Hahaha dat geloof je toch serieus zelf niet? Dat soort mensen blinken vaak ook niet echt uit in zelfreflectie. Grote kans dat ie dus niet dacht dat je hem iets duidelijk probeerde te maken maar alleen maar dacht wat een ongelooflijk grote en irritante lul je in zijn optiek was.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:21 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Jij reageert tenminste chill, en wilt dus de echte reden weten...
(waren er maar meer zoals jou)
Ik krijg te vaak maken met bumperklevers, meestal trek ik me daar niets van aan.
Maar deze Audi deed dat voortdurend. En een keer houdt het op natuurlijk.
Heb je ooit iemand meegemaakt die constant 20 a 30 min loopt te bashen op je kofferbak?
Ik zeg je eerlijk dat ik dit nooit in mijn lifetime heb meegemaakt sinds ik mijn rijbewijs heb.
Hij deed dat ook, ik remde continu bij...
Wilde hem alleen laten voelen wat mijn achterkant 20 a 30 min gevoeld hadden.
Hij moet weten dat hij dit niet zo maar mag flikken...
Natuurlijk ben ik ook fout, dat geef ik ook toe. (ben normaal een beschaafde rijder)
Maar anders rijden gasten voortdurend op iemand in, ik durf te wedden toen hij thuis was aangekomen dat hij me dan nog herinnert. En daarbij zal denken van: Hey, die gast probeerde mij iets duidelijk te maken....
Ik val in herhaling nu: zei al eerder dat ik mezelf verlaagde tot zijn niveau.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:16 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Hahaha dat geloof je toch serieus zelf niet? Dat soort mensen blinken vaak ook niet echt uit in zelfreflectie. Grote kans dat ie dus niet dacht dat je hem iets duidelijk probeerde te maken maar alleen maar dacht wat een ongelooflijk grote en irritante lul je in zijn optiek was.Dat geeft eigenlijk meteen ook de nutteloosheid van je gevaarlijke actie aan. Daarom zijn de andere reacties in het topic ook wel begrijpelijk, je creëert op jouw beurt een net zo gevaarlijk situatie als die andere met hetzelfde idiote gedrag. En hoogstwaarschijnlijk levert het toch niets op.
Zegt de persoon die zelf 20 a 30 minuten onafgebroken links reed, terwijl er duidelijk iemand langs wilde...quote:Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef RogerFederer_17 het volgende:
- Plaats op de weg, deze gasten rijden voortdurend op de linkerbaan...
Het was druk, 2 rijstroken, aan beide was het vol.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:53 schreef k_man het volgende:
[..]
Zegt de persoon die zelf 20 a 30 minuten onafgebroken links reed, terwijl er duidelijk iemand langs wilde...
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:55 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Het was druk, 2 rijstroken, aan beide zijden was het vol.
Naar mijn mening had hij dit anders kunnen doen, maar in plaats daarvan moest hij zo nodig bashen....
Langzaam verkeer? Moet ik meer vertellen?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Over gebrek aan zelfreflectie gesproken.
Negeren gewoon, wel duidelijk dat 'ie niet beter weet.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Over gebrek aan zelfreflectie gesproken.
Een snelle auto is echt binnen 2 seconden voorbij, zeker als ie kleeft. Dus je kan makkelijk even naar rechts en weer naar links.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Langzaam verkeer? Moet ik meer vertellen?
Rechts met honderden vrachtwagens?
Niet telkens willen invoegen naar rechts omdat er een vrachtwagen daar zo rijdt?
Nooit zo'n situatie meegemaakt?
Naar mijn mening had jij dit ook heel anders kunnen en moeten doen.quote:Op zondag 10 maart 2013 15:55 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Het was druk, 2 rijstroken, aan beide was het vol.
Naar mijn mening had hij dit anders kunnen doen, maar in plaats daarvan moest hij zo nodig bashen....
Niet een half uur achter elkaar nee. Erg ongeloofwaardig verhaal.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:04 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Langzaam verkeer? Moet ik meer vertellen?
Rechts met honderden vrachtwagens?
Niet telkens willen invoegen naar rechts omdat er een vrachtwagen daar zo rijdt?
Nooit zo'n situatie meegemaakt?
Als dat had gekund, dat had ik dat zeker gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Een snelle auto is echt binnen 2 seconden voorbij, zeker als ie kleeft. Dus je kan makkelijk even naar rechts en weer naar links.
Ok, ik geef het opquote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Als dat had gekund, dat had ik dat zeker gedaan.
Ben niet zo'n rijder die achter een 7 meter lange vrachtwagen gaat rijden...
Maar dat geef ik ook toe, zeg ook dat mijn gedrag ook niet goed te praten is.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Naar mijn mening had jij dit ook heel anders kunnen en moeten doen.
Bumperkleven is niet goed te praten, maar jij bent zelf een nog veel grotere idioot dan degene die achter je reed.
Ja, maar juhuf, hij begohon!!!quote:Op zondag 10 maart 2013 16:09 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Maar dat geef ik ook toe, zeg ook dat mijn gedrag ook niet te goed te praten is.
Val trouwens al weer in herharling...
Deze Audi rijder moest gewoon voelen wat ik gevoeld had....
Lezen is moeilijk? 20 a 30 min zei ik?quote:Op zondag 10 maart 2013 16:08 schreef k_man het volgende:
[..]
Niet een half uur achter elkaar nee. Erg ongeloofwaardig verhaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |