Nou ja, je kan lachen om de TT. Maar jij vindt het blijkbaar dus niet erg dat je gefilmd wordt en dat dit op preventieve schaal gebeurt? Althans, die suggestie wordt gewekt en dat vind ik behoorlijk Noord-Korea-achtig jaquote:
Zoiets denk ik. Alhoewel zij het waarschijnlijk niet zo genuanceerd gebracht hebbenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:53 schreef Dekatria het volgende:
Ik snap er nog niet zoveel van.
Feyenoord heeft dus foto's genomen van supporters, en FRcasuals kwam erachter waarna die dit openbaar maakten, waarop ze offline moesten?
Mwoh, het is rullevanter wat LN hierover aankaart lijkt me.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zoiets denk ik. Alhoewel zij het waarschijnlijk niet zo genuanceerd gebracht hebben
Ik denk dat FRCasuals dit ook heeft aangekaart. En wellicht nog meer. Want er moet wel wat gebeuren willen ze zo'n site via de rechter offline halen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:55 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Mwoh, het is rullevanter wat LN hierover aankaart lijkt me.
Dat is dan ook obsceen snel gebeurd dan.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat FRCasuals dit ook heeft aangekaart. En wellicht nog meer. Want er moet wel wat gebeuren willen ze zo'n site via de rechter offline halen.
Blijkbaar was de nood hoog bij Feyenoord en heeft een rechter dit gehonoreerd, daar ze vanmorgen nog online waren.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:57 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Dat is dan ook obsceen snel gebeurd dan.
Volgens mij waren ze tot vanmiddag iets voor vieren nog onlinequote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:59 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Blijkbaar was de nood hoog bij Feyenoord en heeft een rechter dit gehonoreerd, daar ze vanmorgen nog online waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 19:16 schreef rdwilbrink het volgende:
Ministerie van Propaganda en Censuur bestaat niet
Inderdaad, zondag Roda JC - Nederlands elftal.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:18 schreef TC03 het volgende:
Toch bizar dat er 8 internationals in de basis rondlopen.
Ik geloof ook niet dat beide zaken met elkaar te maken heeft. Wel is het kwalijk dat Feyenoord het materiaal gebruikt voor onfrisse doeleinden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik snap het niet helemaal.
Iedereen die regelmatig het stadion betreed weet toch dat Feyenoord beeldmateriaal van iedereen heeft?
Nog niet zolang geleden had Feyenoord zo'n actie dat je jezelf kon opzoeken tussen het publiek in De Kuip. Dat leek me toen toch voor iedereen duidelijk.
Gaat er volgens mij meer om dat Feyenoord op de eerste plaats dat niet mag doen, en dat vervolgens die data in een vuilnisbak wordt teruggevonden.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Iedereen die regelmatig het stadion betreed weet toch dat Feyenoord beeldmateriaal van iedereen heeft?
Nog niet zolang geleden had Feyenoord zo'n actie dat je jezelf kon opzoeken tussen het publiek in De Kuip. Dat leek me toen toch voor iedereen duidelijk.
Voorlopig zie ik alleen maar weer zo'n epistel zoals we gewend zijn uit die hoek: gewichtig taalgebruik dat teniet gedaan wordt door tal van grove taalfouten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:22 schreef Tomatenboer het volgende:
Boeiend. Gaat toch om de boodschap.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik alleen maar weer zo'n epistel zoals we gewend zijn uit die hoek: gewichtig taalgebruik dat teniet gedaan wordt door tal van grove taalfouten.
Tja, ze hebben wel een punt vind ik. Overigens tel ik maar één taalfout. twee taalfouten.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Voorlopig zie ik alleen maar weer zo'n epistel zoals we gewend zijn uit die hoek: gewichtig taalgebruik dat teniet gedaan wordt door tal van grove taalfouten.
Vermoeiend.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:28 schreef Gert het volgende:
[..]
Na de eerste alinea staat de teller op vier (Geachte, ontrekken, verzameld en verspreid).quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:42 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Tja, ze hebben wel een punt vind ik. Overigens tel ik maar één taalfout. twee taalfouten.
En daarmee kan de boodschap ook meteen de prullenbak in?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:31 schreef Gert het volgende:
[..]
Na de eerste alinea staat de teller op vier (Geachte, ontrekken, verzameld en verspreid).
In posts hier zullen taalfouten me een zorg zijn en ik zal ze zelf ook wel maken. Maar in zo'n gewichtigdoenerige brief staat het sneu.
ach het zal nodig zijn.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja, je kan lachen om de TT. Maar jij vindt het blijkbaar dus niet erg dat je gefilmd wordt en dat dit op preventieve schaal gebeurt? Althans, die suggestie wordt gewekt en dat vind ik behoorlijk Noord-Korea-achtig ja
Natuurlijk, want mensen die spelfouten maken zijn niet serieus te nemen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
En daarmee kan de boodschap ook meteen de prullenbak in?
Proleten is wel echt jouw stopwoordje hèquote:
Stopwoordjes zijn voor proleten aristocratiequote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:14 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Proleten is wel echt jouw stopwoordje hè
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Natuurlijk, want mensen die spelfouten maken zijn niet serieus te nemen.
quote:Derksen kijkt dit seizoen met verbazing naar de prestaties van Feyenoord op het veld. Ook hij vindt de Rotterdammers een kampioenskandidaat. “Je kunt er niet meer omheen, dat had ik nooit durven dromen. Het gaat zo voorspoedig met Feyenoord, ze doen gewoon mee. Ik verwacht niet dat ze kampioen worden, maar het is ook niet meer uit te sluiten. Het feit dat ze meedoen is een wereldprestatie. Saneren en presteren vloekt met elkaar, maar Feyenoord heeft daar een groot succes van gemaakt.’
Valt ook niet te ontkennen dat die mensen fout zaten. Maar goed iedereen lult die voetbal progamma's na en denken verstand van voetbal te hebben.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 23:42 schreef De_Pel het volgende:
[..]WAT?!
Geeft Derksen hier nou verkapt toe dat hij fout zat?!?!
Ik wilde het net plaatsen.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 09:34 schreef Aldo-MC het volgende:
Check het AD dat jochie met die jodentas
Minder.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:40 schreef Cara het volgende:
weddenschapje afgesloten met een vriend van mij
hij zegt clasie levert als hij volgend seizoen vertrekt minder dan 10 miljoen op, ik zeg meer dan 10 miljoen. wat jullie.
Ik hoop meer, maar misschien spiegel ik hem verkeerd af met een Strootman. Die willen ze toch voor 20m verkopen aan Man U o.i.d.?quote:Op zaterdag 9 maart 2013 10:40 schreef Cara het volgende:
weddenschapje afgesloten met een vriend van mij
hij zegt clasie levert als hij volgend seizoen vertrekt minder dan 10 miljoen op, ik zeg meer dan 10 miljoen. wat jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |