Klopt reed netjes 90 toen ik de matrixborden zag, echter werd er veel langzamer gereden..quote:Op zondag 10 maart 2013 21:07 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Klopt, maar hij zei zelf dat het veel rustiger reed. Daar borduurde is dan ook op voort...
Waarom zou ik met een lage snelheid niet op iemands bumper kunnen rijden?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
op snelheden onder de 30 km/h is het onmogelijk om te kunnen bumper kleven...
Dus dat, maar laat deze man...quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef OEM het volgende:
[..]
Waarom zou ik met een lage snelheid niet op iemands bumper kunnen rijden?
Eigen rechter.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:11 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Klopt reed netjes 90 toen ik de matrixborden zag, echter werd er veel langzamer gereden..
Natuurlijk behoud je je de ruimtes tussendoor, dus de Audi rijder verhoogde zijn snelheid om lekker te blijven mij...
Normaal ben ik sociaal in het verkeer, maar deze gast moet zich leren aan de regels te houden.
En wordt niet voor niets 90 aangegeven....
Oh, dat kan wel, maar als iedereen altijd de benodigde afstand moest houden die is voor geschreven, dan valt alles onder bumper kleven. Met een snelheid van 120 km/h moet je 80 meter afstand houden. Aangezien dat voor de meeste al sowieso maar 30 meter is, dan maakt die 2 meter afstand op 30 km/h ook geen flikker meer uit als je dat volgens dezelfde rekenmethodes hanteert...quote:Op zondag 10 maart 2013 21:12 schreef OEM het volgende:
[..]
Waarom zou ik met een lage snelheid niet op iemands bumper kunnen rijden?
Speelde geen eigen rechter..(net wat ik al zei, probeerde geen Jack Reacher uit te hangen)quote:Op zondag 10 maart 2013 21:13 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Eigen rechter.
Je weet dat mensen die voor eigen rechter spelen zwaarder bestaft worden dat de overtreder? Je hebt nog veel te leren.
En aangezien jij aannames maakt over zijn snelheid, maak ik aannes over jouw snelheid. Schrijf gewoon het hele verhaal in 1 keer duidelijk op, het bevat namelijk te veel gaten... Daarom snapt ook niemand wat je nu probeert duidelijk te maken. Het enige wat duidelijk is, is dat jij het meest trieste geval bent.
HAHAHAH, denk je altijd zo letterlijk?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel, maar als iedereen altijd de benodigde afstand moest houden die is voor geschreven, dan valt alles onder bumper kleven. Met een snelheid van 120 km/h moet je 80 meter afstand houden. Aangezien dat voor de meeste al sowieso maar 30 meter is, dan maakt die 2 meter afstand op 30 km/h ook geen flikker meer uit als je dat volgens dezelfde rekenmethodes hanteert...
Jij hield je wel aan de wet dan? En je probeerde iemand op de wet te wijzen toch? Dan ben je een eigen rechter.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:18 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Speelde geen eigen rechter..(net wat ik al zei, probeerde geen Jack Reacher uit te hangen)
Veel te leren? Ik ken de wetten/regels, dus waarom zou een Audi rijder hier zich niet aan houden?
Tell me something? Hoe vaak wordt er een ongeluk geriskeerd van iemand die zich niet aan de regels houdt? (Ja, je weet het antwoord al)
Dat klopt dat het veel gaten bevat, maar het ging immers ook als een speer.
Weet jij wat triester is? Mensen die zich niet aan de regels houden, en voor eigen wet spelen..
En kom nou niet zeggen dat het een burgerpolitie was....
Really? Jij gaat op basis van al deze vooroordelen je gedrag in het verkeer bepalen?quote:Op zondag 10 maart 2013 15:47 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik val in herhaling nu: zei al eerder dat ik mezelf verlaagde tot zijn niveau.
Verder begrijp ik de reacties, het is natuurlijk NOT DONE.
Snap overigens ook niet waarom er gasten zijn die bumperkleven terwijl het super druk is.
Zal je vertellen waarom:
- Audi/Bmw rijders denken dat de weg van hun zijn, en dat we maar netjes weer plaats/ruimte moeten maken voor deze gasten.
- Als het niet even snel genoeg gaat voor ze, dan halen ze wel rechts in...
- Plaats op de weg, deze gasten rijden voortdurend op de linkerbaan...
- Deze gasten kennen geen maximumsnelheid, altijd maar lekker doorblazen ook bij wegwerkzaamheden...
- Lekker bumperkleven bij elke auto die ze tegenkomen....(WHOPPA zeggen ze dan, weer een voorbij)
- Denken dat ze status hebben met hun dure car, maar vaak in deze gevallen zit er een oude "boeler" achter het stuur, die overigens meestal niet rijden kan.
- Het gemakzucht om niet even netjes in te parkeren waar de parkeerplaats voor bedoeld is, maar nee lekker in een ultra smalle weg met waarschuwingslampen staan, waar een bestelbus/personenauto niet meer langs zou kunnen...
Ik wilde gerechtigheid, that's all...(en kreeg dat in deze vorm)
Btw, ik probeerde geen Jack Reacher uit te hangen.....
Nee, maar dat gaf ik al eerder toe.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:22 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Jij hield je wel aan de wet dan? En je probeerde iemand op de wet te wijzen toch? Dan ben je een eigen rechter.
Volgens je eigen woorden ben je dus nog viel triester dan ik beschreef. Jij houd je namelijk 2 keer niet aan de wet, die ander maar 1 keer.
Maar ik heb nu genoeg gelachen. Dat de situatie als een speer gaat heeft er niets mee te maken dat je een verhaal niet duidelijk kunt opschrijven uiteraard...
Laat jij je maar lekker bashen door al die BMW/Audi rijders...quote:Op zondag 10 maart 2013 21:24 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Really? Jij gaat op basis van al deze vooroordelen je gedrag in het verkeer bepalen?En wat geeft jou uberhaupt het recht de vekeersregels te handhaven? Laat dat gewoon over aan de mensen wiens werk dat is.
Je bent gewoon zelf net zo idioot bezig als het type bestuurder dat jij schetst.
HAHAHA,quote:Op zondag 10 maart 2013 21:30 schreef Ambrosius het volgende:
Waarom gaat iedereen nog steeds op 'm in? Toch wel duidelijk waar het probleem zit onderhand.
Voor zover ik weet is de richtlijn een halve seconde volgafstand. Bij 120km/h is dat zo'n 15 meter. Bij 30km/h zo'n 4 meter.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:17 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh, dat kan wel, maar als iedereen altijd de benodigde afstand moest houden die is voor geschreven, dan valt alles onder bumper kleven. Met een snelheid van 120 km/h moet je 80 meter afstand houden. Aangezien dat voor de meeste al sowieso maar 30 meter is, dan maakt die 2 meter afstand op 30 km/h ook geen flikker meer uit als je dat volgens dezelfde rekenmethodes hanteert...
Correctie:quote:Op zondag 10 maart 2013 21:36 schreef OEM het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is de richtlijn een halve seconde volgafstand. Bij 120km/h is dat zo'n 15 meter. Bij 30km/h zo'n 4 meter.
Haha I know...quote:Op zondag 10 maart 2013 21:40 schreef OEM het volgende:
[..]
Bij 2 seconden kun je heel Nederland bekeuren. De richtlijn die de klpd hanteert is 0,5s
Insgelijks, kon natuurlijk ook niet weten dat ze hierop zouden inhappen...quote:Op zondag 10 maart 2013 21:41 schreef JackLucifer het volgende:
Godver zeg, vroeger was dit nog een leuke topicreeks. Tegenwoordig vertelt iemand een ergernis en krijgen we tig pagina's discussie over die ergernis
Ik heb vaak zat iets degelijks meegemaakt en niet alleen met BMW/Audi rijders. Daarentegen scheer ik niet meteen al die mensen over een kam. Iets wat jij wel doet.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:31 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Laat jij je maar lekker bashen door al die BMW/Audi rijders...
Kan wel merken dat jij zoiets nog nooit hebt meegemaakt...
Zogenaamd een brave rijder jij.....
Heb ik gezegd dat alle Bmw/Audi rijders wanvertoningen hebben?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:45 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik heb vaak zat iets degelijks meegemaakt en niet alleen met BMW/Audi rijders. Daarentegen scheer ik niet meteen al die mensen over een kam. Iets wat jij wel doet.
Verder beweer ik nergens een brave rijder te zijn?
Jij zou eens niet zo snel conclusies moeten trekken en meteen allerlei dingen beginnen te schreeuwen maar eerst eens fatsoenlijk na gaan denken. En eens aan wat zelfreflectie moeten doen. En misschien wat voowassener moeten worden en beseffen dat de weg niet vergelijkbaar is met een speelplaats waar je door middel van oog om oog, tand om tand gedoe 'gerechtigheid' behaalt.
Jij zegt: "Audi/BMW rijders denken dat de weg van hun zijn". Dat laat geen ruimte voor een interpretatie dat er ook mensen zijn die een dergelijke auto rijden en zich wel normaal gedragen. En het is een conclusie die jij getrokken hebt lijkt mij? Anders had je het wel genuanceerder opgeschreven. Maar dat deed je niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 21:54 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Heb ik gezegd dat alle Bmw/Audi rijders wanvertoningen hebben?
Dacht het van niet, natuurlijk zijn er Bmw/Audi rijders die zich wel netjes vertonen op de weg.
Ik trek geen conclusies, ik zet alleen neer wat ik meemaak?
Het is aan jou of je hierop in wilt gaan, en het is aan jou of jij denkt dat ik de waarheid spreek?
Missschien is het wel kletskoek? Maar ik weet wel beter, ik rij in verschillende steden, en ben dus niet beperkt in mijn opsommingen, ik kon het lijst zelf nog opvullen, maar heeft iemand daar wat aan?
Heb trouwens al eerder gezegd dat ik dit normaliter niet doe.
Want ik ging de file wel netjes met 90 km/h in (nadat ik 140 reed), en dat er dan iemand is die met 150 km/h aan komt wapperen, tja, daar doe ik dan een stokje voor..
Ben normaal gesproken een relaxe rijder, maar deze man wist mij zo op te fokken dat hij het bloed onder m'n nagels vandaan haalde...
Ik refereer nogmaals: ik was ook fout...
Als ik het genuanceerder gezegd zou hebben zou de ergenis van mij niet zo groot zijn?quote:Op zondag 10 maart 2013 21:58 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Jij zegt: "Audi/BMW rijders denken dat de weg van hun zijn". Dat laat geen ruimte voor een interpretatie dat er ook mensen zijn die een dergelijke auto rijden en zich wel normaal gedragen. En het is een conclusie die jij getrokken hebt lijkt mij? Anders had je het wel genuanceerder opgeschreven. Maar dat deed je niet.
Als je het genuanceerder gezegd had had ik je serieuzer genomen. Snap je? Nu kom je namelijk nogal generaliserend en reflectieloos over.quote:Op zondag 10 maart 2013 22:02 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Als ik het genuanceerder gezegd zou hebben zou de ergenis van mij niet zo groot zijn?
Denk je ook niet?
Want anders had ik dit wel geformuleerd: Alle BMW/Audi rijders denken dat de weg van hun zijn...
Snap je?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |