bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
zit toch n iet veel inquote:
Maar die is gewoon lelijk.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar nog best wel leuk. In ieder geval stukken normaler dan die Barbiedoos.
het is sbsquote:
Die lat dan ook wel heeeeel erg laagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Ik vind haar nog best wel leuk. In ieder geval stukken normaler dan die Barbiedoos.
Ook dat. Maar Barbie heeft ook een steekje los. Bibi niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar die is gewoon lelijk.
Bibi niet.
Zij oogt idd redelijk normaal. Dat kan je over die andere OhOh'ers niet zeggenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Moet wel geheim blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:46 schreef ChatGirl het volgende:
Er staan ook maar 3 mensen naast de baan te kijken
en 6 pownews crewquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:46 schreef ChatGirl het volgende:
Er staan ook maar 3 mensen naast de baan te kijken
Niks + 12 meter.quote:
Gelijk heeft ie.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
die vent grijpt zijn kans.. met zijn gezicht bijna op haar borsten
Ja want elke man ziet dat als enige doelquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:47 schreef Stickertje het volgende:
die vent grijpt zijn kans.. met zijn gezicht bijna op haar borsten
Niet dan?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja want elke man ziet dat als enige doel.
alle mannen hebben het over 'tetten ' op dit forum.. en nu is het in een keer niet waarquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:47 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ja want elke man ziet dat als enige doel.
Ik zou vooral fok gebruiken als spiegel van de samenlevingquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
alle mannen hebben het over 'tetten ' op dit forum.. en nu is het in een keer niet waar
Google kapot?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:48 schreef Specularium het volgende:
Zijn er naaktfotos van Bibi op the internetz?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:49 schreef Cynix ® het volgende:
Na Bibi is Sjimeine wel een beetje een knol.
Ik wil niet weten wat je zochtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:50 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ben ik verbannen wegens teveel hele slechte zoekopdrachten.
De 'pizzapunt' remt minder snel af dan afzetten met 2 ski's. Bibi zette het remmen ook wel erg laat in.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:50 schreef D. het volgende:
Ik heb geen ervaring op de ski, maar is dart remmen zo moeilijk?
Ongeveer net als met schaatsen, maar iets anders vanwege het oppervlak.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:50 schreef D. het volgende:
Ik heb geen ervaring op de ski, maar is dart remmen zo moeilijk?
zodat sbs genoeg film materiaal heeft om de uitzending onnodig lang te maken met 'filler'quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:51 schreef static het volgende:
Waarom moeten ze steeds op dat groene licht wachten?
Stand van de wind/windsnelheid denk ik?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:51 schreef static het volgende:
Waarom moeten ze steeds op dat groene licht wachten?
Dat is wel belangrijk bij die halve seconde dat ze in de lucht hangen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Stand van de wind/windsnelheid denk ik?
oh?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
Echt vies, en dan komt Jan Kooijemans ook nog eens in beeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |