Beta tests zijn ervoor om de servers te testen. Ze hadden 500.000 mensen verwacht tijdens de beta en het werden er 2 miljoen. Hieruit hadden ze al af kunnen leiden dat de game veel populairder zou zijn als ze gedacht hadden. Tevens kunnen ze iedere dag de verkoopcijfers van hun games zien dus ze konden er weldegelijk rekening mee houden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:38 schreef dekkered het volgende:
[..]
nog meer
blizzard heeft ook ervaring betekent niet dat ze die problemen ook niet hebben.
Beta tests zijn voor bugs enzo niet voor hoeveel vraag naar hun product is.
Voor zolang het duurtquote:
Nee, die serverproblemen hebben ze altijd bij grote releases, daarom zijn ze niet uitzonderlijk!quote:EA geeft geen geld terug voor storingen SimCity
Electronic Arts (EA) weigert consumenten geld terug te geven vanwege storingen bij de nieuwe SimCity-game.
De pc-game kampt sinds dinsdag in de Verenigde Staten en sinds woendagnacht in Europa met overbelaste servers, waardoor het spel niet gespeeld kan worden.
Volgens de klantenservice van EA kan het bedrijf geen geld terugbetalen wanneer het spel via Origin gekocht is. De serverproblemen zouden niet uitzonderijk genoeg zijn, schrijft gamevakblad Develop op basis van een gesprek met de Britse klantenservice.
Om SimCity te kunnen spelen, moet de speler online ingelogd zijn. Het is niet de eerste keer dat deze beveiliging tegen piraterij onder vuur komt te liggen. Vorig jaar mei hadden spelers moeite om het actierollenspel Diablo 3 te spelen omdat de servers de drukte niet aankonden.
EA maakte vrijdag bekend enkele features van SimCity uit om de game te halen om het stabieler en beter speelbaar te maken. Functies als leaderboards, achievements en regiofilters worden nu tijdelijk uitgezet zodat iedereen de game zou moeten kunnen spelen.
"We doen er alles aan om de serverproblemen op te lossen", zo meldt EA. "In de tussentijd willen we jullie een zo goed mogelijke ervaring geven en proberen we deze oplossing op alle servers toe te passen. Dit bevat verschillende verbeteringen en zet enkele minder belangrijke gameplay-elementen uit. Dit zal de kern van de gameplay-ervaring op geen manier beïnvloeden."
Mijnen unlocken (die staan bij het schild-tekentje linksonder)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:42 schreef GluonC het volgende:
Begin het eindelijk onder de knie te krijgen
Maar hoe haal ik nou bijv. erts of metaal uit de grond?
Ik gok serieus dat ze het zo laten, totdat de eerste week voorbij is en de meeste afgehaakt zijn en over een paar weken weer eens gaan kijken en daardoor de serverload afneemt..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Zijn er uberhaupt eigenlijk berichten te vinden op internet waaruit blijkt dat EA er wat aan doet.
Of laten ze alles maar gewoon zoals het is en zijn we met ze allen voor ¤ 60,- gewoon genaaid
Onbegrijpelijk dat ze hiervoor juridisch niet eens worden aangepaktquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik gok serieus dat ze het zo laten, totdat de eerste week voorbij is en de meeste afgehaakt zijn en over een paar weken weer eens gaan kijken en daardoor de serverload afneemt..
Mijnen plaatsen. Hou wel rekening met de windrichting. Als die gassen over je stad heen gaan krijg je weer veel gezeur.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:42 schreef GluonC het volgende:
Begin het eindelijk onder de knie te krijgen
Maar hoe haal ik nou bijv. erts of metaal uit de grond?
Gezeur gezeur .... tis wat ongezond, die ventjes moeten niet zo miepen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mijnen plaatsen. Hou wel rekening met de windrichting. Als die gassen over je stad heen gaan krijg je weer veel gezeur.
Toggle Fire On/Off ALT + Fquote:
Oh! Ik dacht dat je bij sandbox alles gratis al kreeg! :Squote:
Bedankt!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:46 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Toggle Fire On/Off ALT + F
Toggle Crime On/Off ALT + C
Toggle Health Issues On/Off ALT + M
Toggle Air Pollution On/Off ALT + A
Toggle Ground Pollution On/Off ALT + P
Toggle Homeless Sims On/Off ALT + H
Add §100,000 to City Budget ALT + W
Toggle Sewage On/Off ALT + S
Dankuwelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:43 schreef DjinN het volgende:
[..]
Mijnen unlocken (die staan bij het schild-tekentje linksonder)
Bij de een doen de servers het wel, bij de ander niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:46 schreef Laser. het volgende:
Oh! Ik dacht dat je bij sandbox alles gratis al kreeg! :S
Maar, wat is dan het verschil tussen een stad beginnen in een eigen regio en sandbox mode? :S
rtfmquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:46 schreef Laser. het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat je bij sandbox alles gratis al kreeg! :S
Maar, wat is dan het verschil tussen een stad beginnen in een eigen regio en sandbox mode? :S
west 4 kwam ik zo binnen zonder problemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef Maichel het volgende:
Ik kap ermee, 6 uur geleden geinstalleerd....NUL keer gespeeld.
Sterf maar met je hoerespel!
[ afbeelding ]
Maar dan kan je niet meteen een kerncentrale neerploppen en je populatie laten sterfenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan toch ook zonder cheats? Lijkt mij veel leuker.
Is vrij autistisch alles heel snel willen etcquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet meteen een kerncentrale neerploppen en je populatie laten sterfen
zonder cheats let je veel meer op wat je perse moet bouwen,quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan toch ook zonder cheats? Lijkt mij veel leuker.
Hoe kan ik de windrichting dan zien?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mijnen plaatsen. Hou wel rekening met de windrichting. Als die gassen over je stad heen gaan krijg je weer veel gezeur.
Ik zoek nog een SimCity-server die wel online is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:50 schreef egelhond het volgende:
Ik zoek nog een burgemeester voor een dorp naast me? Iemand?
rechtsonder kiezen voor windrichting.quote:
Handelcentra bouwenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:51 schreef RoW_0 het volgende:
Ik snap het niet. Ik heb een kolencentrale, waarvan ik een melding krijg dat de opslag vol zit.
2 garages en zo'n schacht erbij gebouwd, doet niks. Ook al uit en aan gezet.
Heeft die wel genoeg autootjes?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Heb ik. Met extra garage. En is nu maar 1/3 vol.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rechtsonder kiezen voor windrichting.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef Maichel het volgende:
Ik kap ermee, 6 uur geleden geinstalleerd....NUL keer gespeeld.
Sterf maar met je hoerespel!
[ afbeelding ]
Heb ik ook, 2 coal mines, 2 erts mijnen. 2 trade depots en 1 trade port (die grote dus) Smelting factory en alsnog ga ik faillietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef Blistering het volgende:
Meh, vraag me af hoe ik nou concreet geld kan maken met olie. Heb nu 4 verschillende oliebronnen, en een handelscentrum waarbij ik heb gekozen voor het exporteren van de olie. Hiermee schijn ik 4500 te verdienen per ?, als ik bij transacties kijk. Maar merk er eigenlijk weinig van
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef Blistering het volgende:
Meh, vraag me af hoe ik nou concreet geld kan maken met olie. Heb nu 4 verschillende oliebronnen, en een handelscentrum waarbij ik heb gekozen voor het exporteren van de olie. Hiermee schijn ik 4500 te verdienen per ?, als ik bij transacties kijk. Maar merk er eigenlijk weinig van
Ze plaatsen er servers bij en daaraan zie je dat ze ermee bezig zijn...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Zijn er uberhaupt eigenlijk berichten te vinden op internet waaruit blijkt dat EA er wat aan doet.
Of laten ze alles maar gewoon zoals het is en zijn we met ze allen voor ¤ 60,- gewoon genaaid
ze hebben zich ingedekt in de EULA, in de US kan je er vrij weinig mee en volgens mij kent de US niet een "ondeugelijk product" wet. Daar kan je in nederland overigens ook niks mee aangezien je de producent de kans moet geven om het te fixen (waar iets van 1 a 2 weken voor staat dacht ik)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze hiervoor juridisch niet eens worden aangepakt
als je olie exporteert zie je dat in je transactie overzicht, als dat 4500 is is dat per dag (en krijg je per maand een bepaald rapportje bovenin wat er totaal is gexporteerd..)quote:
volg die auto eens; kijk eens of ze niet ergens doelloos rondrijdenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Heb ik. Met extra garage. En is nu maar 1/3 vol.
met geduld.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:55 schreef dennis3d het volgende:
Hoe kan je nou het snelst een grote stad bouwen ?
high density roads/avenue's en parkjes enzo deden bij mij de truuk, ook zorgen voor politie/brandweer enzo..quote:
als je dat doet komt er high wealth in... wat een lagere dichtheid heeft..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:57 schreef Romanus het volgende:
[..]
Wegen upgraden, parken plaatsen (en dan voor high wealth de plaza's/sculpture parken)
olie alleen is geen reet waard merk ik 4500 per 1000quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:56 schreef mschol het volgende:
[..]
als je olie exporteert zie je dat in je transactie overzicht, als dat 4500 is is dat per dag (en krijg je per maand een bepaald rapportje bovenin wat er totaal is gexporteerd..)
zelfde met kolen en ertsquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
olie alleen is geen reet waard merk ik 4500 per 1000
Je moet het ook omzetten in plastic en dan pas verkopen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:58 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
olie alleen is geen reet waard merk ik 4500 per 1000
Kolen + Erts = Alloy = ~48000 per 10 = Cashen.quote:
Hoe doe je die wegen dan upgraden?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:57 schreef Romanus het volgende:
[..]
Wegen upgraden, parken plaatsen (en dan voor high wealth de plaza's/sculpture parken)
maar je moet eerst ziek veel geld met ruwe olie verdienen voordat je die upgraded dingen kan plaatsen.. waarna je geen olie meer hebtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:59 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Je moet het ook omzetten in plastic en dan pas verkopen.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kolen + Erts = Alloy = ~48000 per 10 = Cashen.
je zit toch al ergens in?quote:
Haha jezus.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:58 schreef MolFan het volgende:
http://www.ign.com/articl(...)er&utm_medium=social
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:58 schreef Adolecens het volgende:
De eerste indrukken van SimCity
Die screenshots!!![]()
![]()
Regio 7 doet het niet meer ik weet niet wat daar mee gebeurd is...quote:
Als je op dat icoontje klikt om nieuwe wegen te bouwen, moet daar onder nog een icoontje staan daar kun je wegen mee upgradenquote:
handelsdepot bouwen. international market export aanzetten. Cash.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:51 schreef RoW_0 het volgende:
Ik snap het niet. Ik heb een kolencentrale, waarvan ik een melding krijg dat de opslag vol zit.
2 garages en zo'n schacht erbij gebouwd, doet niks. Ook al uit en aan gezet.
regio seven is nog wel up hierquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:02 schreef dennis3d het volgende:
[..]
Regio 7 doet het niet meer ik weet niet wat daar mee gebeurd is...
Dus heb nu alleen nog maar alleen gespeeld en met 2 vrienden niet met veel anderen
Ik kan niet joinen krijg heel de tijd de melding regio en stadgegevens konden niet geladen worden probeer het opnieuw.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:00 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Kolen + Erts = Alloy = ~48000 per 10 = Cashen.
Dat herken ik.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:02 schreef ArnosL het volgende:
[..]![]()
Bij mij geeft ie nu iedere keer aan dat er een server beschikbaar is, maar als ik daarop klik kan er opeens geen verbinding mee worden gemaakt. Lekker begin
jij kan niet zeggen van ik ga dit verkopen. andere mensen in de regio kunnen wel zien dat jij een overschot hebt en zien heej laat ik water kopen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:08 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Waarom kan ik geen water verkopen aan mijn andere steden, ik heb 1.136,7 kl/uur te veel
wees blij als je überhaupt ergens in komtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:10 schreef iScripters het volgende:
Heel leuk die nieuwe server, maar ik wil in West 1!
Ik heb nu steden in 3 servers, alle 3 vol.. ik ga niet naar een 4e toe...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:11 schreef Curlbrah het volgende:
[..]
wees blij als je überhaupt ergens in komt
HOEVEELquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:08 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
Waarom kan ik geen water verkopen aan mijn andere steden, ik heb 1.136,7 kl/uur te veel
ze hebben zich ingedekt in de EULA en hoewel de EULA niet boven de wet staat, staat bij ons in de wet dat je niet zomaar een refund hoeft te geven als bedrijf zijnde.. hoe dat in de US geregeld is weet ik niet precies (maar de EULA heeft daar wel een wat grotere macht volgens mij)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:02 schreef Qunix het volgende:
Zo ga je met je klanten om:
[ afbeelding ]
Blijkbaar kan je je geld niet terug krijgen...
Nee maar ik zit forever alone in een regio, met iedere stad gaat het gewoon goed maar bij eentje zegt 'ie steeds; Nederdorp (wist geen andere naamquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:11 schreef dekkered het volgende:
[..]
jij kan niet zeggen van ik ga dit verkopen. andere mensen in de regio kunnen wel zien dat jij een overschot hebt en zien heej laat ik water kopen.
In de Nederlandse wetgeving staat dat een product een bepaalde verwachtingswaarde schept bij aanschaf. Is dit niet het geval kun je vragen om een refund maar EA moet eens aangepakt worden voor deze praktijken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ze hebben zich ingedekt in de EULA en hoewel de EULA niet boven de wet staat, staat bij ons in de wet dat je niet zomaar een refund hoeft te geven als bedrijf zijnde.. hoe dat in de US geregeld is weet ik niet precies (maar de EULA heeft daar wel een wat grotere macht volgens mij)
en in diezelfde wet staat dat als een bedrijf aanbied het eerst te repareren zij in hun recht staan, en dat is waar EA nu mee bezig is..quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:17 schreef MolFan het volgende:
[..]
In de Nederlandse wetgeving staat dat een product een bepaalde verwachtingswaarde schept bij aanschaf. Is dit niet het geval kun je vragen om een refund maar EA moet eens aangepakt worden voor deze praktijken.
Dat is mij niet bekend? Hebben ze een verklaring gegeven dan dat ze wat aan het doen zijn en leggen ze daarin ook uit wat ze eraan doen op dit moment? zolang dat er niet is mag je om een refund vragen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:18 schreef mschol het volgende:
[..]
en in diezelfde wet staat dat als een bedrijf aanbied het eerst te repareren zij in hun recht staan, en dat is waar EA nu mee bezig is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |