Ja doei hequote:
Jij ook zo kerelquote:
Ga ik weg, wordt het nog gezelligerquote:
EN WAT WAS HET?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:29 schreef bjanaan het volgende:
[..]
IN JOUW DRANKSTAND DACHT IK ALTIJD MAAR GA EVEN VOOR JE GOOGLEN OMDAT JIJ HET BENT!
ja dagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja doei he
[..]
Jij ook zo kerel
[..]
Ga ik weg, wordt het nog gezelliger
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
ik wilde een sorry tt maken voor fokttsss
had je de lapo moeten hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
ik wilde een sorry tt maken voor fokttsss
quote:
DRANSTAND WAT IS DAT DANquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
DRANSTAD 1 LETTERTJE FOUT DUS HIHI HAHA HOHO
dan maar zo:quote:
quote:
LIEFquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geef ik een compliment is het nog niet goed
Eerste land in de geschiedenis wat compleet kapot gebombardeerd gaat wordenquote:
Drank en de jeugd van tegenwoordigquote:
ik heb zelf vandaag geen bier genomen vind mijn vriendin niet leuk die nu tevens in bad zit, profiteur tss, ik heb lekkar Fernandez enzo.quote:
Denk jij dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste land in de geschiedenis wat compleet kapot gebombardeerd gaat worden
Niet met je vriendin samen in bad gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb zelf vandaag geen bier genomen vind mijn vriendin niet leuk die nu tevens in bad zit, profiteur tss, ik heb lekkar Fernandez enzo.mmm
JA MAAR DIE KEN IK TOCH NIETquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:37 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Geen idee schatje vraag het de young Polak zelf (:
China is Noord-Korea inmiddels ook zat he.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk jij dat?
Zou chinaatje dat pikken ja?
Hoezo vind je vriendin dat niet leukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb zelf vandaag geen bier genomen vind mijn vriendin niet leuk die nu tevens in bad zit, profiteur tss, ik heb lekkar Fernandez enzo.mmm
STANKquote:
nee iel, getsie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet met je vriendin samen in bad gaan
badliedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
wij gaan zo muziek luisteren, wat zullen we luisteren sof?
Alsof je na een paar biertjes al dronken bentquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
omdat ze niet houdt van dronken mensen zegt ze.
Nee maar waarom doe je dat niet?quote:
ja en het stinkt, fernandez ruikt lekker. lekker chemisch enzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof je na een paar biertjes al dronken bent
oeh nee iel raar, praat er niet over bahquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee maar waarom doe je dat niet?Fijn toch
gayquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
oeh nee iel raar, praat er niet over bah
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, maar, hij reageert nooit op mijn twietsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:42 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Young Polak aka Mr Polska weet je toch Soffie.
wily big2quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:43 schreef Fok-it het volgende:
dit is voor me ragboeren,
en 's avonds voor de kindjes,
dubbelspel, schizofreen,
Kill je komt er niet doorheen,
LIEDJE RADEN
DM je Twieter en ik RT je vraag aan Young Polak Papa Beer aka Mr Polskaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, maar, hij reageert nooit op mijn twiets
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Deze man
![]()
![]()
Vrouwen_______!!!!!!!!!!!! niet te begrijpen man
jo rot op !!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Jij weetquote:
Voor de buitenwereld wel ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
China is Noord-Korea inmiddels ook zat he.
nee joh ik twitter niet met zequote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:44 schreef bjanaan het volgende:
[..]
DM je Twieter en ik RT je vraag aan Young Polak Papa Beer aka Mr Polska![]()
China heeft toegestemd met de sancties van de V.N. ze steunen militair ingrijpen van zowel Zuid-Korea als VSquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor de buitenwereld wel ja.
Als Amerika N-K pakt versterkt dat hun grip in Oost-Azië.
Ik weet niet of China daar mee accoord gaat.
Het is er maar een he skatje!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:44 schreef supersof het volgende:
[..]
nee joh ik twitter niet met zeof uberhaupt met iemand
quote:
ja nou enquote:
Sowieso zullen er miljoenennnn doden vallen, omdat Seoul ook platgenuked wordt.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Voor de buitenwereld wel ja.
Als Amerika N-K pakt versterkt dat hun grip in Oost-Azië.
Ik weet niet of China daar mee accoord gaat.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:43 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]Deze man
![]()
![]()
Vrouwen_______!!!!!!!!!!!! niet te begrijpen man
ik wou net zeggen alsof mannen te begrijpen zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
JA WEET IKquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik wou net zeggen alsof mannen te begrijpen zijn
sjonnie en anitaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:48 schreef Fok-it het volgende:
HEB JIJ ME RUG MAMMIE, ALS IK DE JOUWE HEB?
Heerlijke neder-popquote:
Het is zelfmoord als ze het doen. Tuurlijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:49 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Newsflash:
Noord-Korea gaat Amerika, Japan, en Zuid-Korea niet aanvallen. Of omgekeerd.
Het is meer dat het natuurlijk enorme manipulatie vanuit de media is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is zelfmoord als ze het doen. Tuurlijk.
Alleen een waarschuwinkje toestemming hebben ze volgens mij niet gegeven hoor?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
China heeft toegestemd met de sancties van de V.N. ze steunen militair ingrijpen van zowel Zuid-Korea als VS
Dat onderschat je: Het gaat een keer kei en keihard fout. Maar ik denk dat dat meer Iran gaat worden, en niet Noord-Koreaquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is meer dat het natuurlijk enorme manipulatie vanuit de media is.
Ik denk dat het niet gaat gebeuren. Het gaat niet Iran worden, dat land is zoveel verder ontwikkeld dan men je wil laten geloven.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat onderschat je: Het gaat een keer kei en keihard fout. Maar ik denk dat dat meer Iran gaat worden, en niet Noord-Korea
De bevolking ja. Maar die hebben niks in te brengen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:52 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ik denk dat het niet gaat gebeuren. Het gaat niet Iran worden, dat land is zoveel verder ontwikkeld dan men je wil laten geloven.
Ook de regering is veel vrijer dan men zou vermoeden, vrouwen mogen studeren, mensen mogen het lang uit. De USSR was gevaarlijker, daarbij zorgt dat ombrengen alleen voor radicalisering en haat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De bevolking ja. Maar die hebben niks in te brengen.
Eigenlijk zou de CIA Ahmedinidjad om moet laten brengen. Dan is Iran gelijk niet zo gevaarlijk meer.
En jij gelooft ook dat het kernprogramma van Iran voor medische doeleinden is bestemd?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:54 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ook de regering is veel vrijer dan men zou vermoeden, vrouwen mogen studeren, mensen mogen het lang uit. De USSR was gevaarlijker, daarbij zorgt dat ombrengen alleen voor radicalisering en haat.
Want? Als je niet weet waar het over gaat zou ik eens een krant gaan lezen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:55 schreef bjanaan het volgende:
Pizza en Fok doe dit via DM ofzo wat een verhalen.
Nee maar het is hun goed recht om ook over kernwapens te beschikken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij gelooft ook dat het kernprogramma van Iran voor medische doeleinden is bestemd?
SLOW-CHATquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:55 schreef bjanaan het volgende:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En jij gelooft ook dat het kernprogramma van Iran voor medische doeleinden is bestemd?
Je bent hier net, als je dit al niet aan kan, kan je beter naar ONZ verkassen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:55 schreef bjanaan het volgende:
Weet best waar het over gaatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Want? Als je niet weet waar het over gaat zou ik eens een krant gaan lezen.
Dat is het niet. Obama wil zelfs alle kernwapens uit de VS hebben. Dat zegt wel genoeg niet?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Nee maar het is hun goed recht om ook over kernwapens te beschikken.
Ben er al een tijdje alleen tijdje weg geweest ..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Je bent hier net, als je dit al niet aan kan, kan je beter naar ONZ verkassen.
Ja wat? Dat is toch alleen maar zorgen voor vertraging.quote:
Dit ben ik wel met je eens ja.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:51 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat onderschat je: Het gaat een keer kei en keihard fout. Maar ik denk dat dat meer Iran gaat worden, en niet Noord-Korea
Obama wilde ook Guatanamo sluiten. Gaat echt niet gebeuren man, zelfs al zou die man dat willen. Daarbij heeft het veel meer met Israël te maken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is het niet. Obama wil zelfs alle kernwapens uit de VS hebben. Dat zegt wel genoeg niet?
Klopt. Israel had Iran allang aangevallen maar VS houdt het tegen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:58 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Obama wilde ook Guatanamo sluiten. Gaat echt niet gebeuren man, zelfs al zou die man dat willen. Daarbij heeft het veel meer met Israël te maken.
Trustenquote:
Het is denk ik meer dat ze het niet kunnen verantwoorden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Israel had Iran allang aangevallen maar VS houdt het tegen.
Kunnen ze wel. Israel denkt concrete bewijzen te hebben dat Iran die kernwapens voor wat anders wil gebruiken. en Obama wil het gewoon diplomatiek oplossen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:59 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Het is denk ik meer dat ze het niet kunnen verantwoorden.
Ik wantrouw Amerika gewoon enorm.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja wat? Dat is toch alleen maar zorgen voor vertraging.
Nee tuurlijk niet. Maar het zegt wel veel dat ze lang wachten met militair ingrijpen. Ben ook echt blij dat die Romney niet gekozen is want dan had je nu al oorlog gehad.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wantrouw Amerika gewoon enorm.
Ik geloof niet dat Amerika Iran zou graag zou willen hebben alleen vanwege die kernwapens.
Natuurlijk willen ze het ergens anders voor gebruiken. Verantwoording m'n neus, denk aan Versailles, die verantwoording kan iedereen gestolen worden. De hele wereld zal zich tegen Israël keren, zelfs de VS om problemen met het Midden-Oosten te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Kunnen ze wel. Israel denkt concrete bewijzen te hebben dat Iran die kernwapens voor wat anders wil gebruiken. en Obama wil het gewoon diplomatiek oplossen.
Klopt.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Natuurlijk willen ze het ergens anders voor gebruiken. Verantwoording m'n neus, denk aan Versailles, die verantwoording kan iedereen gestolen worden. De hele wereld zal zich tegen Israël keren, zelfs de VS om problemen met het Midden-Oosten te voorkomen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:02 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
magnetron paddestoel henk kachel aarde zonnebank vrachtwagen aap afstandsbediening
Welterustenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:02 schreef bjanaan het volgende:
Ik ga ook maar is onder de wol morgen weer werken vanaf 16.00 pas weekend! Trusten y'all bro's and sisters!
Rusland heeft stok en stok oude wapensquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar amerika is niks tegen rusland
Slavsia rus
AK's zijn goedkoop en betrouwbaarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rusland heeft stok en stok oude wapensDie moderniseren zich niet
Rusland heeft feodalisme pas in 1861 afgeschaftquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Rusland heeft stok en stok oude wapensDie moderniseren zich niet
Zo gaat datquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:07 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nu heb ik natuurlijk weer verloren
Echte bazen ja.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Rusland heeft feodalisme pas in 1861 afgeschaft
Ja ik hou van afwisselingquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
wat is dit nou weer, covers
gary jules
Stone island vriend.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:13 schreef ChesterPerry het volgende:
Mensen hier interesse:
V&A / [TK] Origineel nieuw IceBerg Bugs Bunny T shirt met kaartjes
V&A / [TK]Stone Island trui
??
Songpop verkiezen boven Massive Music Quizquote:
fixedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Massive Music Quiz verkiezen boven SongPop
Jij hebt gewoon niet genoeg muziekkennisquote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon niet genoeg muziekkennis
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:14 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 8 maart 2013
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 1550 JR-Style-93
02. 406 Stuart
03. 371 Karina
04. 367 Kally
05. 338 supersof
06. 301 LompeHork
07. 288 Jimbo
08. 287 onlogisch
09. 286 Specularium
09. 286 Pizza_Pepperoni
11. 284 JustinK
12. 273 essnhills
13. 227 Pheno
14. 224 Pino112
14. 224 Speedo-drager
16. 223 jordyqwerty
17. 205 Fok-it
18. 199 LovelyLady
19. 194 ToT
20. 192 AldoTheApache
21. 181 Uccie
22. 179 Zosk
23. 170 Stickertje
24. 164 promisionxexposed
25. 155 DeZwabber
26. 153 Stormqueen
27. 150 VoornaamAchternaam
28. 145 Van_Poppel
28. 145 Monopoly
30. 143 sneeuwtjeem
Aan dit document kunnen geen rechten worden ontleend.
Klik hier voor meer stats
Absoluutquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Songpop verkiezen boven Massive Music Quiz
wejo die ene heeft weer super veel hequote:
kwaliteit.originaliteit,status,investering allerlei mogelijkhedenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
En waarom zou je een trui van 250 euro dragen![]()
voor dat geld heb ik 5 truien met een fatsoenlijke opdruk
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ja sorry had niks te doen op school
Gister ook al 4000 posts ofzoquote:
Ja, bizar gewoon. 3x zoveel als ikquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:20 schreef supersof het volgende:
[..]
wejo die ene heeft weer super veel he
Kwaliteit zal best, een trui van 50 euro heeft ook kwaliteitquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:21 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
kwaliteit.originaliteit,status,investering allerlei mogelijkheden
4000 is redelijk onmogelijkquote:
allemaal onzin wat je praat + investering is doorverkoop??? net als een evt auto of huis...quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Kwaliteit zal best, een trui van 50 euro heeft ook kwaliteit
Originaliteit nee, wanneer je dit soort kleding koopt is het 9 van de 10 keer om te patsten
Status is per persoon verschillend.
en investering mag je even uit gaan leggen
er van uitgaande, dat je echt, heel verslavend zijnde, 16 uur per dag (8 uur voor slaap en shit) op FOK! zit, moet je 250 berichtjes per uur posten 16 uur lang. dus dat kan niet.quote:
Ik zou het best willen maar te duur.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:24 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
allemaal onzin wat je praat + investering is doorverkoop??? net als een evt auto of huis...
en als je een account met een heel team deelt?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
er van uitgaande, dat je echt, heel verslavend zijnde, 16 uur per dag (8 uur voor slaap en shit) op FOK! zit, moet je 250 berichtjes per uur posten 16 uur lang. dus dat kan niet.
Dan kan het welquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:26 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
en als je een account met een heel team deelt?
Hoezo onzinquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:24 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
allemaal onzin wat je praat + investering is doorverkoop??? net als een evt auto of huis...
inderdaadquote:
afte?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:28 schreef Fok-it het volgende:
Kut zweertje binnenin men wang, ik heb aids.
Ik wist er maar 1quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:29 schreef jordyqwerty het volgende:
Stu ik ken die hits uit het stenen tijdperk nietmaar heb je wel verslagen
hoe vind je deze variatie?
de grap is verpestquote:
Waarschijnlijk jaquote:
Nu al?quote:
hij zat gewoon te gamenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
Over aids gesproken:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)wanneer-ik-wil.dhtml
Wat een verziekt kutjoch is dat zegDie wens ik pas echt pure aids toe
Je vind Bieberfans mooi?quote:
Hihiquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hhahhahahahahahhahahahahahahhaha hoi jr
Efebofiliequote:
oke kusje danquote:
Boven de elf beslist zelf XDXDquote:
Ik heb hier meer status dan jou dus pas op.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
We gaan niet leuk zitten doen hè
Status op FOK!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb hier meer status dan jou dus pas op.
leuk spel ik win altijd.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:41 schreef jordyqwerty het volgende:
wik ik alweer te snel klikkensongpop
Ja, maar jij bent wel echt een kloon hè?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb hier meer status dan jou dus pas op.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent wel echt een kloon hè?
Wat is dezequote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent wel echt een kloon hè?
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:47 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)maar_dan_anders.html
Gratis tip
Rare zinquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:49 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je post veel.
Kan alle FOK! woorden jij bent een kloon.
Hoelang denk jij het vol te houden dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar even serieus, ik ben geen kloon. Die postten niet zoveel
Met wat? Met posten?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:53 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoelang denk jij het vol te houden dan?
Ik wens je succesquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee. Het loopt heel snel op. Misschien tot ik een leven heb
Ik zag jou als 1, en ik dacht "dat kan ik beter". Al moet ik nog flink doorgaan voor ik tong80 wil inhalenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik wens je succes
Vind het wel leuk namelijk als een ander ook veel post
We gaan aardig gelijk op deze maand. Leukquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag jou als 1, en ik dacht "dat kan ik beter". Al moet ik nog flink doorgaan voor ik tong80 wil inhalen
Jammer. Had het willen proberenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:00 schreef hamerhaaitje het volgende:
Nee grapje kinders en opa stu. snuiven is slecht voor je tussenbotje
Ik hou het nog wel vol ben ik bangquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
We gaan aardig gelijk op deze maand. Leuk
Nee, ik was ook niet serieus hoorquote:
Ik ben benieuwdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hou het nog wel vol ben ik bang
Je naam is om die reden hier een paar keer genoemdquote:Op zaterdag 9 maart 2013 01:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
Hoe ben ik hier nu verzeild geraaktOhjee. Nog meer posts are coming
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |