SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:58 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Pak dat bier en gooi het zo vol in z'n gezicht. Kunnen jullie even kort een sprintje trekken![]()
![]()
![]()
Wat raar? Ik heb Bechterew en moet elk jaar langskomen, ongeacht of het wel of niet goed gaat. Zou voor een second opinion gaan, gezondheid voor alles.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:09 schreef Speedo-drager het volgende: [..] Dokter heeft me min of meer afgescheept, met we kunnen niets doen. Maak je geen zorgen alles is goed. Als wat is bel je maar, ik worstel al 5 jaar met deze klachten en de dokter kan er nooit echt wat aan doen. Pijnpoli is mijn laatste kans.
![]()
Oooh god, als mijn moeder en jouw vader elkaar maar niet vóór de start tegenkomenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:59 schreef GotC het volgende:
[..]
JaWe waren net ff in de RW voor een bakkie, komen m'n ouders binnen. Hij wilde toch erg graag nog een thermoshirt met lange mouwen. En nieuwe compressiekousen. En nieuwe schoenen. En gelletjes
![]()
Helemaal nerveus voor morgenHoop/denk dat hij onder de 2 uur gaat duiken!
zenuwen-a-gogo
En jouw pa is juist zo relaxed op race-day! Tijdens de 7HL dan toch
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Hij is altijd relaxed, maar pas als hij er is of iig weet hoe/wat/waarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oooh god, als mijn moeder en jouw vader elkaar maar niet vóór de start tegenkomenzenuwen-a-gogo
En jouw pa is juist zo relaxed op race-day! Tijdens de 7HL dan tochDus hoe laat met welke tram enzo
![]()
![]()
Ik ook... hoop toch onder de 2.10quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:59 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik ben trouwens heeeeel benieuwd naar je tijd.![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:05 schreef GotC het volgende:
[..]
Hij is altijd relaxed, maar pas als hij er is of iig weet hoe/wat/waarDus hoe laat met welke tram enzo
![]()
Die van mij blijft gewoon stuiteren
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zeer netjes gedaan! En ruim onder je streeftijdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:51 schreef Jero_nimo het volgende:
Sprintend over de rode loper kwam ik binnen in een tijd van 1:26:27, op mijn Garmin dan.
Strava-logje.Top gedaan.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:30 schreef Tarahumara het volgende:
[..]
Heerlijk gelopen, 46,xx. dus volgens plan.![]()
Dat blijft schattigquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Die van mij blijft gewoon stuiterenTijd om een MamaGup shirt te maken
![]()
![]()
stuiteren is goed, toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:05 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]![]()
Die van mij blijft gewoon stuiteren![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:06 schreef GotC het volgende:
[..]
Dat blijft schattigTijd om een MamaGup shirt te maken
Tarahumara en Jero_nimo, ondanks het weer toch goed gelopen
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Morgen lopen morgen lopen morgen lopen
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Bedankt allemaal! Maar misschien was het juist wel dankzij het weer. Lekker fris is een lagere hartslag en veel zuurstof in de lucht. De regen is ook een goede manier van koelen dus daar heeft je lichaam het ook minder moeilijk mee. Ook heb ik niet hoeven drinken de gehele wedstrijd, scheelt bij mij ook wel weer wat tijd
.
![]()
Ik kan nergens op de site van CPC dat nummer vinden waar je naartoe moet sms-en om morgen je tijden te ontvangen...![]()
Had je bij de inschrijving moeten aanvragen volgens mij.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:16 schreef linebear het volgende:
Ik kan nergens op de site van CPC dat nummer vinden waar je naartoe moet sms-en om morgen je tijden te ontvangen...![]()
Ja ik ben er een beetje klaar mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef GotC het volgende:
[..]
Wat raar? Ik heb Bechterew en moet elk jaar langskomen, ongeacht of het wel of niet goed gaat. Zou voor een second opinion gaan, gezondheid voor alles.
Do not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
kan alsnog... inmiddels gevondenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:17 schreef GotC het volgende:
[..]
Had je bij de inschrijving moeten aanvragen volgens mij.![]()
![]()
Ik krijg een 404?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:20 schreef GotC het volgende:
http://www.cpcloopdenhaag.nl/sponsors-partners/my-laps
Dus, voor de anderen.[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Doe er dan wat mee ipv een jaar te wachten?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:18 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ik ben er een beetje klaar mee.![]()
Dokter heb ik al sinds ik 18 maanden oud ben. En de andere kan ook niet veel meer voor me betekenen, ik wacht op de pijnpoli 12 weken wachtlijst.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:27 schreef GotC het volgende:
[..]
Doe er dan wat mee ipv een jaar te wachten?
Als je echt pijnpoli nodig hebt, lijkt hardlopen not the way to go eerlijk gezegd, tenzij misschien onder strenge begeleiding bij medische trainingstherapie...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:29 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dokter heb ik al sinds ik 18 maanden oud ben. En de andere kan ook niet veel meer voor me betekenen, ik wacht op de pijnpoli 12 weken wachtlijst.![]()
Klopt maar ik moet wat.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:31 schreef GotC het volgende:
[..]
Als je echt pijnpoli nodig hebt, lijkt hardlopen not the way to go eerlijk gezegd, tenzij misschien onder strenge begeleiding bij medische trainingstherapie...
Als je het dan toch doet, doe het dan goed voorbereid. Mét de juiste schoenen en een geschikt schema. Zeker in jouw situatie.quote:F means you're fucked![]()
Ik ben altijd zo verdomd eigenwijs, maar ik denk dat ik het hardlopen misschien beter kan opgeven. Ik ga wel naar de winkel zal daar schoenen passen een halve kilometer lopen kijken hoe dat gaat. Maar ben er bang voor dat het ruk is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:35 schreef YUR het volgende:
[..]
Als je het dan toch doet, doe het dan goed voorbereid. Mét de juiste schoenen en een geschikt schema. Zeker in jouw situatie.Do not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
Wandelen, fietsen, zwemmen, yoga, fitness, krachttraining. Hardlopen is het zwaarste wat je je gewrichten aan kan doen.quote:![]()
Klopt maar mijn gewrichten lijken gezond te zijn vlgens scans, het is vooral de pijn die ik voel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:36 schreef GotC het volgende:
[..]
Wandelen, fietsen, zwemmen, yoga, fitness, krachttraining. Hardlopen is het zwaarste wat je je gewrichten aan kan doen.Do not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
Nou, enough said.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Klopt maar mijn gewrichten lijken gezond te zijn vlgens scans, het is vooral de pijn die ik voel.![]()
Ja maar die is bij mensen zonder reuma al erger met verkeerd schoeisel en te hard van stapel lopen dus bij jou dan helemaal.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:36 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Klopt maar mijn gewrichten lijken gezond te zijn vlgens scans, het is vooral de pijn die ik voel.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pff ik kan mijn reuma niet handelen denk ik.quote:Ik heb het nooit kunnen accepteren. Ik kan me nog herinneren dat ik in een buggy zat omdat ik niet kon lopen en een kind zei 'mama wat is dat voorn grote baby.' Ik wil niet terug naar die tijd, op de middelbare durfde ik niet op een laptop te werken. Ik wilde nooit anders zijn...
Leg je dan toe op iets wat je wel kunt. Je hebt een racefiets in de schuur staan, ga dat dan doen. Hardlopen lijkt me gewoon niet slim, als ik je zo hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:38 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Pff ik kan mijn reuma niet handelen denk ik.Ik heb het nooit kunnen accepteren. Ik kan me nog herinneren dat ik in een buggy zat omdat ik niet kon lopen en een kind zei 'mama wat is dat voorn grote baby.' Ik wil niet terug naar die tijd, op de middelbare durfde ik niet op een laptop te werken. Ik wilde nooit anders zijn...
Ja ik weet het niet meer, ik vond het vroeger wel leuk hardlopen. Het ging ook wel goed en alles.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:42 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Leg je dan toe op iets wat je wel kunt. Je hebt een racefiets in de schuur staan, ga dat dan doen. Hardlopen lijkt me gewoon niet slim, als ik je zo hoor.Do not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
Ja maar begin dan weer bij het begin.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet meer, ik vond het vroeger wel leuk hardlopen. Het ging ook wel goed en alles.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jongen, kom met je kop uit je kont en ga dingen doen die je nu wel kunt. Blijf niet hangen in vroeger.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet meer, ik vond het vroeger wel leuk hardlopen. Het ging ook wel goed en alles.F means you're fucked![]()
Ik begon toen met rennen/lopen maar ben bang dat ik dat niet meer zo goed kan, weet niet of goeden schoenen er voor zorgen, of dat een wonder kan zijn...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:47 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ja maar begin dan weer bij het begin.Kan er weinig aan doen eigenlijk.... Maar ik moet eraan werken ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Jongen, kom met je kop uit je kont en ga dingen doen die je nu wel kunt. Blijf niet hangen in vroeger.Do not grieve, soon I shall be one with the matrix![]()
Het is niet meer dan het ene been voor het andere zetten. Maar koop wel goede schoenen en begin met een schema, anders heb je nog meer pijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:48 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik begon toen met rennen/lopen maar ben bang dat ik dat niet meer zo goed kan, weet niet of goeden schoenen er voor zorgen, of dat een wonder kan zijn...
[..]
Kan er weinig aan doen eigenlijk.... Maar ik moet eraan werken ja.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Pfff....... wat een rare wending heeft dit topic.
Afijn, ik wil even iedereen die morgen meedoet met de CPC (of andere lopen) heel veel succes wensen!![]()
Dat is een lekker tempo, dan zit je op de 6.10-6.15/km. Moet lukken!quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Pijn weghalen gaat een dokter misschien niet lukken, maar kan je wel adviseren of hardlopen voor jou verstandig is en adviseren hoe dat aan te pakken (misschien bijvoorbeeld in combinatie met een fysio).quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:29 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dokter heb ik al sinds ik 18 maanden oud ben. En de andere kan ook niet veel meer voor me betekenen, ik wacht op de pijnpoli 12 weken wachtlijst.The sun in your Eyes
Made some of the lies worth believing![]()
Zoals jij hier zelf aangeeft, heb je last van je been (klik)quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:44 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja ik weet het niet meer, ik vond het vroeger wel leuk hardlopen. Het ging ook wel goed en alles.
Als dat al komt doorat jij vanmiddag (klik) hebt gelopen, werkt jouw aanpak niet.
OF je neemt de tips van de mensen van dit topic ten harte en bouwt RUSTIG op OF je gaat iets anders proberen.
Vaak wanneer iemand jouw een tip geeft kom je met een soort JA MAAR antwoord terug.
Dit is het enige dat ik hierover kwijt wil. Ik wens jouw in ieder geval erg veel succes met het vinden van de juiste weg met sporten icm je reuma. En hopelijk vindt de reumatoloog ooit de juiste medicatie voor je zodat de pijn draagbaar wordt.![]()
Eet smakelijkquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:15 schreef Quoi het volgende:
Hier begint de pasta partyPasta aglio e olio
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: