Iets met judoquote:
Tot je erachter komt dat je vader ook gewoon heeft gekeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:42 schreef Cara het volgende:
iedereen die dit actief volgt in dit topic mogen ze wat mij betreft ook buiten fok een ban geven
De reden dat men kijkt is vanwege dit topic. Ik mag wedden dat de helft of meer anders niet eens zou kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:42 schreef Cara het volgende:
iedereen die dit actief volgt in dit topic mogen ze wat mij betreft ook buiten fok een ban geven
of nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Tot je erachter komt dat je vader ook gewoon heeft gekeken.
je kijkt, voor mij veranderd er nietsquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:43 schreef Karina het volgende:
[..]
De reden dat men kijkt is vanwege dit topic. Ik mag wedden dat de helft of meer anders niet eens zou kijken.
En jij post in dit topicquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:45 schreef Cara het volgende:
[..]
[..]
je kijkt, voor mij veranderd er niets
ik zag het in actieve topics voorbij komen en besloot even te melden dat het behoorlijk triest is dit te kijken. maar dat snapte je wel denk ikquote:
Ach misschien ben ik wel gewoon triest. Heb jij verder toch geen last van?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:47 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zag het in actieve topics voorbij komen en besloot even te melden dat het behoorlijk triest is dit te kijken. maar dat snapte je wel denk ik
Bedankt voor de mededeling.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:47 schreef Cara het volgende:
[..]
ik zag het in actieve topics voorbij komen en besloot even te melden dat het behoorlijk triest is dit te kijken. maar dat snapte je wel denk ik
ik zag tong80 staan en greep mn kansquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach misschien ben ik wel gewoon triest. Heb jij verder toch geen last van?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |