Nou als die op het doosje zou staan, zou ik nooit een visstick gegeten hebbenquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou als die op het doosje zou staan, zou ik nooit een visstick gegeten hebben
Dat zou wel heel erg lullig tegenover de rest zijnquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar Ruben heeft tijdens een interview al verteld dat hij ook net zo hard weer wegloopt hoor...
daar is een spoiler balkje voorquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Maar Ruben heeft tijdens een interview al verteld dat hij ook net zo hard weer wegloopt hoor...
Hahaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou als die op het doosje zou staan, zou ik nooit een visstick gegeten hebben
Neuzen en oren groeien door bij het ouder worden...sommige andere dingen verschrompelen :-)quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:04 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Die vent heeft wel een ernorme neus
oh jaquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neuzen en oren groeien door bij het ouder worden...sommige andere dingen verschrompelen :-)
Volgens mij lijkt dat zo dat ze groeien, door het tweede, je gezicht verschrompelt maar je oren en neus niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:05 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Neuzen en oren groeien door bij het ouder worden...sommige andere dingen verschrompelen :-)
Nee het klopt wel, kraakbeen blijft groeien.quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat zo dat ze groeien, door het tweede, je gezicht verschrompelt maar je oren en neus niet.
Er heeft ook ergens eind jaren 90 een jonge captain iglo tussen gezeten, best knappe man hoor, maar GEEN captain Igloquote:
Oh shit, ik wil geen puntneusquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef alors het volgende:
[..]
Nee het klopt wel, kraakbeen blijft groeien.
[ spoiler ] tekst [ /spoiler ] zonder de spaties ertussenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ow whahaha wist ik niet hoe doe je dat??
Nee het is echt waar, google maar!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Volgens mij lijkt dat zo dat ze groeien, door het tweede, je gezicht verschrompelt maar je oren en neus niet.
alors beaamde het al en ik zit nu te balenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee het is echt waar, google maar!
JP ookquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Maxime moet idd lekker thuis blijven.
http://www.gezondheidsnet(...)e-hele-leven-groeienquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee het is echt waar, google maar!
ben je nu elke week je neus aan het opmeten?quote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
[..]
alors beaamde het al en ik zit nu te balenIk ben namelijk ook al een daggie ouder
Ja nu ga ik daar wel mee beginnenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ben je nu elke week je neus aan het opmeten?
Fijn te horenquote:Op zaterdag 16 maart 2013 22:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ja, weer een stukkie beter... dank je wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |