Oh, nu is het toch weer andersom? Zonet zei je nog dat het langzame rijden pas was toen je al bij hem aan het kleven was.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Klopt reed netjes 90 toen ik de matrixborden zag, echter werd er veel langzamer gereden..
Natuurlijk behoud je je de ruimtes tussendoor, dus de Audi rijder verhoogde zijn snelheid om lekker te kleven bij mij...
Maybe, or maybe not..quote:Op zondag 10 maart 2013 22:06 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Als je het genuanceerder gezegd had had ik je serieuzer genomen. Snap je? Nu kom je namelijk nogal generaliserend en reflectieloos over.
De weg is gewoon enkelvoud trouwens.
Was het ook...(ik kleefde met 60 km/h soms)quote:Op zondag 10 maart 2013 22:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, nu is het toch weer andersom? Zonet zei je nog dat het langzame rijden pas was toen je al bij hem aan het kleven was.
Verzonnen verhalen.
Klein beetje wel ja dat is waarquote:Op zondag 10 maart 2013 22:09 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Maybe, or maybe not..
Soms moet je nadrukkelijk zeggen waar het op staat, want anders werkt het niet effectief...
Ik snap je, maar ik geef zelf toe dat ik ook fout zat? Zit daar geen zelfreflectie bij in dan?![]()
Sorry, moest wegen zijn...(zie dat nu pas)
De methode die ik toepaste wat niet slim, dat weet ik zelf ook wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:14 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Klein beetje wel ja dat is waarik keur alleen je methodes nogal af maar goed.
Ah dat kan ook natuurlijk
Wel fijn en goed om te zien dat je er van geleerd hebt.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:19 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
De methode die ik toepaste wat niet slim, dat weet ik zelf ook wel.
Het is trouwens ook van een aantal jaren geleden, volgens mij had ik mijn rijbewijs toen nog niet heel lang...(dat verklaart mijn domme gedrag of course)
Nu laat ik ze lekker kleven totdat ze mijn achterbumper in zijn voorhoofd hebben...![]()
Al met al een hele verbetering tov toen ter tijd....
Oh, nog doodsbedreigingen ook? Het wordt steeds gezelliger met jou.quote:
Tja, kon hier natuurlijk niet mee doorgaan...quote:Op zondag 10 maart 2013 22:23 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Wel fijn en goed om te zien dat je er van geleerd hebt.
Welke space-cake heb jij dan op?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:25 schreef k_man het volgende:
[..]
Oh, nog doodsbedreigingen ook? Het wordt steeds gezelliger met jou.
Je zegt dat je mij uit de wereld gaat helpen. Lijkt me duidelijk genoeg. Je weet dat je daarvoor geband kunt worden?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Welke space-cake heb jij dan op?![]()
Waar kan jij opmerken dat ik je bedreigd zou hebben?
Hij doelt op je formulering die niet helemaal zuiver isquote:Op zondag 10 maart 2013 22:29 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Welke space-cake heb jij dan op?![]()
Waar kan jij opmerken dat ik je bedreigd zou hebben?
HAHAHAHAHquote:Op zondag 10 maart 2013 22:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Je zegt dat je mij uit de wereld gaat helpen. Lijkt me duidelijk genoeg.
HAHAHA,quote:Op zondag 10 maart 2013 22:30 schreef k_man het volgende:
[..]
Je zegt dat je mij uit de wereld gaat helpen. Lijkt me duidelijk genoeg. Je weet dat je daarvoor geband kunt worden?
Ff serieus?quote:
Dit was waarschijnlijk je verstandigste opmerking in de hele discussie. Beetje jammer dat het ook weer een leugen was.quote:
Dat jij nog ingaat op m'n mooie leugens?quote:Op zondag 10 maart 2013 22:35 schreef k_man het volgende:
[..]
Dit was waarschijnlijk je verstandigste opmerking in de hele discussie. Beetje jammer dat het ook weer een leugen was.
Ah joh, ik negeer gewoon de Posts van dat petjequote:Op maandag 11 maart 2013 11:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Weer zo lekker genuanceerd ook...
Dus alle vrachtauto's, bussen en voertuigen met aanhanger moeten weer weg blijven omdat jij vind dat de maximum snelheid een minimum snelheid is?
En ja, die discussie hebben we al vaker gehad, maar om nu steeds je statement weer opnieuw proberen duidelijk te maken is ook vervelend ondertussen. Verzin eens wat nieuws...
Nee, want deze hebben een maximale snelheid die anders is dan de maximale snelheid op de snelweg.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
Weer zo lekker genuanceerd ook...
Dus alle vrachtauto's, bussen en voertuigen met aanhanger moeten weer weg blijven omdat jij vind dat de maximum snelheid een minimum snelheid is?
En ja, die discussie hebben we al vaker gehad, maar om nu steeds je statement weer opnieuw proberen duidelijk te maken is ook vervelend ondertussen. Verzin eens wat nieuws...
Precies.quote:Op maandag 11 maart 2013 11:52 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Nee, want deze hebben een maximale snelheid die anders is dan de maximale snelheid op de snelweg.
En als die auto dan niet harder kan als 100? (Spreek uit ervaring..)quote:Op maandag 11 maart 2013 11:54 schreef OxygeneFRL het volgende:
[..]
Precies.
Ik irriteer me aan personenwagens die deze snelheid rijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |