Dat zou wel makkelijker zijn, maar exports zijn te onregelmatig om dat betrouwbaar per uur weer te geven. Als je naar je budget gaat kun je wel zien wat je per dag krijgt inclusief transacties.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef Blistering het volgende:
Exporteren inderdaad. Hoewel ik het geld daarvan nooit echt terugzie lijkt welMaar dat zal wel aan mij liggen. Ze zouden dat moeten toevoegen aan je bedrag wat je per uur krijgt zodat 't overzichtelijker is.
als je op je geld klikt staat het bij recente transacties enzquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:27 schreef Blistering het volgende:
Exporteren inderdaad. Hoewel ik het geld daarvan nooit echt terugzie lijkt welMaar dat zal wel aan mij liggen. Ze zouden dat moeten toevoegen aan je bedrag wat je per uur krijgt zodat 't overzichtelijker is.
Holy s*** het werktquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:26 schreef mschol het volgende:
[..]
op je trade depot klikken en op export klikken,,
Ja dat klopt inderdaad. Maar goed, wat ik zei is wat makkelijkerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:30 schreef Friday12 het volgende:
[..]
als je op je geld klikt staat het bij recente transacties enz
handel depot maken met vracht optiesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef Thrilled het volgende:
soms snap ik de logica echt niet meer..
[ afbeelding ]
Iemand? Leg het me gerust uit
Dat is al versies lang zo toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:35 schreef MrTorture het volgende:
Wel k*t dat je niet zomaar straten kunt upgraden zonder de oude te slopen en dat je daarbij ook aanliggende gebouwen sloopt...
je kan ook olie samen met nog wat anders verwerken tot alloy, schijnt nog winst gevender te zijnquote:
volgens mij bleven je gebouwen gewoon staan in SC4 als je de weg sloopte..quote:
zie je niet wat er naast staat?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:35 schreef Chuck-N0rr1s het volgende:
[..]
handel depot maken met vracht opties
Waarom engelsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:33 schreef Thrilled het volgende:
soms snap ik de logica echt niet meer..
[ afbeelding ]
Iemand? Leg het me gerust uit
omdat ik de nederlands vertaalde humor tenenkrommend slecht vind, net als andere vertaalde dingen.. geef mij maar gewoon de manier waarop het bedoeld is, stukken beter!quote:
ja dat, hoe voorkom je datquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:39 schreef Troel het volgende:
De vertaling is inderdaad verschrikkelijk.
De mensen protesteren omdat teveel bacterien
Over twee minuten kan ik er inquote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:11 schreef Qunix het volgende:
GRATIS WEBVERSIE VAN SIMCITY 2013!
http://tholman.com/playable-simcity-2013/![]()
![]()
![]()
!!!
Zorg dat zo min mogelijk geraakt wordt door grond- en luchtvervuiling.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:40 schreef BarbaClan het volgende:
[..]
ja dat, hoe voorkom je dat
trouwens troel kan je naar spacestasion kijken?
"Kijk mama ik heb voor het eerst zelf op de WC.. Oh Oh.. Het komt omhoog"quote:Op zaterdag 9 maart 2013 22:38 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom dat gedrocht van een nederlands gebruiken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |