SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hierbij bied ik mijn T Shirt van IceBerg aan, shirt is niet gedragen gekocht bij Luna Menswear in Arnhem.
Maat: L maar valt meer als een slim fit L of M
Nieuwprijs verschilt ¤120 tot ¤160 ik heb hem gekocht voor ¤129
Richtprijs: ¤100There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
ik heb hem gekocht voor ¤129quote:Op woensdag 13 februari 2013 23:07 schreef ChesterPerry het volgende:
Ik heb het shirt niet zelf gekocht maar gekregen...
Edit, nog ff goed gelezen en valt als slimfit L. Ben zelf niet zo van de wortels, dus dat gaat niet passen.quote:
lama lekker belangrijkquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:09 schreef ChesterPerry het volgende:
Jullie zijn leken in de designer game, hou je er gewoon buiten.
Bij voorbaat dank
Dit dus. IceBerg is gewoon een casual merk en als je het niet kan/wil betalen blijf dan lekker weg uit dit soort topicsquote:Op vrijdag 15 februari 2013 18:09 schreef ChesterPerry het volgende:
Jullie zijn leken in de designer game, hou je er gewoon buiten.
Bij voorbaat dank
TS kan even een foto maken van de kaartjes om duidelijkheid te verschaffen.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:46 schreef matthijst het volgende:
Heb je de bon erbij?
Verhaal rammelt nogal; eerst heb je hem zelf gekocht, dan heb je hem gekregen. En waarom doe je hem weg?
Richtprijs 100 euro maar voor 45 mocht ie ook weg. Het zal toch geen $25 replica zijn?
http://www.echeapfromchin(...)-shirts-2733_p1.html
Om ff alle vragen te beantwoorden: Die 100 is maar een richtprijs overal zijn er types die een tientje bieden ofzo waar ik een beetje moe van word. Dit shirt is gekocht bij Luna zeg ik? Ik heb deze gekregen, ik doe hem weg omdat het niet echt mijn ding is.quote:Op zondag 17 februari 2013 09:46 schreef matthijst het volgende:
Heb je de bon erbij?
Verhaal rammelt nogal; eerst heb je hem zelf gekocht, dan heb je hem gekregen. En waarom doe je hem weg?
Richtprijs 100 euro maar voor 45 mocht ie ook weg. Het zal toch geen $25 replica zijn?
http://www.echeapfromchin(...)-shirts-2733_p1.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's an old Italian saying: you fuck up once, you lose two teeth.
Nee zijn niet aanwezig omdat ik heb gekregen, klopt ja net als al die adidas pakken en nektasjes mede dankzij onze flikkers van Ioffer...quote:Op zondag 17 februari 2013 15:29 schreef matthijst het volgende:
Kaartje zegt niks natuurlijk... Aankoopbon aanwezig?
Of draai t kaartje ff om en laat de Lunasticker met prijs zien?
Krengen worden ook bij de vleet nagemaakt:
http://link.marktplaats.nl/629357235
Thanks voor je reactie, dat heeft vaak een stuk meer waarde dan andere zaken.quote:Op maandag 18 februari 2013 09:24 schreef Amplifier het volgende:
Ik zit met TS in het Casual topic en gezien de spullen die hij heeft heeft hij echt geen rotzooi. Ik durf met 100% zekerheid te zeggen dat dit shirt echt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |