Welke film?quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
Stil hier. Iedereen zit zeker in Pathe Arena voor die film.
Dan is hij wel laat want die film is al lang bezig.quote:
Kan me niet voorstellen dat je dat gemist hebt, maar vooruit: GC / VANAVOND Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL #7quote:
Dit is zelfs voor het eerst dat ik het bestaan van die film mee krijg.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:19 schreef Karina het volgende:
Kan me niet voorstellen dat je dat gemist hebt, maar vooruit: GC / VANAVOND Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL #7
Beetje verder kijken dan TV en NWS misschien hequote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Dit is zelfs voor het eerst dat ik het bestaan van die film mee krijg.
Ik doe ook veel SPT, VBL en MUZ.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:22 schreef Karina het volgende:
[..]
Beetje verder kijken dan TV en NWS misschien he
Ik kijk meestal in de AT dus ik zie gewoon alles.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:23 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik doe ook veel SPT, VBL en MUZ.
Maar dit zal ik niet aangeklikt hebben doordat ik 'Disney' zag.
Maar dan kan je ook niet alles aanklikken.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk meestal in de AT dus ik zie gewoon alles.
Alleen wat me aanspreekt. Anders blijf je aan de gang.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 21:27 schreef OProg het volgende:
[..]
Maar dan kan je ook niet alles aanklikken.
Bedielen zijn voor niemand leuk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:54 schreef OProg het volgende:
Het sneeuwt hier een beetje dus sommige mensen gingen als bedielen rijden op de snelweg.
Oh. Lekkere typo weer.quote:Op woensdag 13 maart 2013 07:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bedielen zijn voor niemand leuk.
Nee, Benno Mentveld was ook voor niemand leuk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:05 schreef Karina het volgende:
En ik maar denken dat het met opzet was.
Is dat je nieuwe "stopwoordje": dat is voor niemand leuk?quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, Benno Mentveld was ook voor niemand leuk.
Zeker voor Benno niet.
Nee, gaat om de toetsvolgorde.quote:Op woensdag 13 maart 2013 08:08 schreef OProg het volgende:
Toen ik gister een typo maakte kreeg ik te horen dat je alleen typo's kan maken met letters die naast elkaar zitten.
Macaroni, saus had ik al eerder gemaakt, die komt dus uit de vriezer, alleen nog macaroni koken en de saus erdoor. Lekker makkeiijk.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:25 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Wat ga je eten? Ik heb nog inspiratie nodig.
quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Macaroni, saus had ik al eerder gemaakt, die komt dus uit de vriezer, alleen nog macaroni koken en de saus erdoor. Lekker makkeiijk.
Lekker, maar niet inspirerend voor mij voor nu.quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Macaroni, saus had ik al eerder gemaakt, die komt dus uit de vriezer, alleen nog macaroni koken en de saus erdoor.
Macaroni uit de vriezer, het is net een pittig kapsel.quote:Lekker makkeiijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |