rtfmquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:46 schreef Laser. het volgende:
[..]
Oh! Ik dacht dat je bij sandbox alles gratis al kreeg! :S
Maar, wat is dan het verschil tussen een stad beginnen in een eigen regio en sandbox mode? :S
west 4 kwam ik zo binnen zonder problemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef Maichel het volgende:
Ik kap ermee, 6 uur geleden geinstalleerd....NUL keer gespeeld.
Sterf maar met je hoerespel!
[ afbeelding ]
Maar dan kan je niet meteen een kerncentrale neerploppen en je populatie laten sterfenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan toch ook zonder cheats? Lijkt mij veel leuker.
Is vrij autistisch alles heel snel willen etcquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef Longcat. het volgende:
[..]
Maar dan kan je niet meteen een kerncentrale neerploppen en je populatie laten sterfen
zonder cheats let je veel meer op wat je perse moet bouwen,quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:49 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kan toch ook zonder cheats? Lijkt mij veel leuker.
Hoe kan ik de windrichting dan zien?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Mijnen plaatsen. Hou wel rekening met de windrichting. Als die gassen over je stad heen gaan krijg je weer veel gezeur.
Ik zoek nog een SimCity-server die wel online is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:50 schreef egelhond het volgende:
Ik zoek nog een burgemeester voor een dorp naast me? Iemand?
rechtsonder kiezen voor windrichting.quote:
Handelcentra bouwenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:51 schreef RoW_0 het volgende:
Ik snap het niet. Ik heb een kolencentrale, waarvan ik een melding krijg dat de opslag vol zit.
2 garages en zo'n schacht erbij gebouwd, doet niks. Ook al uit en aan gezet.
Heeft die wel genoeg autootjes?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Heb ik. Met extra garage. En is nu maar 1/3 vol.
Ik zie hetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
rechtsonder kiezen voor windrichting.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef Maichel het volgende:
Ik kap ermee, 6 uur geleden geinstalleerd....NUL keer gespeeld.
Sterf maar met je hoerespel!
[ afbeelding ]
Heb ik ook, 2 coal mines, 2 erts mijnen. 2 trade depots en 1 trade port (die grote dus) Smelting factory en alsnog ga ik faillietquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef Blistering het volgende:
Meh, vraag me af hoe ik nou concreet geld kan maken met olie. Heb nu 4 verschillende oliebronnen, en een handelscentrum waarbij ik heb gekozen voor het exporteren van de olie. Hiermee schijn ik 4500 te verdienen per ?, als ik bij transacties kijk. Maar merk er eigenlijk weinig van
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:53 schreef Blistering het volgende:
Meh, vraag me af hoe ik nou concreet geld kan maken met olie. Heb nu 4 verschillende oliebronnen, en een handelscentrum waarbij ik heb gekozen voor het exporteren van de olie. Hiermee schijn ik 4500 te verdienen per ?, als ik bij transacties kijk. Maar merk er eigenlijk weinig van
Ze plaatsen er servers bij en daaraan zie je dat ze ermee bezig zijn...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:43 schreef Vonkenboer het volgende:
Zijn er uberhaupt eigenlijk berichten te vinden op internet waaruit blijkt dat EA er wat aan doet.
Of laten ze alles maar gewoon zoals het is en zijn we met ze allen voor ¤ 60,- gewoon genaaid
ze hebben zich ingedekt in de EULA, in de US kan je er vrij weinig mee en volgens mij kent de US niet een "ondeugelijk product" wet. Daar kan je in nederland overigens ook niks mee aangezien je de producent de kans moet geven om het te fixen (waar iets van 1 a 2 weken voor staat dacht ik)quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:44 schreef MolFan het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze hiervoor juridisch niet eens worden aangepakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |