abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123654518
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_123654553
Getver bah voorjaarsschoonmaak :X
pi_123654646
Waar zal dat touw voor zijn? Om jezelf aan op te knopen? :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_123654774
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:03 schreef Isabeau het volgende:
Ik denk het wel ja.
pi_123654783
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:03 schreef Isabeau het volgende:
In het kader van "De Grote Schoonmaak"? :D :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_123654962
Dat is dan wel erg rigoreus :o
pi_123656049
Ik ga zo even op het balkon een kopje koffie drinken :o :o
Zomaar omdat het kan O+

En ik heb 2 sollicitaties komende weken w/

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 10:50 schreef AnneX het volgende:

Verbazend hé...en dan zeggen hullie, daar heb ik " recht op" , want het
is dialect o|O

Zingen ging o.k., juf was tevreden en mailt de opname _O-
De deelnemers kunnen kiezen tussen doorgaan met les of doorgaan bij een
popkoor. w/ of stoppen.
Het popkoor zoekt nog lage stemmen: moi- moi- moi.
Woensdag as. eerst eens luisteren.

Popkoor w/
Wij gaan morgen weer beginnen met alleen maar britse pop!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 12:49:32 #8
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_123656252
1 solli down (kreeg al positief mailtje van hen in mijn inbox voor ik naar huis gefietst was :o ) en 1 vanmiddag. Voelt goed, heb vertrouwen in dit soort gesprekken. :)
Confidence through competence
pi_123656376
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
1 solli down (kreeg al positief mailtje van hen in mijn inbox voor ik naar huis gefietst was :o ) en 1 vanmiddag. Voelt goed, heb vertrouwen in dit soort gesprekken. :)
Toppie :) En sommigen reageren snel ja :D
Bij de baan die ik nu heb werd ik ook op weg terug naar de trein al gebeld.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 13:00:31 #10
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123656575
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:49 schreef Stereotomy het volgende:
*O*
Leuke functies bij leuke bedrijven ook?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 maart 2013 @ 13:01:14 #11
55709 Stereotomy
pi_123656596
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:00 schreef golfer het volgende:

[..]

*O*
Leuke functies bij leuke bedrijven ook?
:Y multinationals in de buurt :)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 13:03:45 #12
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123656670
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:01 schreef Stereotomy het volgende:

:Y multinationals in de buurt :)
Rechtstreeks of via die detacheerders?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 maart 2013 @ 13:04:33 #13
55709 Stereotomy
pi_123656697
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:03 schreef golfer het volgende:

[..]

Rechtstreeks of via die detacheerders?
via :)

Elke detacheerder probeer ik te sturen naar een ander bedrijf = 3x kans.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 13:05:16 #14
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123656720
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:04 schreef Stereotomy het volgende:

via :)

Elke detacheerder probeer ik te sturen naar een ander bedrijf = 3x kans.
Goezo!
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 maart 2013 @ 13:05:35 #15
55709 Stereotomy
pi_123656730
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 13:05 schreef golfer het volgende:

[..]

Goezo!
Moet zeggen dat bij de bedrijven, zeker nu, soms meer dan de helft niet in vaste dienst is. :)
  dinsdag 5 maart 2013 @ 14:41:16 #16
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123659938
Ik heb enorme lentekriebels! Alle ramen gelapt. :9 <-- wel met de zeem hoor!

Goede berichten van steer! En van Bluezz! Succes beide met solliciteren!

Ik ben net bezig de andere kant op: ga (vrijwillig) uit dienst en voor mezelf beginnen. *O* Kei-eng. :')

Verder is er een poes dood, maar leve de poes. Dus als jullie nog een kat weten die een thuis behoeft, dan hou ik me aanbevolen.

Pee, waarom wil je simcity niet downloaden? Wat is het nadeel daarvan volgens jou? Ik ga hem ook aanschaffen. Heel erg zin in! Hebben jullie je aangesloten bij de FOK!-club?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123660281
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:41 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik ben net bezig de andere kant op: ga (vrijwillig) uit dienst en voor mezelf beginnen. *O* Kei-eng. :')

Verder is er een poes dood, maar leve de poes. Dus als jullie nog een kat weten die een thuis behoeft, dan hou ik me aanbevolen.

Pee, waarom wil je simcity niet downloaden? Wat is het nadeel daarvan volgens jou? Ik ga hem ook aanschaffen. Heel erg zin in! Hebben jullie je aangesloten bij de FOK!-club?
P en ik zitten in regio eh...4 geloof ik. Maar mochten we dat niet leuk vinden dan beginnen we zelf ook nog wel een nieuwe regio :7 Ik hoop dat Lein ook nog mee komt doen tzt :+
pi_123660312
Dapper overigens, voor jezelf beginnen :o Op journalistiek vlak neem ik aan?
  dinsdag 5 maart 2013 @ 14:55:27 #19
55709 Stereotomy
pi_123660463
quote:

:o :o

Ik liep juist net op gesprek te verkondigen dat het helemaal geweldig is, voor jezelf beginnen, omdat je verantwoordelijk bent voor alles. Klanten binnenhalen, opdrachten uitvoeren, jezelf verkopen, alles. Is heel belonend als je alles goed doet. Maar ook heel eng, en als alles in de soep loopt, heb je behalve jezelf eigenlijk weinig backup. :P

Hoe dan ook: als de financiele buffer er is, DOEN.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:00:34 #20
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123660643
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:51 schreef Isabeau het volgende:
Dapper overigens, voor jezelf beginnen :o Op journalistiek vlak neem ik aan?
Ja ook. Maar ik word ZZP-prostituee: Ik schrijf ook wel een communicatieplan als dat me geld oplevert. Het maakt me niet zoveel uit wat ik doe, als het maar leuk is en ik eigen baas kan zijn.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:05:37 #21
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123660856
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 14:55 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

:o :o

Ik liep juist net op gesprek te verkondigen dat het helemaal geweldig is, voor jezelf beginnen, omdat je verantwoordelijk bent voor alles. Klanten binnenhalen, opdrachten uitvoeren, jezelf verkopen, alles. Is heel belonend als je alles goed doet. Maar ook heel eng, en als alles in de soep loopt, heb je behalve jezelf eigenlijk weinig backup. :P

Hoe dan ook: als de financiele buffer er is, DOEN.
Buffer is er, onderhandelingspositie met huidige baas is er, midlife-crisis (waaarheen waaaaarvoor) is er, dus niks houdt me nog tegen. :7

Is dat wel slim, je serenade aan de zelfstandigheid, tijdens een sollicitatie? :D
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 15:44:10 #22
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123662347
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:

Ja ook. Maar ik word ZZP-prostituee: Ik schrijf ook wel een communicatieplan als dat me geld oplevert. Het maakt me niet zoveel uit wat ik doe, als het maar leuk is en ik eigen baas kan zijn.
Ach gossie, arme poes. :'(

Dapper hoor om in deze tijd voor jezelf te beginnen. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
pi_123662955
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Op je lijf geschreven ZZPP'er *O* Ik wens je zoveel suc6!! :*

Poet :{
Toch wel het oude bessie he? :o
pi_123662996
quote:

Arme Poes -O- En dapper voor jezelf beginnen :o

Ik heb geen lekker gevoel bij die sites die dan alleen de sleutel mailen waarna je moet downloaden. Er zit een zeker wantrouwen in ;) Een doosje is netjes fysiek bewijs dat je die sleutel hebt :P

maar goed....dat ben ik hoor....ik koop ook niet zoveel games ;)

Leuk dat je ook mee komt doen! Isa en ik zitten in regio 3 btw :+
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  dinsdag 5 maart 2013 @ 16:00:57 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123663055
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:44 schreef golfer het volgende:

[..]

Ach gossie, arme poes. :'(

Dapper hoor om in deze tijd voor jezelf te beginnen. ^O^
Ja ik ervaar het helemaal niet als dapper. Ik ga er nogal onbevangen in, en van mijn kant is er echt geen moed voor nodig (waardoor het dapper zou zijn). Maar het kan heel goed dat ik niet goed inschat welke haken en ogen eraan zitten hoor. Ik doe ook maar wat. Ik wil echter niet langer geld verdienen voor iemand anders, daar ben ik wel achter. Ik denk dat ik dat zelf beter kan, zonder die incompetentie om me heen. :@

Rot van Poes inderdaad. Van zes naar nul in zeven jaar. De hele oude dierengarde is overleden. Jammer, maar ook te verwachten.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123663163
Zitten we in regio 3? Oh, ok 8-) Ik vind alles best.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 16:10:07 #27
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123663484
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:59 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Arme Poes -O- En dapper voor jezelf beginnen :o

Ik heb geen lekker gevoel bij die sites die dan alleen de sleutel mailen waarna je moet downloaden. Er zit een zeker wantrouwen in ;) Een doosje is netjes fysiek bewijs dat je die sleutel hebt :P

maar goed....dat ben ik hoor....ik koop ook niet zoveel games ;)

Leuk dat je ook mee komt doen! Isa en ik zitten in regio 3 btw :+
Ik wou ook een doosje, maar mijn man speelt al eeuwen download en zegt dat het geen kwaad kan. Ik ga het zien. :P
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123663612
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:10 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik wou ook een doosje, maar mijn man speelt al eeuwen download en zegt dat het geen kwaad kan. Ik ga het zien. :P
Misschien dat i dan maar ff snel mijn preorder bij Amazon ga annuleren :P
pi_123663846
Ik vind ze te serieus in het Simcity topic :'(
pi_123664382
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:17 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind ze te serieus in het Simcity topic :'(
:D _O- Het is maar een game, maar als ik zie wat daar allemaal gebeurt..... :D
pi_123664461
Denk je dat we morgen ook verplicht op een vergadering moeten komen oid? Incl Powerpoint presentatie hoe we onze stad gaan aanpakken? :o
pi_123666849
Hola :W

Was om 4u al wakker vannacht.. Oude tijden herleven?
Maar door de zon leef ik gewoon op O+
Zelfs zin om nu naar t centrum te fietsen voor boodschappen :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_123666937
Helemaal top Steer en wat snel al een leuke reactie terug *O*
Hoe ging de 2e?
pi_123667401
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 16:30 schreef Isabeau het volgende:
Denk je dat we morgen ook verplicht op een vergadering moeten komen oid? Incl Powerpoint presentatie hoe we onze stad gaan aanpakken? :o
:D _O- Lijkt me briljant :')

* PdeHoog geeft dan gelijk zijn aanstelling als burgemeester terug
Plannen is voor mietjes *)
pi_123667453
quote:

Sjonge...Allereerst succes !
Tegelijkertijd een sprong _O_ en klaar voor de " nieuwe ( lees barre) tijden"
Je hebt helemaal geen tijd om sim city te spelen!
Je moet schrijven en acquisitie plegen en social media bespelen om opdrachten binnen te halen. ~O>

Ach..de poes...had een goed leven en kan in de poezenhemel vertellen over zijn brandweerauto. _O-
Had je er zes?
pi_123667519
En yeah voor solli gesprekken.

Vanavond kookworkshoppen Italiaanse antipasti bij http://www.lekkerdriebergen.nl/
Doosjes en dekseltjes staan klaar w/
  dinsdag 5 maart 2013 @ 17:51:48 #37
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123667696
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:44 schreef AnneX het volgende:

[..]

Sjonge...Allereerst succes !
Tegelijkertijd een sprong _O_ en klaar voor de " nieuwe ( lees barre) tijden"
Je hebt helemaal geen tijd om sim city te spelen!
Je moet schrijven en acquisitie plegen en social media bespelen om opdrachten binnen te halen. ~O>

Ach..de poes...had een goed leven en kan in de poezenhemel vertellen over zijn brandweerauto. _O-
Had je er zes?
Ik ga een week leven-vrij nemen voor simcity, heb het hier thuis al aangekondigd. Een week geen woord, geen teken van leven mijnerzijds. Alleen maar simmen. O+ Gelukkig begrijpt mij huisnerd dat soort dingen. :D

Poes is goed heengegaan. Was geen lievelingspoes, maar soms heb je er een waarvan je denkt: dan zal het karma wel optellen. Was geen leuk beest eerlijk gezegd (Isa had er bijkans een slagaderlijke bloeding door :@ ), maar we hebben haar toch tot haar zeventiende zo goed mogelijk verzorgd.
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 17:53:52 #38
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123667756
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:46 schreef AnneX het volgende:
En yeah voor solli gesprekken.

Vanavond kookworkshoppen Italiaanse antipasti bij http://www.lekkerdriebergen.nl/
Doosjes en dekseltjes staan klaar w/
O wat leuk!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123667759
Toch vond ik het wel een leuk beest hoor ;) Ik vind eigenlijk elke kat wel leuk; die van Vork is ook gewoon leuk. Ook al is die ook een beetje maf.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 17:56:46 #40
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123667845
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:53 schreef Isabeau het volgende:
Toch vond ik het wel een leuk beest hoor ;) Ik vind eigenlijk elke kat wel leuk; die van Vork is ook gewoon leuk. Ook al is die ook een beetje maf.
Oh ik schaam me tot op de dag van vandaag kapót om die kat, en hoe ze je te grazen nam. Nee het was geen leuk beest Isa. Lief dat je zo vergevingsgezond bent. :N _O_
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123667932
* Isabeau werpt blik op onderarmen
Geen littekens hoor! *)
pi_123668144
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 17:51 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik ga een week leven-vrij nemen voor simcity, heb het hier thuis al aangekondigd. Een week geen woord, geen teken van leven mijnerzijds. Alleen maar simmen. O+ Gelukkig begrijpt mij huisnerd dat soort dingen. :D
Dit had ik nou niet achter je gezocht O+ Trouwen? O+ ^)
pi_123668170
Net trouwens mijn amazon order gecancelled en een key besteld bij een andere site :') Ik wil van het weekend niks doen en gamen :')
pi_123668257
Als ik vrijdag kan beginnen vind ik het best :7
pi_123668312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:08 schreef Isabeau het volgende:
Als ik vrijdag kan beginnen vind ik het best :7
Ik vrijdagavond :P Key is binnen *O*
  dinsdag 5 maart 2013 @ 18:25:01 #46
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123668796
Item in 1Vandaag over de draagvleugelboot tussen IJmuiden en Amsterdam. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 maart 2013 @ 18:27:06 #47
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123668861
Jup met onze wethouder in beeld.

Overigens PVDA in de staten komt al met motie over meer bus 82. http://www.ijmuidercouran(...)iale-staten?lref=sp3
Eerste stap naar HOV IJmuiden-Amsterdam....
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  dinsdag 5 maart 2013 @ 18:35:15 #48
55709 Stereotomy
pi_123669125
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 15:05 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Buffer is er, onderhandelingspositie met huidige baas is er, midlife-crisis (waaarheen waaaaarvoor) is er, dus niks houdt me nog tegen. :7

Is dat wel slim, je serenade aan de zelfstandigheid ondernemersschap, tijdens een sollicitatie? :D
Ga ervoor *O* Volgens mij ben je wel een einzelgänger die graag dingen op háár manier doet en anders de highway, en als zelfstandig ondernemer kun je je ei daarin kwijt.

Ondernemersschap wordt tegenwoordig gewaardeerd op de werkvloer w/
  dinsdag 5 maart 2013 @ 18:36:39 #49
55709 Stereotomy
pi_123669173
Solli 2 van de dag ingekopt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_123669203
Steer onze SuperSolliër *O*
  dinsdag 5 maart 2013 @ 18:37:53 #51
55709 Stereotomy
pi_123669221
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:37 schreef Bluezz het volgende:
Steer onze SuperSolliër *O*
Verleiden is één stap, de dame in bed lokken is stap 2
  dinsdag 5 maart 2013 @ 18:38:52 #52
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123669261
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Dit had ik nou niet achter je gezocht O+ Trouwen? O+ ^)
Ik ben wel een echte gamer hoor. En grooooot sim- fan!
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 18:39:08 #53
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123669271
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:37 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Verleiden is één stap, de dame in bed lokken is stap 2
En dan ook nog eens het zien waar te maken, qua presaties...High Potential.... :P
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 maart 2013 @ 18:39:46 #54
55709 Stereotomy
pi_123669303
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:39 schreef golfer het volgende:

[..]

En dan ook nog eens het zien waar te maken, qua presaties...High Potential.... :P
Bone shrinker -O-
  dinsdag 5 maart 2013 @ 18:43:13 #55
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123669425
Steer, goed gedaan! _O_

En klopt wat betreft je einzelgänger-analyse. ;)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123670592
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 18:36 schreef Stereotomy het volgende:
Solli 2 van de dag ingekopt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat gaat het goed :o
  dinsdag 5 maart 2013 @ 19:11:48 #57
55709 Stereotomy
pi_123670625
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:11 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Wat gaat het goed :o
First base!

Het gaat pas echt goed als er een contract is getekend ;)
pi_123674194
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 19:11 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

First base!

Het gaat pas echt goed als er een contract is getekend ;)
Gaan we samen tekenen? *;
  dinsdag 5 maart 2013 @ 20:39:20 #59
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_123674996
Vanavond met matroos hond in de tuin aan het spelen geweest, 18 graden was het, heerlijk!
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_123676310
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 20:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond met matroos hond in de tuin aan het spelen geweest, 18 graden was het, heerlijk!
Heerlijk he! Ik word er zo vrolijk van O+
  dinsdag 5 maart 2013 @ 21:33:45 #61
45206 Pietverdriet
pi_123678489
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 21:01 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Heerlijk he! Ik word er zo vrolijk van O+
Ik ook
Net een avondwandeling gemaakt met matroos hond, beest heeft ook het voorjaar in zijn kop, beet me (zachtjes) in mijn billen en stond toen kwispelend voor me. Wilde weer dollen met me.
Wil nu knuffels en legt zijn koppie op schoot.
pi_123684118
Tijd voor

:9
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:02:32 #63
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123684578
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
Tijd voor

[ afbeelding ]

:9
Levensmoe? :o
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123684914
Jeu voor de solli gesprekken van Steer en de aanstaande van Bluezz _O_

Nu Vork nog en Ross... !?

Vanavond lekker gesneden, gehakt en gegrilled aan oa. de Italiaanse bruschetta
De maaltijd staat in de koelkast inclusief dessert en amandelkoekjes.
In de vriezer ligt brood van Mennohttp://www.vanmenno.nl/vanmenno/welkom.html
pi_123685146
Menno doet me denken aan Marc Marie :D

Was't leuk?
pi_123685350
Ja, leuk en lekker.
Veel gesnoept.
Haar kende Ottolenghi niet -O- en Medjooldadels -O-
Stond een doos andere dadels.

Ook de lekkere worst van http://www.brandtenlevie.nl/
Binnenkort in H. tekoop !

En wat heb je snel antwoord op de soll.brieven w/
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:18:29 #67
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123685516
Hugo Chavez is overleden. ;(
Maar het kan wel eens goed zijn voor dat land van hem.
Poef.....gone! ©golfer
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:19:28 #68
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123685579
Hoe is het met AnneX? Nog lekker aan het mantelzingen? (mantel+zingen natuurlijk!)
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123685935
:'( dat snap ik niet, Dude
pi_123686020
quote:
12s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:02 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Levensmoe? :o
Ja :9 Lekker joh :9
pi_123686068
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:18 schreef golfer het volgende:
Hugo Chavez is overleden. ;(
Maar het kan wel eens goed zijn voor dat land van hem.
Hmmm....die kwam iets sneller dan ik had verwacht. Vervelend voor zijn familie, beter voor zijn land denk ik.
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:39:45 #72
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123686753
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:25 schreef AnneX het volgende:
:'( dat snap ik niet, Dude
Nou, of je nog aan het zingen bent én aan het mantelzorgen.

Laatste dingen die ik van je meekreeg. :@
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:40:31 #73
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123686803
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:27 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Ja :9 Lekker joh :9
Nooit gedronken!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 5 maart 2013 @ 23:46:29 #74
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123687117
Dat wordt in Venezuela verkiezingen tussen de kroonprins(min of meer benoemd door Chavez) Nicolás Maduro(Nu vice MP) en Diosdado Cabello de voorzitter van de Assemblee in Venezuela.
pi_123687159
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:39 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nou, of je nog aan het zingen bent én aan het mantelzorgen.

Laatste dingen die ik van je meekreeg. :@
Ja op beiden.
Volgende week laatste zangles ( in een groep) en morgen eens kijken / luisteren
bij een popkoor waar zij lage stemmen kunnen gebruiken, zelfs.
Kom vast wel door de ballotage c_/

Mantelzorgen is vnl 1 x per week cateren en eens een begroting maken van het verbruik van inco materiaal, samen met sch.ma *O*

Daarnaast een korte middag in de lokale jeugdbieb.
Mogelijk dat er nog een culturele job bijkomt. B-)
De vrijwilligers houden de andere kant van Nederland in stand. w/
  dinsdag 5 maart 2013 @ 23:49:50 #76
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123687304
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:47 schreef AnneX het volgende:

[..]

Ja op beiden.
Volgende week laatste zangles ( in een groep) en morgen eens kijken / luisteren
bij een popkoor waar zij lage stemmen kunnen gebruiken, zelfs.
Kom vast wel door de ballotage c_/

Mantelzorgen is vnl 1 x per week cateren en eens een begroting maken van het verbruik van inco materiaal, samen met sch.ma *O*

Daarnaast een korte middag in de lokale jeugdbieb.
Mogelijk dat er nog een culturele job bijkomt. B-)
De vrijwilligers houden de andere kant van Nederland in stand. w/
Wat een boel activiteiten AnneX! Bewondering voor. Ik doe het je niet na. _O_

Waar nam je eigenlijk zangles?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123687438
Dat valt reuze mee hoor !

Oh ja, nog wel even noemen dat de kook workshops kadootjes zijn van de
sch.ouders w/
  woensdag 6 maart 2013 @ 00:01:57 #78
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123687904
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:52 schreef AnneX het volgende:
Dat valt reuze mee hoor !

Oh ja, nog wel even noemen dat de kook workshops kadootjes zijn van de
sch.ouders w/
Ik word gewoon moe als ik naar je activiteiten kijk, zelfs als 'jonkie'. Ik heb aan één activiteit per dag al wel genoeg, vrees ik. :@ Dus alle lof!
Hoewel ik me wel herinner dat het 'mantellen' vanzelf leek te gaan, destijds. Geen sprake van dat je de oudjes aan hun lot overlaat. Maar de vermoeidheid daarná.... Dan snap je pas hoe hard je hebt doorgewerkt.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123688363
Schei toch uit...je neemt mij toch niet in de maling ? :?
Afgelopen paar dagen was even " druk" en heb ik met de agenda geschoven omdat max 2 activiteiten/ dag voldoende zijn.

En " gelukkig" hoef ik niet (meer)te werken. *O*

Nou nog eens weer een boek lezen... althans de state of mind om ... :7

# fokopslotdoen...
  woensdag 6 maart 2013 @ 00:23:42 #80
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123688649
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 00:14 schreef AnneX het volgende:
Schei toch uit...je neemt mij toch niet in de maling ? :?
Afgelopen paar dagen was even " druk" en heb ik met de agenda geschoven omdat max 2 activiteiten/ dag voldoende zijn.

En " gelukkig" hoef ik niet (meer)te werken. *O*

Nou nog eens weer een boek lezen... althans de state of mind om ... :7

# fokopslotdoen...
Ik werk op het moment ook niet en kan helaas niet lezen. Kop zit te vol. Hopelijk binnenkort beter. w/
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 6 maart 2013 @ 00:27:23 #81
55709 Stereotomy
pi_123688770
Ik wil ook meedoen in de midlife crises *O*

Maar nu eerst slapen :Z :z denk dat ik eruit ben welke functie ik wil bij de chipsbakker, dus morgen motivatie schrijven. Dan word ik voorgesteld en mag ik hopelijk op gesprek.
pi_123688913
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:40 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nooit gedronken!
Foei :P Stap in de Jaguar en kom een keer langs :P
pi_123688945
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 00:23 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik werk op het moment ook niet en kan helaas niet lezen. Kop zit te vol. Hopelijk binnenkort beter. w/
Dude :o Overwerkt?
pi_123689629
Ik denk midlifehersenkrakels & grote beslissingen in Dude's hoofd!

quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:15 schreef AnneX het volgende:

En wat heb je snel antwoord op de soll.brieven w/
Nou voor alle2 de functies heb ik niet eens gericht gesolliet :@
Bij de 1 heb een open sollie gestuurd een paar weken geleden en de andere heb ik alleen maar mn CV gestuurd naar een recruiter die dat ding er nog ff doorgedrukt heeft bij een vacature waarvan de datum van reageren al voorbij was *)
pi_123689651
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:05 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk midlifehersenkrakels & grote beslissingen in Dude's hoofd!

[..]

Nou voor alle2 de functies heb ik niet eens gericht gesolliet :@
Bij de 1 heb een open sollie gestuurd een paar weken geleden en de andere heb ik alleen maar mn CV gestuurd naar een recruiter die dat ding er nog ff doorgedrukt heeft bij een vacature waarvan de datum van reageren al voorbij was *)
Heb ik wat gemist? Gesprekken op komst?
pi_123689669
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Heb ik wat gemist? Gesprekken op komst?
Donderdag en Maandag :Y
pi_123689699
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Jeej :D Succes :Y
pi_123689732
En ik kreeg een mail door dat onze mega-verbouwing onder het lage tarief lijkt te gaan vallen. De exact details en effecten ken ik nog niet, maar ik reken op een meevallertje van minimaal 80000 eur :9 Das mooi want de tegenvaller (asbest) gaat nog best wat geld kosten :')

En wat moet je een hoop zooi aanleveren om een vergunning / melding te doen voor asbestverwijdering :{ Welkom in de wondere wereld der omgevingevergunningen. Alles via een centrale website :')
pi_123689770
Dus het is goed nieuws en slecht nieuws.
Gedoe P -O-
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2013 @ 08:08:17 #90
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123692003
Mogge :W

Boogie bekent dat hij gebruikt heeft. Geen nieuws dus :+
pi_123692860
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:14 schreef Bluezz het volgende:
Dus het is goed nieuws en slecht nieuws.
Gedoe P -O-
Ja. Ach. Shit happens :P
  woensdag 6 maart 2013 @ 09:17:25 #92
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_123692974
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 01:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

*O* Go Bluezzie Go *O*
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2013 @ 10:57:22 #93
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123695225
Zo. Zaterdag definitief naar he D66congres. :)
pi_123695506
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:49 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Waar nam je eigenlijk zangles?

Tis een aanrader ! Je zingt je hoofd leeg *O*

Het stond in het plaatselijk sufferdje: bij de Muziekschool...of eigenlijk bij
Emily http://www.dezangstudio.nl/index.htm
En zij doet het lesgeven hartstikke leuk ! _O_

In het dorp zijn ze ook al aan het peilen voor een koor. :X
naast de twee koren in de RK kerk.

Ga je luisteren of ook spreken en netwerken ? Boor...
pi_123695622
morguh :W
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2013 @ 11:14:56 #96
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123695730
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:06 schreef AnneX het volgende:

Ga je luisteren of ook spreken en netwerken ? Boor...
Luisteren voor een deel, maar ik zal vooral in de zaaltjes te vinden zijn waar het over de inhoud gaat :). Hele dag in de grote zaal zitten is ook niks aan :+
pi_123695765
*O* voor Steer en Bluezz O+
pi_123697489
Joepie voor Bluezz *O* Spanneeennnddd..

Tis pauze en ik ben mn brood vergeten dus ik eet mandarijnen :')
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:24:51 #99
55709 Stereotomy
pi_123701674
Bam, solli 3 teruggebeld. Weer een andere optie erbij bij een geweldig groot ander bedrijf. :)

Moet dit ff goed uitspelen zodat ik uiteindelijk 3 opties heb om uit te kiezen. Hoop dat ik het niet verpruts. :)
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:34:46 #100
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_123701983
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 14:24 schreef Stereotomy het volgende:
Bam, solli 3 teruggebeld. Weer een andere optie erbij bij een geweldig groot ander bedrijf. :)

Moet dit ff goed uitspelen zodat ik uiteindelijk 3 opties heb om uit te kiezen. Hoop dat ik het niet verpruts. :)
Goed man! Niet teveel tactiek verzinnen, gaan praten en primair je gevoel volgen zou ik zeggen.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:36:23 #101
55709 Stereotomy
pi_123702032
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 14:34 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Goed man! Niet teveel tactiek verzinnen, gaan praten en primair je gevoel volgen zou ik zeggen.
Idd. Is voor mij ook allemaal nieuw dit, dus ik leer met volle teugen.
pi_123702481
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 14:24 schreef Stereotomy het volgende:

popu Steer!

Haal eruit wat erin zit plus wat TAV zegt B-)
  woensdag 6 maart 2013 @ 14:59:13 #103
55709 Stereotomy
pi_123702700
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 14:53 schreef AnneX het volgende:

[..]

popu Steer!
It's a numbers game. Ik heb aan 11 partijen mijn CV geleverd, maar slechts 3 hebben concrete interesse. :)

Lijkt vrouwen hosselen in de kroeg wel... w/
pi_123702750
Do the numbers... :Y)

Nog een aardige score, tóch w/

# té lang geleden, dat ik werd gehosseld in de kroeg, disco, congres :D
  woensdag 6 maart 2013 @ 15:02:44 #105
55709 Stereotomy
pi_123702840
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:00 schreef AnneX het volgende:
Do the numbers... :Y)

Nog een aardige score, tóch w/

# té lang geleden, dat ik werd gehosseld in de kroeg, disco, congres :D
Ben je wel eens met een arts de bosjes in gedoken na de kerstborrel? w/
pi_123702967
Tuurlijk niet _O-

# té koud: in de bosjes met Kerst :D
pi_123704019
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:06 schreef AnneX het volgende:
Tuurlijk niet _O-

:D _O-
pi_123705085
16 graden vandaag en ik moet overwerken }:|
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:26:00 #109
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123706362
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:58 schreef FutureFairytale het volgende:
16 graden vandaag en ik moet overwerken }:|
En daarna de bosjes induiken? :+
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:36:23 #110
45206 Pietverdriet
pi_123706756
quote:
11s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:26 schreef golfer het volgende:

[..]

En daarna de bosjes induiken? :+
Waar het hart van vol is...
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:52:19 #111
55709 Stereotomy
pi_123707260
Met je bosje de bosjes induiken...
pi_123707305
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 15:06 schreef AnneX het volgende:
Tuurlijk niet _O-

_O-

Wel ooit met een engelse leraar in de sneeuw gelegen :@
102 jaar geleden *)

Steer WIEHOEEEEEEEEE *O* ^O^

Trouwens wel een kèkke poli waar ik maandag mee ga praten ^O^
SPOILER

[ Bericht 8% gewijzigd door Blues op 06-03-2013 17:01:48 ]
  woensdag 6 maart 2013 @ 16:59:12 #113
55709 Stereotomy
pi_123707492
Klinkt goed, en niet zo ver als Utrecht :Y
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:02:28 #114
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123707607
quote:
14s.gif Op woensdag 6 maart 2013 16:59 schreef Stereotomy het volgende:
Klinkt goed, en niet zo ver als Utrecht :Y
3 kwartier met het OV. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:04:11 #115
55709 Stereotomy
pi_123707680
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:02 schreef golfer het volgende:

[..]

3 kwartier met het OV. ^O^
Op het randje, maar lijkt me te doen :Y

Boekje mee :Y
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2013 @ 17:04:20 #116
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123707688
Bus 176 _O_
Of Metro trein naar Haarlem als andere route.
pi_123707711
Ja, precies :)
En dit zou ik wel heel graag willen, en ze vragen 2 medewerkers, dat vergroot mijn kans ook enigszins.
pi_123707735
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:04 schreef borisz het volgende:
Bus 176 _O_
Of Metro trein naar Haarlem als andere route.
Ja ligt er een beetje aan hoelaat zag ik, maar die bus is snel 's ochtends!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2013 @ 17:10:10 #119
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123707902
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ja ligt er een beetje aan hoelaat zag ik, maar die bus is snel 's ochtends!
Ik maak ook gebruik van die bus om naar de VU te gaan. Zeer goede verbinding. :).
176, 75 is voor mij iets sneller dan boot, metro.(al komt het op een paar minuten neer). (het scheelt vooral in het lopen naar de halte :P)
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:14:00 #120
55709 Stereotomy
pi_123708025
B&B samen in de Bus *O*
pi_123708254
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:04 schreef Bluezz het volgende:
Ja, precies :)
En dit zou ik wel heel graag willen, en ze vragen 2 medewerkers, dat vergroot mijn kans ook enigszins.
Zal ik ook solliciteren? *)
  woensdag 6 maart 2013 @ 17:27:17 #122
55709 Stereotomy
pi_123708481
dan mag jij elke dag met de traumahelikopter opgehaald worden om naar je werk te geraken :')
pi_123708579
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:27 schreef Stereotomy het volgende:
dan mag jij elke dag met de traumahelikopter opgehaald worden om naar je werk te geraken :')
Ja, helaas wel -O- En 'even' een huisje in de buurt zoeken gaat vast ook niet lukken 8-)
pi_123709391
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:20 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Zal ik ook solliciteren? *)
JA! *;
pi_123709989
Oh, té bijgelovig >:O

Haal gauw weg ! ~O>

En zit je er dan bij, zoals bij de laatste sollicitatie ! w/
pi_123710051
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:53 schreef Bluezz het volgende:

JA! *;
Lijkt me geweldig om je collega te zijn _O- Maar ja, reistijd huh |:(
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2013 @ 18:13:06 #127
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123710131
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 17:30 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ja, helaas wel -O- En 'even' een huisje in de buurt zoeken gaat vast ook niet lukken 8-)
Woningmarkt 020 is een ramp, 023 in mindere mate ook :s)
pi_123711667
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 18:13 schreef borisz het volgende:
Woningmarkt 020 is een ramp, 023 in mindere mate ook :s)
Ach, wat moet je ook in 020 als je ook in 010 kan zijn O+
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:33:30 #129
55709 Stereotomy
pi_123713605
043 :9~
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2013 @ 19:37:26 #130
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123713761
Lein :D

Avondje vergaderen :W en evt whisky drinken
  woensdag 6 maart 2013 @ 19:44:46 #131
3878 Vork
Manisch creatief
pi_123714138
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 23:07 schreef AnneX het volgende:
Jeu voor de solli gesprekken van Steer en de aanstaande van Bluezz _O_

Nu Vork nog en Ross... !?
Nou ik heb de komende tijd meer dan genoeg te doen. Niet betaald, maar wel leuk en goed voor mijn netwerk. Kortom, ik verdien nu amper geld, maar ik hoef daarvoor gelukkig niet de broodjes in te pakken bij de plaatselijke bakkerij o.i.d.
pi_123714580
In 070 heb ik nog een leuk leegstaand huis ;)
  woensdag 6 maart 2013 @ 20:04:48 #133
55709 Stereotomy
pi_123715406
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef Den_Haag het volgende:
Nog niet verkocht :?
pi_123718954
:O zo, 3 avonden achter elkaar aan het werk zijn valt nog niet mee.. Vooral als 2 daarvan oudergesprekken zijn, vreet energie!

Ohja, ik kwam eigenlijk vooral om even te *O* *O* voor sollicitaties! Dus: *O* *O* go B en Steer!
pi_123719427
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 19:51 schreef Den_Haag het volgende:
Wij hebben nog een leuk app te koop in 055 :P
pi_123720046
Eindelijk thuis! Jammer van t mooie weer maar hopelijk volgen gauw weer warme dagen. Komende tijd gaat t weer 's nachts vriezen :r
pi_123720469
Tja, het is nog gewoon winter he.. Kan nog wel tot in april duren die koude periodes. :)
pi_123723987
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 20:04 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Nog niet verkocht :?
nope, nog niet
pi_123724025
Koorrep ging niet door, Boris ziek :(
pi_123724186
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:25 schreef Bluezz het volgende:
Koorrep ging niet door, Boris ziek :(
Heeft-ie nooit gehoord van paracetamol? }:| o|O
pi_123724465
Jah o|O
pi_123725725
Ha collega B... vanavond voor het eerst naar Popkoor geweest.
Leuk *O*

Kon hier en daar wel meedoen, want zij zingen ook liedjes twee-driestemmig die
wij op zangles deden.
Vanavond een nieuw liedje, dat ik afgelopen maandag hoorde ( voor het eerst o|O) http://m.youtube.com/#/wa(...)%3DGwx4iTRLXG8&gl=NL

Dus...nu ga ik ook naar het popkoor op woe. avond w/

P.S. En ik reed met een grijns op mijn gezicht naar huis, al neuriënd.

# en dat voor iemand die niet kan zingen :D
  Moderator / Redactie Sport woensdag 6 maart 2013 @ 23:16:58 #143
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123727376
CULSC The Choir :P

Ik bespeel de triangel wel in de band. :+.
  woensdag 6 maart 2013 @ 23:25:34 #144
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123727899
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef borisz het volgende:

Ik speel de Josti wel in de band.. :+
Poef.....gone! ©golfer
pi_123727908
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 22:52 schreef AnneX het volgende:
Ha collega B... vanavond voor het eerst naar Popkoor geweest.
Leuk *O*

Kon hier en daar wel meedoen, want zij zingen ook liedjes twee-driestemmig die
wij op zangles deden.
Vanavond een nieuw liedje, dat ik afgelopen maandag hoorde ( voor het eerst o|O) http://m.youtube.com/#/wa(...)%3DGwx4iTRLXG8&gl=NL

Dus...nu ga ik ook naar het popkoor op woe. avond w/

P.S. En ik reed met een grijns op mijn gezicht naar huis, al neuriënd.

# en dat voor iemand die niet kan zingen :D
Lekker he AX w/
En iedereen kan zingen ;)
pi_123728012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:25 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Lekker he AX w/
En iedereen kan zingen ;)
Mij nog nooit gehoord dus *)
pi_123729730
Nee, doe ff een youtubeje van jezelf posten (8>
pi_123733438
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 00:01 schreef Bluezz het volgende:
Nee, doe ff een youtubeje van jezelf posten (8>
Geen goed idee :P
pi_123733550
Mornin' *) c_/
pi_123733585
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 07:06 schreef Bluezz het volgende:
Mornin' *) c_/
Aloha :P Ik zit te wachten op een monteur voor mijn geiser. Tussen 7 en 9. Kan ik mooi ff SimCity spelen (als de servers werken :P )
pi_123733603
quote:
1s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:27 schreef PdeHoog het volgende:

Mij nog nooit gehoord dus *)
Duet doen? *; Om Bluezz haar ongelijk te bewijzen?

G'morgen :W
pi_123733612
Is het trouwens net als met wow dat je gewon ingelogd moet blijven bij Simcity?
pi_123733641
quote:
10s.gif Op donderdag 7 maart 2013 07:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Duet doen? *; Om Bluezz haar ongelijk te bewijzen?

G'morgen :W
Rammstein? :9 Dan valt het ook minder op als we vals zingen :Y)
pi_123733645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 07:19 schreef Isabeau het volgende:
Is het trouwens net als met wow dat je gewon ingelogd moet blijven bij Simcity?
Geen idee. Hij is nog aan het downloaden nu :')
pi_123733668
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 07:22 schreef PdeHoog het volgende:

Rammstein? :9 Dan valt het ook minder op als we vals zingen :Y)
:D dat gaat me denk ik te laag hoor! Wordt het helemaal een ramp.

Michael Boogerd heeft dus ook doping gebruikt (duh). Kan me nog zo die jongen herinneren uit mijn geneeskundejaar, die zat in de prof wielersport en wilde graag sportarts worden. Die zei toen al dat echt iedereen in de wielersport doping gebruikte, anders zat je domweg niet bij de top. Het is zo makkelijk oordelen 'mag niet!' als je zelf niet in dat wereldje zat in die periode.
  donderdag 7 maart 2013 @ 07:44:57 #156
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_123733814
Zo truste Hob is op (hele rijmt)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_123734254
Je kan het ook omdraaien, nu iedereen doping heeft gebruikt is het weer een eerlijke sport geworden :+
pi_123734739
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 08:23 schreef Bluezz het volgende:
Je kan het ook omdraaien, nu iedereen doping heeft gebruikt is het weer een eerlijke sport geworden :+
^O^
  Moderator / Redactie Sport donderdag 7 maart 2013 @ 09:00:57 #159
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123734901
En ondanks de dope kijk ik vandaag gewoon wee naar Parijs - Nice en de Tirreno - Adriatico
pi_123735181
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 08:23 schreef Bluezz het volgende:
_O-
pi_123735233
Hoe lukt het met Simcity?
pi_123735613
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:16 schreef Isabeau het volgende:
Hoe lukt het met Simcity?
Niet :P Ik kon niet connecten met Simcity vanmorgen dus maar naar kantoor gegaan :+ en als ik de topics zo lees zijn er nog steeds problemen :D
pi_123736810
goedemorgen :W
  donderdag 7 maart 2013 @ 14:31:13 #164
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_123746083
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:16 schreef Den_Haag het volgende:
goedemorgen :W
:W hoi DH

Veel te vroeg wakker nouja zie wel ff :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_123747537
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 09:34 schreef PdeHoog het volgende:

Niet :P Ik kon niet connecten met Simcity vanmorgen dus maar naar kantoor gegaan :+ en als ik de topics zo lees zijn er nog steeds problemen :D
Je kon vanmiddag niet eens meer proberen in te loggen :7 Wat is het toch altijd een puinhoop, al die spellen die je online moet spelen.
pi_123748175
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:08 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Je kon vanmiddag niet eens meer proberen in te loggen :7 Wat is het toch altijd een puinhoop, al die spellen die je online moet spelen.
:D Uhuh _O-
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:37:00 #167
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123748515
Ik ben zo benieuwd naar Sim! Ik wacht even de hausse een paar dagen af. Mogelijk scheelt dat weer een tientje.

Komt goed uit, want we hebben net gereserveerd voor Oud Sluis! *O* In september gaan we.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:39:23 #168
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123748595
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:37 schreef Duderinnetje het volgende:

Komt goed uit, want we hebben net gereserveerd voor Oud Sluis! *O* In september gaan we.
Wow..oh nee dat is ook een spelletje. Ik bedoel: wat leuk voor jullie! Ben benieuwd hoe jullie dat gaan vinden. Is nog aparter dan bij Sjonnie en Trees.
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:42:58 #169
3878 Vork
Manisch creatief
pi_123748743
Wat een stom systeem eigenlijk dat van die boten naar Engeland. Als je in je eentje gaat, dan betaal je in feite voor twee (omdat je een twee persoonshut geheel moet reserveren). Dus iemand die nog naar Hull of Newcastle wil rond juni? :P of een goede tip, daar sta ik ook wel voor open.
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:43:19 #170
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123748758
quote:
14s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:39 schreef golfer het volgende:

[..]

Wow..oh nee dat is ook een spelletje. Ik bedoel: wat leuk voor jullie! Ben benieuwd hoe jullie dat gaan vinden. Is nog aparter dan bij Sjonnie en Trees.
Ooh, jullie zijn ook geweest?
Benheel benieuwd. Ik dacht: nog snel even voor sluiting proberen te reserveren. Al heeft hij nog niet aangegeven wanneer hij precies stopt.

Waar hebben jullie destijds overnacht?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123748895
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:42 schreef Vork het volgende:
Wat een stom systeem eigenlijk dat van die boten naar Engeland. Als je in je eentje gaat, dan betaal je in feite voor twee (omdat je een twee persoonshut geheel moet reserveren). Dus iemand die nog naar Hull of Newcastle wil rond juni? :P of een goede tip, daar sta ik ook wel voor open.
Eurostar niet handiger? Of via Calais?
pi_123748930
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Benheel benieuwd. Ik dacht: nog snel even voor sluiting proberen te reserveren. Al heeft hij nog niet aangegeven wanneer hij precies stopt.

Gaat Oud Sluis ermee stoppen? :o
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:50:49 #173
3878 Vork
Manisch creatief
pi_123749108
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:46 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Eurostar niet handiger? Of via Calais?
Ik moet niet in het zuiden van Engeland zijn en ik heb een fiets. Dat is onhandig met de trein en uiteindelijk ook helemaal niet goedkoper of sneller als ik binnen Engeland ook nog een flink stuk moet reizen.
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:55:09 #174
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_123749313
quote:
10s.gif Op woensdag 6 maart 2013 23:16 schreef borisz het volgende:

Geloof me...triangel spelen is niet zo simpel als het lijkt :D
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:57:06 #175
55709 Stereotomy
pi_123749395
  donderdag 7 maart 2013 @ 15:58:02 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123749434
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:43 schreef Duderinnetje het volgende:

Ja, in 2008, zie (een beetje brakke) sitemet onze recensie van destijds.
quote:

We hebben toen in een goedkope B&B op loopafstand van z'n restaurant geslapen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_123750269
1 down 1 to go *)
Gesprek ging goed, goed sfeertje in dat revalidatiecentrum in de duinen, leuke vacature... en ze wilden me geloof ik wel hebbu. Maar ik doe het niet want het is een tijdelijke functie, maar ik zit weer in hun portefeuille als er weer iets vrij komt.
pi_123750544
Dan was het soll gesprek een relaxte oefening *O*
pi_123750590
Ja, dat was ook mijn opzet ;)
De eerste 20 min. heb ik laten verlopen als gewoon solliegesprek en daarna ging ik pas open kaart spelen over waarom ik nu niet mee wil doen met de procedure.
pi_123750651
Zat je er net zo relaxed bij? als je laatste gesprek ( 5 jaar geleden) ?
pi_123750727
Ja hoor, volgens mij wel.
Net als ik bij jullie zat, alleen kletste ik wat rustiger en minder w/
De teamleider deed me sterk denken aan mijn beste vriendin van de middelbare school, dat klikte ook meteen, wonderlijk he?
SPOILER
pi_123750804
Ik ga lekker ff powerneppen voor het eten, want vanavond naar Kyteman/Patronaat O+ *O*
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:36:41 #183
55709 Stereotomy
pi_123751032
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 maart 2013 12:13 schreef Isabeau het volgende:
Dat is dan wel erg rigoreus rigor mortis :o
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:37:42 #184
55709 Stereotomy
pi_123751086
Zo, ff met solli 2 gesproken, ze gaan me voorstellen bij de chipsbakker. Gaat alleen een weekje of 2 duren, maar dat is mooi, want dan kan ik solli 1 en 3 uitspelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 07-03-2013 16:46:11 ]
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:42:06 #185
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123751285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:37 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ff met solli 2 gesproken, ze gaan me voorstellen bij de chipsbakker. Gaat alleen een wekje of 2 duren, maar dat is mooi, want dan kan ik solli 1 en 3 uitspelen.
Hopelijk sta je met zoveel (uit)spelen aan het einde van de rit dan niet met lege handen. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:45:59 #186
55709 Stereotomy
pi_123751481
quote:
11s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:42 schreef golfer het volgende:

[..]

Hopelijk sta je met zoveel (uit)spelen aan het einde van de rit dan niet met lege handen. ;)
Waarom? Uitspelen zijn aparte trajecten bij andere bedrijven. :)
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:48:10 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123751580
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:45 schreef Stereotomy het volgende:

Waarom? Uitspelen zijn aparte trajecten bij andere bedrijven. :)
Oh, je speelt ze niet tegen elkaar uit. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:48:47 #188
55709 Stereotomy
pi_123751608
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:48 schreef golfer het volgende:

[..]

Oh, je speelt ze nog niet tegen elkaar uit. ;)
Pas als ik concrete aanbiedingen krijg. Dat heb ik momenteel nog niet.
pi_123751829
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:29 schreef Bluezz het volgende:
Ja hoor, volgens mij wel.
Net als ik bij jullie zat, alleen kletste ik wat rustiger en minder w/
De teamleider deed me sterk denken aan mijn beste vriendin van de middelbare school, dat klikte ook meteen, wonderlijk he?
SPOILER
:D

en Kyteman w/ . Veel plezier
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:54:42 #190
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123751866
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:47 schreef PdeHoog het volgende:

Gaat Oud Sluis ermee stoppen? :o
Sergio heeft aangegeven ermee te gaan stoppen, ja.
Maar je kunt als je wilt vanavond nog terecht:

SergioHerman twitterde op donderdag 07-03-2013 om 16:17:53 Wegens een annulering hebben we vanavond een tafel voor twee beschikbaar. Interesse? Bel 0117-461269 of mail naar contact@oudsluis.nl reageer retweet
Poef.....gone! ©golfer
pi_123751884
quote:
3s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:54 schreef golfer het volgende:

[..]

Sergio heeft aangegeven ermee te gaan stoppen, ja.
Maar je kunt als je wilt vanavond nog terecht:

SergioHerman twitterde op donderdag 07-03-2013 om 16:17:53 Wegens een annulering hebben we vanavond een tafel voor twee beschikbaar. Interesse? Bel 0117-461269 of mail naar contact@oudsluis.nl reageer retweet
Ik zag het net toen ik even zocht. Aankondiging was al in mei 2012 :o
pi_123751903
Dus Steer, als ik het goed begrijp, heb je gesolli'd bij detacheerders ? :? en die
gaan je voorstellen aan hun klanten ( met vacatures).
Of solli jij gericht op functies?

# zoekt kluts :Y)

De lampjesfabriek zou geen mensen meer aannemen. Integendeel. 8-)
  donderdag 7 maart 2013 @ 16:58:50 #193
55709 Stereotomy
pi_123752006
eerste :)

en lampjesfabriek heeft meerdere afdelingen waar ze wel mensen gaan aannemen. O~)
pi_123752325
Ok. Kluts gevonden.

Gelukkig maar van de lampjesfabriek die ook medisch doet O-)

Een aantal jaren geleden reisde ik vanaf 040 alleen naar Spanje - ja *) - en raakte in gesprek met een mevrouw die ook stond te wachten op de plane.
Zij reisde vrijwel wekelijks naar Engeland en werkte bij Ph.
Bleek later een hotshot te zijn *O*

# vooroordelen over vrouwen in topbanen. she has them w/

# sense and simplicity *O*

[ Bericht 66% gewijzigd door AnneX op 07-03-2013 17:11:51 ]
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:41:37 #195
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123753714
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:58 schreef golfer het volgende:

[..]

Ja, in 2008, zie (een beetje brakke) sitemet onze recensie van destijds.

[..]

We hebben toen in een goedkope B&B op loopafstand van z'n restaurant geslapen.
Weet je de naam nog?

@P: Ja Sergio heeft aangekondigd dat hij ergens binnen een paar jaar wil stoppen.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 7 maart 2013 @ 17:42:23 #196
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123753744
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 16:18 schreef Bluezz het volgende:
1 down 1 to go *)
Gesprek ging goed, goed sfeertje in dat revalidatiecentrum in de duinen, leuke vacature... en ze wilden me geloof ik wel hebbu. Maar ik doe het niet want het is een tijdelijke functie, maar ik zit weer in hun portefeuille als er weer iets vrij komt.
Goed hoor Bluezz!

En dat tijdelijke heeft geen kans op tóch vast?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123753976
Goedzo Steer alle ijzers in da vuur >:)

Nee deze functie voor nu niet Dude, dat wist ik eigenlijk al voor ik ging praten, maar ik dacht ik ga toch ff, dan ben ik er een keer geweest en het is mss wat voor next time.
Want het schijnt een goeie leuke werkgever te zijn hoor ik overal in mn eigen ziekenhuissie (we doen ook zaken met ze)
pi_123754149
Het lijkt mij ook wel slim om de meute vóor te zijn... ^O^
Jouw naam ligt daar al vast ( voor de toekomst).
Er komen wat mensen op straat in de zorgbranche in de regio -O-

Heeft golfer de column nog naar een krant hier of daar gestuurd? :W
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:11:32 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123754816
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:48 schreef Bluezz het volgende:
Goedzo Steer alle ijzers in da vuur >:)

Nee deze functie voor nu niet Dude, dat wist ik eigenlijk al voor ik ging praten, maar ik dacht ik ga toch ff, dan ben ik er een keer geweest en het is mss wat voor next time.
Want het schijnt een goeie leuke werkgever te zijn hoor ik overal in mn eigen ziekenhuissie (we doen ook zaken met ze)
Altijd goed om je gezicht te laten zien!
Per wanneer wil/moet/kun je aan een nieuwe baan beginnen?
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 7 maart 2013 @ 18:25:00 #200
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123755288
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 17:41 schreef Duderinnetje het volgende:

Weet je de naam nog?

Volgens mij was het deze. Een pensionachtig ding op loopafstand van Sergio.
Poef.....gone! ©golfer
pi_123755410
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:11 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Altijd goed om je gezicht te laten zien!
Per wanneer wil/moet/kun je aan een nieuwe baan beginnen?
Ik ben al per 1/2 boventallig dus ik kan nu al weg, en mn sal. is volledig tot feb 2014 en wordt daarna langzaam minder, dus het móeten is nog niet zo nodig maar het beste is om zo snel mogelijk een leuke nieuwe baan te vinden!
Mijn echte pijlen richt ik op maandag 13 uur bij het Vumc *O*

Ben jij al weg bij de school voor de J ?

[ Bericht 1% gewijzigd door Blues op 07-03-2013 18:39:21 ]
  donderdag 7 maart 2013 @ 19:04:17 #202
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123756742
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:25 schreef golfer het volgende:

[..]

Volgens mij was het deze. Een pensionachtig ding op loopafstand van Sergio.
Oh die zag ik op Booking.com. Was al volgeboekt die avond.
Snobs have more fun!
KLIK!
  donderdag 7 maart 2013 @ 19:07:07 #203
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_123756834
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 18:28 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Ik ben al per 1/2 boventallig dus ik kan nu al weg, en mn sal. is volledig tot feb 2014 en wordt daarna langzaam minder, dus het móeten is nog niet zo nodig maar het beste is om zo snel mogelijk een leuke nieuwe baan te vinden!
Mijn echte pijlen richt ik op maandag 13 uur bij het Vumc *O*

Ben jij al weg bij de school voor de J ?
Oh, dat is dan nog een 'comfortabele' positie (gezien de omstandigheden)!

Nee ik ben er nog. Wil e.e.a. Uitonderhandelen. Moeten mensen uit namelijk. Dus dat wil ik aangrijpen!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_123759882
Nog nooit een release van een computerspel meegemaakt, maar dit is best leuk vermaak. 10+ topics met complete scheldpartijen omdat het niet wil werken _O-
  donderdag 7 maart 2013 @ 20:38:01 #205
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123761518
quote:
1s.gif Op donderdag 7 maart 2013 19:04 schreef Duderinnetje het volgende:

Oh die zag ik op Booking.com. Was al volgeboekt die avond.
Je mist er (behalve dat het lekker dichtbij is) niet veel aan. Was een soort Fawlty Towers. ;)
Poef.....gone! ©golfer
  donderdag 7 maart 2013 @ 21:42:28 #206
55709 Stereotomy
pi_123765549
  donderdag 7 maart 2013 @ 21:50:30 #207
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123766070
quote:
Gelukkig hebben mannen daar geen last van, toch? :')
Poef.....gone! ©golfer
pi_123766698
Die mensen zijn toch ook niet helemaal wijs om hun hele hebben en houden op de teevee te vertellen in Hello Goodbye >:O

En al dat gezoen en geknuffel, ik vind het net een Zoo.

# bij gebrek aan beter. -O-
pi_123772094
Kyteman was _O_ O+
pi_123774791
Het dak ging eraf , vermoed ik :D
  vrijdag 8 maart 2013 @ 00:27:37 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123775412
WIDM eindelijk bekeken en ja...hij was het toch!
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 maart 2013 @ 09:29:42 #212
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123779443
pi_123782428
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 09:29 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
_O-

Goedemorgen trouwens :W
pi_123782508
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 15:55 schreef morgane het volgende:

[..]

Geloof me...triangel spelen is niet zo simpel als het lijkt :D
Ik moet dan altijd aan een nummer van Herman Finkers denken. En dan vooral de zin:
Zelfs bij de josti-band vond men hem geen talent

_O-
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 maart 2013 @ 11:11:39 #215
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123782693
Job Cohen die moet gaan uitleggen wat Sociale Media is en wat YOLO betekent _O-.

Persco is nu al episch
pi_123783735
De expert Cohen spreekt :')
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 maart 2013 @ 12:09:09 #217
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123784884
Zo deeg is in de koelkast. Vanavond de gehakttaart met seizoensgroenten uit de Delicious maken. :)
pi_123787078
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:11 schreef borisz het volgende:
Job Cohen die moet gaan uitleggen wat Sociale Media is en wat YOLO betekent _O-.

Persco is nu al episch
Ik weet niet wat het betekent eerlijk gezegd :@
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:11:22 #219
55709 Stereotomy
pi_123787115
hee FF, er zijn nieuwe beluga ijsjes. Choco-kokos. :)

YOLO :D w/
  vrijdag 8 maart 2013 @ 13:13:23 #220
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123787189
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:10 schreef FutureFairytale het volgende:

Ik weet niet wat het betekent eerlijk gezegd :@
Ik ben dus niet de enige die het ook niet weet. :@
Blijkbaar zijn er nog meer mensen die niet leven in Internetuitdrukkingen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_123787401
You Only Live Ones!

nOObs zijn jullie :D
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 maart 2013 @ 13:20:39 #222
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123787510
Het is vooral de grap dat Job Cohen zo dat ging uitleggen alsof hij de internetexpert was. _O-. Toen die nog PVDAleider was, deed hij bijna een WimKokje als het om internet ging.

vrijdag 8 maart 2013 @ 13:57:39 #223
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_123789147
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:18 schreef Bluezz het volgende:
You Only Live Ones!

nOObs zijn jullie :D
:{w :N

SPOILER
pi_123789245
De grap hier is, dat Borisz het gaat uitleggen :D
Zou Kok al handiger zijn langzamerhand?

Morgen éen van de gezamenlijke projecten van de buren in de tuinen...
Het is zwaar werk wat is gepland.
En volgens de notulen - door mij gemaakt w/ - heb ik de catering toegezegd.
Zit dus druk te bladeren en boskippen lijstjes te maken.
Andere buurvrouw zorgt voor soep. w/

En ik doe ws. tortilla muffins, en twee soorten quiche. <-- dan maar niet.
En natuurlijk willen de mannen een broodje.
Of zal ik Librijeballen op brood doen en quiches overslaan. -O-

# keuzes. :Y)
pi_123791834
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:57 schreef TAV74 het volgende:

[..]

:{w :N

SPOILER
Spelling en te snel typen jeweetzzz :7
  vrijdag 8 maart 2013 @ 14:59:05 #227
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123791839
quote:
Ik las het ook net op het nieuws. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_123791861
.

.
pi_123791902
Ja zeg, dan gebeurt er niks meer hier *O*

Zó veel is te lezen op het nieuws. ^O^

Geef dan maar comment op het broodje bal voorstel.
Voor overleg kan ik niet naar de soep- buurvrouw, die heeft momenteel
de eerste van een een nieuwe reeks chemo's -O-
pi_123791916
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:59 schreef AnneX het volgende:
De grap hier is, dat Borisz het gaat uitleggen :D
Zou Kok al handiger zijn langzamerhand?

Morgen éen van de gezamenlijke projecten van de buren in de tuinen...
Het is zwaar werk wat is gepland.
En volgens de notulen - door mij gemaakt w/ - heb ik de catering toegezegd.
Zit dus druk te bladeren en boskippen lijstjes te maken.
Andere buurvrouw zorgt voor soep. w/

En ik doe ws. tortilla muffins, en twee soorten quiche. <-- dan maar niet.
En natuurlijk willen de mannen een broodje.
Of zal ik Librijeballen op brood doen en quiches overslaan. -O-

# keuzes. :Y)
Librijeballen op brood!
Dan kan je ze ook in stukjes met een prikker en een w/ erop serveren *)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 15:02:23 #231
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123791971
Gebeurd mij niet vaak, maar ik heb me gigantisch in mijn vinger gesneden bij het voorbereiden van het avondeten. Zuster B. heeft intussen de 3e pleister al geplakt. ;(
Poef.....gone! ©golfer
pi_123791997
Ja, dus :Y)
pi_123792031
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:02 schreef golfer het volgende:
Gebeurd mij niet vaak, maar ik heb me gigantisch in mijn vinger gesneden bij het voorbereiden van het avondeten. Zuster B. heeft intussen de 3e pleister al geplakt. ;(
Buigen en strekken lukt nog wel? :Y
pi_123792068
...van de vinger ...

# shut, het wordt alleen maar dubbelzinniger van.
# 2. Tis pas 15 uur.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 15:04:22 #235
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123792071
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:03 schreef AnneX het volgende:

Buigen en strekken lukt nog wel? :Y
Ja, de pezen zijn gelukkig nog heel.
Poef.....gone! ©golfer
pi_123792129
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:04 schreef AnneX het volgende:
...van de vinger ...

# shut, het wordt alleen maar dubbelzinniger van.
# 2. Tis pas 15 uur.
_O-
Hoe gaat dat met dat latexlijf, morgen ook nog tuinen, pas je wel op :o
pi_123792183
De glazenwassert is er, en de zon gaat schijnen *) *)
pi_123792204
Dan ga ik maar...naar de sch.h.spec :O en de Jumbo en de keurslager voor het
gehakt mét prijs.
*O*
pi_123792291
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:05 schreef Bluezz het volgende:

[..]

_O-
Hoe gaat dat met dat latexlijf, morgen ook nog tuinen, pas je wel op :o
P.H.P.D.

De mannen mogen paaltjes slijpen TWEE slijptollen, heggen snoeien, DRIE
snoeischaren.
Een tank diesel. Twee aanhangwagens.
Mannenwerk.

Jammergenoeg niet de mannen uit de film op je fb -O- :9
pi_123792317
Pijntje Hier Pijntje Daar ... :D _O- >:)
pi_123792327
Ooit waren zij ook zo moet je maar denken. (8>
pi_123792341
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:09 schreef AnneX het volgende:
Pijntje Hier Pijntje Daar ... :D _O- >:)
Oh ik wilde al vragen :+
pi_123792349
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 15:06 schreef Bluezz het volgende:
De glazenwassert is er, en de zon gaat schijnen *) *)
timing does it. w/

# :W
pi_123792422
Mie Too # :W
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:10:52 #245
63722 z80
I fink you freaky
pi_123801401
:W #
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:07:33 #246
63722 z80
I fink you freaky
pi_123807069
:Z
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:11:50 #247
45206 Pietverdriet
pi_123807282
Heerlijk Pizza gegeten, jum jum jum
pi_123807789
Laatste aflevering van Dexter seizoen 7 gekeken. Wow :o En een hele blije Ross :')

SPOILER
pi_123810526
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:21 schreef Isabeau het volgende:
Laatste aflevering van Dexter seizoen 7 gekeken. Wow :o En een hele blije Ross :')

SPOILER
Net een uur SimCity gespeeld (puur geluk want die servers blijven vol lopen :P ) en het speelt echt heel leuk :Y
pi_123810573
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:18 schreef PdeHoog het volgende:

Net een uur SimCity gespeeld (puur geluk want die servers blijven vol lopen :P ) en het speelt echt heel leuk :Y
Oh, maar ik verwacht er ook heel veel plezier van te hebben als alles een beetje normaal is :Y
pi_123811621
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:21 schreef Isabeau het volgende:

SPOILER
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:41:33 #252
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123811772
Lekker een salpicon van draadjesvlees gemaakt. Staat nu in de koeling en morgen ga ik daar een voorraad kroketten (op z'n Holtkamps) van maken. :9
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 maart 2013 @ 22:44:18 #253
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_123811907
Zo even de laatste dingetjes doen voor morgen en dan naar Eindhoven voor het D66congres :).

Na het congres eens buurten bij meneer met de kaasklapper. :P We hadden tenslotte nog een housewarming tegoed :+
pi_123814330
AX ik kon mijn laatste zwarte streepje niet kwijt #resigned
pi_123814557
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Tis goe :D

# pass?

Potverdrie...but weer morgen en ik heb al een pond vers gehakt in huis plus 30 broodjes !
Had ik nou maar een dagje gewacht , sufferd. -O-
pi_123814695
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 22:44 schreef borisz het volgende:
Zo even de laatste dingetjes doen voor morgen en dan naar Eindhoven voor het D66congres :).

Na het congres eens buurten bij meneer met de kaasklapper. :P We hadden tenslotte nog een housewarming tegoed :+
De house warming houden wij tegoed *O*
En tuin warming @ Z.

Wat een cul happenings in het nieuwe seizoen w/
  zaterdag 9 maart 2013 @ 01:22:04 #257
55709 Stereotomy
pi_123817131
We gaan paardenbiefstuk eten :9~ :9~ :9~
pi_123818318
2e film gekeken van vanavond De Debt.
Powernappen :z

/nachtboek
pi_123820350
Goedemorgen!!!!!
pi_123822279
Moggel c_/
pi_123822769
Hiii!
Ik ga vnv sushi eten en op wat hapjes na heb ik t nog nooit gegeten.
Nog tips over welke varianten lekker zijn? Ben geen fan van n rol zeewier :{
pi_123822956
Ik vind sashimi veel lekkerder dan sushi.... idd die zeewier en die rijst vind ik het minst lekkere.
Als je er niet onder uit kunt : flink dopen in de lekkere scherpe wasabi :9
pi_123823180
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 23:43 schreef Bluezz het volgende:
Je kunt ook passen he.. dan hoef je niet op te geven. :)

Hier de dag goed begonnen met een lekkere hardlooptraining *O* ging echt fijn :s)
Zo eens wat lekkere dingen bedenken om te maken in mijn nieuwe pan O+
pi_123824380
Fijn. 115 euro boete voor te hard rijden voor Ross. En wie mag dat betalen? Juist -O-
pi_123824399
115 :o hoe hard reed hij dan -O-
pi_123824442
66 waar je 50 mag. En het is ook zo'n stuk waar ik meer mensen ken die een boete hebben gekregen. Je komt daar vanaf de snelweg, maar het is er nog steeds 4-baans en toch moet je daar 50.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:04:29 #267
55709 Stereotomy
pi_123824455
In voorspoed en tegenspoed ;(

Ik ga ff paard voor borisz halen :9 met pepersaus. Denk dat we gepofte aardappel met bieslook creme fraiche erbij eten en gestoomde groentetjes erbij, met rode wijn uit m'n tumbler :9 . Eigenlijk wat ik zelf van plan was te eten. :P
pi_123824486
Ik had niet ooit verzonnen om iemand helemaal zelf te moeten onderhouden :') Maar goed, blijkbaar hoort zoiets daar dan ook bij.
pi_123824499
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 12:06 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind sashimi veel lekkerder dan sushi.... idd die zeewier en die rijst vind ik het minst lekkere.
Als je er niet onder uit kunt : flink dopen in de lekkere scherpe wasabi :9
Ik vind rijst, rauwe vis én zeewier niet lekker, behalve zeewiersalade want dat smaakt niet naar zee.
Dus dat wordt wat vnv. Maar misschien raak ik wel verslaafd :P. Ga idd veel dopen in de sojasaus/wasabi.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:06:52 #270
55709 Stereotomy
pi_123824514
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:06 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik vind rijst, rauwe vis én zeewier niet lekker, behalve zeewiersalade want dat smaakt niet naar zee.
Dus dat wordt wat vnv. Maar misschien raak ik wel verslaafd :P. Ga idd veel dopen in de sojasaus/wasabi.
Meestal kun je van de kaart ook onbeperkt beef teriyaki bestellen, da's wel lekker :)
pi_123824517
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:01 schreef Isabeau het volgende:
Fijn. 115 euro boete voor te hard rijden voor Ross. En wie mag dat betalen? Juist -O-
Blegh, zo zonde altijd -O-
pi_123824537
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:06 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Meestal kun je van de kaart ook onbeperkt beef teriyaki bestellen, da's wel lekker :)
Ja ben wel 2x bij zo'n soort tent geweest en toen alleen maar vlees/gebakken vis/groente/loempia's besteld maar vind nu dat ik toch eens sushi moet eten.
pi_123824552
quote:
15s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:01 schreef Isabeau het volgende:
... :X
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:09:06 #274
55709 Stereotomy
pi_123824572
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ja ben wel 2x bij zo'n soort tent geweest en toen alleen maar vlees/gebakken vis/groente/loempia's besteld maar vind nu dat ik toch eens sushi moet eten.
Ik ken mensen die voor het sociaal zijn meegaan, en dan maar de hele avond edamame lopen pellen en eten. :)
pi_123824588
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:06 schreef Stereotomy het volgende:

:Y dat dus! De meeste sushi-zaken hebben ook gewoon vlees. Komt goed, FFT!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:10:29 #276
55709 Stereotomy
pi_123824602
of visballetjes, of garnalen, of noodles, of :9
pi_123825197
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:05 schreef Isabeau het volgende:
Ik had niet ooit verzonnen om iemand helemaal zelf te moeten onderhouden :') Maar goed, blijkbaar hoort zoiets daar dan ook bij.
En een krantenwijk ? 's Avonds...hoeft hij ook niet zo vroeg op ...? !

Toch maar Librije ballen voor onszelf.
Van een pond gehakt maak ik 9 ballen van ongeveer 80 gram. ( ja, :D haar weegt de bal :Y )
De buurvrouw had het over 4 VIER !? ballen. :?

Vraag: hoeveel ballen draaien jullie van een pond gehakt ?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 13:55:20 #278
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_123825680
Van een pond draai ik 5 a 6 ballen zo ongeveer :-)
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_123825821
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 13:37 schreef AnneX het volgende:
En een krantenwijk ? 's Avonds...hoeft hij ook niet zo vroeg op ...? !

Volgens mij heb je zelfs voor een krantenwijk basiskennis Nederlands nodig...
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:07:08 #280
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_123825968
enne schoonmaak werk in de avond bv bij grote kleding zaak ketens.. (ik krijg altijd alleen maar engels sprekende mensen aan de telefoon voor aanmeldingen overwerk op de centrale die mensen spreken no way nl.
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
pi_123826069
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:07 schreef MissHobje het volgende:
enne schoonmaak werk in de avond bv bij grote kleding zaak ketens.. (ik krijg altijd alleen maar engels sprekende mensen aan de telefoon voor aanmeldingen overwerk op de centrale die mensen spreken no way nl.
Bij ons in het westen kan dat denk ik wel, maar in Isatown is de werkeloosheid echt behoorlijk hoog. Je komt nergens aan de bak als je geen Nederlands spreekt. En die uit het veen getrokken turfboeren daar spreken amper steenkolen Engels :')
pi_123826379
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Bijles engels geven dan?!

Bah ! Het regent -O-

Draai jij wel eens gehaktballen? Lein
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:27:22 #283
55709 Stereotomy
pi_123826511
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:22 schreef AnneX het volgende:

[..]

Bijles engels geven dan?!
Daar moet je natuurlijk Nederlands voor kunnen :P
  zaterdag 9 maart 2013 @ 14:30:07 #284
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123826582
Uit een pond gehakt draaien wij ca. 7 ballen.
Poef.....gone! ©golfer
pi_123827154
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 14:01 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Bummer. ( onze krantenjongen uit Verweggistan heeft wél een rijbewijs en
spreekt/verstaat géen nederlands :?

Ross is toch slim!? en vind een cursus op internet (8>

# gaat juf Isa huiswerk nakijken. Rollenspel w/

5 - 6 - 7 - 9 ballen: gemiddelde 61/2 bal dus
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:24:05 #286
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123827883
Zo, vanmiddag ben ik (banket)bakker aan het spelen.
Net van de mooi opgestijfde salpicon 10 kroketten op de Holtkampmanier gedraaid en verder staat er een maisbrood te rijzen. :9
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 maart 2013 @ 15:41:45 #287
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_123828525
Op wat voor bijzondere manier draait Holtkamp kroketten van zijn salpicon dan?
Kan me daar even niks bij voorstellen, hoe dat anders te doen dan gewoon kroketten van te "boetseren".

Al had ik wel gedacht dat een professional daar een krokettenpers voor zou hebben...
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:14:00 #288
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123829589
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 15:41 schreef RobinOok het volgende:
Op wat voor bijzondere manier draait Holtkamp kroketten van zijn salpicon dan?
Kan me daar even niks bij voorstellen, hoe dat anders te doen dan gewoon kroketten van te "boetseren".

Al had ik wel gedacht dat een professional daar een krokettenpers voor zou hebben...
Met dubbel paneer. (eerst heel fijne paneer, daarna grove.)
Zie bijvoorbeeld dit filmpje over z'n garnalenkroketten:

http://www.foodtube.nl/vi(...)quet-het-videorecept
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:21:44 #289
232606 RobinOok
Patroonheilige van CUL
pi_123829808
Oh, bedoel je dat. Op de Holtkampmanier gepaneerd, dus. Ik wist niet dat hij dat bedacht had. Edwin Katz doet dat in zijn Groot Culinair Croquetten Kookboek ook.
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:24:45 #290
45206 Pietverdriet
pi_123829896
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:21 schreef RobinOok het volgende:
Oh, bedoel je dat. Op de Holtkampmanier gepaneerd, dus. Ik wist niet dat hij dat bedacht had. Edwin Katz doet dat in zijn Groot Culinair Croquetten Kookboek ook.
Heeft hij ook niet bedacht.
pi_123830138
Ik zit bij mijn ouders, omdat daar nou eenmaal iemand moet zijn. Dus ik verveel me echt rot. Godzijdank moet er ook gegeten worden en de hele middag in de keuken staan doe ik met heel veel plezier *O*'

Au pair voor ze weg gaat: Er staat een stukje k&k vlees in de koelkast en er zijn aardappels en sla. Lekker makkelijk, heb je daar tenminste geen werk van! Doei :W :W

:'( :'(

Na AL die jaren kennen ze me hier nog steeds niet -O-
pi_123830165
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:21 schreef RobinOok het volgende:
Mijn sch.moeder (1917-) deed dat ook altijd en heeft het mij/ ons geleerd. *O*
pi_123830224
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik zit bij mijn ouders, omdat daar nou eenmaal iemand moet zijn. Dus ik verveel me echt rot. Godzijdank moet er ook gegeten worden en de hele middag in de keuken staan doe ik met heel veel plezier *O*'

Au pair voor ze weg gaat: Er staat een stukje k&k vlees in de koelkast en er zijn aardappels en sla. Lekker makkelijk, heb je daar tenminste geen werk van! Doei :W :W

:'( :'(

Na AL die jaren kennen ze me hier nog steeds niet -O-
;(
pi_123830308
Elke kerst, elke verjaardag projecteren ze hun eigen afkeur van koken op mij. Lekker makkelijk is hier de slogan voor goed. Inmiddels zou je denken dat ze doorhebben dat ik daar elke keer weer tegen in ga en uitleg dat ik van koken hou en dat het helemaal geen moeite is (maar juist tegengif voor de gigantische verveling...ik heb gewoon een enorme antipathie voor tv ed en die staat hier altijd aan....moet ik daar dan maar naar gaan kijken of zo? want dat is beter dan lekker creatief in de keuken bezig zijn??)
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:43:56 #295
45206 Pietverdriet
pi_123830502
K&K vlees? Wasda?
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:53:03 #296
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_123830839
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:43 schreef Pietverdriet het volgende:
K&K vlees? Wasda?
Vraag ik mij ook af?
Poef.....gone! ©golfer
pi_123831415
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Elke kerst, elke verjaardag projecteren ze hun eigen afkeur van koken op mij. Lekker makkelijk is hier de slogan voor goed. Inmiddels zou je denken dat ze doorhebben dat ik daar elke keer weer tegen in ga en uitleg dat ik van koken hou en dat het helemaal geen moeite is (maar juist tegengif voor de gigantische verveling...ik heb gewoon een enorme antipathie voor tv ed en die staat hier altijd aan....moet ik daar dan maar naar gaan kijken of zo? want dat is beter dan lekker creatief in de keuken bezig zijn??)
Wat jammer dat ze niet luisteren/ het niet opslaan Ies ;( TV de hele dag aan :X
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:12:10 #298
45206 Pietverdriet
pi_123831551
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:08 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Wat jammer dat ze niet luisteren/ het niet opslaan Ies ;( TV de hele dag aan :X
Enige keer dat dit bij mij gebeurd is als ik te ziek ben om te lezen en niet kan slapen.
pi_123833161
Kant & Klaar vlees? als gepaneerde schnitzels, saucijzen, blinde vink etc O-)

Ben mobiel en kan niet nieuw openen... w/
pi_123833199
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:56 schreef AnneX het volgende:
Kant & Klaar vlees? als gepaneerde schnitzels, saucijzen, blinde vink etc O-)

Ben mobiel en kan niet nieuw openen... w/
:Y iets met kruiden en spek oid
pi_123833824
Ik zit niet mobiel w/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')