voor een tuinwarming hier moet er eerst de bezem door. het teras ziet compleet groen van de mos aanslag. er ligt nog een stapel takken en dood blad wat weg moet en een roos die opgeruimd moet worden. nog afgezien van de buiten temp.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:53 schreef AnneX het volgende:
[..]
De house warming houden wij tegoed![]()
En tuin warming @ Z.
Wat een cul happenings in het nieuwe seizoen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:40 schreef z80 het volgende:
[..]
voor een tuinwarming hier moet er eerst de bezem door. het teras ziet compleet groen van de mos aanslag. er ligt nog een stapel takken en dood blad wat weg moet en een roos die opgeruimd moet worden. nog afgezien van de buiten temp.
het is dat het regent. anders had ik even wat foto's gemaakt van de ravage buiten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:49 schreef AnneX het volgende:
[..]smoesjes.
In ruil voor eten willen wij best sjouwen en snoeien![]()
# kijkt in haar eigen achtertuintje
Een schuurapp komen lenen ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:57 schreef Bluezz het volgende:
Smoesjes![]()
Ik erger me groen aan die ouwe groene tuindeur... als ik hem een kleurtje wil geven (azurblauw of zo) moet ik me zeker groen en geel schuren
Dé vraag is nu natuurlijk: hoe zijn de kozijnen?quote:
Zeker, gaat tot nu toe erg lekker met PSV, gezellig!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:49 schreef borisz het volgende:
Mooi. Nu in de pub foebele kijken. Ook leuk
Ze maakten het wel nog even spannend.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:59 schreef TAV74 het volgende:
Zeker, gaat tot nu toe erg lekker met PSV, gezellig!
Zit het voor het grootste deel al, o.a. bij eredivisie live.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Wanneer gaat dat voetbal nu volledig achter de decoder?
Op de momenten dat wij het er over hebben zit het al achter de decoderquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja die kan ik wel inhurenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Een schuurapp komen lenen ?
Of een mannetje ?
Hé, man Q.!?![]()
Hij kijkt het lekker op de PCquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:44 schreef Pietverdriet het volgende:
Ja, Rubenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef Bluezz het volgende:
AX : TV tip : http://www.tvgids.nl/artikel/55437/Bejaarden_worden_rocksterren/
quote:
Kenden jullie elkaar al wel ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:22 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, paardenbiefstuk met Borisz gegeten, én met een glas Guinness in de hand PSV zien verliezen van Heerenveen in de lokale Irish Pub, gezellig
Die is later vanavond. Bloed, kogels en lijkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
True grit is ook leuk, maar No country is beter![]()
En een tof verhaalquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die is later vanavond. Bloed, kogels en lijken
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Al jaaaaaaaaaaren sinds 2008 man.
Allemaal bijzaak, sfeer in die film is heerlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Die is later vanavond. Bloed, kogels en lijken
2008 was ik al van school afquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:28 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
Toen zaten jullie nog op school![]()
Borisz tenminste
De befaamde/beruchte VBL-meets in Utrecht en natuurlijk ook van bij ons hier thuis.quote:
Je zit nog steeds op schoolquote:
Ook op 5, dus reclame.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Allemaal bijzaak, sfeer in die film is heerlijk.
Diverse Cupfinals gezien in Utreg.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:29 schreef golfer het volgende:
[..]
De befaamde/beruchte VBL-meets in Utrecht en natuurlijk ook van bij ons hier thuis.
Het is wel een love it or hate it film. Maar dat geldt voor de meeste films van Coen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ook op 5, dus reclame.
Opnemen dan maar.
Ach ja tov jullie welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, dacht dat jij de benjamin was in de cul ch.
Verkleed als Wilhelmina wel, ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:34 schreef borisz het volgende:
Ach ja tov jullie wel
Jullie hebben koning Willem III nog meegemaakt
Flink veel lekkere soja en wasabi erbij genomen?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:14 schreef FutureFairytale het volgende:
Van de sushi vond ik de gewone met een plakje zalm het lekkerst.
Maar hou toch meer van de Chines gerechten.
Het linkje even naar zijn vader gemaildquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja![]()
Zat je niet in het topic mee te zingen dan?
Ja ik draai wel eens ballen. Het liefst half-om-half, met een stukje kaas in het midden en een gesnipperd uitje door het gehakt. 5 ballen uit een pond vlees. kaas houdt meer van runder gehaktballen dus dat doe ik meestalquote:Op zaterdag 9 maart 2013 14:22 schreef AnneX het volgende:
Bah ! Het regent
Draai jij wel eens gehaktballen? Lein
Yes, lekker een schepje wasabi door de sojasaus geroerdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Flink veel lekkere soja en wasabi erbij genomen?
Ja ze had een helm op, gelukkig. Want anders was ze er vast niet zo goed vanaf gekomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:55 schreef AnneX het volgende:
Jasses, Lein... Had zij een helm op?
Vooral stom als het de schuld van een ander is !
Jij met 5 ballen/pond brengt het gemiddelde omlaag.
Welterusten allemaal.
Eh een loempia'tjequote:Op zaterdag 9 maart 2013 23:46 schreef Isabeau het volgende:
Jeetje, Lein, dat is toch ook niet de manier om snel op je werk te komen
Gelukkig lijkt het mee te vallen.
Had je nog niet-vis dingetjes, FFT?
Ga ik morgen weer eens maken voor de hapa'squote:
Vind het ook heerlijk, vooral bij groenten.quote:
Ik zit te denken om dat te gebruiken binnenkort om uienringen te frituren bij dit voorgerechtje dat ik ga maken als vrienden uit Utrecht komen eten.quote:
En dan haal je de mosterd uit Zwolle?quote:Op zondag 10 maart 2013 00:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik zit te denken om dat te gebruiken binnenkort om uienringen te frituren bij dit voorgerechtje dat ik ga maken als vrienden uit Utrecht komen eten.
Nu nog leren zo kritisch te zijn op onszelf ipv op de VSquote:
Het begin van Newsroom. Leuke seriequote:
Ach, afgelopen week was het hier 18 gradenquote:Op zondag 10 maart 2013 12:10 schreef FutureFairytale het volgende:
Ja dat houdt de komende week helaas aan....![]()
Vorig jaar was t rond 20 maart 20 graden en dat zie ik nu niet gebeuren.
Wat een schatjesquote:Op zondag 10 maart 2013 12:28 schreef Bluezz het volgende:
Glazenwassers aan het werk bij een kinderziekenhuis in Australië![]()
[ afbeelding ]
Al 4x gemaakt en blijft lekkerquote:Op zondag 10 maart 2013 12:47 schreef Bluezz het volgende:
Vandaag na het wandelen maar eens mn alltime favorite taartje maken :
CUL / [FOK!-kookboek] Ovengerechten
18 heb ik niet gezien maar toen dacht ik 'heeuj lente'. Dat werd een beetje jammerquote:Op zondag 10 maart 2013 12:11 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ach, afgelopen week was het hier 18 graden
Hey, je bent een paaskonijn.quote:
prachtig zijn ze, ze doen me denken aan Afrika, waarom weet ik nietquote:Op zondag 10 maart 2013 13:22 schreef Sunnythesun het volgende:
ik heb net een enorme kudde kraanvogels gezien
gewoon hier vlak bij in de velden
![]()
![]()
En wat een geweldig weer!! Lekker guur en koud, ik hou er van! Heerlijk met Sam gewandeld langs de Regge, daar nog 3 reeën gezien (geen camera bij me natuurlijk)
quote:Op zondag 10 maart 2013 13:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
18 heb ik niet gezien maar toen dacht ik 'heeuj lente'. Dat werd een beetje jammer
quote:
Ja leuk hequote:Op zondag 10 maart 2013 13:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
![]()
Ook even naar het paas UI topic gerend
Nja punt is dat je een camera + lens van samen 1,5 kilo niet even in je zak steekt hequote:Op zondag 10 maart 2013 13:34 schreef Bluezz het volgende:
[..]
prachtig zijn ze, ze doen me denken aan Afrika, waarom weet ik niet
Standaard je camera meenemen dusch
(als ik verder ga dan hier in de buurt wandelen steek ik hem ook altijd in mn zak)
Ah nee dat is ook weer zoquote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nja punt is dat je een camera + lens van samen 1,5 kilo niet even in je zak steekt heMaar ik ben terug gereden, ze staan hier echt vlak bij!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krakkemikkige familie heb ik
/dagboekConfidence through competence
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Hopelijk valt het inderdaad allemaal mee voor zusje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krakkemikkige familie heb ik
/dagboekThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op zondag 10 maart 2013 15:33 schreef Stereotomy het volgende:
Oh jakkesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.krakkemikkige familie heb ik
/dagboekDuimt op de goede afloop!
Ouders zijn zo mogelijk nog grotere viespeuken dan hun kinderen.quote:Op zondag 10 maart 2013 16:41 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben in R'dam drinken bij La Place, vriendin is ff naar toilet. Ik word eerlijk gezegd nu al gek over hoe ze met haar kind bezig is en echt alles wat hij doet en kan is geweldig... Kan ik niet zo goed tegen. En zijn smerige vingers aflikken![]()
Ik lul gewoon over andere dingen dan haar kind, dan gaat t nog enigszins over iets anders
* Stereotomy likt Dude's duim afquote:Op zondag 10 maart 2013 16:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ouders zijn zo mogelijk nog grotere viespeuken dan hun kinderen.
Steer, ik duim ook voor je zus. Gelukkig loopt dit vaak goed af en ik hoop dat je zus datzelfde kan zeggen straks. Wat een onzekerheid zo!
Mijn duim is rein. Je kan hier van de duimen éten gewoon!quote:Op zondag 10 maart 2013 17:02 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
* Stereotomy likt Dude's duim af
Thanks allemaal
Lekkah!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |