voor een tuinwarming hier moet er eerst de bezem door. het teras ziet compleet groen van de mos aanslag. er ligt nog een stapel takken en dood blad wat weg moet en een roos die opgeruimd moet worden. nog afgezien van de buiten temp.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
De house warming houden wij tegoed![]()
En tuin warming @ Z.
Wat een cul happenings in het nieuwe seizoen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:40 schreef z80 het volgende:
[..]
voor een tuinwarming hier moet er eerst de bezem door. het teras ziet compleet groen van de mos aanslag. er ligt nog een stapel takken en dood blad wat weg moet en een roos die opgeruimd moet worden. nog afgezien van de buiten temp.
het is dat het regent. anders had ik even wat foto's gemaakt van de ravage buiten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:49 schreef AnneX het volgende:
[..]smoesjes.
In ruil voor eten willen wij best sjouwen en snoeien![]()
# kijkt in haar eigen achtertuintje
Een schuurapp komen lenen ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Smoesjes![]()
Ik erger me groen aan die ouwe groene tuindeur... als ik hem een kleurtje wil geven (azurblauw of zo) moet ik me zeker groen en geel schuren
Dé vraag is nu natuurlijk: hoe zijn de kozijnen?quote:
Zeker, gaat tot nu toe erg lekker met PSV, gezellig!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:49 schreef borisz het volgende:
Mooi. Nu in de pub foebele kijken. Ook leuk
Ze maakten het wel nog even spannend.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef TAV74 het volgende:
Zeker, gaat tot nu toe erg lekker met PSV, gezellig!
Zit het voor het grootste deel al, o.a. bij eredivisie live.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Wanneer gaat dat voetbal nu volledig achter de decoder?
Op de momenten dat wij het er over hebben zit het al achter de decoderquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja die kan ik wel inhurenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een schuurapp komen lenen ?
Of een mannetje ?
Hé, man Q.!?![]()
Hij kijkt het lekker op de PCquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, Rubenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef Bluezz het volgende:
AX : TV tip : http://www.tvgids.nl/artikel/55437/Bejaarden_worden_rocksterren/
quote:
Kenden jullie elkaar al wel ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, paardenbiefstuk met Borisz gegeten, én met een glas Guinness in de hand PSV zien verliezen van Heerenveen in de lokale Irish Pub, gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |