Ok, studeer je?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:25 schreef BeamofLight het volgende:
Oprotten van die bank. PC, Xbox en shit wegtyfen. TV uitlaten. DVD speler wegzetten.
Sportschool abbo nemen
Werk zoeken / vrijwilligerswerk doen. Mensen in een rolstoel vooruit duwen, koffie rondbrengen, boeken in de bieb rechtzetten. Hierdoor kom je in kontakt met mensen. Word je gewaardeerd. Voel je je zeker. Dan ben je er.
Probleem is dat ik zelf waarschijnlijk degene aan het worden bent die in de rolstoel moet worden geduwd. Het wordt steeds erger met mijn ziekte. Hierdoor is de sportschool ook moeilijk...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:25 schreef BeamofLight het volgende:
Oprotten van die bank. PC, Xbox en shit wegtyfen. TV uitlaten. DVD speler wegzetten.
Sportschool abbo nemen
Werk zoeken / vrijwilligerswerk doen. Mensen in een rolstoel vooruit duwen, koffie rondbrengen, boeken in de bieb rechtzetten. Hierdoor kom je in kontakt met mensen. Word je gewaardeerd. Voel je je zeker. Dan ben je er.
Ja dat kan ik wel eens proberen, ik ga daar wel mee aan de slag, bedankt!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:40 schreef sophie26 het volgende:
Heb je al datingsites geprobeerd? Of misschien kun je ergens lotgenoten vinden op een forum of vereniging en daar mee afspreken.
Ik kan wel nog eens langskomen als je dat bedoelt.quote:
Kom dan!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik kan wel nog eens langskomen als je dat bedoelt.
Nu momenteel lukt het niet, teveel last van mijn been...quote:
En toch moet je er uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
[..]
Probleem is dat ik zelf waarschijnlijk degene aan het worden bent die in de rolstoel moet worden geduwd. Het wordt steeds erger met mijn ziekte. Hierdoor is de sportschool ook moeilijk...
Wat is er mis met je been dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:17 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nu momenteel lukt het niet, teveel last van mijn been...Morgen is misschien wel mogelijk, maandag dinsdag woensdag donderdag heb ik het druk. Vrijdag misschien, of die zaterdag zondag erna.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |