abonnement Unibet Coolblue
pi_123800497


Welkom in het Hondentopic!

Foto's maken een groot deel uit van deze reeks, maar schroom ook niet om je vragen te stellen of om je verhaal te vertellen.

http://www.hondenplaza.nl/
http://hondenfokkers.startkabel.nl/

Puppycursus
Bij puppycursus leer je op een speelse manier met je hond omgaan. Je zult wat basisoefeningen leren en alledaagse handelingen zoals: aangelijnd wandelen zonder trekken, zitten, liggen, terugkomen bij roepen, etc. Maar niet minder belangrijk is het sociale aspect van de cursus. Je puppy leert gelijk dat andere mensen en honden niet eng zijn, maar juist hartstikke leuk. Puppycursus heb je in alle soorten en maten, je moet zelf even uitzoeken welke manier het best bij jou en je puppy past.

Agility
Agility (ook wel behendigheid genoemd) is een discipline van de hondensport vergelijkbaar met jumping bij paardensport. Het parcours omvat een aantal hindernissen die de hond moet nemen, geleid door zijn begeleider, in een minimum van tijd, op de juiste wijze en in een bepaalde volgorde. Agility laat toe de fysieke toestand van een hond te beoordelen en geeft hem de mogelijkheid om een groot zelfvertrouwen te krijgen. Gebruikte toestellen zijn: de hoogtesprong, de breedtesprong, de borstelsprong, de tunnel, de slurf, de band, de katteloop, de A-schutting, de wip en de slalom.
Informatie Agility

Flyball
Flyball is een teamsport, waarbij 2 teams in estafettevorm tegen elkaar strijden. Per race lopen er altijd 4 honden. D.w.z. dat ieder team bestaat uit minimaal 4 honden en maximaal 2 reservehonden. Een hond mag beslist geen slipketting dragen! Elke hond van een team moet over 4 lage hindernissen springen om bij het flyballapparaat te komen. Het team dat het eerst 4 honden reglementair over de finish heeft, is winnaar van de race. Een wedstrijd wordt gewonnen door het team, dat als eerste 2 races gewonnen heeft (best of three).
Informatie Flyball

Ringtraining
De doelstelling van ringtraining is om de hond optimaal te leren voorbrengen op een tentoonstelling, ter beoordeling door de keurmeester. Het oefenen is er op gericht dat de hond zich goed presenteert aan de keurmeester. Een goed geshowde hond is altijd een voordeel bij de beoordeling. Iedere hond kan succesvol deelnemen aan ringtraining. Uiteraard speelt de "will to please" van de hond mee. Maar elke hond vindt aandacht leuk. En bij ringtraining krijgt en draait alle aandacht om de hond. Het strekt verder tot aanbeveling aan ringtraining deel te nemen als de hond volledig is ingeënt.
Informatie ringtraining


Linkje naar het vorige deel:

Deze OP is hier te vinden
I solemnly swear i'm up to no good
pi_123800906
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:42 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Collie >Schotse herder :P
Grapje :P
Maar je snapt wel wat ik bedoel toch :P

Er zijn meer (border)collies, australian shepherds, heelers, coolies, etc. die voor veedrijven worden gebruikt dan duitse/hollandse/mechelse/zwitserse herders. Het zijn en blijven allemaal werkhonden, maar wel met een iets ander temperament en inmiddels een ander 'doel' imo :)

Maar ik ben wel een beetje een luie hondeneigenaar, dus de echte werkrassen zou ik sowieso niet kiezen. Nori met haar jachtlust en onze schnauzer Rani met haar waaklust vind ik mooi genoeg, daar kan ik aan voldoen zonder alle andere dieren tekort te doen en zonder de honden zelf tekort te doen. Rassen die (veel) meer uitdaging nodig hebben dan dat kosten voor mij teveel tijd om gelukkig te houden. Ik heb gewoon geen meerdere uren per dag, 7 dagen per week, 15 jaar lang over om uitgebreid aan het werk te gaan met een hond dus beter kies ik een beetje een couch potato met gemiddelde werklust :P
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
pi_123802238
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:56 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Maar ik ben wel een beetje een luie hondeneigenaar, dus de echte werkrassen zou ik sowieso niet kiezen. Nori met haar jachtlust en onze schnauzer Rani met haar waaklust vind ik mooi genoeg, daar kan ik aan voldoen zonder alle andere dieren tekort te doen en zonder de honden zelf tekort te doen. Rassen die (veel) meer uitdaging nodig hebben dan dat kosten voor mij teveel tijd om gelukkig te houden. Ik heb gewoon geen meerdere uren per dag, 7 dagen per week, 15 jaar lang over om uitgebreid aan het werk te gaan met een hond dus beter kies ik een beetje een couch potato met gemiddelde werklust :P
Same here, hoewel ik zo'n ras zeker wel zou willen maar het is nu denk ik een beetje teveel van het goede. Ooit komt er hopelijk nog een oud duitse herder.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 19:39:10 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_123802510
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:56 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Maar je snapt wel wat ik bedoel toch :P

Er zijn meer (border)collies, australian shepherds, heelers, coolies, etc. die voor veedrijven worden gebruikt dan duitse/hollandse/mechelse/zwitserse herders. Het zijn en blijven allemaal werkhonden, maar wel met een iets ander temperament en inmiddels een ander 'doel' imo :)

Maar ik ben wel een beetje een luie hondeneigenaar, dus de echte werkrassen zou ik sowieso niet kiezen. Nori met haar jachtlust en onze schnauzer Rani met haar waaklust vind ik mooi genoeg, daar kan ik aan voldoen zonder alle andere dieren tekort te doen en zonder de honden zelf tekort te doen. Rassen die (veel) meer uitdaging nodig hebben dan dat kosten voor mij teveel tijd om gelukkig te houden. Ik heb gewoon geen meerdere uren per dag, 7 dagen per week, 15 jaar lang over om uitgebreid aan het werk te gaan met een hond dus beter kies ik een beetje een couch potato met gemiddelde werklust :P
Hier net zo. Misschien als ik met pensioen ga en me toch doodverveel of zo :')
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_123807000
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 18:56 schreef Miss_Isis het volgende:

[..]

Maar je snapt wel wat ik bedoel toch :P

Er zijn meer (border)collies, australian shepherds, heelers, coolies, etc. die voor veedrijven worden gebruikt dan duitse/hollandse/mechelse/zwitserse herders. Het zijn en blijven allemaal werkhonden, maar wel met een iets ander temperament en inmiddels een ander 'doel' imo :)

Maar ik ben wel een beetje een luie hondeneigenaar, dus de echte werkrassen zou ik sowieso niet kiezen. Nori met haar jachtlust en onze schnauzer Rani met haar waaklust vind ik mooi genoeg, daar kan ik aan voldoen zonder alle andere dieren tekort te doen en zonder de honden zelf tekort te doen. Rassen die (veel) meer uitdaging nodig hebben dan dat kosten voor mij teveel tijd om gelukkig te houden. Ik heb gewoon geen meerdere uren per dag, 7 dagen per week, 15 jaar lang over om uitgebreid aan het werk te gaan met een hond dus beter kies ik een beetje een couch potato met gemiddelde werklust :P
Ja, Mechelaar word al gek van ,onrust .

Neem nog wel eens een Australian Cattledog mee voor de gezelligheid :



ook zo'n ADHD hondje .

Bordercollie zou ik geen eens aan durven beginnen .

Kelpie is wel leuk,degenen die ik dan ken
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:41:43 #6
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_123808774
Hier bevalt de Border collie juist heel goed. JA, hij is energiek en soms ook zenuwwachtig maar dat is niets waar je niet mee om kan leren gaan.

Ik ben voornamelijk kleinere honden gewend geweest vanaf vroeger aan dus een "groter" ras had ik nog niet zo veel ervaring mee. Uiteindelijk is het goed bevallen en vind ik het alleen maar fijn dat ik Milo mee kan nemen op lange wandelingen etc.. Verder gaat hij ook rustig mee overal met de auto mee naar toe hoor. Vandaag hebben we toevallig zo'n 350km afgelegd en de hond meegenomen. Hij heeft 3x een kwartier alleen in de auto gezeten en dat is allemaal hartstikke goed gegaan. Maargoed, dan luistert hij ook wel redelijk goed en heeft weinig last van sloopgedrag oid. Nu ligt hij bekaf onder mijn voeten te slapen O+

Nou ligt het er ook wel aan hoe je je hond opvoed. Soms hoor ik ook horrorverhalen van mensen met border collies die alles in huis slopen, agressief naar andere honden zijn etc. Ook wordt er vaak te weinig rekening mee gehouden dat Border collies vrij gevoelige honden zijn en dus worden ze snel angstig. Dat merk ik bij Milo ook. Als hij iets doet wat niet mag is met mijn stem straffen in principe al genoeg.

Er zijn trouwens ook veel goede eigenschappen:
+ Het is een goede werkhond met een gigantische wil to please dus hij wilt graag alles voor je doen
+ baasgericht (Milo is heel erg klef :P)
+ Energiek, dwingt je om ook wat actiever te zijn
+ Slim!

Voor mij is Milo de liefste hond die ik ooit heb gehad hoor, hoop er nog vele jaren van te genieten. O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:47:12 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_123809043
Gaat meer om het feit dat ze veel beweging nodig hebben, anders krijg je inderdaad dat gedrag wat jij opnoemt en dáár heb ik juist geen zin in. Om per se elke dag zoveel met de hond te moeten doen.

Verder niets mis met die honden en ik vind ze ook zeker niet stom, integendeel, ik heb gewoon geen zin in een ongelukkige hond omdat ik niet elke dag drie uur met hem loop of werk.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:53:10 #8
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_123809284
Het gaat ook niet om 3 uur per dag lopen maar meer om de hond geestelijk bezig te houden. Dat kan ook goed met zoekspelletjes ed. Wij lopen zeker niet 3 uur per dag met de hond. Sterker nog na 1,5 uur heeft hij het vaak al gehad. Maargoed, er zijn idd veel andere makkelijke hondjes die zulke behoeftes niet hebben. De hond van mijn ouders houdt het hooguit 200m uit :')
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 8 maart 2013 @ 21:59:23 #9
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_123809567
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:41 schreef monsterd. het volgende:
Hier bevalt de Border collie juist heel goed. JA, hij is energiek en soms ook zenuwwachtig maar dat is niets waar je niet mee om kan leren gaan.

Ik ben voornamelijk kleinere honden gewend geweest vanaf vroeger aan dus een "groter" ras had ik nog niet zo veel ervaring mee. Uiteindelijk is het goed bevallen en vind ik het alleen maar fijn dat ik Milo mee kan nemen op lange wandelingen etc.. Verder gaat hij ook rustig mee overal met de auto mee naar toe hoor. Vandaag hebben we toevallig zo'n 350km afgelegd en de hond meegenomen. Hij heeft 3x een kwartier alleen in de auto gezeten en dat is allemaal hartstikke goed gegaan. Maargoed, dan luistert hij ook wel redelijk goed en heeft weinig last van sloopgedrag oid. Nu ligt hij bekaf onder mijn voeten te slapen O+

Nou ligt het er ook wel aan hoe je je hond opvoed. Soms hoor ik ook horrorverhalen van mensen met border collies die alles in huis slopen, agressief naar andere honden zijn etc. Ook wordt er vaak te weinig rekening mee gehouden dat Border collies vrij gevoelige honden zijn en dus worden ze snel angstig. Dat merk ik bij Milo ook. Als hij iets doet wat niet mag is met mijn stem straffen in principe al genoeg.

Er zijn trouwens ook veel goede eigenschappen:
+ Het is een goede werkhond met een gigantische wil to please dus hij wilt graag alles voor je doen
+ baasgericht (Milo is heel erg klef :P)
+ Energiek, dwingt je om ook wat actiever te zijn
+ Slim!

Voor mij is Milo de liefste hond die ik ooit heb gehad hoor, hoop er nog vele jaren van te genieten. O+
Same here
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
ik heb gewoon geen zin in een ongelukkige hond omdat ik niet elke dag drie uur met hem loop of werk.
Dan ben ik een slechte baas.. Ik hou hem geestelijk bezig.
En tent afbreken als hij geen aandacht krijgt heeft hij geen last van. Hij komt een paar keer de bal op je schoot leggen, soms liggen er zonder dat je het weet 4 ballen. Hij kijkt vaak regelmatig zelf even in de kast om een knuffeltje te vermoorden. Ik heb juist dat/dit idee bij staffords en jackrussels.. Wat een drukkerts zijn dat zeg.

Bob is thuis een vooral een lamme zak en héél erg knuffelig. Zijn bijnaam is kusjesman.
Op straat slapen: ;-)
  vrijdag 8 maart 2013 @ 22:42:08 #10
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_123811796
Hier brengt hij ook tientallen ballen, speeltjes en botjes ^O^

Cool nachtkastje trouwens! :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_123825122
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 21:47 schreef Harajuku. het volgende:
Gaat meer om het feit dat ze veel beweging nodig hebben, anders krijg je inderdaad dat gedrag wat jij opnoemt en dáár heb ik juist geen zin in. Om per se elke dag zoveel met de hond te moeten doen.

Verder niets mis met die honden en ik vind ze ook zeker niet stom, integendeel, ik heb gewoon geen zin in een ongelukkige hond omdat ik niet elke dag drie uur met hem loop of werk.
Helemaal eens, precies wat ik bedoelde :Y

En ik zou het echt doodirritant vinden als mijn hond steeds speeltjes kwam brengen of de hele tijd achter me aan liep, ik zou steeds het gevoel hebben dat ik iets moest doen/aandacht moest geven :@

Noortje loopt ook wel eens achter me aan, maar dat is meer zo van 'oh, gaan we iets doen of zo?' en als ze een speeltje heeft laat ze het wel eens even zien, of ze komt iets bijzonders brengen wat ze ergens heeft gevonden (dood vogeltje afgepakt van de poes of zo O+ ) maar daar is ze over het algemeen gelukkig heel relaxed bij. Geen ADHD of andere drang er achter om maar bezig gehouden te worden. En dat past goed bij mij/ons :)

Dat is trouwens ook de reden dat we voor hond #3 uiteindelijk voor een labje kozen en geen flatcoat; omdat die laatsten van nature toch ietsje zenuwachtiger, gevoeliger en energieker zijn. Gewoon meer drang om te werken, en ik was bang dat de hond daar ongelukkig van zou worden als ik daar niet voldoende in mee zou kunnen gaan. Dus toen maar weer terug gekomen bij de oude vertrouwde labrador, en nog geen spijt van gehad O+ Ik hoef nu ook niet bang te zijn dat ze er erg onder lijdt als er over een paar weken een baby'tje in huis komt en ze de aandacht (nog) meer moet delen. Volgens mij wordt ze alleen maar heel erg blij als ze straks haar 'eigen' kindje heeft en niet meer hoeft te wachten tot er eens eentje op bezoek komt om mee te knuffelen en vol aanbidding naar te kijken :P

En voor de zekerheid nog maar een foto'tje er in gooien, anders wordt het zo'n saai topic:
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:19:29 #12
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_123829742
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 10:56 schreef Miss_Isis het volgende:
Maar hopelijk gaat ze snel weer normaal doen als alle potentiële baby's uit de weg zijn geruimd :P
Het gaat weer redelijk de goede kant op! We hebben sinds twee dagen nu alle piepspeeltjes weggehaald. En nu is ze eigenlijk weer haar vrolijke, spelerige, knuffeligere zelf!

Twee dagen geleden werd ze namelijk zelfs agressief, een kant die we van haar nog nooit hadden gezien! :o Dat was eigenlijk wel even schrikken. :@ Je weet dat elke hond zo'n kant in zich heeft, maar je verwacht het toch niet! Dit was misschien ook wel 10x agressiever als die momenten toen ze opgroeide en hogerop in de hierarchie wilde komen tegenover mijn vader. :o

Uiteindelijk maar, ala Cesar Milan, een item (toevallig dan een emmer die dichtbij stond) tussen ons in geduwd. Ze zat namelijk niet op een plek waar ik haar goed kon vastpakken (in haar bench, dus weinig ruimte en dan moest ik met mijn hand/ arm langs haar gezicht en ik weet voor 100% dat ze me dan ook echt had gebeten)! Meteen het bewuste speelgoed afgepakt. En het was ook in één klap voorbij, alsof er helemaal niets gebeurd was! (Achteraf leek ze er trouwens zelf ook erg om geschrokken te zijn! Een wat schuldige, geschrokken houding!) Daarna dus meteen echt alles weggehaald.

Ze had vandaag alleen dan nog een kort momentje met een kleedje. Mijn vader wilde met haar naar buiten, maar ze weigerde er van weg te gaan. Ik hoorde haar diezelfde agressieve kant op gaan als die ene dag. Dus ik naar beneden. Ouders durven dan niet zo goed ofsow. Ik heb haar vrijwel meteen beetgepakt, neergedrukt op de grond en d'r bek dicht gehouden. :@ Binnen een halve minuut ontspande ze en was het ook in één klap voorbij. Ze was letterlijk meteen weer vrolijk! :') Gek beest met d'r rondvliegende hormonen. :')

Net even lekker buiten geweest, zal na dit bericht even wat fotootjes plaatsen!

En ze is trouwens ook jarig vandaag! Precies een jaar geleden kwam ze ter wereld! *O* w/ :D
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:21:35 #13
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_123829805
Lekker tongetje! :D


Hap!


Lekker zeiknat door de plassen stampen! Vindt ze supertof!


Bal in de modder! I don't care! Splash! Kop erin!
pi_123830856
Lekkere smeerkees die Jacky :P en gefeliciteerd, nu echt officieel één jaar!

Fijn dat ze inmiddels weer een beetje bedaard is, zo zonder speelgoedjes en met wat andere afleiding gaat het meestal het snelst over. Maar die agressie klinkt als iets wat jullie wel echt in de gaten moeten houden, dat is niet een standaard iets bij schijndracht maar lijkt echt uit haar zelf te komen. Het klinkt ook een beetje alsof ze je vader niet zo serieus neemt als hij haar iets wil laten doen? Misschien zou hij wat oefeningen met haar kunnen doen elke dag of zo om te proberen haar gedrag en zijn gezag te verbeteren? Goed dat jij direct ingreep toen ze zo deed, want als ze denkt dat ze er mee weg zal komen dan zal ze op een gegeven moment vast opnieuw gaan proberen. En als jij dan uit huis gaat zitten je ouders misschien wel met een hond die in huis de baas speelt en waar ze zelf een beetje bang voor zijn. Ze klinkt als een pittige dame waar jullie (jij volgens mij vooral?) de handen aan vol hebben!
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 16:59:31 #15
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_123831065
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:53 schreef Miss_Isis het volgende:
Lekkere smeerkees die Jacky :P en gefeliciteerd, nu echt officieel één jaar!

Fijn dat ze inmiddels weer een beetje bedaard is, zo zonder speelgoedjes en met wat andere afleiding gaat het meestal het snelst over. Maar die agressie klinkt als iets wat jullie wel echt in de gaten moeten houden, dat is niet een standaard iets bij schijndracht maar lijkt echt uit haar zelf te komen. Het klinkt ook een beetje alsof ze je vader niet zo serieus neemt als hij haar iets wil laten doen? Misschien zou hij wat oefeningen met haar kunnen doen elke dag of zo om te proberen haar gedrag en zijn gezag te verbeteren? Goed dat jij direct ingreep toen ze zo deed, want als ze denkt dat ze er mee weg zal komen dan zal ze op een gegeven moment vast opnieuw gaan proberen. En als jij dan uit huis gaat zitten je ouders misschien wel met een hond die in huis de baas speelt en waar ze zelf een beetje bang voor zijn. Ze klinkt als een pittige dame waar jullie (jij volgens mij vooral?) de handen aan vol hebben!
Oh, qua hierarchie is het nu helemaal goed hoor! Ik bedoelde meer de vergelijking met haar gedrag van die dag en TOEN ze die hierarchie probeerde te pakken. (Paar maanden geleden, toen ze nog een half jaar oud was). Mijn vaders gezondheid is niet helemaal in orde en dat merkte ze toen gewoon. Ze probeerde hem uit. Daar hebben we mee gewerkt en nu weet ze haar plek.

Dit gedrag was gewoon vele malen erger, maar lijkt bij haar anders wel uit die schijndracht voor te komen? (Je leest het online ook in kenmerken schijnzwangerschap, dat het kan voorkomen?) Ze beschermde haar zogenaamde baby als een doorgedraaid beest. Maar zodra je dat gedrag direct afkapt is het ook echt meteen voorbij en gedraagt ze zich weer als een hond hoort te doen! :o

(Ze trilt overigens ook wel tijdens dat gedrag. Alsof ze haar eigen lichaamsreactie niet helemaal onder controle heeft en/of niet goed zelf kan ontspannen, ook al wil ze dat wel. Aangezien ze ook binnen een halve minuut ontspande, nadat ik haar beetpakte en op de grond had gelegd (en het daarna ineens voorbij is, alsof dat moment niet is voorgekomen). Alsof ze zelf ook best schrikt van haar eigen reactie. Lastig te omschrijven wat ik bedoel. Maar dat is wat ik zie aan haar gedrag.)

[ Bericht 2% gewijzigd door Bienelientjee op 09-03-2013 17:06:45 ]
pi_123832085
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:59 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Oh, qua hierarchie is het nu helemaal goed hoor! Ik bedoelde meer de vergelijking met haar gedrag van die dag en TOEN ze die hierarchie probeerde te pakken. (Paar maanden geleden, toen ze nog een half jaar oud was). Mijn vaders gezondheid is niet helemaal in orde en dat merkte ze toen gewoon. Ze probeerde hem uit. Daar hebben we mee gewerkt en nu weet ze haar plek.

Dit gedrag was gewoon vele malen erger, maar lijkt bij haar anders wel uit die schijndracht voor te komen? (Je leest het online ook in kenmerken schijnzwangerschap, dat het kan voorkomen?) Ze beschermde haar zogenaamde baby als een doorgedraaid beest. Maar zodra je het afkapt is het ook echt meteen voorbij en gedraagt ze zich weer als een hond hoort te doen! :o

(Ze trilt overigens ook wel tijdens dat gedrag. Alsof ze haar eigen lichaamsreactie niet helemaal onder controle heeft en/of niet goed zelf kan ontspannen, ook al wil ze dat wel. Aangezien ze ook binnen een halve minuut ontspande, nadat ik haar beetpakte en op de grond had gelegd (en het daarna ineens voorbij is, alsof dat moment niet is voorgekomen). Alsof ze zelf ook best schrikt van haar eigen reactie. Lastig te omschrijven wat ik bedoel. Maar dat is wat ik zie aan haar gedrag.)
Fijn dat het rangorde gebeuren in ieder geval opgelost is en dat ze snapt waar ze staat :)

En tja, sommige teefjes kúnnen wel wat minder dol op vreemden worden en zo als ze pups hebben (of denkbeeldige pups) maar echte agressie vind ik bij een normale huishond onacceptabel. Heb het ook nog nooit meegemaakt gelukkig bij alle teefjes-met-pups die ik heb gezien en ook niet bij Puck als ze schijndrachtig is. Zeker tegen de eigenaar hoort een hond gewoon relaxed te blijven ook als je bij haar (al dan niet denkbeeldige) pups komt.

Ik zie het een beetje als voernijd/baknijd; in de natuur delen honden hun voer ook niet zomaar en beschermen ze hun maaltijd, dat is dus in principe heel 'normaal' gedrag. Maar in een huissituatie moeten leden van het eigen gezin imo onder alle omstandigheden gewoon bij het voer van de hond kunnen komen zonder agressief gedrag uit te lokken. Zelfde zou wat mij betreft moeten gelden voor pupjes. Het is ook gewoon gevaarlijk natuurlijk, want stel dat je de teef moet helpen bij de bevalling of dat er iets is met een pupje en ze valt je aan :o En pups socialiseren met een teef die je probeert te bijten lijkt me ook vrij lastig :P

Wat betreft Jackys reactie: dat ze zo trilt is wel logisch, dat is gewoon de spanning. Ze reageert zich op jullie af, iets wat veel spanning in haar op zal roepen en waar ze van kan gaan trillen. Misschien is het ook wel deels angst of onzekerheid waardoor ze agressief reageert, dat is lastig in te schatten. Gelukkig kon je haar er snel uit krijgen. Maar dat ze überhaupt al eerst agressief reageerde, ook al geeft ze daarna makkelijk toe/krijg je haar er snel uit zou voor mij een probleem zijn bij mijn honden. Maar alle honden zijn anders, iedereen doet het op z'n eigen manier en niet alle honden reageren hetzelfde in dezelfde situaties :)
"If cats looked like frogs we'd realize what nasty, cruel little bastards they are." ~ Terry Pratchett.
Kom eens kijken F&F / Op de Beestenboerderij, Deel III!
  zaterdag 9 maart 2013 @ 17:37:51 #17
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_123832609
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 17:25 schreef Miss_Isis het volgende:

...

Ja, we maken inderdaad alle fases van haar ontwikkeling zeer actief mee! Het lijkt ook alsof ze zich met die hele schijnzwanger situatie niet zo goed raad weet. Ook met haar gedrag niet. Gelukkig draait ze er ook heel snel weer uit (en hebben er zich pas 2 van zulk soort situaties voorgedaan, dus valt nog best mee). Ik denk gewoon een fase waar we weer even doorheen moeten. En daarna wordt ze ook geholpen!

Want aan de andere kant heeft ze dus helemaal geen echte voernijd/baknijd (we mogen daar alles van afpakken/ aanraken), ze is superlief en voorzichtig voor kinderen (zat er van nature al bij haar in, we hebben haar dat niet eens specifiek hoeven aan te leren), ze is onderdanig tegenover andere honden, ze leert heel snel. Alles is prima. Verder is ze ook gewoon een hardstikke lieve hond hoor! Al komt ze nu met dit gedrag misschien wat minder positief over! :D

Wij maken het ook allemaal voor het eerst mee. Met onze andere hond (en de hond die mijn moeder daarvoor gehad heeft, voor mijn geboorte) hebben we al die fases nooit zo zichtbaar en actief meegemaakt.
  zondag 10 maart 2013 @ 13:26:54 #18
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_123863054
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 maart 2013 16:21 schreef Bienelientjee het volgende:
Lekker tongetje! :D
[ afbeelding ]

Hap!
[ afbeelding ]

Lekker zeiknat door de plassen stampen! Vindt ze supertof!
[ afbeelding ]

Bal in de modder! I don't care! Splash! Kop erin!
[ afbeelding ]
Ff tussendoor hoor, maar wat een smeerkees of niet :D!

Kom net uit het bos met Koda, en wij vinden Koda al groot, maar hij heeft net met een bullmastiff en 2 boerboels gespeeld, en Koda was zwáár onder de indruk :P.
Denk dat de meeste hier wel weten wat een bullmastiff is, maar een boerboel kennen veel mensen niet;
Bullmastiff
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boerboel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind ze hier op de foto's wat kleiner lijken dan die wat ik in het bos zag, maar jemig wat een beren waren dat zeg. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  zondag 10 maart 2013 @ 13:35:40 #19
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_123863461
Haha, Jacky vindt modder en plassen helemaal niet erg! :D Ze dendert er vrolijk doorheen. Daarna altijd even lekker de pootjes en het buikje afspoelen in de douche, and she's good to go! (Onze oude hond haatte water! _O- Ze liep met een boog om de plassen heen!)

Ja, die beesten zijn echt enorm! Een vriendin van mijn moeder heeft ook een mastiff. Die verschilt maar een paar weken met Jacky. Maar hij is groot! GROOT! :o :D
  zondag 10 maart 2013 @ 13:56:23 #20
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_123864421
quote:
0s.gif Op zondag 10 maart 2013 13:35 schreef Bienelientjee het volgende:
Haha, Jacky vindt modder en plassen helemaal niet erg! :D Ze dendert er vrolijk doorheen. Daarna altijd even lekker de pootjes en het buikje afspoelen in de douche, and she's good to go! (Onze oude hond haatte water! _O- Ze liep met een boog om de plassen heen!)

Ja, die beesten zijn echt enorm! Een vriendin van mijn moeder heeft ook een mastiff. Die verschilt maar een paar weken met Jacky. Maar hij is groot! GROOT! :o :D
Van mij mag het mooie weer wel weer komen, ik ga meestal naar zo'n recreatie plas, alleen dan aan de kant waar de mensen niet kunnen zwemmen omdat er geen strandje is. Gewoon van die waterschoenen aan, en hoppa, samen met Koda het water in. :P

En ze waren idd groot ja, donders.. Koda was echt heel onderdanig, hij ging de hele tijd liggen als er een van die beren langs hem heen liep _O-
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_123901808


[ Bericht 21% gewijzigd door JerryLee op 12-03-2013 09:23:27 ]
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_123901831
;(
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_123902383
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:27 schreef Njosnavelin het volgende:
;(
Dat is maar hoe je ze opvoed . ;)



Zolang het rondloopt ,kruipt of vliegt is het geen voer .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_123902572
Haha, wat knap.
Die van mij is een beetje bang voor andere dieren dan honden of mensen, totaal geen jachthond dus :P
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 11 maart 2013 @ 10:57:11 #25
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123902668
quote:
6s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:26 schreef JerryLee het volgende:
[ afbeelding ]
:D Awesome, is dat jouw voliere?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 11 maart 2013 @ 10:59:29 #26
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123902725
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:48 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Dat is maar hoe je ze opvoed . ;)

[ afbeelding ]

Zolang het rondloopt ,kruipt of vliegt is het geen voer .
O+
Hier zijn ze in huis met alles chill, alleen een kat zou ik niet durven maar tot nu toe waren een egel, een kraai, een spreeuw, een parkiet, zebravinken en caviaatjes geen enkel probleem.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123902852
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:57 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D Awesome, is dat jouw voliere?
Nee, dat is in een park twee straten verderop.
Mooie start om te oefenen , ze moeten met alles samen kunnen.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  maandag 11 maart 2013 @ 11:08:03 #28
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123902989
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:03 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Nee, dat is in een park twee straten verderop.
Mooie start om te oefenen , ze moeten met alles samen kunnen.
Nou van katten zie ik het nut niet in, die komen bij mij toch niet binnen en ik ga er ook niet bij op visite :{w
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123903378
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou van katten zie ik het nut niet in, die komen bij mij toch niet binnen en ik ga er ook niet bij op visite :{w
Geen kattenliefhebber?
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  maandag 11 maart 2013 @ 11:19:21 #30
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123903393
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:18 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Geen kattenliefhebber?
Dat en echt dodelijk allergisch, dus totaal zinloos :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123907312
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 11:08 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Nou van katten zie ik het nut niet in, die komen bij mij toch niet binnen en ik ga er ook niet bij op visite :{w
ochtends koffie bij de konijnen en valkparkieten
middags in en op het land en de pakwerker het leven zuur maken :P
avonds op kraamvisite bij de poezen

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  maandag 11 maart 2013 @ 13:39:01 #32
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123908792
:D Die pakwerker foto, geweldig!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123908863
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:39 schreef oh-oh het volgende:
:D Die pakwerker foto, geweldig!
Ze had 10 kilo zwaarder moeten zijn ,speuren was meer haar ding .

Was ooit een pup kwijt bij de fokker .
met twee honden zoeken ,waaronder haar en ze bleef constant naar een punt bij een sloot lopen .Fokster ;dat kan nooit dat ze hier geweest is .
Drie dagen later kwam die pup bovendrijven .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  maandag 11 maart 2013 @ 13:44:44 #34
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123909102
Mijn zebravinken hebben babies:


We socialiseren ze goed B-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123909240
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:44 schreef oh-oh het volgende:
Mijn zebravinken hebben babies:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
We socialiseren ze goed B-)
Mooi he,kunnnen we een voorbeeld aan nemen .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_123909324
quote:
6s.gif Op maandag 11 maart 2013 10:26 schreef JerryLee het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet waar jij woont, Puur op basis van deze volliere!! :P
S. 2014
J. 2016
pi_123909352
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Ik weet waar jij woont, Puur op basis van deze volliere!! :P
iets met kaas ? :P
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_123909570
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:49 schreef JerryLee het volgende:

[..]

iets met kaas ? :P
Yep, en deze volliere ligt tegenover een mooi park met een 'trouw' bruggetje en vlak bij het station ;)
S. 2014
J. 2016
pi_123909641
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:54 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Yep, en deze volliere ligt tegenover een mooi park met een 'trouw' bruggetje en vlak bij het station ;)
.....en Pierre wat hebben ze gewonnen *O*
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_123909698
Weer even een update van mn boys O+

Griepseizoen heeft ook de boys te pakken, Snotneuzen :P


En als je ziek bent mag je bij het vrouwtje liggen... (ook ziek)


Maar dan moet je niet zeuren!


En al helemaal niet beginnen over een bad!!
S. 2014
J. 2016
pi_123909714
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:56 schreef JerryLee het volgende:

[..]

.....en Pierre wat hebben ze gewonnen *O*
Was makkelijk :P Heb er 24 jaar gewoond, en als puber dagelijks lags gefietst op weg naar school!
S. 2014
J. 2016
pi_123909892
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2013 13:57 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Weer even een update van mn boys O+

En al helemaal niet beginnen over een bad!!
[ afbeelding ]
ja ,waterratten ?

Ook zwemmen ?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_123910015
Toby (zwarte/wit) vind het leuk springt ook zo in de sloot en in het opblaasbadje in de tuin van mn ouders, Maar Dexter ziet het echt als een marteling!! Mja soms kan het niet anders en zal hij er aan moeten geloven, Vooral wanneer zijn broer in de sloot heeft gelegen, en ze vervolgens samen door het gras hebben gerold...
S. 2014
J. 2016
pi_123947328
Barre tijden voor Kees ,hij mag zijn pooluitrusting wel aan met die oosten wind .

[Insert Sir David Attenborough voice]

Here we see two top predators in their natural habitat :

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_123947481
Nou t is echt bar! Al hebben mn jongens er echt minder moeite mee dan ik! Ze lopen super stoer te doen met hun jasjes aan maar opschieten ho maar!

Ik moet ook echt vaker foto's maken buiten, vanmorgen ook, we hebben een pup in de flat die nog overal bang voor is, en mn boys bleven maar uitdagen tot spelen en ja hoor uiteindelijk heel voorzichtig kwam de pup mee spelen ^O^
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 12 maart 2013 @ 09:52:34 #46
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123947750

Drama hier vanmorgen :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123947918
Aaaawh de arme schat! Zo blij dat wij geen sneeuw hebben.
S. 2014
J. 2016
  dinsdag 12 maart 2013 @ 10:01:07 #48
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123947988
_O- Moet ze maar gewoon een jasje aanwillen of zo hoor, kleine plofkip :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123952711
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 09:59 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Aaaawh de arme schat! Zo blij dat wij geen sneeuw hebben.
Die staart >:)
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 12 maart 2013 @ 12:23:47 #50
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_123952902
Kees wordt altijd zo boos als ze met dr pruim in de sneeuw zakt als ze wil plassen :') _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_123956527
Hier is het weer ook bar en boos. Zal zo wat foto's maken.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_124008747
Lady heeft gisteren als een bezetene door de.sneeuw gehobbeld. Had der ook al een jasje aangedaan want sinds het bezoek aan de trimster heeft ze geen vacht over. Maar koude voeten had ze niet want koos elke mogelijkheid om door de hoogste sneeuwhopen te gaan.

Zag gisteren ook iemand die zn eigen hond continue met sneeuw aan het volgooien was. Arm beest vond het maar niets...
pi_124027703
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 16:04 schreef CesarMilan het volgende:
Lady heeft gisteren als een bezetene door de.sneeuw gehobbeld. Had der ook al een jasje aangedaan want sinds het bezoek aan de trimster heeft ze geen vacht over. Maar koude voeten had ze niet want koos elke mogelijkheid om door de hoogste sneeuwhopen te gaan.

Zag gisteren ook iemand die zn eigen hond continue met sneeuw aan het volgooien was. Arm beest vond het maar niets...
Arm beest.. Doe het ook bij Loebes hoor maar de vind het fantastisch.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 13 maart 2013 @ 21:55:37 #54
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_124027958
Jammer dat hier geen vlokje sneeuw te bekennen was! Jacky vindt het heerlijk!
  donderdag 14 maart 2013 @ 10:04:59 #55
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124040432
:@ ik kan hier dus echt wel om janken zo leuk vind ik het.
En dat chihuahuaatje, om op te vreten wat een blij ding O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124051784
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:00:45 #57
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124051942
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 14 maart 2013 @ 16:01:15 #58
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124051966
Chico heeft al de hele dag een Superstalker:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124057605
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  vrijdag 15 maart 2013 @ 10:40:47 #60
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124083377
Mary Ray was ook weer subliem dit jaar, ik wil Billy ook die spaanse pas zo leren, wat ziet dat er leuk uit zeg, en die witte hond, wat een blij ding O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124088200


Jet en Koos. :D Iemand die trouwens herkent welke rassen in de rechtse (Koos) zit. 15 jaar geleden gekocht als Jack Russel haha..
pi_124088750
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 maart 2013 12:54 schreef Donnis het volgende:
[ afbeelding ]

Jet en Koos. :D Iemand die trouwens herkent welke rassen in de rechtse (Koos) zit. 15 jaar geleden gekocht als Jack Russel haha..
Jack Russell zeker niet haha.

Tolling retriever er misschien in.. Al ben ik niet zo heel goed in dit soort dingen.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_124091053
Oh ja deze hadden we nog









I solemnly swear i'm up to no good
pi_124217779
ff omhoog schoppen

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  maandag 18 maart 2013 @ 22:06:10 #65
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_124228367
Apport of Attack?
Lara heeft er in ieder geval weer zin in....
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
pi_124232256
Mooie foto's weer allemaal O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 19 maart 2013 @ 15:59:24 #67
383377 comfortably_dumb
af en toe een helder momentje
pi_124253753
Het woord "schaamte" komt in Jack's woordenboekje simpelweg niet voor. :')

" treat other people like they were you, living another life" - Joe Rogan
" I love and treasure individuals as I meet them; I loathe and despise the groups they identify with and belong to." - George Carlin
pi_124254039
waar the fuck heeft heeft hij in gezeten? _O-
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:08:27 #69
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124254122
:D Eigen bakkes ondergekwijld?
Epic!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 19 maart 2013 @ 16:19:32 #70
383377 comfortably_dumb
af en toe een helder momentje
pi_124254552
na 1 x goed schudden zat ie onder zijn eigen kwijl :')

het is echt niet de slimste hond ter wereld _O-

maar wel 1 van de vrolijkste O+
" treat other people like they were you, living another life" - Joe Rogan
" I love and treasure individuals as I meet them; I loathe and despise the groups they identify with and belong to." - George Carlin
  dinsdag 19 maart 2013 @ 17:03:52 #71
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124256210

Mijn mooiboy zit lekker in de zon op kantoor O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124257041
quote:
17s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 17:03 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn mooiboy zit lekker in de zon op kantoor O+
Wachtend op de lente .

Nou,hij is niet de enigste .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:51:38 #73
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_124263243
De neus van onze pup was eerst zwart, en wordt nu steeds witter :?
Komt dat nog terug?



Niet eens echt zijn neus eigenlijk, meer iets erboven..
  dinsdag 19 maart 2013 @ 19:59:06 #74
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_124263738
quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 22:06 schreef Sjeekie_Beekie het volgende:
Apport of Attack?
Lara heeft er in ieder geval weer zin in....
[ afbeelding ]
Leuk om Lara weer eens te zien. :)
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_124271568
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 19:51 schreef Mubassie het volgende:
De neus van onze pup was eerst zwart, en wordt nu steeds witter :?
Komt dat nog terug?

[ afbeelding ]

Niet eens echt zijn neus eigenlijk, meer iets erboven..
Moeilijk te zeggen. Misschien dat het van de zomer nog iets donkerder wordt.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_124282834
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2013 22:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Moeilijk te zeggen. Misschien dat het van de zomer nog iets donkerder wordt.
Aan zijn ogen te zien heeft hij er weinig vertrouwen in
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  woensdag 20 maart 2013 @ 12:16:09 #77
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_124287650
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 09:31 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Aan zijn ogen te zien heeft hij er weinig vertrouwen in
:D
Zwart neusje zag er leuker uit..
Iets met pigmentverlies las ik net ergens..
pi_124300124
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2013 12:16 schreef Mubassie het volgende:

[..]

:D
Zwart neusje zag er leuker uit..
Iets met pigmentverlies las ik net ergens..
Zijn algemene pigment kan je een boost geven met Algolith

het volgende even van de verpakking overgenomen:

Algolith is een aanvullend diervoeder.
Het is een natuurlijk zee-algenmeel dat onder bijzondere omstandigheden wordt bereid.
Algolith bevat een relatief hoog percentage sporenelementen (bijv. Jodium) en vitaminen en heeft daardoor een bijzonder gunstige werking op alle lichaamsfuncties.
Uiterlijk is dit te zien aan een betere haar- en huidconditie.
De natuurlijke kleur van vacht, ogen en neus wordt versterkt.

ingredienten:
gedroogd zeewier, bevat natuurlijke mineralen

analyse:
ruwe eiwit 9,5%
ruwe vet 0,7%
ruwe celstof 5,5%
ruwe as 28%
vocht 8%
calcium 1,4%
fosfor 0,3%
natrium 3,3%
magnesium 0,7%
kalium 7,3%



11 jaar ,1 maatschepje per dag (3 gr.)
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124300561
Oh dat ga ik ook eens proberen. loebes heeft ook een roze neusje ^^
I solemnly swear i'm up to no good
pi_124300882
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh dat ga ik ook eens proberen. loebes heeft ook een roze neusje ^^
Het heft geen defecten op,maar de kleurintensiteit word wel hoger .
En ze voelen zachter aan .

offtopic]

Henk Schiffmacher heeft ooit een dalmatiër met een pigmentfout bijgewerkt.
Hond moest onder verdoving wat tot gevolg had dat de sluitspier zich ook ontspande,en hij niet genoeg uitgelaten bleek te zijn :'(
Toen hij bijkwam waggelde de hond het trapje op en liep zo de gracht in ,kon die hem achterna duiken na de shit binnen te hebben opgeruimd . :P
Dat was eens en nooit weer . -O-

[ Bericht 19% gewijzigd door JerryLee op 20-03-2013 18:03:54 ]
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124303398
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:52 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Het heft geen defecten op,maar de kleurintensiteit word wel hoger .
En ze voelen zachter aan .

offtopic]

Henk Schiffmacher heeft ooit een dalmatiër met een pigmentfout bijgewerkt.
Hond moest onder verdoving wat tot gevolg had dat de sluitspier zich ook ontspande,en hij niet genoeg uitgelaten bleek te zijn :'(
Toen hij bijkwam waggelde de hond het trapje op en liep zo de gracht in ,kon die hem achterna duiken na de shit binnen te hebben opgeruimd . :P
Dat was eens en nooit weer . -O-
Agh als mijn knuffelbeertje nog zachter wordt is dat ook fijn.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:00:38 #82
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_124303516
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 17:52 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Het heft geen defecten op,maar de kleurintensiteit word wel hoger .
En ze voelen zachter aan .

offtopic]

Henk Schiffmacher heeft ooit een dalmatiër met een pigmentfout bijgewerkt.
Hond moest onder verdoving wat tot gevolg had dat de sluitspier zich ook ontspande,en hij niet genoeg uitgelaten bleek te zijn :'(
Toen hij bijkwam waggelde de hond het trapje op en liep zo de gracht in ,kon die hem achterna duiken na de shit binnen te hebben opgeruimd . :P
Dat was eens en nooit weer . -O-
Iemand liet zijn hond zijn neus tatoeëren?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  woensdag 20 maart 2013 @ 19:50:30 #83
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124305710
Ik denk dat dat spul niks doet als er geen pigment aanwezig is hoor.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124310898
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 19:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk dat dat spul niks doet als er geen pigment aanwezig is hoor.
Op die plek niet ,nee

waar zijn de foteaux ? :P
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  woensdag 20 maart 2013 @ 21:59:13 #85
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124313587
Ik zal morgen eens fotos naast elkaar zetten van Billy als pup, hoe die pigmenteerde, dat is zo tof om te zien. Hoe maak jij die leuke collage's?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124315032
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2013 21:59 schreef oh-oh het volgende:
Ik zal morgen eens fotos naast elkaar zetten van Billy als pup, hoe die pigmenteerde, dat is zo tof om te zien. Hoe maak jij die leuke collage's?
Online

http://www.photovisi.com/

of

http://www.easycollage.nl/app#/keuze
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124319081
Ah tof collage's maken van onze honden vanaf pup tot nu. Lachen^^ ik heb alleen geen digitale foto's van Rocky als pup. Das wel jammer.
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 21 maart 2013 @ 00:35:04 #88
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124321344
Heb ik ook maar van twee van de vier, ik ga morgen eens bezig!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124345720
ff geiten



More to come!
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124352430
mocht maar 9 foto's

Maar toen had ik nog een gat over haha

[/url]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_124465195
Uitgevroren ?

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:44:21 #92
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_124465991
MIlo mocht de nieuwe stoel even uitproberen :+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  zondag 24 maart 2013 @ 22:55:49 #93
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_124466807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 maart 2013 12:23 schreef oh-oh het volgende:
Kees wordt altijd zo boos als ze met dr pruim in de sneeuw zakt als ze wil plassen :') _O-
wat moet ze dan? een luier aan oid?

(oh ietsje te laat) :')
  maandag 25 maart 2013 @ 11:02:12 #94
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124476537
Ik moet nog steeds een collage maken maar mijn internet thuis is stuk :P
Zaterdag had ik een vriendin op bezoek met drie chineesjes, dikke pret dus O+

Billy in het midden, Lucy van Ilse voorop en achteraan Judge, mijn liefste vriendje O+

Undercoverpuppy Maybe:

Zelfs Kees deed alsof het lente was :D

:D


En gisteren lag er weer ineens een dik pak sneeuw :')




Chico vond het totaal onnodig...

Sorry voor de kutkwaliteit, iemand heeft met mijn camera zitten spelen en ik zag het vanmorgen pas }:|
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 maart 2013 @ 11:52:25 #95
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124477978
Oh en ik had nog Kees & Sjon:

En die motherfucking photobombing kutparkiet :D

Like whut??

Whatever, Oscar you attentionwhore you :{w
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124484097
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 11:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik moet nog steeds een collage maken maar mijn internet thuis is stuk :P
Zaterdag had ik een vriendin op bezoek met drie chineesjes, dikke pret dus O+
[ afbeelding ]
Billy in het midden, Lucy van Ilse voorop en achteraan Judge, mijn liefste vriendje O+
[ afbeelding ]
Undercoverpuppy Maybe:
[ afbeelding ]

powderpuffs?

kwam deze tegen ,net een mini Briard

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  maandag 25 maart 2013 @ 15:05:16 #97
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124484983
Ja maar ik hou niet van de full face versie, zie je hier ook eigenlijk zelden, ik zie denk ik meer haarloos met fullface dan puff :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 maart 2013 @ 15:06:36 #98
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124485037
Puppiepuff was ook erbij O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 25 maart 2013 @ 16:28:43 #99
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_124488392
Oh wat een knapperds allemaal O+ Ik wil nog wel 10 hondjes :)

Schnaps heeft de lente in zijn bol op de bank

an urge to help mankind overcomes me
  maandag 25 maart 2013 @ 16:32:59 #100
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124488562
:D Haha lekker ding O+
Leuk huis heb je volgens mij :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124490639
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 15:06 schreef oh-oh het volgende:
Puppiepuff was ook erbij O+
[ afbeelding ]
Puffiepuf ziet er echt zo lief uit :Y
pi_124506132
oh-oh, jouw foto's altijd! O+
Haha en die foto van die briard, precies mijn pup als ik z'n haar zou laten groeien denk ik :D Zal eens een foto opzoeken als ik bij m'n pc in de buurt kom.
In de tussentijd een vraagje, ik wil m'n pup graag los leren lopen, niet op straat (dat lijkt me vooralsnog een te grote uitdaging hier in de drukke stad) maar vooral in het park en op grote velden, zijn daar nog tips voor?
Hij is nu 6 maanden maar ik durf niet zo goed, hij is zo enthousiast, hij wil overal en naar iedereen toe en ik ben bang dat 'ie dan niet meer terugkomt (luisteren doet 'ie ook alleen als 'ie daar zin in heeft, monster).
Maar als ik dan zie hoe heerlijk al die beestjes het vinden om zo los door een veld te rennen..
  maandag 25 maart 2013 @ 22:39:41 #103
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_124506461
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Soulagement het volgende:
oh-oh, jouw foto's altijd! O+
Haha en die foto van die briard, precies mijn pup als ik z'n haar zou laten groeien denk ik :D Zal eens een foto opzoeken als ik bij m'n pc in de buurt kom.
In de tussentijd een vraagje, ik wil m'n pup graag los leren lopen, niet op straat (dat lijkt me vooralsnog een te grote uitdaging hier in de drukke stad) maar vooral in het park en op grote velden, zijn daar nog tips voor?
Hij is nu 6 maanden maar ik durf niet zo goed, hij is zo enthousiast, hij wil overal en naar iedereen toe en ik ben bang dat 'ie dan niet meer terugkomt (luisteren doet 'ie ook alleen als 'ie daar zin in heeft, monster).
Maar als ik dan zie hoe heerlijk al die beestjes het vinden om zo los door een veld te rennen..
Ik zou het eerst proberen als je ergens alleen bent, zonder andere mensen/honden. Zo kun je in elk geval proberen of ie bij je blijft.. Meestal houden pups hun baas goed in de gaten.
In de bossen gaat de mijne ook los, blijft goed bij me. Alleen als meneer een andere hond ziet kan ik er achteraan >:) Maar echt weglopen zal hij niet doen.
pi_124506690
Mijn pup loopt eigenlijk vanaf dat we hem net hadden al vaak los. Nu hebben wij een klein half afgesloten losloopstukje in de buurt, dus ging dat best makkelijk.
Elke keer roepen en zodra hij bij je is belonen. Daarna ga je 'hier' zeggen als hij naar je toe komt. Mijn pup komt nu gelijk aangerend zodra ik hem roep.
Je kan hiermee ook gewoon in huis beginnen, maar ik zou zeker ook buiten oefenen. Hij moet het in elke situatie kunnen doen.
  maandag 25 maart 2013 @ 22:56:05 #105
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_124507305
quote:
0s.gif Op maandag 25 maart 2013 16:32 schreef oh-oh het volgende:
:D Haha lekker ding O+
Leuk huis heb je volgens mij :P
:D is het ook O+ ontzettend eikel soms, maar iig wel een knappe :')
En thanks O+ vind ik zelf ook wel!

Schnaps hebben we ook vanaf dat hij bij ons kwam [was toen 6 maanden oud] geprobeerd te leren los rennen en toch terugkomen. Het lukt aardig maar eens in de maand ongeveer krijgt hij de kolder in zn kop en ben je er even zoet mee. Wordt nog wel beter denk ik, blijf belonen als hij komt en doe mn best niet boos te worden als het me te lang duurt :(
Vooral ergens doen waar hij/zij verder geen kwaad kan, dan is het mischien irritant maar in ieder geval niet gevaarlijk.
an urge to help mankind overcomes me
pi_124509562
Loebes zijn halfbroer logeert hier een nachtje. Ik lig op bed en ze zijn nog volop aan het spelen. Vinden ze leuk haha
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 26 maart 2013 @ 00:13:47 #107
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_124510482
quote:
1s.gif Op maandag 25 maart 2013 22:33 schreef Soulagement het volgende:
oh-oh, jouw foto's altijd! O+
Haha en die foto van die briard, precies mijn pup als ik z'n haar zou laten groeien denk ik :D Zal eens een foto opzoeken als ik bij m'n pc in de buurt kom.
In de tussentijd een vraagje, ik wil m'n pup graag los leren lopen, niet op straat (dat lijkt me vooralsnog een te grote uitdaging hier in de drukke stad) maar vooral in het park en op grote velden, zijn daar nog tips voor?
Hij is nu 6 maanden maar ik durf niet zo goed, hij is zo enthousiast, hij wil overal en naar iedereen toe en ik ben bang dat 'ie dan niet meer terugkomt (luisteren doet 'ie ook alleen als 'ie daar zin in heeft, monster).
Maar als ik dan zie hoe heerlijk al die beestjes het vinden om zo los door een veld te rennen..
Ik heb onze hond gewoon ''het vertrouwen'' gegeven, al toen die een maand of 4-5 was liep die in het park los. Ik neem aan dat je een reutje hebt, aangezien je hij zegt, dus er is wel een kans dat die zijn neus (eerder zijn piemel in dit geval) volgt als er een loopse teef in de buurt is.

Ik zou gewoon eens kijken of je alleen met de hond ergens kan zijn in een park of een bos, en dan los laten. Neem wat lekkers of een speeltje mee waardoor die bij je terug komt, en probeer hem telkens iets langer los te laten. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_124513811
Loebes bij een week of 15 voor het eerst los gelaten en spannend dat hij het vond haha. Luisterde toen beter dan nu :X
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 26 maart 2013 @ 09:09:42 #109
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124514744
:D Mijn honden lopen allemaal vanaf dag 1 los bij mij, of ze nu 8 weken oud zijn of 4 jaar oud, ik mik ze los en klaar :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124516417
Ik moet het maar gewoon eens proberen denk ik! Het is alleen lastig omdat hier niet echt plekken in de buurt zijn waar het rustig is, er zijn altijd wel andere honden. Nou ja, wie niet waagt..
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:44:08 #111
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124516833
Heeft ie problemen met andere honden dan?
Sjon wilde niet aan de lijn en ook niet in een draagtas, die liep de eerste paar weken echt overal los, ook in het centrum _O-
Voordeel is dat ze vanzelf bij mijn andere honden blijven ook natuurlijk.
Hier had ik Sjon 1 dag, liep ik in de stad:
En een dag later, in de buurt van huis:
En deze heeft er niks mee te maken maar die vond ik zelf gewoon leuk om nog es te zien :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124517100
Loebes loopt hier ook bijna altijd los. Behalve hij de halvemaanstraat want die is druk. En als hij een andere hond ziet. Meestal een van zijn vriendjes gaat hij daar naartoe. Ook als het de overkant van de weg is. En wil Loebes nog wat langer bij me hebben ^^
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 26 maart 2013 @ 10:59:05 #113
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124517206
Billy steekt alleen over op commando. Soms loop ik over en vergeet ik hem vrij te geven, staat ie aan de overkant allenig te miepen, de braverd :D
Billy kan ook echt overal los nog steeds, Karel liep ook overal los.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124520395
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:27 schreef Soulagement het volgende:
Ik moet het maar gewoon eens proberen denk ik! Het is alleen lastig omdat hier niet echt plekken in de buurt zijn waar het rustig is, er zijn altijd wel andere honden. Nou ja, wie niet waagt..
Om 06.30 valt het best mee . :P
En het is vallen en opstaan ,gewoon door na correctie .



en ze moeten de stoplichten leren tot vervelens toe
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124522059
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 maart 2013 10:44 schreef oh-oh het volgende:
Heeft ie problemen met andere honden dan?
Problemen niet echt, hij is heel sociaal en doet geen vlieg kwaad, wil alleen maar spelen en snuffelen. Maar bij teefjes wilt 'ie erbovenop.
Die filmpjes ga ik thuis eens kijken :D
pi_124536497
Ik heb 'm net maar gewoon losgelaten in het park. Viel me reuze mee en hij had de tijd van z'n leven! Lekker achter de andere honden aanrennen :D
pi_124588593
Binnenkort ook weer fotootjes maar nu had ik even leuk nieuws :-)

Mihail wordt contacthond!
We gaan dan regelmatig met hem op visite bij woongroepen van 's Heerenloo.
O+
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:51:26 #118
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124598378
Leuk, als ik daar tijd voor had zou ik dat ook doen met die van mij, maar ik werk fulltime, amper tijd om voor mezelf leuke dingen te doen :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 28 maart 2013 @ 09:52:21 #119
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124598402

Working like a dog...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:12:35 #120
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_124611040
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:16:34 #121
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124611209
Neeeee jij werkt niet, dat weet ik :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:33:57 #122
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_124611970
quote:
17s.gif Op donderdag 28 maart 2013 09:52 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Working like a dog...
Sjon ligt er echt zo bij van : "pfff stom wijf met je camera"
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  donderdag 28 maart 2013 @ 16:47:25 #123
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124612602
Jamaar Sjon is gek :P
Vanmorgen:

En dan Billy met zijn ochtendhumeur, die echt wanhopig wordt van die andere drie druktemakers, elke ochtend, arme schat _O- :')

But Billy is a boss 8-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124612732
quote:
14s.gif Op donderdag 28 maart 2013 16:12 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Still going strong

[ Bericht 0% gewijzigd door JerryLee op 28-03-2013 17:31:15 ]
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 14:51:07 #125
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124646781

Mijn viertal deze goede vrijdag O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124653817
Gisteren 'n rondje gemaakt, Puck wilde koste wat kost ook zwemmen. Hier 'n before foto ;)

"If you're not a manc, you're a wank"
pi_124666077
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 17:55 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gisteren 'n rondje gemaakt, Puck wilde koste wat kost ook zwemmen. Hier 'n before foto ;)

[ afbeelding ]
Ik vind die na foto's juist zo leuk haha.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 31 maart 2013 @ 19:04:58 #128
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_124727525
Denk dat ik deze foto op canvas laat zetten voor mijn moeders verjaardag, ze zat laatst nogal overduidelijk hints uit te delen dat ze de woonkamer een beetje leeg vond. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_124749464
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124762171
quote:
99s.gif Op zondag 31 maart 2013 19:04 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Denk dat ik deze foto op canvas laat zetten voor mijn moeders verjaardag, ze zat laatst nogal overduidelijk hints uit te delen dat ze de woonkamer een beetje leeg vond. :P
[ afbeelding ]
Is een foto dat hij in de camera kijkt dan niet mooier?
I solemnly swear i'm up to no good
  maandag 1 april 2013 @ 18:16:59 #131
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_124762781
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 18:00 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Is een foto dat hij in de camera kijkt dan niet mooier?
Die had ik ook, een hele mooie (ik vond hem persoonlijk mooier dan deze), en toen ik die vanmiddag liet zien zei mijn moeder ''áls ik ooit zo'n foto op canvas laat zetten, dan wil ik die andere (die wat ik dus al gepost heb) heel graag''.

Ze weet dus al dat ze hem krijgt, want mijn oom heeft zijn mond weer eens voorbij gepraat :')!
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_124784703
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik vind die na foto's juist zo leuk haha.
Nou, vooruit dan ;)

"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:15:47 #133
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124784776
Oooh dat valt reuze mee joh :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:45:00 #134
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124785318

Iemand ging gisteren met zijn lompe poten op de chiwallie staan :') _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124797143
Deel em hier ook maar want wie weet herkend iemand het hondje....en kan de h*fter die dit op z'n geweten heeft gepakt worden.

http://www.at5.nl/artikel(...)_campaign=at5+nieuws
pi_124798925
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:44 schreef CesarMilan het volgende:
Deel em hier ook maar want wie weet herkend iemand het hondje....en kan de h*fter die dit op z'n geweten heeft gepakt worden.

http://www.at5.nl/artikel(...)_campaign=at5+nieuws
gaat gelukkig naar omstandigheden goed met hem

http://www.rtvnh.nl/nieuw(...)khond+maakt+het+goed
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  dinsdag 2 april 2013 @ 17:33:47 #137
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_124798987
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:44 schreef CesarMilan het volgende:
Deel em hier ook maar want wie weet herkend iemand het hondje....en kan de h*fter die dit op z'n geweten heeft gepakt worden.

http://www.at5.nl/artikel(...)_campaign=at5+nieuws
Laten we hopen dat ik die eigenaar nooit tegenkom, denk dat ik hem of haar dan zelf aan een boom ophang.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_124799556
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:12 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Nou, vooruit dan ;)

[ afbeelding ]
Is dat NA :D

Dit is NA :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124799650
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 10:45 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand ging gisteren met zijn lompe poten op de chiwallie staan :') _O-
In die stijl heb ik weleens gedacht om vier katten op de flank van een DH aan te brengen met blondeerpoeder. :X
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124800124
quote:
12s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:49 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Is dat NA :D

Dit is NA :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, da's bij de onze ook geen uitzondering. Maar dit keer was 't gewoon schoon water :P Puck loopt niet langs 'n plas/sloot/modderpoel af als ze er ook gewoon doorheen kan :D
"If you're not a manc, you're a wank"
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:26:33 #141
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_124800775
Oud fototje maar zo ziet Schnaps er ook regelmatig uit 'na' :D


En verschrikkelijk he van die hond bij Sloterpark, 40 dagen niet gegeten :N Hoop dat ze de eigenaar vinden o|O :(
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:30:17 #142
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_124800888
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:26 schreef saaw het volgende:
Oud fototje maar zo ziet Schnaps er ook regelmatig uit 'na' :D
[ afbeelding ]

_O-
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:31:58 #143
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_124800946
Het mooie is dat hij diep zuchtend op zn tenen langs plassen op straat loopt en het vertikt überhaupt naar buiten te gaan als het regent, maar vervolgens iedere mogelijkheid aanpakt om in de smerigste modder die hij kan vinden te gaan liggen :')
an urge to help mankind overcomes me
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:42:05 #144
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_124801375
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef saaw het volgende:
Het mooie is dat hij diep zuchtend op zn tenen langs plassen op straat loopt en het vertikt überhaupt naar buiten te gaan als het regent, maar vervolgens iedere mogelijkheid aanpakt om in de smerigste modder die hij kan vinden te gaan liggen :')
En ik maar denken dat ik de enige was met zo'n dombo! :') Hier precies hetzelfde.
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_124802730
Ook dat kunnen we hier afvinken ;)

Terwijl met sneeuw die van ons helemaal los gaat _O-
"If you're not a manc, you're a wank"
  woensdag 3 april 2013 @ 09:47:29 #146
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124825025
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:31 schreef saaw het volgende:
Het mooie is dat hij diep zuchtend op zn tenen langs plassen op straat loopt en het vertikt überhaupt naar buiten te gaan als het regent, maar vervolgens iedere mogelijkheid aanpakt om in de smerigste modder die hij kan vinden te gaan liggen :')
:D
Heerlijk haha.
Wij waren maandag twee keer twee uur wandelen met het zootje ongeregeld, zelfs opa van 15 heeft geen een keer gevraagd om gedragen te worden, ze hebben duidelijk eindelijk de lente in de bol.
Wandeling nummer 1:




:')


Wandeling 2:




En Billy kwam maar niet naar de auto, de andere honden lagen er al in en meneer bleef sprinten O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124886375

Mijn ventje O+ Even poseren met zijn nieuwe tuigje
pi_124886435
Wat een grappig kereltje.

Loebes is de laatste dagen sinds ik een lang weekend ben weg geweest super aanhankelijk. Hij heeft me gemist denk :D

[ Bericht 0% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 04-04-2013 19:42:59 ]
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 4 april 2013 @ 19:19:13 #149
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_124886762
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:11 schreef Dragonberry het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn ventje O+ Even poseren met zijn nieuwe tuigje
Wat een leukerd ! O+

Hier is vandaag een jasje met de post gekomen, dus wij zijn alvast weer klaar voor de winter :P
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 4 april 2013 @ 20:19:07 #150
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124889256
In de sale gekocht? Zoiets moet ik ook es zelf maken. Ik kreeg voor Chico eens van iemand een peperduur hurttapak, wat een onding vond ik dat haha.
Ze hebben wel fijne tuigen. Chico heeft er lang een gehad.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 4 april 2013 @ 21:05:16 #151
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_124891777
op marktplaats ! O+
eerst maar eens kijken of het ze een beetje bevalt voor ik een hoop geld ga weggooien :P
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_124891784
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 19:19 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Wat een leukerd ! O+

Hier is vandaag een jasje met de post gekomen, dus wij zijn alvast weer klaar voor de winter :P
[ afbeelding ]
Test je hem vooraf,hier zakte hij altijd naar links af :{






het is qua materiaal wel een hele goede kwaliteit

[ Bericht 6% gewijzigd door JerryLee op 04-04-2013 21:11:44 ]
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 4 april 2013 @ 21:12:33 #153
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_124892150
quote:
18s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:05 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Test je hem vooraf,hier zakte hij altijd naar links af :{

[ afbeelding ]
Das zonde zeg !
foutje in het model ofzo ? Ik zal ze morgen eens een klein rondje laten lopen met jas kijken of ie hier ook zakt haha
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_124892346
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:12 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Das zonde zeg !
foutje in het model ofzo ? Ik zal ze morgen eens een klein rondje laten lopen met jas kijken of ie hier ook zakt haha
Het zit in die band over de rug ,het is niet symmetrisch
linkerkant is gewoon zwaarder daardoor
Hier opgelost door het elastiek t.b.v de rechterachterpoot iets in te korten
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 4 april 2013 @ 21:17:36 #155
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_124892401
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:16 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Het zit in die band over de rug ,het is niet symmetrisch
Hier opgelost door het elastiek t.b.v de rechterachterpoot iets in te korten
Ah ! thanks voor de tip ! :)
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_124892544
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:12 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Das zonde zeg !
foutje in het model ofzo ? Ik zal ze morgen eens een klein rondje laten lopen met jas kijken of ie hier ook zakt haha
Ik heb hem ook!

Ik denk dat hij bij kleinere honden het fijnst zit. Hier zat hij gegoten, maar net te kort, en nu (grotere maat) iets wijder en lang genoeg. Schuiven, mwah, niet echt. Als ze zich heel erg uit gaat schudden. :D Heb hem nu 3 winters denk ik.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_124892690
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb hem ook!

Ik denk dat hij bij kleinere honden het fijnst zit. Hier zat hij gegoten, maar net te kort, en nu (grotere maat) iets wijder en lang genoeg. Schuiven, mwah, niet echt. Als ze zich heel erg uit gaat schudden. :D Heb hem nu 3 winters denk ik.
Stokhaar ,langhaar ?
Kan misschien ook nog verschil maken ?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124892835
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:22 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Stokhaar ,langhaar ?
Kan misschien ook nog verschil maken ?
Kortharig.

Ik vind die flappen een beetje wijd, maar ja het is maar in een paar maten te koop, alle honden moeten hem passen, dus ook dikkere en met langere vacht.
Ik vind het materiaal echt geweldig, zo wind- en waterdicht. :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_124893906
quote:
0s.gif Op donderdag 4 april 2013 21:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Kortharig.

Ik vind die flappen een beetje wijd, maar ja het is maar in een paar maten te koop, alle honden moeten hem passen, dus ook dikkere en met langere vacht.
Ik vind het materiaal echt geweldig, zo wind- en waterdicht. :)
Ze moeten het zelf ook nog maar willen ,
die andere oude kreeg je de deur niet uit met een jas aan .
leek wel een schildpad niet meer te verplaatsen

I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 4 april 2013 @ 22:07:35 #160
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_124895055
Hahaha net als mijn Kees. Kleine plofkip wil al geen tuig om dan zet ze al geen stap meer.
En ik me maar verheugen op roze hello kitty truitjes en zo met mijn eerste teef na al die reuen.
Kuttekopje haha.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_124930725
Buiten:




Binnen:




Nog een vraag trouwens, loont het om een hondenverzekering aan te gaan of kan ik het geld beter maandelijks opzij zetten voor als er een keer iets gebeurt?
pi_124932709
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 21:16 schreef Soulagement het volgende:

Nog een vraag trouwens, loont het om een hondenverzekering aan te gaan of kan ik het geld beter maandelijks opzij zetten voor als er een keer iets gebeurt?
leeftijd?
ras?
aantal ongelukjes (als in hechtingen etc) voor het ingaan van verzekering ?

Net als bij mensen valt er steeds meer buiten het pakket en word niet alles vergoed.
Maak ik liever zelf die beslissing dan na 30 dagen te horen te krijgen dat het niet of deels uitgekeerd word .
Ik zou momenteel rond de 300,- euro uitkomen basisdekking .(jaarbasis)
Zet ik het liever geld apart weet ik waar ik aan toe ben ,en valt het mee gaat het mee naar het volgende jaar .
Hier nog een aardig stuk over tussentijdse wijzigingen :
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?f=16&t=258019
Waarin je dus betaald voor iets wat niet word geleverd als je er aanspraak op doet
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124933239
quote:
Nog een vraag trouwens, loont het om een hondenverzekering aan te gaan of kan ik het geld beter maandelijks opzij zetten voor als er een keer iets gebeurt?
Wow zij lijkt als puppy zijnde heel erg op mijn mini maltezer
pi_124934209
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 21:52 schreef JerryLee het volgende:

[..]

leeftijd?
ras?
aantal ongelukjes (als in hechtingen etc) voor het ingaan van verzekering ?

Net als bij mensen valt er steeds meer buiten het pakket en word niet alles vergoed.
Maak ik liever zelf die beslissing dan na 30 dagen te horen te krijgen dat het niet of deels uitgekeerd word .
Ik zou momenteel rond de 300,- euro uitkomen basisdekking .(jaarbasis)
Zet ik het liever geld apart weet ik waar ik aan toe ben ,en valt het mee gaat het mee naar het volgende jaar .
Hier nog een aardig stuk over tussentijdse wijzigingen :
http://www.hondenforum.nl/plaza/viewtopic.php?f=16&t=258019
Waarin je dus betaald voor iets wat niet word geleverd als je er aanspraak op doet
Hij is 6 maanden nu, nog nooit iets gebeurd. Kruising maltezer/chihuahua (vandaar lijkt 'ie er dus ook op!). Ik ga die link eens lezen.
pi_124934336
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:18 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Hij is 6 maanden nu, nog nooit iets gebeurd. Kruising maltezer/chihuahua (vandaar lijkt 'ie er dus ook op!). Ik ga die link eens lezen.
Hoe eerder je begint hoe goedkoper het is ,
en het is geen risicoras volgens mij
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124934796
quote:
0s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:21 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Hoe eerder je begint hoe goedkoper het is ,
en het is geen risicoras volgens mij
Daarom zit ik er nu over na te denken idd, twijfel alleen een beetje of ik niet beter zelf gewoon wat geld opzij moet zetten voor áls er een keer iets gebeurt.
pi_124935065
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 april 2013 22:32 schreef Soulagement het volgende:

[..]

Daarom zit ik er nu over na te denken idd, twijfel alleen een beetje of ik niet beter zelf gewoon wat geld opzij moet zetten voor áls er een keer iets gebeurt.
Dat is persoonlijk,ik zet liever opzij dat is zeker .
Anders reken je op de verzekering en die zegt niet gedekt .
blijft hij lekker gezond ,heb je in een paar jaar een flink bedrag ,wat in de regel wel voldoende is .
Het is aan jezelf waar je de bovengrens legt.

Ik had in 2011 een CT scan omdat ik zekerheid wilde ,die was nooit door de verzekering gedekt geweest,foto had ook gekunt maar dat is 1 dimensionaal

keuzes,keuzes .

[ Bericht 0% gewijzigd door JerryLee op 05-04-2013 23:44:40 ]
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124942997
Ik zet geld apart. Maja Labrador.. Bijna niks wordt gedekt ivm risicoras.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_124956542


Groetjes en liefs van Alfa ;)
Je raekt an de dinge geweun.
pi_124956646
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:45 schreef Messina het volgende:
[ afbeelding ]

Groetjes en liefs van Alfa ;)
Sheltie ?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_124957094
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 april 2013 17:48 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Sheltie ?
Jup O+
Je raekt an de dinge geweun.
  maandag 8 april 2013 @ 11:06:35 #172
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125023079
Ow wauw, Alfa zijn vacht, wat issie moooooi O+

Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 8 april 2013 @ 21:23:46 #173
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125048433
Wow, ik wil wel meer fotos zien van alfa! :D
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  dinsdag 9 april 2013 @ 17:54:49 #174
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125076703
Hmm, wij binnenkort maar eens de dierenarts bellen. Wat eerder dan gepland. Sinds haar schijnzwangerschap heeft ze onder haar eerste twee tepels een soort verdikking. Voelt bobbelig aan. En nu vonden we hogerop, tussen twee tepels in, een klein, maar loszittend bultje. (Misschien zijn het melkklier gezwelletjes? Of een nawee van die schijnzwangerschap, in ieder geval even naar laten kijken)

Mijn moeder wilde nog wachten, maar ze gaat nu gewoon morgen bellen.

Gelijk die zorgen weer hiero! :{ Knobbels! Bah! En ze is pas 1 jaar. Ik hoop in ieder geval dat het niets bijzonders zal zijn!)

[ Bericht 11% gewijzigd door Bienelientjee op 09-04-2013 18:55:00 ]
pi_125084133
Wat voor een tic heeft jouw hond???

Als ik het riempje om wil doen bij Dino
dan doet ze een kopstand :+


En als ik nies wil ze achter de kat aan 8)7
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_125084573
Weet niet of het een tik is.. Maar ik mag van Loebes niet alleen naar de wc of hij gaat keihard zitten joekeren...
I solemnly swear i'm up to no good
pi_125095926
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 20:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet niet of het een tik is.. Maar ik mag van Loebes niet alleen naar de wc of hij gaat keihard zitten joekeren...
De kat en hond die komen mij ook achterna als ik naar de wc ga.
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">Vereniging voor weerkunde en klimatologie</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">ESTOFEX</a>
pi_125134668
Voor de mensen die nog meer uit Eindhoven of omgeving komen.

Dit stond in de krant



Loebes maar een tijd extra goed in de gaten houden.. Gezien ik in Strijp woon.

Hier nog een artikeltje erover

http://www.omroepbrabant.(...)re+hondenhaters.aspx
I solemnly swear i'm up to no good
pi_125142354
quote:
0s.gif Op woensdag 10 april 2013 22:39 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor de mensen die nog meer uit Eindhoven of omgeving komen.

Dit stond in de krant

[ afbeelding ]

Loebes maar een tijd extra goed in de gaten houden.. Gezien ik in Strijp woon.

Hier nog een artikeltje erover

http://www.omroepbrabant.(...)re+hondenhaters.aspx
Pff je zou het maar meemaken dat je maatje zo ineens het leven laat. Dankje voor het delen kunnen mensen in de buurt daar tenminste een oogje in het zeil houden als ze hun hond uitlaten. Kom daar zelf nooit gelukkig.. maar het komt wel steeds dichter bij lijkt het. Eerst de kaas en worst met spijkers en nu dit weer. Zieke figuren lopen er rond...
pi_125143526
quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 02:07 schreef CesarMilan het volgende:

[..]

Pff je zou het maar meemaken dat je maatje zo ineens het leven laat. Dankje voor het delen kunnen mensen in de buurt daar tenminste een oogje in het zeil houden als ze hun hond uitlaten. Kom daar zelf nooit gelukkig.. maar het komt wel steeds dichter bij lijkt het. Eerst de kaas en worst met spijkers en nu dit weer. Zieke figuren lopen er rond...
Mij komt het iets te dichtbij. Woon zelf in Strijp. En is daar toen vlakbij het evoluon gebeurt.. plek waar ik zelf ook paar keer per week loop. Straks kun je nergens meer veilig lopen met je hond..

Maar die lui die dat doen zijn kei gek.. Waarom doen ze dat toch he..
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 april 2013 @ 09:19:10 #181
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125144186
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 april 2013 23:16 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

De kat en hond die komen mij ook achterna als ik naar de wc ga.
_O- Ik zit tegenwoordig op de pot met een vogel op mijn hoofd :')
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125147948
quote:
0s.gif Op donderdag 11 april 2013 09:19 schreef oh-oh het volgende:

[..]

_O- Ik zit tegenwoordig op de pot met een vogel op mijn hoofd :')
Een 'schijtlijster " ?
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_125148349
quote:
5s.gif Op donderdag 11 april 2013 11:41 schreef JerryLee het volgende:

[..]

Een 'schijtlijster " ?
_O_ _O-
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 11 april 2013 @ 21:59:03 #184
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_125172740


Update :s)
6 maanden pupcontrole gehad, alles oke!
Zelfs zijn hart ruisje is niet meer hoorbaar. Overheen gegroeid volgens DA.

Nu 19,6kg, 4,5kg gegroeid sinds laatste bezoek.

Nog even gevraagd of zijn zwarte kleur neusje weer terugkomt maar DA dacht van niet.

Balletjes zaten in zijn lies, maar toen ik weer thuis was waren ze weer teruggekropen naar waar ze horen ;)
  donderdag 11 april 2013 @ 22:01:27 #185
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125172844
Wij zijn morgen om 10 uur 's ochtends aan de beurt. Zo'n beetje haar 1 jarige check up. En we laten dat knobbelige weefsel bij haar eerste twee tepels even checken. Hopelijk is het niets engs.
  vrijdag 12 april 2013 @ 08:49:17 #186
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125185594
Nee ik denk ook niet dat ie een zwarte neus gaat krijgen, zeker niet als ie wel zwart was eerst.
Andersom gebeurt wel, van roze naar zwart, maar als pigment weg trekt komt het niet meer terug.
Bij zulke lichte honden zie je vaak leverkleurige neusjes hoor.
Ik heb nooit puppycheckups gedaan met die van mij :@
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125191990
Oh-oh haar boek is binnen. En Loebes en ik zullen er snel aan beginnen!

I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:43:29 #188
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125194648
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh-oh haar boek is binnen. En Loebes en ik zullen er snel aan beginnen!

[ afbeelding ]
:D ^O^
Daarnet in de pauze liep ik weer eens vast in een busladinkje:
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 april 2013 @ 13:56:35 #189
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125195075
Ons hondje is ook weer gechecked!

Op dinsdag 23 april wordt Jacky gesterriliseerd. De dierenarts gaat dan wel tegelijk kijken naar dat bobbelige weefsel onder haar twee tepels (hij zegt dat het zeer waarschijnlijk nog een nawee is van de schijnzwangerschap, aangezien ze nog wel erg jong is voor melkkliergezwellen) en naar dat loszittende knobbeltje hogerop de buik (hij zal een punctie doen, maar hij denkt dat het een onschuldig vetbultje is).

Verder is het een kleine meid (klein uitgevallen engelse springer spaniel :P ), maar ziet ze er verder gewoon gezond uit.
pi_125196051
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 13:43 schreef oh-oh het volgende:

[..]

:D ^O^
Daarnet in de pauze liep ik weer eens vast in een busladinkje:
[ afbeelding ]
hihihi :D
Je raekt an de dinge geweun.
pi_125196415
quote:
0s.gif Op maandag 8 april 2013 21:23 schreef monsterd. het volgende:
Wow, ik wil wel meer fotos zien van alfa! :D
Met zus als pup


Met zus volwassen ;)


En gewoon, leuk;


Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:37:34 #192
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125196458
Ik wil Alfa hebben O+
Hij ziet er zo vrolijk uit ook!
Ow ja als er hier nog mensen zijn die George willen lezen, dat kan he!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125196459
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 12:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh-oh haar boek is binnen. En Loebes en ik zullen er snel aan beginnen!

[ afbeelding ]
Wat kijkt 'ie lekker suf :D

quote:
1s.gif Op donderdag 11 april 2013 21:59 schreef Mubassie het volgende:
[ afbeelding ]

Update :s)
6 maanden pupcontrole gehad, alles oke!
Zelfs zijn hart ruisje is niet meer hoorbaar. Overheen gegroeid volgens DA.

Nu 19,6kg, 4,5kg gegroeid sinds laatste bezoek.

Nog even gevraagd of zijn zwarte kleur neusje weer terugkomt maar DA dacht van niet.

Balletjes zaten in zijn lies, maar toen ik weer thuis was waren ze weer teruggekropen naar waar ze horen ;)
Ik vind 't een prachtige hond om te zien! Elke keer als ik een foto zie denk ik; Jeeeeumig wat een enorm lange poten! :o
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:38:30 #194
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125196491
Ja hij heeft ook echt lange stelten voor een pei!
Valt mij ook elke keer op :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125196577
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil Alfa hebben O+
Hij ziet er zo vrolijk uit ook!
Ow ja als er hier nog mensen zijn die George willen lezen, dat kan he!
Hij is altijd vrolijk en lief O+
En een dikke knuffelkont!



Bij hoge uitzondering, ik houd niet van foto's van mezelf plaatsen :')
Je raekt an de dinge geweun.
pi_125196680
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef oh-oh het volgende:
Ik wil Alfa hebben O+
Hij ziet er zo vrolijk uit ook!
Ow ja als er hier nog mensen zijn die George willen lezen, dat kan he!
ik dacht dat jij meer van de exhibitionistische honden was :@
qua waterverbruik zal het weinig schelen want wat nu de machine ingaat ,sta je dan in de douche te doen .
En de douche, en jezelf erna ,soms drie maal daags .
Ben gelukkig vrijgezel ,moeders zou gek worden van de modder . o|O
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  vrijdag 12 april 2013 @ 14:46:36 #197
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125196750
:P Op nummer 1 op mijn wishlist staat een poedel in showtoillet nu hoor.
En ik had ook een heuse langhaar B-) ( _O- )
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125197108
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:37 schreef Messina het volgende:

[..]

Wat kijkt 'ie lekker suf :D

[..]

Ik vind 't een prachtige hond om te zien! Elke keer als ik een foto zie denk ik; Jeeeeumig wat een enorm lange poten! :o
Haha hadden gewandeld en hij lag lekker te suffen toen ik met dat boek aan kwam zetten. En daarbij heeft hij van die vreselijk zielige ogen haha.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_125197188
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 14:46 schreef oh-oh het volgende:
:P Op nummer 1 op mijn wishlist staat een poedel in showtoillet nu hoor.
En ik had ook een heuse langhaar B-) ( _O- )
Mijn eerste hond,een poedel toen ik vijf werd.
Ik hoefde niks anders behalve Joris .
16 of 17 geworden,kwam gewoon niet meer thuis op een avond .
Lag hij in de graskant ,mooie dood .
Hij wilde op latere leeftijd enkel alleen naar buiten ,kon hij zelf zijn tempo bepalen .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:05:44 #200
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125197418
Mijn oma had poedels, toypoedels, het zijn fantastische honden. Ik ken nu veel mensen met showpoedels, maar wat ik echt tof vind moet uit Japan komen of uit China, hier in Europa heb ik nog geen toylijn gevonden waar ik op val. En het ergste is nog dat ze daar gewoon meesterlijk kunnen groomen dus of die hondjes die eronder zitten ook zo top zijn weet ik niet eens.Maar ik wil er zo een :P


En dan wil ik ook nog enkel bruin of zilver want die zie je hier het minst :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125197480
Fascinating
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:08:22 #202
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125197519
B-) En dan ga ik zelf ook zo leren trimmen natuurlijk!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125197629
Ik vind 't prachtig, maar ik zou er geen geduld voor hebben om 't te gaan trimmen! _O-
Je raekt an de dinge geweun.
  vrijdag 12 april 2013 @ 15:24:24 #204
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125198066
Ik wel, ik wil dat ie dan altijd in showtoillet loopt, maar doordeweeks wel met topknots :P
Het is minder werk dan een chinees goed gegroomd houden denk ik.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:04:07 #205
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_125203329
Haha oh-oh daar heb je een dagtaak aan :P

Op foto's als Sam ligt lijken zijn poten idd lang, weet niet of dit gezichtsbedrog is..
Dit is meneer staand *)

  vrijdag 12 april 2013 @ 18:34:24 #206
217555 TitaToven
Mijn vader is een tovenaar
pi_125204204
Even tussendoor, weet iemand of een hond Custard pudding mag? Ze is namelijk jarig en ik wil haar een taartje bakken
Ik schijn nogal ongeduldig te zijn
Zal iedereen af en toe maar stilzetten dan (klik)
  vrijdag 12 april 2013 @ 18:55:01 #207
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125204836
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:04 schreef Mubassie het volgende:
Haha oh-oh daar heb je een dagtaak aan :P

Op foto's als Sam ligt lijken zijn poten idd lang, weet niet of dit gezichtsbedrog is..
Dit is meneer staand *)

[ afbeelding ]
Wauw hij groeit al snel joh!

En Alfa O+ O+
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:54:29 #208
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125209947
Aan een poedel in showtoillet een dagtaak? Nee joh, echt Billy en Sjon zijn meer werk!
Sam staat hoog op de poten, ik vind het mooi, hij heeft niet dat lompe logge wat ze vaak hebben!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125210018
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:34 schreef TitaToven het volgende:
Even tussendoor, weet iemand of een hond Custard pudding mag? Ze is namelijk jarig en ik wil haar een taartje bakken
Ik zou niet weten waarom niet. Maar waarom maak je geen vlees taartje?
I solemnly swear i'm up to no good
  vrijdag 12 april 2013 @ 20:59:58 #210
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125210176
Ik mik dr altijd gewoon zo een cheap ass diepvriesslagroomtaartje in.
Die van mij kunnen alles vreten zonder aan de schijt te gaan. Vroeger maakte ik ook van die speciale hondentaarttoestanden en zo wel es.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125210625
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ik zou niet weten waarom niet. Maar waarom maak je geen vlees taartje?
Inderdaad gewoon vlees geven. Het zijn wel honden geen mensen.
pi_125260739
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:04 schreef Mubassie het volgende:
Haha oh-oh daar heb je een dagtaak aan :P

Op foto's als Sam ligt lijken zijn poten idd lang, weet niet of dit gezichtsbedrog is..
Dit is meneer staand *)


En mijnheer is een fraai exemplaar,al zeg ik het zelf.
pi_125262721
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 april 2013 18:04 schreef Mubassie het volgende:
Haha oh-oh daar heb je een dagtaak aan :P

Op foto's als Sam ligt lijken zijn poten idd lang, weet niet of dit gezichtsbedrog is..
Dit is meneer staand *)

[ afbeelding ]
Mooi inderdaad :D

Hoe zit dat met haartjes? Zijn dat -net als bij dalmatiërs) van die minihaartjes die overal in gaan zitten en je er met geen mogelijkheid uitkrijgt?
Je raekt an de dinge geweun.
  zondag 14 april 2013 @ 14:51:26 #214
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_125266186
Dank :)

Ja zijn idd van die rothaartjes.. Dat is wel een nadeel, maar zijn rui is nu gelukkig net voorbij.
pi_125266883
Zo Loebes is vandaag lekker mee geweest naar de drunese duinen.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 17 april 2013 @ 13:56:46 #216
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125395361
quote:
0s.gif Op zondag 14 april 2013 15:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo Loebes is vandaag lekker mee geweest naar de drunese duinen.
Foto's?
Smile :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 17 april 2013 @ 14:20:38 #217
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125396392
Wij gaan dit weekend een weekendje er op uit! Huisje in de bossen. Voor Jacky de eerste keer! :D Ik zal hopelijk wat mooie foto's maken! :D
  woensdag 17 april 2013 @ 14:22:53 #218
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125396488
Ik ga volgende week met de dogs naar Delft een nachtje, mss komen we nog wel even op het strand O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125403503
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 13:56 schreef oh-oh het volgende:

[..]

Foto's?
Smile :D
[ afbeelding ]
Heb er maar 2 ofzo. Zal ze van de week even online zetten
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 17 april 2013 @ 17:44:04 #220
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_125405010
Canvas wat ik heb laten maken is erg mooi geworden;


En ik weet dat dit het foto topic is, maar aangezien iedereen hier vaak snel reageert toch nog ff een vraagje. Koda heeft vorige week in het bos zijn rechter voorpoot verstuikt nadat die een rare, draaiende beweging maakte met die poot. Wat kunnen we het beste doen nu? We geven hem sowieso 3-4 lijnrust nu, maar op het moment dat het gebeurde kon hij amper lopen. Nu (5 dagen later) loopt die wel gewoon mooi aan de riem, hij geeft ook wel aan dat die wil donderjagen, maar zodra die wat harder gaat lopen zie je toch dat die zijn poot nog een beetje ontziet. Ik denk dat 3-4 weken lijnrust het beste is wat we nu kunnen doen of niet?
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_125405301
quote:
99s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Canvas wat ik heb laten maken is erg mooi geworden;
[ afbeelding ]

En ik weet dat dit het foto topic is, maar aangezien iedereen hier vaak snel reageert toch nog ff een vraagje. Koda heeft vorige week in het bos zijn rechter voorpoot verstuikt nadat die een rare, draaiende beweging maakte met die poot. Wat kunnen we het beste doen nu? We geven hem sowieso 3-4 lijnrust nu, maar op het moment dat het gebeurde kon hij amper lopen. Nu (5 dagen later) loopt die wel gewoon mooi aan de riem, hij geeft ook wel aan dat die wil donderjagen, maar zodra die wat harder gaat lopen zie je toch dat die zijn poot nog een beetje ontziet. Ik denk dat 3-4 weken lijnrust het beste is wat we nu kunnen doen of niet?
Als hij nu nog mank loopt zou ik naar de da gaan.
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 17 april 2013 @ 17:53:47 #222
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125405337
quote:
99s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:44 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Canvas wat ik heb laten maken is erg mooi geworden;
[ afbeelding ]

En ik weet dat dit het foto topic is, maar aangezien iedereen hier vaak snel reageert toch nog ff een vraagje. Koda heeft vorige week in het bos zijn rechter voorpoot verstuikt nadat die een rare, draaiende beweging maakte met die poot. Wat kunnen we het beste doen nu? We geven hem sowieso 3-4 lijnrust nu, maar op het moment dat het gebeurde kon hij amper lopen. Nu (5 dagen later) loopt die wel gewoon mooi aan de riem, hij geeft ook wel aan dat die wil donderjagen, maar zodra die wat harder gaat lopen zie je toch dat die zijn poot nog een beetje ontziet. Ik denk dat 3-4 weken lijnrust het beste is wat we nu kunnen doen of niet?
Ziet er mooi uit!

Wat betreft Koda's poot. Wij hebben toen met onze kat iets vergelijkbaars gehad. Dagelijks even gevoeld aan zijn pootje om te kijken of het zeer deed. Als hij gelijk piept kan het zijn dat het alsnog gebroken is of gesplinterd. Dat wil je natuurlijk niet hebben. Maar als hij nu al na 4 dagen weer normaal loopt maar met spelen nog rustig aan doet lijkt me dat niet gek hoor.

Beterschap iig ^O^
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 17 april 2013 @ 17:54:18 #223
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125405355
Als hij veel pijn lijkt te hebben kan de DA altijd uitsluitsel geven natuurlijk :)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  woensdag 17 april 2013 @ 18:07:13 #224
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_125405833
Bedankt, mijn moeder vond hem ook heel mooi (gelukkig :P)!

En over zijn poot. We mogen er alles mee doen, hij geeft zelfs pootjes met die zere poot, het is alleen een bepaalde beweging die hij niet kan maken, het lijkt dus echt gewoon als er iets verrekt is. We hebben van een kennis een homeopathisch middeltje gekregen wat het herstel moet bevorderen, alleen ben ik zelf niet zo van de homeopathie. We doen nog een weekje lijnrust, en als die dan weer normaal loopt zonder zijn poot te ontzien, gaan we ook niet naar de DA en blijven we bij die lijnrust. Toch bedankt voor de snelle tips mensen. :D
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  donderdag 18 april 2013 @ 00:04:15 #225
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_125424942
Pim is vandaag voor het eerst meegeweest uiteten bij de chinees O+ Hij is zo dapper en lief geweest de hele dag !



En deze vind ik zo geweldig leuk gelukt dat ik m d'r zelfs opstuur denk ik _O-

op de achtergrond staat Huis Ten Bosch, nog even het huis van de Koningin, vroegah toen ik nog een klein Nonnetje was ging ik elk weekend met mn Opa en Oma op de Fiets langs de Koningin even zwaaien, dus ik wou dat gewoon nog 1x doen :')
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
pi_125425799
Die laatste foto _O- _O- _O-

Jules vandaag O+
  donderdag 18 april 2013 @ 08:52:24 #227
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125429763
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:04 schreef Nonneke het volgende:
Pim is vandaag voor het eerst meegeweest uiteten bij de chinees O+ Hij is zo dapper en lief geweest de hele dag !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En deze vind ik zo geweldig leuk gelukt dat ik m d'r zelfs opstuur denk ik _O-
[ afbeelding ]
op de achtergrond staat Huis Ten Bosch, nog even het huis van de Koningin, vroegah toen ik nog een klein Nonnetje was ging ik elk weekend met mn Opa en Oma op de Fiets langs de Koningin even zwaaien, dus ik wou dat gewoon nog 1x doen :')
OMFG, waarom mocht ik niet mee????????????
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 18 april 2013 @ 09:20:37 #228
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125430268
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:25 schreef _Multiply86_ het volgende:
Die laatste foto _O- _O- _O-

Jules vandaag O+
[ afbeelding ]
Die bal hebben wij ook! :D
  donderdag 18 april 2013 @ 09:38:56 #229
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125430699
Weten jullie trouwens dat a.s. zondag er een flinke wandeltocht is op Bussloo? http://www.wandelvoorhulphond.nl/

Wij doen iig ook mee. :D Lekker dichtbij ook, woon er 10 minuten vanaf :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 18 april 2013 @ 09:40:18 #230
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125430742
Wij gaan morgen voor een weekendje in de buurt van de grootste waterval ( :') ) van Nederland! Lekker door de bossen struinen met Jacky! Wordt voor haar de eerste keer in zo'n huisje en in de bossen! :D Benieuwd of ik wat mooie foto's kan maken! Zullen jullie zondag of maandag dan wel zien!
pi_125431913
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:38 schreef monsterd. het volgende:
Weten jullie trouwens dat a.s. zondag er een flinke wandeltocht is op Bussloo? http://www.wandelvoorhulphond.nl/

Wij doen iig ook mee. :D Lekker dichtbij ook, woon er 10 minuten vanaf :P
Ja weet ik, maar zo'n mega wandeling met veel honden die zich niet kunnen gedragen en tokkie baasjes, nee dank je;)
  donderdag 18 april 2013 @ 10:28:42 #232
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125432012
Gruwelijk die wandeling, alles aangelijnd, daar doe ik die van mij echt een plezier mee :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125432308
Tijdens de wandeling mogen ze wel los..maar verder vast ja..zouden die van mij ook niet leuk vinden .
Sowieso is Bussloo op een drukke dag vol met aso's dus op zo'n dag helemaal.

Dit weekend mag ik bij de bevalling van een Weimaraner zijn..hopelijk komen ze overdag, kan ik foto's maken. Maar zal wel weer 's nachts gebeuren :')
  donderdag 18 april 2013 @ 10:41:41 #234
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125432377
Goeie lamp erop is sowieso fijn en dan kun je ook prima foto's maken.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125432439
Hoop het! Ben benieuwd..heb het nog nooit in het echt gezien. Ze is echt een zwijntje nu _O-
  donderdag 18 april 2013 @ 10:43:57 #236
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125432449
En flitsen kan ook prima, die pups zien toch geen steek :P
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 18 april 2013 @ 10:55:48 #237
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_125432857
jij mag altijd mee oh-oh ! O+
uiteraard heb ik ook voor jou gezwaait ! en die wachter maar lachen :')
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 18 april 2013 @ 10:59:43 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_125432975
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 00:04 schreef Nonneke het volgende:
Pim is vandaag voor het eerst meegeweest uiteten bij de chinees O+ Hij is zo dapper en lief geweest de hele dag !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En deze vind ik zo geweldig leuk gelukt dat ik m d'r zelfs opstuur denk ik _O-
[ afbeelding ]
op de achtergrond staat Huis Ten Bosch, nog even het huis van de Koningin, vroegah toen ik nog een klein Nonnetje was ging ik elk weekend met mn Opa en Oma op de Fiets langs de Koningin even zwaaien, dus ik wou dat gewoon nog 1x doen :')
Mooie herinneringen zijn dat.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  donderdag 18 april 2013 @ 11:00:02 #239
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125432986
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:55 schreef Nonneke het volgende:
jij mag altijd mee oh-oh ! O+
uiteraard heb ik ook voor jou gezwaait ! en die wachter maar lachen :')
:P Ik wil ooooooook gaaaaaaaan O+
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 18 april 2013 @ 11:01:55 #240
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125433039
Ik ben volgende week in Delft, ik ga er werk van maken denk ik B-)
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 18 april 2013 @ 11:02:40 #241
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125433069
_O- Overigens mag je vandaag je brievenbus in de gaten houden en dat is oranjegerelateerd :7
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125433110
Nog 1tje van mijn dames O+
  donderdag 18 april 2013 @ 11:31:12 #243
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125434069
Lekker de wind door d'r flaporen!


En eentje voor het gekke smoelenboek! :') :D
  donderdag 18 april 2013 @ 12:15:19 #244
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125435718
_O- Ik heb net afgesproken dat we maandag ook naar het paleis gaan Non *O*
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 18 april 2013 @ 12:23:53 #245
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_125436020
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 10:39 schreef _Multiply86_ het volgende:
Tijdens de wandeling mogen ze wel los..maar verder vast ja..zouden die van mij ook niet leuk vinden .
Sowieso is Bussloo op een drukke dag vol met aso's dus op zo'n dag helemaal.

Dit weekend mag ik bij de bevalling van een Weimaraner zijn..hopelijk komen ze overdag, kan ik foto's maken. Maar zal wel weer 's nachts gebeuren :')
Wat is er tokkie aan dan? :{
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 18 april 2013 @ 12:30:13 #246
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_125436240
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 09:38 schreef monsterd. het volgende:
Weten jullie trouwens dat a.s. zondag er een flinke wandeltocht is op Bussloo? http://www.wandelvoorhulphond.nl/

Wij doen iig ook mee. :D Lekker dichtbij ook, woon er 10 minuten vanaf :P
Wij zouden gaan, maar goed, zo'n lange wandeling gaat nu natuurlijk niet. Erg jammer, keek er wel naar uit. :'(

Binnenkort gaan we trouwens weer naar Koda's ''mensen moeder'', kan die nog lekker even spelen met z'n broertjes. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  donderdag 18 april 2013 @ 15:54:12 #247
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125443224
Jacky heeft vanavond een speel date met 3 andere honden! :D _O- Haha!

Ze lijkt trouwens wel erg onrustig vandaag. Of het door die storm komt buiten? Of zou ze onbewust aanvoelen dat we morgen weekendje weg gaan?
  donderdag 18 april 2013 @ 19:10:13 #248
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_125450069
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 12:15 schreef oh-oh het volgende:
_O- Ik heb net afgesproken dat we maandag ook naar het paleis gaan Non *O*
Hahaha wat goed ! Wel aan de achterkant gaan hoor (in het Haagse Bos) aan de voorkant zie je Huis Ten Bosch niet zo ;) en druk met verkeer enz
Have fun ! tis heerlijk wandelen ook daar O+
die wachters daar zullen wel denken, wéér zo'n mongool die dr honden op de foto moet zetten :')
Als de vlag uithangt (op het dak) is ze thuis :)
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  donderdag 18 april 2013 @ 19:16:17 #249
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_125450336
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 11:04 schreef _Multiply86_ het volgende:
Nog 1tje van mijn dames O+
[ afbeelding ]
Wat leuk om je hondjes weer eens te zien ! Er loopt hier in het dorp een Jazz (zo heette ze toch de middelste ? de Pim-zonder-pootjes zegmaar :P ) ik heb zelfs gevraagd of ze het was :')
Hoe is het met Diaz ? Hoeveel heb je er nu 5 ?
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  † In Memoriam † donderdag 18 april 2013 @ 20:23:04 #250
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_125453197
quote:
10s.gif Op zondag 14 april 2013 11:50 schreef Iwanius het volgende:

[..]

En mijnheer is een fraai exemplaar,al zeg ik het zelf.
Leuk! Ravi hier gaat ook zo snel..... :')
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  donderdag 18 april 2013 @ 20:45:01 #251
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125454262
Werd uiteindelijk een speel date met in totaal 5 honden uit de wijk! Allemaal verschillende rassen! Jacky was wel de kleinste! Haha! :D

Leuk is om te zien hoe Jacky reageert. Ze vindt het super om vrij te mogen spelen! En op sociaal niveau doet ze het volgens mij ook gewoon erg goed! Ze stoeit wat met één hond. Rent met een ander. Snuffelt rond. Speelt vooral met haar tennisballetje. Rent nog wat meer rond. En als het wat te druk wordt of dat ze een beetje moe werd, gaat ze liggen. En als de boel wat gekalmeerd is ging ze weer wat stoeien met een andere hond.
pi_125463230
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 19:16 schreef Nonneke het volgende:

[..]

Wat leuk om je hondjes weer eens te zien ! Er loopt hier in het dorp een Jazz (zo heette ze toch de middelste ? de Pim-zonder-pootjes zegmaar :P ) ik heb zelfs gevraagd of ze het was :')
Hoe is het met Diaz ? Hoeveel heb je er nu 5 ?
_O- ja dit is Jazz O+


Diaz woont al een tijdje bij nieuwe baasjes in Zeeland. Boerderij met veel grond eromheen, vlakbij de zee. Leuk gezin met 2 jongens van 11 en 14 en een Mechelse herder dame van 10 jaar. :Y
  † In Memoriam † vrijdag 19 april 2013 @ 01:07:20 #253
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_125466402
Mooie foto's. Die van Non bij "het Paleis" O+ O+ O+

En de dames van Multi! O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  vrijdag 19 april 2013 @ 09:41:09 #254
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_125469875
Hoe gaat het met jouw pup Strega?
  vrijdag 19 april 2013 @ 14:56:14 #255
93499 Nonneke
-= People Are Strange =-
pi_125481259
quote:
0s.gif Op donderdag 18 april 2013 23:27 schreef _Multiply86_ het volgende:

[..]

_O- ja dit is Jazz O+
[ afbeelding ]

Diaz woont al een tijdje bij nieuwe baasjes in Zeeland. Boerderij met veel grond eromheen, vlakbij de zee. Leuk gezin met 2 jongens van 11 en 14 en een Mechelse herder dame van 10 jaar. :Y
Ja gelukkig toch goed onthouden :P
Wat een bofkont die Diaz !
-= Een ongeluk zit in een klein hoekje... =-
;)
Lekker motor rijjuuuuhh
  zondag 21 april 2013 @ 15:53:31 #256
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125557300
Jacky heeft de tijd van haar leven gehad in het bos! :D Ze was helemaal happy! Ik ben nu de mooiste foto's aan het uploaden. (Een paar hele mooie zitten er tussen, wel jammer dat de actie foto's van verder af vaak een stuk slechter uitvallen qua kleur/licht/scherpte!)

En dan is het ook afwachten tot dinsdag, dan wordt ze gesterriliseerd. Hopelijk gaat alles gewoon goed!
  zondag 21 april 2013 @ 16:01:58 #257
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125557621
Even een zestal van de mooiste foto's geselecteerd! :D











Vandaag was ze al best snel moe, zeker na al die ervaringen van de dag ervoor, kijk die wallen onder haar ogen! :D
  zondag 21 april 2013 @ 16:54:38 #258
130755 Kinga
versier hier
pi_125559700
Wát een leukerd! Dat kuifje! O+
pi_125600471
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_125617190
quote:
0s.gif Op maandag 22 april 2013 15:34 schreef JerryLee het volgende:
[ afbeelding ]
O+

@Bienelientje: Wat is dat kuifje leuk! Heb nog nooit een hond gezien die zo overduidelijk zo'n zwitsal kuifje had. :o

Binnenkort gaan we naar pups kijken. Ben best wel zenuwachtig ervoor eigenlijk (gek is dat) |:( .
*Trommelgeroffel* ....kleine Zwitserse herdertjes! *O*
  maandag 22 april 2013 @ 21:30:56 #261
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125617460
Haha, veel mensen vinden dat kuifje echt tof! :D We krijgen er zo veel leuke opmerkingen over! Daarentegen hebben we ook zo'n zeiksnor gehad die zei "dat het niet hoort". Ja, nou en! Lekker boeiend! :') Het is juist lief! O+

Ik ben toch wel een beetje nerveus voor morgen, ze wordt gesterriliseerd morgenochtend! Duimen dat alles goed gaat!
  dinsdag 23 april 2013 @ 10:55:59 #262
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125632120
Hondje net onder narcose gebracht, heb haar in slaap zien vallen (zo zielig om te zien ;( )...

Nu wordt het afwachten!
  dinsdag 23 april 2013 @ 13:52:21 #263
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125637613
En ze is weer terug huis! Nog steeds een beetje zwak van de narcose, maar nu lekker aan het slapen!

Beetje jammer dat we ineens ook nog een teek vonden onder haar kin! Gelukkig was ze nog zo zwakjes dat we die makkelijk konden verwijderen, zonder dat ze protesteerde! :D
pi_125644051
Geef der maar een dikke knuffel!
pi_125644792
Fijn dat ze weer thuis is! Bah teken :( doet me eraan denken dat ik nog iets voor de hond wil halen tegen vlooien en teken. Preventief, wegens kat met vlooien allergie. De katten krijgen advantage, dus hond dan advantix? Of liever iets anders?
  dinsdag 23 april 2013 @ 17:27:20 #266
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125646036
Ze is wel een zielig hoopje op dit moment hoor! ;(

Ze heeft gelukkig al wel een beetje gekwispeld en gaf zelfs aan dat ze moest plassen! En heeft zich flink leeggepist! :D

Maar wat een zielig hoopje! ;( Wat trillen, helemaal zwakjes nog. Hopelijk is ze snel weer de oude!
pi_125672049
Wat een lieve foto's weer allemaal!! O+

En bienelientje hoe is het met de dame?

Mijn boys zijn 3 weken geleden op de foto geweest, een heuse fotoshoot :P

het resultaat!

Ik kan niet kiezen :@

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S. 2014
J. 2016
  woensdag 24 april 2013 @ 10:31:46 #268
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125672236
Zelfgemaakt of bij een fotograaf?
Indien zelfgemaakt zijn ze leuk, voor een fotograaf zijn ze echt slecht haha :D
De eerste is het mooist, het is jammer dat ze niet in de camera kijken.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125672447
Ze komen bij een hobbyfotograaf vandaan, En ach ze zitten nooit stil die 2, dus het geeft ze wel goed weer :P
S. 2014
J. 2016
  woensdag 24 april 2013 @ 10:40:03 #270
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125672469
Nou dan geven die stilzittende foto's ze helemaal niet goed weer :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125672493
Nou ze kijken niet 1 keer netjes de camera in, En vooral toby was drukker met het koekje wat vast gehouden werd :D
S. 2014
J. 2016
  woensdag 24 april 2013 @ 10:41:50 #272
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125672520
:D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125675005
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 april 2013 17:27 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze is wel een zielig hoopje op dit moment hoor! ;(

Ze heeft gelukkig al wel een beetje gekwispeld en gaf zelfs aan dat ze moest plassen! En heeft zich flink leeggepist! :D

Maar wat een zielig hoopje! ;( Wat trillen, helemaal zwakjes nog. Hopelijk is ze snel weer de oude!
Hoe is het nu met haar?
I solemnly swear i'm up to no good
  woensdag 24 april 2013 @ 12:58:22 #274
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125676641
Gaat gelukkig een stuk beter! Ze oogt wel weer iets vrolijker. Is nog wel erg rustig, soms een beetje chagerijnig (gaat ze grommen, maar dat straffen we gewoon weer af, pikken we nog steeds niet!), eet en drinkt weer, begint al weer een beetje speelser te worden en loopt al meer rond (maar nog geen wonder loopje)! Ook buiten kan ze alleen nog maar een klein rondje lopen.

Dus hopelijk over een paar daagjes onze vrolijke mups terug!
  woensdag 24 april 2013 @ 13:33:48 #275
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125677839
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Gaat gelukkig een stuk beter! Ze oogt wel weer iets vrolijker. Is nog wel erg rustig, soms een beetje chagerijnig (gaat ze grommen, maar dat straffen we gewoon weer af, pikken we nog steeds niet!), eet en drinkt weer, begint al weer een beetje speelser te worden en loopt al meer rond (maar nog geen wonder loopje)! Ook buiten kan ze alleen nog maar een klein rondje lopen.

Dus hopelijk over een paar daagjes onze vrolijke mups terug!
O+ Fijn, ik zag je foto's net, daar word je gewoon instant vrolijk van :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  woensdag 24 april 2013 @ 13:54:11 #276
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125678474

Dikkopje <3
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125680666
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 12:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Gaat gelukkig een stuk beter! Ze oogt wel weer iets vrolijker. Is nog wel erg rustig, soms een beetje chagerijnig (gaat ze grommen, maar dat straffen we gewoon weer af, pikken we nog steeds niet!), eet en drinkt weer, begint al weer een beetje speelser te worden en loopt al meer rond (maar nog geen wonder loopje)! Ook buiten kan ze alleen nog maar een klein rondje lopen.

Dus hopelijk over een paar daagjes onze vrolijke mups terug!
testosteron wil nog wel eens een vlucht nemen
als je de voering eruit haalt
gaan ze ook een poot oplichten bij een boom
Ooit 1 van muts op de bank tot een tante die voor niks opzij ging zien gaan na sterilisatie.
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  woensdag 24 april 2013 @ 18:53:08 #278
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_125688467
quote:
10s.gif Op woensdag 24 april 2013 13:54 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Dikkopje <3
:D

Ben al een hele tijd bezig om Sam op zijn rug te laten liggen (dood), maar met geen mogelijkheid dat ie dat doet :N

Tot nu toe het enige "trucje" wat niet lukt..
Denk dat ie het niet fijn vind ofzo, in zijn mand heb ik m ook nog nooit op zn rug zien liggen.
pi_125689133
quote:
1s.gif Op woensdag 24 april 2013 18:53 schreef Mubassie het volgende:
Ben al een hele tijd bezig om Sam op zijn rug te laten liggen (dood), maar met geen mogelijkheid dat ie dat doet :N
Dat heb ik die van mij ook geprobeerd te leren, maar niet echt gelukt :P Hij kan wel op zijn rug rollen als hij op zijn buik ligt, maar dood liggen is nog te eng haha.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_125689208
Hier weer eens wat pics van mijn dondersteen:



But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_125695821
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 19:11 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Dat heb ik die van mij ook geprobeerd te leren, maar niet echt gelukt :P Hij kan wel op zijn rug rollen als hij op zijn buik ligt, maar dood liggen is nog te eng haha.
Leer em maar nooit om met een flessenopener om te gaan 8)7
&lt;a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Vereniging voor weerkunde en klimatologie&lt;/a&gt;
&lt;a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank"&gt;ESTOFEX&lt;/a&gt;
  donderdag 25 april 2013 @ 09:36:18 #282
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_125709423
Jacky wordt al weer haar lekkere lieve en ietwat stoute zelfl! :') Mogen weer even de teugels in strakke hand nemen! :D
  donderdag 25 april 2013 @ 15:19:05 #283
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125720456
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Jacky wordt al weer haar lekkere lieve en ietwat stoute zelfl! :') Mogen weer even de teugels in strakke hand nemen! :D
:D ^O^
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 25 april 2013 @ 15:27:20 #284
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_125720745
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 09:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Jacky wordt al weer haar lekkere lieve en ietwat stoute zelfl! :') Mogen weer even de teugels in strakke hand nemen! :D
Gelukkig maar! :)

Vandaag toch maar met Koda naar de DA geweest. Conclusie; 3 weken lijnrust. Ze heeft hem echt goed onderzocht, en hij had pijn bij zijn schouder zeg maar. Dat vertrouwde zij niet echt, want dat kon beginnende artrose zijn, een barstje in een bot, een scheurtje in een spier, een schouder die niet helemaal mooi in de kom ging.. Maar we moesten dus eerst 3 weekjes lijnrust houden en als hij dan nog die pijn aangeeft bij zijn schouder moeten er waarschijnlijk toch foto's gemaakt worden. :'( Wat een pechvogel is het ook.

Is het trouwens mogelijk dat er als ''reactie van het lichaam'' botontkalking ontstaat bij de hond? Dat zei de DA namelijk, en ik ben heeeeerlijk eigenwijs, en ik vond dat nogal vreemd klinken. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_125721427
quote:
99s.gif Op donderdag 25 april 2013 15:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Gelukkig maar! :)

Vandaag toch maar met Koda naar de DA geweest. Conclusie; 3 weken lijnrust. Ze heeft hem echt goed onderzocht, en hij had pijn bij zijn schouder zeg maar. Dat vertrouwde zij niet echt, want dat kon beginnende artrose zijn, een barstje in een bot, een scheurtje in een spier, een schouder die niet helemaal mooi in de kom ging.. Maar we moesten dus eerst 3 weekjes lijnrust houden en als hij dan nog die pijn aangeeft bij zijn schouder moeten er waarschijnlijk toch foto's gemaakt worden. :'( Wat een pechvogel is het ook.

Is het trouwens mogelijk dat er als ''reactie van het lichaam'' botontkalking ontstaat bij de hond? Dat zei de DA namelijk, en ik ben heeeeerlijk eigenwijs, en ik vond dat nogal vreemd klinken. :P
He wat naar sterkte er mee!

Van dat botontkalking weet ik niks. Maargoed ben dan ook geen DA
I solemnly swear i'm up to no good
  donderdag 25 april 2013 @ 16:06:08 #286
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_125722286
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 15:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

He wat naar sterkte er mee!

Van dat botontkalking weet ik niks. Maargoed ben dan ook geen DA
Dankje, komt wel goed toch, we gaan gewoon van het beste uit. *)
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
  donderdag 25 april 2013 @ 16:07:34 #287
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125722342
Alle genoemde opties klinken anders nasty, arme Koda, beterschap!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125722655
quote:
0s.gif Op woensdag 24 april 2013 21:26 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Leer em maar nooit om met een flessenopener om te gaan 8)7
[ afbeelding ]
:D

Maus, wat bedoel je precies met die botontkalking? Als reactie op wat? Het zit hem echt niet mee inderdaad, die Koda..
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 25 april 2013 @ 16:15:51 #289
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_125722673


De jarige Job :P 1 jaar is hij vandaag.
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  donderdag 25 april 2013 @ 16:19:42 #290
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125722783
quote:
99s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]

De jarige Job :P 1 jaar is hij vandaag.
Van harte, wat een mooiboy!
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_125723602
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

:D

Maus, wat bedoel je precies met die botontkalking? Als reactie op wat? Het zit hem echt niet mee inderdaad, die Koda..
Reactie op sterilisatie indien van toepassing:

http://www.thedogplace.org/Spay-Neuter/rethinking-spay-neuter_coats.asp

http://www.thedogplace.or(...)stration_Andrews.asp
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
  donderdag 25 april 2013 @ 16:50:39 #292
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_125723704
:') Altijd leuk dat steriliseren.
Die chip bij Sjon heeft geen klap gedaan trouwens.
Was echt weggegooid geld.
Ik moet er maar mee leren leven _O-
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  donderdag 25 april 2013 @ 17:24:38 #293
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_125724900
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Alle genoemde opties klinken anders nasty, arme Koda, beterschap!
Ben vergeten er bij te zetten dat de klachten in principe dezelfde klachten zijn als die van een verstuiking, dus daar gaan we gewoon van uit want zo hebben we het zien gebeuren namelijk. :P
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

:D

Maus, wat bedoel je precies met die botontkalking? Als reactie op wat? Het zit hem echt niet mee inderdaad, die Koda..
Als reactie op de verstuiking, zo zei de dierenarts het, ik denk dat die zich heeft versproken toen die dat zei. :P
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_125725468
quote:
0s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:50 schreef oh-oh het volgende:
:') Altijd leuk dat steriliseren.

[ afbeelding ]
Vind de DA ook :

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is gewoon een zware operatie waarvan de nadelen nog te weinig onderzocht zijn .
I want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
pi_125725580
Oh okee. Verstuiking heeft mijn hond ook al een paar keer gehad, dat hij opeens zo begon te hinken. Was meestal naar een dag weer over. Ben er wel eens mee naar de dierenarts geweest, die bevestigde inderdaad dat het een verstuiking was.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_125725602
quote:
99s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]

De jarige Job :P 1 jaar is hij vandaag.
Lief O+
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 25 april 2013 @ 18:16:20 #297
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_125726672
dokus bij het venneke bij ons in gestel


en sinds vorige week hebben we er 7 bij O+ O+

mee bekant vangde gin haas.
pi_125730523
quote:
99s.gif Op donderdag 25 april 2013 16:15 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]

De jarige Job :P 1 jaar is hij vandaag.
Gefeliciteerd
quote:
2s.gif Op donderdag 25 april 2013 18:16 schreef kawa4 het volgende:
dokus bij het venneke bij ons in gestel
[ afbeelding ]

en sinds vorige week hebben we er 7 bij O+ O+

[ afbeelding ]
Puppy's <3

-------------

Heeft er iemand ervaring met die koelmatten die je nat moet maken voor honden?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_125731164
quote:
1s.gif Op donderdag 25 april 2013 19:51 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Gefeliciteerd

[..]

Puppy's <3

-------------

Heeft er iemand ervaring met die koelmatten die je nat moet maken voor honden?

Check! Mijn honden die hebben mij alleen maar aangekeken alsof ik gek geworden was... Ze hebben er ook heel kundig omheen gelopen....
S. 2014
J. 2016
  donderdag 25 april 2013 @ 20:12:17 #300
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_125731398
Hier ook eensch gehaald, ze gingen liever in de volle zon liggen dan op zo'n nat ding.
mee bekant vangde gin haas.
pi_125733021
en dicht :+
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')