Ok, studeer je?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:25 schreef BeamofLight het volgende:
Oprotten van die bank. PC, Xbox en shit wegtyfen. TV uitlaten. DVD speler wegzetten.
Sportschool abbo nemen
Werk zoeken / vrijwilligerswerk doen. Mensen in een rolstoel vooruit duwen, koffie rondbrengen, boeken in de bieb rechtzetten. Hierdoor kom je in kontakt met mensen. Word je gewaardeerd. Voel je je zeker. Dan ben je er.
Probleem is dat ik zelf waarschijnlijk degene aan het worden bent die in de rolstoel moet worden geduwd. Het wordt steeds erger met mijn ziekte. Hierdoor is de sportschool ook moeilijk...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:25 schreef BeamofLight het volgende:
Oprotten van die bank. PC, Xbox en shit wegtyfen. TV uitlaten. DVD speler wegzetten.
Sportschool abbo nemen
Werk zoeken / vrijwilligerswerk doen. Mensen in een rolstoel vooruit duwen, koffie rondbrengen, boeken in de bieb rechtzetten. Hierdoor kom je in kontakt met mensen. Word je gewaardeerd. Voel je je zeker. Dan ben je er.
Ja dat kan ik wel eens proberen, ik ga daar wel mee aan de slag, bedankt!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:40 schreef sophie26 het volgende:
Heb je al datingsites geprobeerd? Of misschien kun je ergens lotgenoten vinden op een forum of vereniging en daar mee afspreken.
Ik kan wel nog eens langskomen als je dat bedoelt.quote:
Kom dan!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:10 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ik kan wel nog eens langskomen als je dat bedoelt.
Nu momenteel lukt het niet, teveel last van mijn been...quote:
En toch moet je er uit.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:27 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
[..]
Probleem is dat ik zelf waarschijnlijk degene aan het worden bent die in de rolstoel moet worden geduwd. Het wordt steeds erger met mijn ziekte. Hierdoor is de sportschool ook moeilijk...
Wat is er mis met je been dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:17 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Nu momenteel lukt het niet, teveel last van mijn been...Morgen is misschien wel mogelijk, maandag dinsdag woensdag donderdag heb ik het druk. Vrijdag misschien, of die zaterdag zondag erna.
Ja klopt ik wilde perse hardlopen, dat was niet verstandig.quote:
Alles met mate. Als je teveel wilt ga je er aan onderdoorquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:25 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Ja klopt ik wilde perse hardlopen, dat was niet verstandig.
Dat klopt maar daar zullen we spoedig over praten.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:30 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Alles met mate. Als je teveel wilt ga je er aan onderdoor
Ja ja ja we zullen zienquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:30 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat klopt maar daar zullen we spoedig over praten.
Ok, dus je hebt het praktisch de hele week druk met niet werken en niet studeren. Eh ja mh mh. Ok goed, het zit er wel op voor vandaag.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:17 schreef Speedo-drager het volgende:
maandag dinsdag woensdag donderdag heb ik het druk
Weten ze niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:21 schreef LazyDave het volgende:
Hoe komt het dat je op zo'n jonge leeftijd al reuma hebt ontwikkeld?
Nee niet besproken. En valt mee.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:54 schreef Keep_Walking het volgende:
Hmm heb je met je familie hierover gesproken? Weten de mensen in je omgeving hoe je voelt? En heb je het niet koud in je speedo?
quote:Op zondag 10 maart 2013 08:11 schreef FAUSTINO het volgende:
Op tijd uit je nest komen kan ook helpen. Lekker in de ochtend wakker worden is goed voor je.
Hoe laat was je nu op dan?quote:Op zondag 10 maart 2013 13:40 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Weten ze niet.
[..]
Nee niet besproken. En valt mee.
[..]
quote:
Dat is wel zo, maar ik ga niet om half 4 naar bed. Dus mijn ritme zit wel goed.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:44 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]![]()
Lag erom half 4 in geloof ik en mocht erom half 7 weer uitMaar het is beter voor je om gewoon een fatsoenlijk dag/nacht ritme te hebben.
Niet als je om half twee uit je nest dondert en na 12 minuten alweer achter de computer hangtquote:Op zondag 10 maart 2013 13:47 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar ik ga niet om half 4 naar bed. Dus mijn ritme zit wel goed.
Dat klopt wel.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:48 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Niet als je om half twee uit je nest dondert en na 12 minuten alweer achter de computer hangt
Dan verzin je iets om wel op te staan.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:54 schreef Speedo-drager het volgende:
[..]
Maar ik heb niets om voor op te staan.
Makkelijker gezegd dan gedaan.quote:Op zondag 10 maart 2013 13:58 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Dan verzin je iets om wel op te staan.
Nou de muizen voeren bijvoorbeeldquote:
Ik heb geen diertjes om te voeren. Maar om iets te bedenken dat wordt wel lastig daar moet ik uitvoerig over nadenken.quote:Op zondag 10 maart 2013 14:01 schreef FAUSTINO het volgende:
[..]
Nou de muizen voeren bijvoorbeeldHet gaat er gewoon om op tijd uit je bed te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |