Dit topic is voor alle hardlopers, van beginners tot gevorderden. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur even een PM/DM naar GotC als je je hebt aangemeld
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
en vergeet niet als het op lange afstand lopen aankomt de uitspraak van Bill Dellinger die ik vandaag nog een keer voorbij zag komen ergens op het net.
quote:
"Good things come slow - especially in distance running." -Bill Dellinger,
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Kreeg net een mailtje dat mijn tante, na een blessure van 6 weken omdat ze uitgegleden was op een gladde bevroren stoep, ook deze week weer begint met lopen....leeftijd, 67!
Op zaterdag 9 maart 2013 23:31 schreef rechtsedirecte het volgende: Kreeg net een mailtje dat mijn tante, na een blessure van 6 weken omdat ze uitgegleden was op een gladde bevroren stoep, ook deze week weer begint met lopen....leeftijd, 67!
Netjes hoor, dat zijn mooie berichten inderdaad! Loopt ze wel eens met je mee met een wedstrijdje? Of zij zit natuurlijk nog in NL?
Netjes hoor, dat zijn mooie berichten inderdaad! Loopt ze wel eens met je mee met een wedstrijdje? Of zij zit natuurlijk nog in NL?
ze woont inderdaad in Nederland maar is volgens mij nog steeds lid van atletiekvereniging S.A.V. in Grootebroek
Natuurlijk veel te vroeg wakker Ik droomde vannacht dat ik een paar 100 meter voor de finish een flinke eindsprint in zette en 10 meter voor de finish viel ik keihard en kon niet meer opstaan
Gelukkig zijn de meeste dromen bedrog
Heb er zin in...
Gisteren een weddenschap met mijn oom gesloten. Ik zei voor de gein dat ik langs de Febo zou gaan na afloop. Dus hij als je onder de 2 uur loopt betaal ik je maaltijd daar Dus nog een extra stok achter de deur LOL....