Jepquote:
Nice....quote:Op zondag 10 maart 2013 18:44 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Jep
Speciaal voor jullie opgezocht: Zeshonderdzeventien centimeters.
Das geen LZV! Of alleen de trekker?quote:Op zondag 10 maart 2013 18:44 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Jep
Speciaal voor jullie opgezocht: Zeshonderdzeventien centimeters.
Alleen de trekker.quote:Op zondag 10 maart 2013 19:44 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Das geen LZV! Of alleen de trekker?
Dus hij kleefde al toen je nog rechts reed? Dat is wel heel gek ja.quote:Op zondag 10 maart 2013 18:39 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Audi rijder was alvoor al begonnen met kleven, voordat ik 20 a 30 min op de linkerrijstook bleef hangen. Mensen moeten mij niet opfokken, want anders fok ik hun op...
Pfff...quote:
Ik kwam hem niet op rechts tegen..quote:Op zondag 10 maart 2013 19:50 schreef k_man het volgende:
[..]
Dus hij kleefde al toen je nog rechts reed? Dat is wel heel gek ja.
Hoezo kleefde-ie dan al voor jij zo lang links reed?quote:Op zondag 10 maart 2013 19:56 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik kwam hem niet op rechts tegen..
Net wat ik zei, deze gasten kennen geen "rechts"....
Het is mij wel duidelijk hoe het gegaan is, maar please, kunnen dit soort discussies ophouden in dit opsomtopic?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:00 schreef k_man het volgende:
Tja, het blijft een fascinerend verhaal. Er klopt duidelijk geen hout van, maar desondanks fascinerend. Zouden we er ooit achter komen hoe het echt gegaan is? [insert suspense muziekje...]
Ja, en hij kwam met een hoge vaart aanzetten (denk 150 ofzo), zal je vast niet raar van opkijken....quote:Op zondag 10 maart 2013 19:57 schreef k_man het volgende:
[..]
Hoezo kleefde-ie dan al voor jij zo lang links reed?
Why should I lie?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:00 schreef k_man het volgende:
Tja, het blijft een fascinerend verhaal. Er klopt duidelijk geen hout van, maar desondanks fascinerend. Zouden we er ooit achter komen hoe het echt gegaan is? [insert suspense muziekje...]
Dus jij dacht: Kom, ik ga alvast een paar honderd meter eerder naar links, zodat meneer Audi niet door kan. Want ja, hardrijden mag niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:04 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Ja, en hij kwam met een hoge vaart aanzetten (denk 150 ofzo),
Nee, want ik zat al op links ivm de vrachtwagens..quote:Op zondag 10 maart 2013 20:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dus jij dacht: Kom, ik ga alvast een paar honderd meter eerder naar links, zodat meneer Audi niet door kan. Want ja, hardrijden mag niet.
Ik niet. Dan ga ik echter wel in een gat van 2 vrachtwagens lang als er eentje flink kwam inlopen. Die zijn toch zo weer voorbij.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Hardrijden mag zeker niet, maar wie houdt zich daaraan?
Zo onnodig was het niet.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:14 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Onnodig linksrijden ook niet, je punt?
Netjes van jou..quote:Op zondag 10 maart 2013 20:15 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ik niet. Dan ga ik echter wel in een gat van 2 vrachtwagens lang als er eentje flink kwam inlopen. Die zijn toch zo weer voorbij.
Zo ben ik ook...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:18 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik ga, zeker als ik minder dan 130 rij, sneller naar rechts om mensen erlangs te laten. Omdat ik weet dat als ik hard zou rijden het ook fijn zou vinden als mensen het zouden doen.
Iemand op sterven? Ziekte? Problemen op een bedrijf? Gewoon willen doorrijden? Feit is dat als je aan de kant kan om iemand langs te laten, je ook gewoon even aan de kant dient te gaan. Wel zo prettig voor beide.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:24 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Wat voor baat zal hij gehad hebben?
Ik weet niet wat voor snelheidsmaniak jij bent, maar 150 km/h is in Nederland niet bepaald langzaam rijdend verkeerquote:Op zondag 10 maart 2013 20:24 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Het was langzaam rijdend verkeer, en dan nog lopen bashen met 150 km op m'n achterwerk?
Nee, hij reed op eens 150 blijkbaarquote:Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor snelheidsmaniak jij bent, maar 150 km/h is in Nederland niet bepaald langzaam rijdend verkeer
Ik geloof wel in God...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
1. Er is geen god, leef je eigen leven en maak zelf je beslissingen.
2.
[..]
Iemand op sterven? Ziekte? Problemen op een bedrijf? Gewoon willen doorrijden? Feit is dat als je aan de kant kan om iemand langs te laten, je ook gewoon even aan de kant dient te gaan. Wel zo prettig voor beide.
Lol, nu ben ik opeens de snelheidsmaniak?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:26 schreef OEM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor snelheidsmaniak jij bent, maar 150 km/h is in Nederland niet bepaald langzaam rijdend verkeer
Opeens? Nee, weleens iemand voorbij zien flitsen met zo'n hoge snelheid in je binnenspiegel?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, hij reed op eens 150 blijkbaarToch?
Nou ja, het verhaal klopt van geen kant iig, maar dat zien alleen wij, hij niet.
Meestal ben ik het zelfquote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Opeens? Nee, weleens iemand voorbij flitsen met zo'n hoge snelheid in je binnenspiegel?
150 tov 120 = 8m/s verschil. Langs flitsen.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Opeens? Nee, weleens iemand voorbij flitsen met zo'n hoge snelheid in je binnenspiegel?
Wij wel ja, deed jij dat ook eensquote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Correctie:quote:Op zondag 10 maart 2013 20:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
150 tov 120 = 8m/s verschil. Langs flitsen.
Vrachtauto's rijden 87, je had dus makkelijk tussen 2 vrachtauto's kunnen induiken als jij je wel aan de snelheid houdt. Ga nu maar ergens anders trollen...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:39 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Correctie:
150 tov 90
Matrixborden.....
Nee, want het was trager dan 90 Mister? (voor jou info er werd langzamer dan 90 gereden)quote:Op zondag 10 maart 2013 20:41 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Vrachtauto's rijden 87, je had dus makkelijk tussen 2 vrachtauto's kunnen induiken als jij je wel aan de snelheid houdt. Ga nu maar ergens anders trollen...
Ik snap er niks meer van hoor. Je zei dat ie al kleefde voordat jij links reed. Nu zeg je dat-ie je snel van achteren naderde terwijl je al links reed. Wat is het nou?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:08 schreef RogerFederer_17 het volgende:
Nee, want ik zat al op links ivm de vrachtwagens..
Als een auto met zo'n snelheid aankomt, weet je wel hoe laat het is.
Hardrijden mag zeker niet, maar wie houdt zich daaraan?
Haha...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:47 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van hoor. Je zei dat ie al kleefde voordat jij links reed. Nu zeg je dat-ie je snel van achteren naderde terwijl je al links reed. Wat is het nou?
Overigens; je gebruikt nogal vaak het woord 'bashen'. Misschien moet je eens opzoeken wat het wel betekent.
Wooooooooooooow, eindelijk iemand die het vat....quote:Op zondag 10 maart 2013 20:47 schreef RealBizkit666 het volgende:
Er zat dus iemand te bumper kleven in de file.
Dan is het nog veel dommer dat jij daarna gaat bumper kleven op hoge snelheid. De enige oetlul die er was, was jij.quote:Op zondag 10 maart 2013 20:53 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Wooooooooooooow, eindelijk iemand die het vat....
Nee, niet ik....quote:Op zondag 10 maart 2013 20:54 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Dan is het nog veel dommer dat jij daarna gaat bumper kleven op hoge snelheid. De enige oetlul die er was, was jij.
Je kunt niet bumper kleven in een file, daar is de snelheid te laag voor...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:55 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Nee, niet ik....
Ik was immers niet de stichter.....
quote:Op zondag 10 maart 2013 20:51 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha...
Ik zal het nu heel kinderlijk zeggen....
Er was langzaam rijdend verkeer...
Automobilisten waarschuwen (je weet wel met waarschuwingslampen soms)
Audi rijder negeert de matrixborden, en rijdt lekker ff in met 150 km per uur.
Audi rijder loopt daarna vervolgens te kleven, dit 20 a 30 min lang...
Vat je het nu?
Btw, het woord bashen heeft meerdere betekenissen...
Ik hoor iets rammelenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:25 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Ik ook een keer, een fikse zelfs..
Was met een audi rijder, ik reed al hard genoeg op de linker rijstrook (140), maar blijkbaar niet hard genoeg voor deze stoere Audi rijder.
Dus meneer liep continu bumper te kleven, ik zie dit gelijk wanneer iemand zulke taferelen bij mij uithaalt, kijk voortdurend in m'n binnenspiegel. Ben dus uiteindelijk op de rem gaan staan, maar de stoere Audi dacht hier anders over, en besloot door te gaan met bumperkleven.
Ben dus naar rechts gegaan, maar alleen maar om hetzelfde bij hem te flikken...![]()
Zulke bimbo's verdienen het. De stoere Audi dacht mij kwijt te zijn, maar je raadt het al.
Ik liep nu "continu" bij hem bumper te kleven. (zat bijna in zijn kofferbak)
Hij vond dit niet leuk (wie niet dacht ik dan), en besloot harder te gaan rijden, ik natuurlijk ook.
Klevend en al hield ik hem bij, had meneer de stoere Audi rijder niet gedacht of course.
Tenslotte ging hij richting Utrecht de afslag op, en kreeg een dikke "middelvinger".
Voor wat vraag ik me dan af?
Ik heb me alleen verlaagd tot het niveau van jou.....
Lol, in welke tijdperk leef jij dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt niet bumper kleven in een file, daar is de snelheid te laag voor...
Kun je je voorstellen hoe gevaarlijk het was?quote:
Een file kan ook met 90 km/h rijdend zijnquote:Op zondag 10 maart 2013 20:56 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt niet bumper kleven in een file, daar is de snelheid te laag voor...
Nogmaals, zoek eens op wat bashen betekent... En nee op snelheden onder de 30 km/h is het onmogelijk om te kunnen bumper kleven...quote:Op zondag 10 maart 2013 20:57 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Lol, in welke tijdperk leef jij dan?
Je kunt met alle snelheden lopen bashen.....
Zeg hem hoor....quote:Op zondag 10 maart 2013 21:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Een file kan ook met 90 km/h rijdend zijn
Klopt, maar hij zei zelf dat het veel rustiger reed. Daar borduurde is dan ook op voort...quote:Op zondag 10 maart 2013 21:04 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Een file kan ook met 90 km/h rijdend zijn
Allang gedaan...quote:Op zondag 10 maart 2013 21:06 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nogmaals, zoek eens op wat bashen betekent... En nee op snelheden onder de 30 km/h is het onmogelijk om te kunnen bumper kleven...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |