quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:41 schreef debuurvrouw het volgende:
Hey Pino!
[ afbeelding ]
die heb ik (ook) gewonnen, omdat ik de voorspellingen op de FP heb gewonnen.Mijnese is duidelijk anders. Grappig!
En die piemel bij jouw Tania vond je niet raar?quote:Op woensdag 13 maart 2013 16:46 schreef Pino112 het volgende:
[..]! Tof
Sommigen staan wel een beetje op dezelfde plaats
Dat tekeninkje op Tania is bij jou ook raar, enig idee wie dat is?
En heb je die van Kees al gevonden?
Jawel, ik dacht al dat dat zoiets wasquote:Op donderdag 14 maart 2013 11:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En die piemel bij jouw Tania vond je niet raar?
Ik kreeg te horen dat Tim dat heeft gedaan.quote:Op donderdag 14 maart 2013 11:43 schreef Melleyn het volgende:
[..]
En die piemel bij jouw Tania vond je niet raar?
Dat was onze gok ook ja.quote:Op donderdag 14 maart 2013 12:24 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Ik kreeg te horen dat Tim dat heeft gedaan.
hahaquote:Op maandag 25 maart 2013 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
hoi ik zti iva uitznedin gemistt te kjiken en ik zit bij aflevern 3 en ik dekn dat daaniel de mol is
groetejs
Wat een FUCKING GROTE MOLquote:Op maandag 25 maart 2013 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
hoi ik zti iva uitznedin gemistt te kjiken en ik zit bij aflevern 3 en ik dekn dat daaniel de mol is
groetejs
haii, ik ddnk het niet.quote:Op maandag 25 maart 2013 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
groetejs
Rolfquote:Op maandag 25 maart 2013 19:17 schreef wolfrolf het volgende:
groetejs
Tss.. als dat nú nog moet cq nodig is, deugd er zoiezo al iets heel erg niet...quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Het seizoen mag dan al bijna 3 weken voorbij zijn, het echte WIDM-gevoel kan nog even worden opgewekt. Precies 3 weken na de finale hebben wij weer een interview met de eindredacteur van het programma, die ALLES weet, maar uiteraard niet alles kan zeggen. Wat wil jij graag weten?
Lees hier het interview van vorig jaar: http://frontpage.fok.nl/s(...)dredacteur-widm.html
Dan mag je het ook niet lezen.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. als dat nú nog moet cq nodig is, deugd er zoiezo al iets heel erg niet...
Vraag hem of hij (ook) vindt dat de kwaliteit van de seizoenen daalt. Waar we in seizoenen als in Argentinië en Thailand alleen maar opdrachten hadden die:quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Het seizoen mag dan al bijna 3 weken voorbij zijn, het echte WIDM-gevoel kan nog even worden opgewekt. Precies 3 weken na de finale hebben wij weer een interview met de eindredacteur van het programma, die ALLES weet, maar uiteraard niet alles kan zeggen. Wat wil jij graag weten?
Lees hier het interview van vorig jaar: http://frontpage.fok.nl/s(...)dredacteur-widm.html
Vanaf wanneer de voorbereidingen beginnen voor volgend seizoen. Gebeurt dat tijdens, voor, of vlak na het seizoen al?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Deugdquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tss.. als dat nú nog moet cq nodig is, deugd er zoiezo al iets heel erg niet...
En zoiezo.quote:
in het interview van vorig jaar staat dat hij Afrika niet leuk vond, Toch zaten ze daar dit jaarquote:Op dinsdag 26 maart 2013 17:15 schreef Beaudelaire het volgende:
Wat.quote:Op woensdag 27 maart 2013 07:03 schreef franklop het volgende:
Dat Sabotage heeft een originele leus in hun radio reclame; "Vertrouw niemand"
Klopt. Dat was ook de eerste vraag die in mij opkwam.quote:Op woensdag 27 maart 2013 10:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
in het interview van vorig jaar staat dat hij Afrika niet leuk vond, Toch zaten ze daar dit jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |