Ja dat idee had ik ook.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Soort beter gelukte versie van die van Krezip.
En ze heeft ook al geen tetten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:07 schreef Stickertje het volgende:
uitstraling van een verrotte vis op het podium en de muziek vind ik ook niks
Krezip is niet een persoon hoor, en zij heet Sjakkelien.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:08 schreef NoCigar het volgende:
vrijdag 8 maart 2013 @ 20:06 • 294
alors
Op vrijdag 8 maart 2013 20:06 schreef NoCigar het volgende:
Soort beter gelukte versie van die van Krezip.
Totaaaal andere muziek joh
---
Ik had het dan ook over haar uiterlijk.
Da zin ik ok nie!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:09 schreef alors het volgende:
[..]
Krezip is niet een persoon hoor, en zij heet Sjakkelien.
Gewoon geniaalquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb weer wat gemist. Dit heb ik nog nooit gezien, maar blijkbaar was het hip.
quote:Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former. - Albert Einstein
Die polonaise is dan weer onzin.quote:
Ik ook niet. Ik vond moonwalking al moeilijk genoeg.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:12 schreef Karina het volgende:
1 ding weet ik zeker, ik wil niet in die polonaise.
Het belang van Pietertjes aanwezigheid in twijfel trekkenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Waarom ziet Pietertje daar ook altijd aan tafel ? Hij zegt daar niks en is er alleen voor de de conference.
Ik kijk wel uit, daar zijn Amsterdammers te stoer voor man.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij doet ook niet mee met je pruim.
Ik denk dat zijn stoel gesubsidieerd is.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef Pedroso het volgende:
Waarom ziet Pietertje daar ook altijd aan tafel ? Hij zegt daar niks en is er alleen voor de de conference.
En d'r rollator.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij doet ook niet mee met je pruim.
Hij leest de files.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
deze man heeft een bekende stem
waar is hij van
*kuch* Banaan. Oor.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
waar is hij van
Je moet is wat vaker met je opa's praten mocht je ze nog hebben en een Nederlandse identiteit hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:13 schreef alors het volgende:
[..]
Hihaho daar is Rickazio weer met zijn jodengrapjes!!!
Ik ben ook Amsterdammerquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik kijk wel uit, daar zijn Amsterdammers te stoer voor man.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
waar is hij van
David de Kabouter.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
waar is hij van
Verraderquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef wdn het volgende:
[..]
Ik ben ook Amsterdammer
Woon er sinds 1978 helaas niet meer.
Dat is al jaren aan de gangquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Stickertje het volgende:
is er een wedstrijd op internet gaande waar mensen proberen de domste rages te verzinnen waar ik niet van af weet?
Jews only live oncequote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Waarom Jolo dan? Het is toch Yolo?
Sesamstraatquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Jahr00n het volgende:
waar is hij van
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Pedroso het volgende:
Mag Ali wel met een Homo aan tafel zitten ?
Jaquote:
Hey ik was 9 toen mijn ouders dat beslotenquote:
Sam en Moos grappen, altijd goed.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je moet is wat vaker met je opa's praten mocht je ze nog hebben en een Nederlandse identiteit hebben
die hebben er vast ook wel wat
En terugkomen is niet zo makkelijk. Qua woning zoeken.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:15 schreef wdn het volgende:
[..]
Hey ik was 9 toen mijn ouders dat besloten
Als het aan mij had gelegen woonde ik er nu nog steeds.
2 fasen!!quote:
Deed iets met wim t schippers geloof ikquote:
isquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:14 schreef Rickazio het volgende:
[..]
Je moet is wat vaker met je opa's praten mocht je ze nog hebben en een Nederlandse identiteit hebben
die hebben er vast ook wel wat
En werkquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
En terugkomen is niet zo makkelijk. Qua woning zoeken.
iets met duiven en bananenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Deed iets met wim t schippers geloof ik
de regie weet niet wanneer de knop in te drukken, het is zoeken naar grappenquote:
Daarom is ie ook niet zo grappig...als hij niet zou klinken alsof hij de trein van gisteren moet halen zou het veel leuker zijnquote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:19 schreef Rickazio het volgende:
hij heeft voor het eerst de lachers op zijn band!
Waarom gaat iedereen hier iedere week vertellen dat hij niet leuk is? Reageer gewoon niet.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:18 schreef FredVleespet het volgende:
Waarom krijgt deze faalhaas eigenlijk de ruimte nog ?
jawel.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen hier iedere week vertellen dat hij niet leuk is? Reageer gewoon niet.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:20 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen hier iedere week vertellen dat hij niet leuk is? Reageer gewoon niet.
Goed dat je het zegt! Bijna vergeten.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:22 schreef Stickertje het volgende:
goede lucky
en nu naar de faalende 'bn-ers' op sbs
Oh my god, ik heb echt zijn halve show online gezetquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:20 schreef Stickertje het volgende:
wie zei dat eerder van de tweet die verdween?
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:23 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
Oh my god, ik heb echt zijn halve show online gezet![]()
.
Verklaart wel waarom die tweet ineens verdwenen was, grappigquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:24 schreef Stickertje het volgende:
[..]hij heeft eerst zijn grappen getest op twitter?
quote:De Wereld Draait Door - 11 maart 2013 (copy 1)
In deze korte uitzending onder meer: Herman Brusselmans. Nico Dijkshoorn dicht, tafeldame is Fidan Ekiz.
Dat was niet goed. Die gasten ook niet.quote:
Dat.quote:
Ze schijnen nogal al wat politici te beschuldigen dat ze in de tas van de rookmaffia zitten.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
Dat over roken klinkt ook wel interessant. Ben benieuwd wat er vernieuwend is aan die site.
Ik wilde vanmorgen even kijken op die site, maar die was al overbelast.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:16 schreef Njosnavelin het volgende:
van Kooten
Dat over roken klinkt ook wel interessant. Ben benieuwd wat er vernieuwend is aan die site.
quote:Op maandag 11 maart 2013 17:17 schreef OProg het volgende:
Longarts Pauline Dekker over roken en een site die ze zijn begonnen tegen roken.
Oh, dat is zeker interessant.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:18 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ze schijnen nogal al wat politici te beschuldigen dat ze in de tas van de rookmaffia zitten.
Heeft hij niet echt de kop voor. Ik zie hem eerder aan voor een gelegenheidssnuiver.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Zou Matthijs roken? En zo ja, zou hij het durven toegeven?
Ziet er uit als iets waar je wel doktertje mee zou willen spelen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:22 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Longarts? Bij Medisch Centrum West? Of Onderweg Naar Morgen?
Oh dan is het goed, heeft verder niemand last vanquote:Op maandag 11 maart 2013 19:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Heeft hij niet echt de kop voor. Ik zie hem eerder aan voor een gelegenheidssnuiver.
Reken maar van yesss.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Zou Matthijs roken? En zo ja, zou hij het durven toegeven?
Ze presenteert het welquote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef OProg het volgende:
Gelukkig dit jaar geen Sylvana over de zwarte lijst bij dwdd.
Dooorrrr
ze is al weken niet meer te gast geweest..quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef OProg het volgende:
Gelukkig dit jaar geen Sylvana over de zwarte lijst bij dwdd.
Dooorrrr
Even afkloppenquote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze is al weken niet meer te gast geweest..
Ik luister het toch niet.quote:
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ze is al weken niet meer te gast geweest..
Vorige week was hij er nog.quote:
Zit wel een wereldplaat in, Dark and Long van Underworld.quote:
quote:
Dus geld gaat voor gezondheid?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef Pedroso het volgende:
Stel je voor dat iedereen stopt met roken. Veel meer mensen worden heel oud (kost heel veel AOW), miljarden accijns loop Nederland mis. En het kost tenslotte duizenden banen.
quote:Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Helemaal eens met deze arts. Heel goed initiatief.
Longkankerbehandeling is ook een lang een duur proces betaald door de staat..quote:Op maandag 11 maart 2013 19:34 schreef Cynix ® het volgende:
Als iedereen stopt met roken gaat de gasprijs omhoog en betalen we ook met z'n allen.
En jij betaalt wel voor alle gezondheidskosten die het gevolg zijn van roken.. En dat zijn er veel. Kosten die eigenlijk ten rekening zouden moeten komen van de tabaksindustrie, imo.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
wat is dit nou weer voor een kansloze aktie![]()
ik rook niet, maar als iemand anders rookt maakt het me geen reet uit.. hun eigen keuze
'Ze laten ons geen keus'.quote:
Een half jaar behandeld worden tegen kanker kost ook klauwen vol met geld.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:35 schreef OProg het volgende:
Dat zou de staat bijna 5 miljard schelen.
En dan hebben we nog meer bejaarden die we moeten verzorgd op ten duur.
Volgens mij wil ze iets doen tegen die corruptie. Met als doel dat de tabaksindustrie minder macht krijgt.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Maar wil ze nou dat mensen stoppen? Of sigaretten verbieden? Mensen zullen door deze website niet stoppen.
Dan is roken verbieden als nog het beste. Maar dan op straffe van de doodstraf.quote:
Maar dan nog gaan mensen niet stoppen.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:37 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Volgens mij wil ze iets doen tegen die corruptie. Met als doel dat de tabaksindustrie minder macht krijgt.
Hun keuze, jouw kosten.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:34 schreef Stickertje het volgende:
ik rook niet, maar als iemand anders rookt maakt het me geen reet uit.. hun eigen keuze
Als niemand rookt dan kost het veel meer zeg ik als niet-roker.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
En jij betaalt wel voor alle gezondheidskosten die het gevolg zijn van roken.. En dat zijn er veel. Kosten die eigenlijk ten rekening zouden moeten komen van de tabaksindustrie, imo.
Alleen het duurt jaren tot je resultaat krijgt als iedereen nu stopt.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een half jaar behandeld worden tegen kanker kost ook klauwen vol met geld.
Misschien niet, maar hopelijk beginnen er dan wel minder mensen mee?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar dan nog gaan mensen niet stoppen.
Belangrijkere dingen dan de strijd tegen een legaal verschijnsel waar 1 op 4 aan doodgaat? Welke dan?quote:Op maandag 11 maart 2013 19:38 schreef BlueMage het volgende:
Er zijn belangrijkere dingen, kom op zeg.
Weinig selectie aan. Roken dood veel te langzaam en weerhoud mensen niet bepaald van reproductie.quote:
Klopt, maar een niet-roker die uiteindelijk ook ergens aan dood gaat kost ook per saldo meer. Er vanuit gaande dat ze een hoge leeftijd bereiken.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Een half jaar behandeld worden tegen kanker kost ook klauwen vol met geld.
Aan de schandpaal nagelen. Doen ze elke dag wel.quote:Op maandag 11 maart 2013 19:40 schreef Stickertje het volgende:
[..]![]()
aan die reactie kan ik uitmaken dat je nooit geenstijl leest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |