Genegeerd, de radio staat hier pas sinds 10u aanquote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaa iiiiiik heeeeeeeeeeeeeeeeeb heeeeeheeeeeeeeeet niiiiiiiiieeeehiiiieeet gehooooooooooooooooooooooord, maaaaaaaaaaaaaaar ik wwwwwwweeeeeheeeeet gewooooooooooooooooon daaaaat heeeeet gooohooodsaammeeeeee waaauuwww waaaaaaaauuuw waaaahaaaaauwwww was.quote:
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaa iiiiiik heeeeeeeeeeeeeeeeeb heeeeeheeeeeeeeeet niiiiiiiiieeeehiiiieeet gehooooooooooooooooooooooord, maaaaaaaaaaaaaaar ik wwwwwwweeeeeheeeeet gewooooooooooooooooon daaaaat heeeeet gooohooodsaammeeeeee waaauuwww waaaaaaaauuuw waaaahaaaaauwwww was.
Mijn midnight oil is opquote:
wat is dat voor monotone kut reply?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:41 schreef alors het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaahaaaa iiiiiik heeeeeeeeeeeeeeeeeb heeeeeheeeeeeeeeet niiiiiiiiieeeehiiiieeet gehooooooooooooooooooooooord, maaaaaaaaaaaaaaar ik wwwwwwweeeeeheeeeet gewooooooooooooooooon daaaaat heeeeet gooohooodsaammeeeeee waaauuwww waaaaaaaauuuw waaaahaaaaauwwww was.
Verstandig, jong!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Mijn midnight oil is opdaarom dit weekend RUST!
Heb wel een hoop te doen, maar alles overdagquote:
Dat soort uitspraken durf ik nooit zover van tevoren te doen, geheid dat het nachtwerk wordtquote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb wel een hoop te doen, maar alles overdag
Ik denk dat ik zaterdag vroeger in m'n mandje lig dan op de gemiddelde doordeweekse dag
Ik ben wel een avondmens, maar max tot 1:00 ofzo...quote:Op vrijdag 8 maart 2013 10:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat soort uitspraken durf ik nooit zover van tevoren te doen, geheid dat het nachtwerk wordt
Trotsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |