Ja doei hequote:
Jij ook zo kerelquote:
Ga ik weg, wordt het nog gezelligerquote:
EN WAT WAS HET?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:29 schreef bjanaan het volgende:
[..]
IN JOUW DRANKSTAND DACHT IK ALTIJD MAAR GA EVEN VOOR JE GOOGLEN OMDAT JIJ HET BENT!
ja dagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja doei he
[..]
Jij ook zo kerel
[..]
Ga ik weg, wordt het nog gezelliger
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
ik wilde een sorry tt maken voor fokttsss
had je de lapo moeten hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:31 schreef supersof het volgende:
ik wilde een sorry tt maken voor fokttsss
quote:
DRANSTAND WAT IS DAT DANquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:31 schreef bjanaan het volgende:
[..]
DRANSTAD 1 LETTERTJE FOUT DUS HIHI HAHA HOHO
dan maar zo:quote:
quote:
LIEFquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:33 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
geef ik een compliment is het nog niet goed
Eerste land in de geschiedenis wat compleet kapot gebombardeerd gaat wordenquote:
Drank en de jeugd van tegenwoordigquote:
ik heb zelf vandaag geen bier genomen vind mijn vriendin niet leuk die nu tevens in bad zit, profiteur tss, ik heb lekkar Fernandez enzo.quote:
Denk jij dat?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eerste land in de geschiedenis wat compleet kapot gebombardeerd gaat worden
Niet met je vriendin samen in bad gaanquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb zelf vandaag geen bier genomen vind mijn vriendin niet leuk die nu tevens in bad zit, profiteur tss, ik heb lekkar Fernandez enzo.mmm
JA MAAR DIE KEN IK TOCH NIETquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:37 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Geen idee schatje vraag het de young Polak zelf (:
China is Noord-Korea inmiddels ook zat he.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:39 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Denk jij dat?
Zou chinaatje dat pikken ja?
Hoezo vind je vriendin dat niet leukquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:38 schreef JRRY het volgende:
[..]
ik heb zelf vandaag geen bier genomen vind mijn vriendin niet leuk die nu tevens in bad zit, profiteur tss, ik heb lekkar Fernandez enzo.mmm
STANKquote:
nee iel, getsie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet met je vriendin samen in bad gaan
badliedquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
wij gaan zo muziek luisteren, wat zullen we luisteren sof?
Alsof je na een paar biertjes al dronken bentquote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:40 schreef JRRY het volgende:
[..]
omdat ze niet houdt van dronken mensen zegt ze.
Nee maar waarom doe je dat niet?quote:
ja en het stinkt, fernandez ruikt lekker. lekker chemisch enzo.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alsof je na een paar biertjes al dronken bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |