Omdat het een dikke infantiele debiel is?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef Specularium het volgende:
Waarom heb ik zo'n teringhekel gekregen aan alles wat Paul de Leeuw doet?
Nou nou nou wat een taal.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat het een dikke infantiele debiel is?
En het is nog waar ook. Mijn beeld van hem van de afgelopen tien jaar is dat ik hem volslagen idiote geluiden hoor maken en achterlijke bekken zie trekken tussen het gesprek door.quote:
Vond Mooi weer de leeuw een leuke show met die wensen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:47 schreef OProg het volgende:
[..]
Omdat het een dikke infantiele debiel is?
Tuurlijk kijk je man.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:02 schreef Specularium het volgende:
Zul je zien dat ik straks gewoon dat bejaardenkoor zit te kijken.
Ik sla je met mijn paasei helemaal verrotquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, dat zullen we nog wel zien.
Met je paasei.
Concept zal best aardig zijn maar als ik die twee samen zo voorbij zie komen denk ik direct 'waarom?'.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is best een aardig programma. De vragen zijn nog best lastig
Het leuke vind ik is dat het tenminste niet met BN'ers is.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Concept zal best aardig zijn maar als ik die twee samen zo voorbij zie komen denk ik direct 'waarom?'.
Dat is idd wel een pre zo tegenwoordig.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Het leuke vind ik is dat het tenminste niet met BN'ers is.
Omdat Ron een keer geil was bij een waarschijnlijk iets te lelijk wijf.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:56 schreef OProg het volgende:
[..]
Concept zal best aardig zijn maar als ik die twee samen zo voorbij zie komen denk ik direct 'waarom?'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |