ik Rusland (Dimaquote:Op zondag 19 mei 2013 01:25 schreef beantherio het volgende:
De tijd dat je met een gimmick kunt winnen lijkt voorbij te zijn
Hard rock halleluja was toch wel van een hoger niveau hoor. Was gewoon een goed nummer wat qua melodie in je hoofd bleef zitten ook al was je geen hardrock fan. Heb ik met dit nummer toch een stuk minder, al is het natuurlijk wel legendarisch gezongen.quote:Op zondag 19 mei 2013 00:45 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Valt me tegen. Was wel een beetje zo'n Lordi verrassing geweest.
Het is onder Anouk gebleven (en gelukkig ook geen top 10), daar ben ik erg blij meequote:
Bij mij zit hij wel in mijn hoofd, vervelend genoeg.quote:Op zondag 19 mei 2013 09:52 schreef CarlosJacques het volgende:
[..]
Hard rock halleluja was toch wel van een hoger niveau hoor. Was gewoon een goed nummer wat qua melodie in je hoofd bleef zitten ook al was je geen hardrock fan. Heb ik met dit nummer toch een stuk minder, al is het natuurlijk wel legendarisch gezongen.
Ja het is knap van hem en hij kan absoluut zuiver zingen. Maar het was alleen maar een trucje, dat zie je aan de hele setting. En trucjes moet je terecht als jurylid niet hoge punten belonen.quote:Op zondag 19 mei 2013 10:08 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
goede performance,het toont van nogal wat onkunde dat mensen in onze vakjury zoch zo laatdiunkend over hem uitlaten (gillende keukenmeid en verschrikking heb ik al gehoord) en dat terwijl het gewoon een meesterlijke performance was, niet mainstream inderdaad, maar daarom juist des te knapper. Wat die man van zijn stem vergde en toch zuiver bleef is onvoorstelbaar knap!
Een trucje? Deze man is opera-zanger en daar gebruikt hij ook deze opvallende hoge stemquote:Op zondag 19 mei 2013 11:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het is knap van hem en hij kan absoluut zuiver zingen. Maar het was alleen maar een trucje, dat zie je aan de hele setting. En trucjes moet je terecht als jurylid niet hoge punten belonen.
Trucje? Google eens op Cezar contratenor of Cezar countertenor?quote:Op zondag 19 mei 2013 11:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja het is knap van hem en hij kan absoluut zuiver zingen. Maar het was alleen maar een trucje, dat zie je aan de hele setting. En trucjes moet je terecht als jurylid niet hoge punten belonen.
quote:Op zondag 19 mei 2013 11:07 schreef Cyan9 het volgende:
Het is onder Anouk gebleven (en gelukkig ook geen top 10), daar ben ik erg blij mee
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |