Nou ja, je kan lachen om de TT. Maar jij vindt het blijkbaar dus niet erg dat je gefilmd wordt en dat dit op preventieve schaal gebeurt? Althans, die suggestie wordt gewekt en dat vind ik behoorlijk Noord-Korea-achtig jaquote:
Zoiets denk ik. Alhoewel zij het waarschijnlijk niet zo genuanceerd gebracht hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:53 schreef Dekatria het volgende:
Ik snap er nog niet zoveel van.
Feyenoord heeft dus foto's genomen van supporters, en FRcasuals kwam erachter waarna die dit openbaar maakten, waarop ze offline moesten?
Mwoh, het is rullevanter wat LN hierover aankaart lijkt me.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoiets denk ik. Alhoewel zij het waarschijnlijk niet zo genuanceerd gebracht hebben
Ik denk dat FRCasuals dit ook heeft aangekaart. En wellicht nog meer. Want er moet wel wat gebeuren willen ze zo'n site via de rechter offline halen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, het is rullevanter wat LN hierover aankaart lijkt me.
Dat is dan ook obsceen snel gebeurd dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat FRCasuals dit ook heeft aangekaart. En wellicht nog meer. Want er moet wel wat gebeuren willen ze zo'n site via de rechter offline halen.
Blijkbaar was de nood hoog bij Feyenoord en heeft een rechter dit gehonoreerd, daar ze vanmorgen nog online waren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is dan ook obsceen snel gebeurd dan.
Volgens mij waren ze tot vanmiddag iets voor vieren nog onlinequote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijkbaar was de nood hoog bij Feyenoord en heeft een rechter dit gehonoreerd, daar ze vanmorgen nog online waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:16 schreef rdwilbrink het volgende:
Ministerie van Propaganda en Censuur bestaat niet
Inderdaad, zondag Roda JC - Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:18 schreef TC03 het volgende:
Toch bizar dat er 8 internationals in de basis rondlopen.
Ik geloof ook niet dat beide zaken met elkaar te maken heeft. Wel is het kwalijk dat Feyenoord het materiaal gebruikt voor onfrisse doeleinden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap het niet helemaal.
Iedereen die regelmatig het stadion betreed weet toch dat Feyenoord beeldmateriaal van iedereen heeft?
Nog niet zolang geleden had Feyenoord zo'n actie dat je jezelf kon opzoeken tussen het publiek in De Kuip. Dat leek me toen toch voor iedereen duidelijk.
Gaat er volgens mij meer om dat Feyenoord op de eerste plaats dat niet mag doen, en dat vervolgens die data in een vuilnisbak wordt teruggevonden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Iedereen die regelmatig het stadion betreed weet toch dat Feyenoord beeldmateriaal van iedereen heeft?
Nog niet zolang geleden had Feyenoord zo'n actie dat je jezelf kon opzoeken tussen het publiek in De Kuip. Dat leek me toen toch voor iedereen duidelijk.
Voorlopig zie ik alleen maar weer zo'n epistel zoals we gewend zijn uit die hoek: gewichtig taalgebruik dat teniet gedaan wordt door tal van grove taalfouten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Boeiend. Gaat toch om de boodschap.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik alleen maar weer zo'n epistel zoals we gewend zijn uit die hoek: gewichtig taalgebruik dat teniet gedaan wordt door tal van grove taalfouten.
Tja, ze hebben wel een punt vind ik. Overigens tel ik maar één taalfout. twee taalfouten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik alleen maar weer zo'n epistel zoals we gewend zijn uit die hoek: gewichtig taalgebruik dat teniet gedaan wordt door tal van grove taalfouten.
Vermoeiend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Na de eerste alinea staat de teller op vier (Geachte, ontrekken, verzameld en verspreid).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, ze hebben wel een punt vind ik. Overigens tel ik maar één taalfout. twee taalfouten.
En daarmee kan de boodschap ook meteen de prullenbak in?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Na de eerste alinea staat de teller op vier (Geachte, ontrekken, verzameld en verspreid).
In posts hier zullen taalfouten me een zorg zijn en ik zal ze zelf ook wel maken. Maar in zo'n gewichtigdoenerige brief staat het sneu.
ach het zal nodig zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, je kan lachen om de TT. Maar jij vindt het blijkbaar dus niet erg dat je gefilmd wordt en dat dit op preventieve schaal gebeurt? Althans, die suggestie wordt gewekt en dat vind ik behoorlijk Noord-Korea-achtig ja
Natuurlijk, want mensen die spelfouten maken zijn niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En daarmee kan de boodschap ook meteen de prullenbak in?
Proleten is wel echt jouw stopwoordje hèquote:
Stopwoordjes zijn voor proleten aristocratiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Proleten is wel echt jouw stopwoordje hè
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk, want mensen die spelfouten maken zijn niet serieus te nemen.
quote:Derksen kijkt dit seizoen met verbazing naar de prestaties van Feyenoord op het veld. Ook hij vindt de Rotterdammers een kampioenskandidaat. “Je kunt er niet meer omheen, dat had ik nooit durven dromen. Het gaat zo voorspoedig met Feyenoord, ze doen gewoon mee. Ik verwacht niet dat ze kampioen worden, maar het is ook niet meer uit te sluiten. Het feit dat ze meedoen is een wereldprestatie. Saneren en presteren vloekt met elkaar, maar Feyenoord heeft daar een groot succes van gemaakt.’
Valt ook niet te ontkennen dat die mensen fout zaten. Maar goed iedereen lult die voetbal progamma's na en denken verstand van voetbal te hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]WAT?!
Geeft Derksen hier nou verkapt toe dat hij fout zat?!?!
Ik wilde het net plaatsen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:34 schreef Aldo-MC het volgende:
Check het AD dat jochie met die jodentas
Minder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:40 schreef Cara het volgende:
weddenschapje afgesloten met een vriend van mij
hij zegt clasie levert als hij volgend seizoen vertrekt minder dan 10 miljoen op, ik zeg meer dan 10 miljoen. wat jullie.
Ik hoop meer, maar misschien spiegel ik hem verkeerd af met een Strootman. Die willen ze toch voor 20m verkopen aan Man U o.i.d.?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:40 schreef Cara het volgende:
hij zegt clasie levert als hij volgend seizoen vertrekt minder dan 10 miljoen op, ik zeg meer dan 10 miljoen. wat jullie.
quote:
das dan mooi kut.quote:
ik zou wel tevreden zijn met een verkoop van 10+ miljoen. die eeuwige mathijsen discussie weg, nelom kan doorgroeien, geld om schuld weg te saneren en kongolo achter de hand. prima primaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik hoop meer, maar misschien spiegel ik hem verkeerd af met een Strootman. Die willen ze toch voor 20m verkopen aan Man U o.i.d.?
Stukje van VI teruggezien over BMI. Hebben ze opzich wel een punt dat hij deze zomer nog verkocht kan gaan worden. Zou het wel enorm zonde vinden.
Clasie denk ik 7-8 maxquote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:40 schreef Cara het volgende:
Blijdorp he duidelijk.wie de dader isquote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik wilde het net plaatsen.
En dan zo verontwaardigd zijn. Humor tot en met is het.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-over-Ajax-tas.dhtml
OLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:10 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Blijdorp he duidelijk.wie de dader is
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:50 schreef Happel het volgende:
Weinig verrassend.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:28 schreef Luni het volgende:
Het fruit begint te rotten
Direct na de informatieve bijeenkomst van de Commissie FIB en JOCS op 7 februari j.l., waarbij stadion directeur Jan van Merwijk elke renovatie variant kapot had gerekend en gepraat, wist diezelfde Jan van Merwijk niet hoe snel hij na afloop van de bijeenkomst de aandacht weer richting het nieuwe stadion moest verplaatsen. Zo melde het Algemeen Dagblad van 8 februari j.l.:
“De Kuip-directeur gaf aan dat de financiering ‘voor 99 procent’ rond is. ,,We zoeken naar de laatste miljoenen.” Drie grote banken trekken de kar, terwijl ook de stad aan tafel zit om een – zo klein mogelijke – bijdrage te leveren.
Enkele dagen later liet RTV Rijnmond een minder rooskleurig beeld horen.
“De drie grootste banken van Nederland (ABN AMRO, Rabobank en ING) trekken gezamenlijk op als het gaat om de financiering van een ‘mogelijk’ nieuw stadion van Feyenoord. De financiering daarvan is voor de betrokken banken ‘een uitdaging’, dat zegt Jacob van der Goot, regiodirecteur van ABN AMRO in Rotterdam.
De twee andere deelnemende banken, Rabobank en ING, worden respectievelijk gerepresenteerd door de heren Coert Beerman en Bastiaan van der Knaap. En laat Coert Beerman nou vandaag in het Algemeen Dagblad een duidelijk signaal afgeven:
Een akkoord over de bouw van een nieuw stadion voor Feyenoord lijkt nog ver weg. Volgens Rabobank-topman Coert Beerman is er nog ‘geenszins’ sprake van een deal over de financiering van een voetbaltempel op Varkenoord. ‘We hebben sinds januari veel meters gemaakt, maar we zijn er nog niet’, aldus de bankbaas.
De plannenmakers hebben als doel gesteld om half april met een voorstel te komen dat rijp is voor behandeling in de gemeenteraad.
Pardon? De bouw lijkt nog ver weg? Half april? De plannen zouden toch in maart worden ingediend, zo zei Jan van Merwijk onlangs in de media? Het is niet de politiek maar de Feyenoord-familie dat continue verantwoordelijk is voor vertraging van de stadionplannen! Of zou Jan van Merwijk dat extra maandje gebruiken om snel een ”marktonderzoekrapport’ in elkaar te flansen?
Afijn, de Feyenoord-familie legt de kop van Jan van Merwijk natuurlijk niet op het hakblok en daarom mag Rabobank topman Coert Beerman het slechte nieuws aan de media overbrengen. Maar waar kennen we Coert Beerman eigenlijk van? Een oud bericht (d.d. 22 september 2010) van RTV Rijnmond laat ons weten:
Coert Beerman is door Feyenoord verzocht om zijn plek in de Raad van Commissarissen op te geven. Het vertrek van Beerman werd gisteren door Feyenoord bekend gemaakt met als reden de volle agenda van de directievoorzitter van Rabobank Rotterdam. Beerman wordt binnen de club mede verantwoordelijk gehouden voor de slechte financiele positie van Feyenoord.
Moeten we hier nu om lachen of huilen? Het fruit begint in ieder geval te rotten!
quote:Groene Haas Supporterstoernooi 2013
De laatste tijd is ons regelmatig de vraag gesteld wanneer de tweede editie van het Groene Haas Supporterstoernooi op de agenda staat, bij deze: zaterdag 18 mei 2013. Ook dit jaar uiteraard weer op de velden van Varkenoord.
Never change a winning tournament, dus ook de overige zaken zijn gelijk aan vorig seizoen: 6 tegen 6, inschrijfgeld EUR 100 per team ter voorkoming van niet op komen dagen en ter verhoging van de feestvreugde, consumptiebonnen en voor elke speler een aandenken aan het toernooi en teams volledig bestaande uit leden hebben voorrang bij de inschrijving. Wat dit laatste betreft: tot het einde van het lopende seizoen betaal je slechts 5 euro contributie, dus heb je nog spelers die geen lid zijn? Laat ze zich dan snel inschrijven!
Buiten het voorrangsrecht voor teams volledig bestaande uit leden geldt inschrijving op volgorde van binnenkomst. Vorig jaar zaten we met 24 teams helemaal vol, dus wees er snel bij!
Kein geloel, Fußball spielen... schrijf je dus snel in via 6tegen6@defeijenoorder.nl! Mail ons ook op dit adres als je wilt fluiten, sponsoren of op een andere manier een bijdrage wilt leveren aan een mooie dag met Feijenoorders onder elkaar.
Zie dat ze die jongen ook hebben omgetoverd in een olifant. BOLLIE!quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:50 schreef Happel het volgende:
[..]
Het nummer van Kim Jong-un Raymond Salomon stond er ook op vermeld.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:03 schreef ace_eleven het volgende:
Ik heb wel het idee dat Feyenoord de privacywetgeving aan zijn laars lapt door willekeurig beeldmateriaal te bewaren. Heeft niets met monitoren of opslaan van wetsovertredingen te maken. Ik kan me overigens wel voorstellen dat Feyenoordcasuals zijn artikelen allemaal zo stellig polariserend heeft gesteld dat daar ook de nodige regels overtreden zijn.
Wellicht is het offline halen ook wel gerelateerd aan veel oudere berichtgeving, lijkt me sterk dat Feyenoord dat in een paar uur gefixt heeft namelijk.
Ik vond het persoonlijk voornamelijk een onruststokerssite, en heb er geen problemen mee dat ie offline is, maar ben ook wel tegen het censuur wat Feyenoord regelmatig probeert te handhaven (zoals kritische spandoeken verbieden)
Ik wacht nog steeds op die bedrijven die miljoenen investeren in ruil voor aandelen omdat zij zoveel vertrouwen hebben in de verdiencapaciteit van het nieuwe stadion en de bvo, maar ik gok dat ik net zo lang kan wachten als merwijk op die laatste benodigde procent (van plm 3,5 mln een issue maken terwijl er zgn al 345 mln bijeen gebracht zou zijn, laat me niet lachen).quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:28 schreef Luni het volgende:
Het fruit begint te rotten
Moeten we hier nu om lachen of huilen? Het fruit begint in ieder geval te rotten!
Gewoon door de FA cup toch?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 12:26 schreef mister_popcorn het volgende:
Overigens, eerste wedstrijden in de PL al postponed vanwege sneeuw,
En lezen kunnen ze ook al niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 11:36 schreef Luni het volgende:
[..]
Die gasten zijn van LN, die maken allleen maar taalfouten dus moet je niet serieus nemen.
twitter:FR1908Nieuws twitterde op zaterdag 09-03-2013 om 15:21:22#Feyenoord A1 staat met rust 1-0 voor op bezoek bij Ajax A1 dankzij een doelpunt van Knoester. #ajafey reageer retweet
Ziet er ook gewoon uit als een jood, de tering.quote:
Ohja zijn 2 woorden, niet 1, niet serieus te nemen dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:43 schreef Dekatria het volgende:
Er staan geen spelfouten in, dus is het serieus te nemen..
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:43 schreef Dekatria het volgende:
Er staan geen spelfouten in, dus is het serieus te nemen..
Doet mij aan dat 'annoying childhood friend'-meme denken:quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:43 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ziet er ook gewoon uit als een jood, de tering.
Past dan ook wel bij het bericht van Euribob natuurlijk, echte jodenactiequote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:51 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Doet mij aan dat 'annoying childhood friend'-meme denken:
[ afbeelding ]
Er staat geen punt aan het eind van je zin, dus neem ik je post niet serieus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:45 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ohja zijn 2 woorden, niet 1, niet serieus te nemen dus
Dan wacht ik wel op Gert, die zal je terechtwijzen..quote:Op zaterdag 9 maart 2013 15:53 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Er staat geen punt aan het eind van je zin, dus neem ik je post niet serieus.
Snap sowieso niet dat mensen zo makkelijk achter die zgn. 'Feyenoord-familie' aanlopen, terwijl ze nog niets anders dan vuil spel, vage schetsen en arrogantie hebben laten zien. Als dat echter wordt aangehaald zijn er altijd allerhande excuusjes, terwijl RDK al een hele 3D-animatie en weetikwat uit de grond heeft gestampt. Maarnee, dat zijn amateurs die de boel alleen maar frustreren natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef Luni het volgende:
Wel typisch dat je de mensen niet hoort die pro nieuw stadion zijn nu blijkt dat de financiering verre van rond is en Feyenoord het allemaal weer rooskleuriger presenteert.
Hahahaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Goede mentaliteit, gelijk contract aanbieden.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:18 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Snap sowieso niet dat mensen zo makkelijk achter die zgn. 'Feyenoord-familie' aanlopen, terwijl ze nog niets anders dan vuil spel, vage schetsen en arrogantie hebben laten zien. Als dat echter wordt aangehaald zijn er altijd allerhande excuusjes, terwijl RDK al een hele 3D-animatie en weetikwat uit de grond heeft gestampt. Maarnee, dat zijn amateurs die de boel alleen maar frustreren natuurlijk.
De KNVB verlengt ondertussen gewoon het contract m.b.t. de bekerfinale terwijl Oostveen de Kuip eerst nog afserveerde, de D66 wil een uitgebreid onafhankelijk onderzoek wat Merwijk ineens 'niet nodig acht' en de banken weerleggen Merwijk's (en Gudde's) beweringen dat de financiering al bijna rond is... mensen, het stinkt gewoon.
Haha baasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:34 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is er niemand echt 100% pro, de meeste hebben gewoon een hekel aan die verzuurde leeghoofden van LN.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef Luni het volgende:
Wel typisch dat je de mensen niet hoort die pro nieuw stadion zijn nu blijkt dat de financiering verre van rond is en Feyenoord het allemaal weer rooskleuriger presenteert.
Altijd weer dat stigmatiserenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand echt 100% pro, de meeste hebben gewoon een hekel aan die verzuurde leeghoofden van LN.
Want je kunt niet voor een nieuw stadion zijn en tegelijkertijd wantrouwend tegenover de financiering staan?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 16:04 schreef Luni het volgende:
Het gaat er niet om hoe ze het opschrijven, het gaat erom dat ze altijd overal over lopen te zeiken. Als Feyenoord de verkeerde kleur rood gebruikt voor de open dag gebruikt gaan ze al lopen janken. Het is gewoon dom geschreeuw en daar wordt niemand vrolijk van.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Altijd weer dat stigmatiseren
Die jongens zijn gewoon bloedfanatiek en schrijven het iets ongenuanceerder dan dat jij er over denkt.
Volgens mij zou iedereen het liefst een Kuip 2.0 zien. As dat alleen door nieuwbouw kan, modelleer de tribunes dan naar de Kuip.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Volgens mij is er niemand echt 100% pro, de meeste hebben gewoon een hekel aan die verzuurde leeghoofden van LN.
Dit dus.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe ze het opschrijven, het gaat erom dat ze altijd overal over lopen te zeiken. Als Feyenoord de verkeerde kleur rood gebruikt voor de open dag gebruikt gaan ze al lopen janken. Het is gewoon dom geschreeuw en daar wordt niemand vrolijk van.
Ik kijk nooit Hart van Nederland, ik stem geen PVV , ik mijd De Telegraaf en zodoende mijd ik ook alles van LN. Ik heb gewoon 0,0 behoefte aan kortzichtige zure stukjes zonder nuance.
villy boyquote:
Doe dat dan ook nietquote:Op zaterdag 9 maart 2013 17:36 schreef Tomatenboer het volgende:
Verder ga ik niet in op dat kansloze stuk
Doe ik het toch hé, ik kon het niet laten.quote:
Ze zijn goed op wegquote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Doe ik het toch hé, ik kon het niet laten.
Afijn, liever hou ik me bezig met de kampioensaspiraties van Feyenoord. Vanavond ga ik in ieder geval uitgebreid zitten om PSV hopelijk punten te zien verspelen in Heerenveen.
Hoe triest.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 18:40 schreef Muto het volgende:
Om even aan te geven: PSV met slechts 300 supporters naar Heerenveen.
We hebben eindelijk een beetje een consistente vorm, dus we gaan gewoon makkelijk winnen daar. Ben eerder bang dat de joden geen punten meer gaan verspelenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:34 schreef Irritatie100 het volgende:
Dan zullen wij morgen ook wel weer verliezen ofzo
Feyenoord is behoorlijk stabiel dit seizoen inderdaad, maar er vanuit gaan dat Feyenoord wel even makkelijk bij Roda gaat winnen vind ik dan weer wel de goden verzoeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:38 schreef Zaran het volgende:
[..]
We hebben eindelijk een beetje een consistente vorm, dus we gaan gewoon makkelijk winnen daar. Ben eerder bang dat de joden geen punten meer gaan verspelen
Die gaan we verliezenquote:
Inderdaad, heb ook altijd volgehouden dat dat nog een lastige uitwedstrijd wordt voor Feyenoord. Ik zie Feyenoord nog wel 1 nederlaag lijden en nog 1 keer gelijkspelen de resterende wedstrijden.quote:
Ergens zullen ze wel één klein puntje verspelen....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:45 schreef Aloulou het volgende:
Het lampie dooft langzaam uit bij dat gesubsidieerde clubje uit brabant. Ben alleen bang dat de neuzen geen punten meer laten liggen. Als we morgen winnen zetten we een hele goede stap in de juiste richting. Niettemin moeten wij ook nog naar Heerenveen....hoewel we daar normaal gesproken wel gewoon moeten winnen.
nec hebben we al gehadquote:Op zaterdag 9 maart 2013 19:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ergens zullen ze wel één klein puntje verspelen....
maarja , dan gaan ze dalijk op doelsaldo eroverheen. We spreken gewoon met nec af dat t 10-0 word
![]()
Dit dusquote:
Ik hoop dat Verhoek weer in zijn ADO vorm komt. Gun het hem echt, hele sympathieke speler die niet meer kapot kan bij het legioenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:07 schreef Dekatria het volgende:
http://www.defeijenoorder(...)-stadion-feijenoord/
Laat schaken daar voorlopig maar staanquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:16 schreef Zaran het volgende:
[..]
Ik hoop dat Verhoek weer in zijn ADO vorm komt. Gun het hem echt, hele sympathieke speler die niet meer kapot kan bij het legioen
Verhoek gewoon als vechtersbaas bij de selectie houden, maar NOOIT meer opstellen aubquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:26 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Laat schaken daar voorlopig maar staan
Gewoon bij de hoolies stoppenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Verhoek gewoon als vechtersbaas bij de selectie houden, maar NOOIT meer opstellen aub
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
JAAAAAAAAAAHAHAHAAAAAAAAAAAAAA!
PSV down the drain.
WIJ WORDEN KAMPIOEN
HMFquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
PSV down the drain.
WIJ WORDEN KAMPIOEN
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:32 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
PSV down the drain.
WIJ WORDEN KAMPIOEN
Je volgt dit forum nog steeds dagelijks he?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
Al die PSV'ertjes die vertelden dat Feijenoord niet boven PSV zou kunnen komen en niet serieus te nemen zou zijn voor het kampioenschapBuitendam
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:34 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Je volgt dit forum nog steeds dagelijks he?
PSV down the drain.
WIJ WORDEN KAMPIOEN
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:36 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nu alleen nog die lampies gelijk laten spelen tegen 020 en de schaal is binnen.
Hattrickje Pellè morgenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:41 schreef SjaakBauer het volgende:
wat een bloedgeil weekend, mits we zelf winnen
Voor hoe lang zou het deze keer zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mooi![]()
Wel geniaal dat je elke keer terugkomt
GAS EROP !quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
De boys uit mijn hometown gaan morgen winnen in die joodse frituurpan
SJAKIEEEEEEquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:42 schreef SjaakBauer het volgende:
De boys uit mijn hometown gaan morgen winnen in die joodse frituurpan
Eindbaasquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:43 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
SJAKIEEEEEE
KAMPIOEEEEEEENEN
Als we winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef De_Pel het volgende:
Het sprookje wordt geloofwaardiger en geloofwaardiger
Wie had voor dit seizoen, met Vlaar, Guidetti, Ahmadi, Bakkal weg kunnen denken dat we na 26 wedstrijden 1 punt van de koppositie zouden staan, of misschien zelfs gedeeld koploper zouden zijnFeyenoord
Wie had dat 2 seizoenen geleden kunnen denkenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:45 schreef De_Pel het volgende:
Het sprookje wordt geloofwaardiger en geloofwaardiger
Wie had voor dit seizoen, met Vlaar, Guidetti, Ahmadi, Bakkal weg kunnen denken dat we na 26 wedstrijden 1 punt van de koppositie zouden staan, of misschien zelfs gedeeld koploper zouden zijnFeyenoord
Wel een jodennummer maar goed.quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:47 schreef Jimbo het volgende:
ALS feyenoord de cup haalt, deel ik bier uit voor dit topic
Schaal bedoel je?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:47 schreef Jimbo het volgende:
Zo, jij was dr eerste die em door had. Sowieso bier voor jou !quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:48 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Schaal bedoel je?
Komt goed ouwe pik
Ik om alle 9.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:49 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich niet z'n zorgen om morgen maak, maar wel om de thuiswedstrijd tegen utreg ?
Maak me om allebei compleet geen zorgen. Vooral de laatste, kom op man, FEYENOORD THUIS = 3 punten _O _quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:49 schreef Jimbo het volgende:
Ben ik trouwens de enige die zich niet z'n zorgen om morgen maak, maar wel om de thuiswedstrijd tegen utreg ?
Nog 1! We staan morgen gelijk aan PSV.quote:
Hop Hop Hop. Strootman heeft een kankerkop.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:49 schreef Muto het volgende:
Uppie uppie uppie. Feyenoord dat is mijn clubbie.
Ik heb wel echt fucking veel zin om weer in de kuip te staan, t is al weer veel te lang, nu we 2x achter elkaar uit spelenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Maak me om allebei compleet geen zorgen. Vooral de laatste, kom op man, FEYENOORD THUIS = 3 punten _O _![]()
Groene Haas toernooiquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:47 schreef Jimbo het volgende:
Nah, hopen dan maarquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Nog 1! We staan morgen gelijk aan PSV.
Een gelijkspel tussen de joden en PSV zou nu HEEEEEEEEEL lekker zijn
Als 020 morgen verliest of gelijk speelt staan we gedeelt 1/2equote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:50 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Nog 1! We staan morgen gelijk aan PSV.
Een gelijkspel tussen de joden en PSV zou nu HEEEEEEEEEL lekker zijn
Komt er een fok team?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:52 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand lacht.
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:52 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand lacht.
hahaha ofzoquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:52 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand lacht.
Ik maak me ook niet zo zorgen om morgen. Hoe je het ook bekijkt, Feyenoord is gewoon beter. Zulke wedstrijden verlies je meestal mentaal, en dat zit bij Feyenoord wel goed momenteel.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:49 schreef Jimbo het volgende:
Hoor t wel in dit topic danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:53 schreef Dekatria het volgende:
Leden van de Feijenoorder hebben al een mailtje gekregen mbt inschrijving voor het toernooi, dus waar is de Don?
Vite$$e hebben we ook thuis. En Feyenoord thuis = gekkenhuisquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet zo zorgen om morgen. Hoe je het ook bekijkt, Feyenoord is gewoon beter. Zulke wedstrijden verlies je meestal mentaal, en dat zit bij Feyenoord wel goed momenteel.
Ik vrees met name Vitesse
Ik denk dat die gewoon zonder problemen 5-1 winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:51 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als 020 morgen verliest of gelijk speelt staan we gedeelt 1/2e
Vitesse thuis, komt goedquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik maak me ook niet zo zorgen om morgen. Hoe je het ook bekijkt, Feyenoord is gewoon beter. Zulke wedstrijden verlies je meestal mentaal, en dat zit bij Feyenoord wel goed momenteel.
Kuipje man. Gaan ze nooit winnen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:54 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als hij met De Wijn was geweest was hij leukerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:52 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[ afbeelding ]
Niemand lacht.
Spelen tegen pec toch ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Ik denk dat die gewoon zonder problemen 5-1 winnen.
Ja klopt, maar zulke wedstrijden heeft elk team wel. Is wel heerlijk dat Feyenoord zoveel constanter is dan vorig seizoenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:55 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Kuipje man. Gaan ze nooit winnen.
Luister nou ouwe pik. Alle kleintjes pakken we, ALLEMAAL. Eigenlijk hadden we PECCie ook DIK geownnen en vitesse uit was gewoon een gelijkspel.
Vitesse is uit nog sterker dan thuisquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:55 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Vite$$e hebben we ook thuis. En Feyenoord thuis = gekkenhuis![]()
Waarom van 020 ?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Even voor de lol, hoe PSV zijn nederlagen verwijt.
[ afbeelding ]
Thuis toch vooral?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Spelen tegen pec toch ?
Die kan nog wel eens leuk verassen...
Inderdaad, iemand met 1 postcount serieus nemen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Even voor de lol, hoe PSV zijn nederlagen verwijt.
[ afbeelding ]
Ja maar Feyenoord KAN thuis niet meer verliezenquote:
Maar dit is in 'ons' huis. We maken ze mentaal kapot nog voor ze het veld op lopenquote:
Gewaarschuwd mens telt voor 2. Ajax speelt thuis.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:56 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Spelen tegen pec toch ?
Die kan nog wel eens leuk verassen...
PEC speelt alleen wel in de ArenA, zonder Arne Slot.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Gewaarschuwd mens telt voor 2. Ajax speelt thuis.
PEC maakt alleen kans als ze vroeg voorkomen, zoals tegen Feyenoord.
Als ze vroeg achterkomen worden ze scheelgetikt.
PSV speelt gewoon 2-2 tegen ajax en wij zijn binnenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Thuis toch vooral?
Ik zie PEC in de Arena niet zo snel stunten eerlijk gezegd.
Maar boeiend, indien we zelf winnen is het verschil toch maar één punt met Ajax.
De neuzen zijn overrated.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:57 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Thuis toch vooral?
Ik zie PEC in de Arena niet zo snel stunten eerlijk gezegd.
En dan verliezen we op de laatste speeldag door een hattrick van Lulringquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:58 schreef De_Pel het volgende:
[..]
PSV speelt gewoon 2-2 tegen ajax en wij zijn binnen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:55 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Als hij met De Wijn was geweest was hij leuker
Nixter. Rëeel gezien denk ik dat Ajax de meeste kans op het kampioenschap maakt, daarna Feyenoord. Maarja, Feyenoordquote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef Jimbo het volgende:
[..]
De neuzen zijn overrated.
Ik zie ze er wel weer te makkelijk over denken en die pisbak met maar 1 punt verlaten
Nac heeft NOG NOOIT gewonnen in De Kuip tegen Feijenoord in eredivisieverband.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 20:59 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
En dan verliezen we op de laatste speeldag door een hattrick van Lulring
quote:
Wel met die play-offs toenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Nac heeft NOG NOOIT gewonnen in De Kuip tegen Feijenoord in eredivisieverband.
PSV is niet eens titelkandidaat meerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV nu al 7 keer verloren. Slechts 1 keer werd een club kampioen met meer dan 6 nederlagen. Ajax in 1957 (7 keer verlies).
Het zou zo gigantisch kut zijn als het op doelpuntensaldo aankomtquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Nixter. Rëeel gezien denk ik dat Ajax de meeste kans op het kampioenschap maakt, daarna Feyenoord. Maarja, Feyenoord![]()
Houden zo, jammer dat ik nog geen ticket heb voor die potquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:00 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Nac heeft NOG NOOIT gewonnen in De Kuip tegen Feijenoord in eredivisieverband.
Klopt. Daarom gewoon zorgen dat we alles winnen, en hopelijk zo'n epische slotdag net als in 2007 dat Feyenoord aan het langste eind trektquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het zou zo gigantisch kut zijn als het op doelpuntensaldo aankomt
Gaat niet gebeuren manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Het zou zo gigantisch kut zijn als het op doelpuntensaldo aankomt
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:01 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
PSV is niet eens titelkandidaat meer
Als de pleuris dan uitbreekt in de kuip, dan gaat het ook goed ook. Wat een feestquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt. Daarom gewoon zorgen dat we alles winnen, en hopelijk zo'n epische slotdag net als in 2007 dat Feyenoord aan het langste eind trekt![]()
Ontlading is zoooooo groot dan
Ik kan me niet herinneren dat het ooit eerder in de geschiedenis van de club is voorgekomen. In ieder geval niet in mijn actieve jaren als supporter............quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Klopt. Daarom gewoon zorgen dat we alles winnen, en hopelijk zo'n epische slotdag net als in 2007 dat Feyenoord aan het langste eind trekt![]()
90+1: 1-0 lulring e.d.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:02 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wordt morgen
1 PSV 53
2 Feyenoord 53
3 Ajax 52
4 Vitesse 51 ---> spelen uit in Germany
90+3 1-0 Olliequote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
90+1: 1-0 lulring e.d.
45.000 jizzed pants
Tot morgen in het ajax-topic, wanneer we weer boven jullie staanquote:
Scheelt weer sloopkostenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:03 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het ooit eerder in de geschiedenis van de club is voorgekomen. In ieder geval niet in mijn actieve jaren als supporter............
Als wij die laatste speeldag kampioen worden, ben ik voorstander van een nieuw stadion trouwens.
Het oude staat er dan namelijk niet meer![]()
![]()
Zelfs Vitesse staat dan maar 3 punten achter de koploper.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat wordt morgen
1 Ajax 54
2 PSV 53
3 Feyenoord 53
4 Vitesse 51 ---> spelen uit in Germany
Vormer hebben we sowieso in onze gelederen. Enige die het ons moeilijk maakte afgelopen jaar. Derhalve een winstpotje.quote:
Ik ga zelfs voor de ticketbalie overnachten om een kaartje te kunnen bemachtigenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Houden zo, jammer dat ik nog geen ticket heb voor die pot
Ja klopt, daarom MOET ik daar ook echt bij zijnquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:03 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Als de pleuris dan uitbreekt in de kuip, dan gaat het ook goed ook. Wat een feest
Ja daar schiet je wat mee op met duizenden verkooppunten in Nederlandquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ga zelfs voor de ticketbalie overnachten om een kaartje te kunnen bemachtigen
quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:03 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Ik kan me niet herinneren dat het ooit eerder in de geschiedenis van de club is voorgekomen. In ieder geval niet in mijn actieve jaren als supporter............
Als wij die laatste speeldag kampioen worden, ben ik voorstander van een nieuw stadion trouwens.
Het oude staat er dan namelijk niet meer![]()
![]()
Contractje aanbieden dan als jeugdtrainerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:03 schreef De_Pel het volgende:
[..]
90+1: 1-0 lulring e.d.
45.000 jizzed pants
Wat een voordeel, zo'n SCCquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:02 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Houden zo, jammer dat ik nog geen ticket heb voor die pot
Jaquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:06 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Ja daar schiet je wat mee op met duizenden verkooppunten in Nederland
Dit. Pure waarheid.quote:
Je weet dat vele van die tenten gewoon SCC's innemen die eerst door de scanner gedraaid worden, en het daarom alsnog een loterij blijft?quote:
Niet dat ik nooit ga, maar een seizoenskaart is gewoon duur manquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
Overigens vind ik dat alle gasten die NOOIT gaan dan niet ineens in De Kuip moeten willen zitten. Dat zijn een beetje jodenpraktijken dit dat.
Ik gebruik Viagogo wel weerquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:06 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ik ga zelfs voor de ticketbalie overnachten om een kaartje te kunnen bemachtigen
Te duur. Ga weg joh gek. 260 piekkies.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet dat ik nooit ga, maar een seizoenskaart is gewoon duur man
Wou ook naar Utreg, was ook te snel uitverkocht
Vol op de winst natuurlijk. Gelijkspel schiet je weinig mee opquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:08 schreef F.M.D. het volgende:
ben er nog allerminst zeker van dat het morgen goed komt.
hoevaak hebben ze wel niet verzaakt wanneer er ingelopen kon worden op de koploper(s).
ben ook benieuwd wat koeman doet als het bijvoorbeeld lang 0-0. vol op de winst of toch puntje veilig stellen?
Qft !quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:06 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja klopt, daarom MOET ik daar ook echt bij zijn
Ja, ik ga mijn baan opzeggen zodat ik elk weekend in De Kuip kan zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:07 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
Overigens vind ik dat alle gasten die NOOIT gaan dan niet ineens in De Kuip moeten willen zitten. Dat zijn een beetje jodenpraktijken dit dat.
Dit en niets anders. Het is leuk dat PSV verloren heeft, maar wij moeten daar in Kerkrade eerst nog maar eens zien te winnen. Het wordt lastig zat.quote:
Ja kloptquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:09 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Te duur. Ga weg joh gek. 260 piekkies.
Al ben jij natuurlijk wel 16 geloof ik. Dan kan ik me er iets bij voorstellen.
Tja, dat is je eigen keuze hé.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik ga mijn baan opzeggen zodat ik elk weekend in De Kuip kan zittenHad dat graag gewild tbh.. Kuthoreca
Toen mijn werkgever vertelde dat ik ook wedstrijddagen moest gaan werken, nam ik ontslag.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:09 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Ja, ik ga mijn baan opzeggen zodat ik elk weekend in De Kuip kan zittenHad dat graag gewild tbh.. Kuthoreca
Gezien het feit dat de titel al vaker in de verschillende Feyenoord monden is genomen, ga ik uit van de aanvalquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:08 schreef F.M.D. het volgende:
ben er nog allerminst zeker van dat het morgen goed komt.
hoevaak hebben ze wel niet verzaakt wanneer er ingelopen kon worden op de koploper(s).
ben ook benieuwd wat koeman doet als het bijvoorbeeld lang 0-0 blijft. vol op de winst of toch puntje veilig stellen?
Volgend jaarquote:
Kom bij mij op W1. Ik ben verhuisd van Z4 naar W1.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Volgend jaar![]()
Ben benieuwd wanneer ik er wat van hoor (voornamelijk wanneer ik hoor dat S vol is, en ik naar W nogiets moet)
Koop dan een seizoenskaart op een gewild vak en verkoop de kaartjes op viagogo voor de wedstrijden waar je niet heen gaatquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:08 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Niet dat ik nooit ga, maar een seizoenskaart is gewoon duur man
Wou ook naar Utreg, was ook te snel uitverkocht
Maar jij hebt 5 studies afgerond.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Toen mijn werkgever vertelde dat ik ook wedstrijddagen moest gaan werken, nam ik ontslag.
Kwestie van prioriteiten.
True fucking story.
Het blijft altijd gokken natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:08 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Je weet dat vele van die tenten gewoon SCC's innemen die eerst door de scanner gedraaid worden, en het daarom alsnog een loterij blijft?
Ik zou nu bij lange na geen seizoenskaart kunnen ophoesten :$quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:11 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Koop dan een seizoenskaart op een gewild vak en verkoop de kaartjes op viagogo voor de wedstrijden waar je niet heen gaat
Ben je ze zo kwijt en heb je uiteindelijk altijd een stoel in de kuip voor veel minder dan die 260
Ga ik proberen. Denk na alles wat ik hoorde dat S niet gaat lukken, dus ga dan door naar W1 .. als die vol is W2 en klim ik t hekje wel overquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Kom bij mij op W1. Ik ben verhuisd van Z4 naar W1..
W2, gezelligquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:12 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ga ik proberen. Denk na alles wat ik hoorde dat S niet gaat lukken, dus ga dan door naar W1 .. als die vol is W2 en klim ik t hekje wel over
Op W parkeer ik de motor ook naast die van jou
1x 260 eur....quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:12 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ik zou nu bij lange na geen seizoenskaart kunnen ophoesten :$
Iedereen helemaal kapot danquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:12 schreef De_Pel het volgende:
Potdomme ik ben opgeFok!t
KAMPIOENEN
Ik begin er nu toch in te geloven
ditquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:12 schreef De_Pel het volgende:
Potdomme ik ben opgeFok!t
KAMPIOENEN
Ik begin er nu toch in te geloven
Ik ben sowieso van plan om ontslag te nemen, ik ga echt met pure tegenzin naar het werk. Ben sowieso op zoek naar werk waar ik zondag vrij kan hebben. Dan volgend seizoen een SCC'tje halenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:10 schreef HMFzegtFeijenoordkampioen het volgende:
[..]
Toen mijn werkgever vertelde dat ik ook wedstrijddagen moest gaan werken, nam ik ontslag.
Kwestie van prioriteiten.
True fucking story.
Je mag achteropquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
W2, gezelligal hoef ik dan weer niet op de motor ernaartoe.
Valt wel mee toch bij Roda?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:12 schreef Grifte het volgende:
Zou wel typisch Feijenoord zijn om idd morgen punten laten liggen, gaat het niet al jaren kut daar in Kerkrade. Op papier matig team, maargoed. Vorige week viel reuze mee, laten we dat zo voortzetten
ja man week laterquote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:13 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Iedereen helemaal kapot dan![]()
Volgens mij zijn eindexamens ook zo rond die tijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |