ja dat, hoe voorkom je datquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:39 schreef Troel het volgende:
De vertaling is inderdaad verschrikkelijk.
De mensen protesteren omdat teveel bacterien
Over twee minuten kan ik er inquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef Qunix het volgende:
GRATIS WEBVERSIE VAN SIMCITY 2013!
http://tholman.com/playable-simcity-2013/![]()
![]()
![]()
!!!
Zorg dat zo min mogelijk geraakt wordt door grond- en luchtvervuiling.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:40 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
ja dat, hoe voorkom je dat
trouwens troel kan je naar spacestasion kijken?
"Kijk mama ik heb voor het eerst zelf op de WC.. Oh Oh.. Het komt omhoog"quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom dat gedrocht van een nederlands gebruiken?
Om te bestuderen? Ja hoor. Moet ik alleen even kijken of ik dat zo meteen kan betalenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:40 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
ja dat, hoe voorkom je dat
trouwens troel kan je naar spacestasion kijken?
Ooooohquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef BarbaClan het volgende:
voor die noob, er is een update road knop
upgrade tool?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:35 schreef MrTorture het volgende:
Wel k*t dat je niet zomaar straten kunt upgraden zonder de oude te slopen en dat je daarbij ook aanliggende gebouwen sloopt...
al 4 uur unable to load your city...........quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:37 schreef davedavy het volgende:
Servers doen het wel goed vandaag vind ik
zo mee eensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom dat gedrocht van een nederlands gebruiken?
Heb bijna de hele dag goed kunnen spelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:44 schreef Friday12 het volgende:
[..]
al 4 uur unable to load your city...........
Op de More info link vind je meer info, als je de link vindquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:46 schreef Friday12 het volgende:
unable to connect to the simcity servers
ik ben er helemaal klaar mee weer
?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:46 schreef Jump het volgende:
[..]
Op de More info link vind je meer info, als je de link vind
Edit: en binnen
dit dusquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:45 schreef davedavy het volgende:
[..]
Heb bijna de hele dag goed kunnen spelen.
ik had belasting op 20% voor alles gezet en zo 1.4 mil verdientquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:49 schreef Toekito het volgende:
Heb mijn failliete stad kunnen redden door olie en kolen
welke server pak je?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:49 schreef Friday12 het volgende:
sigh server doet het > unable to load city at this time........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
bij mij zeiken ze al bij 11%quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:50 schreef Friday12 het volgende:
[..]
ik had belasting op 20% voor alles gezet en zo 1.4 mil verdient
west 1 fok regio 3 maar door al die server fouten(was gekicked door crash wederom) is mijn city data gewoon corrupt ofzo...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |