abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:24:15 #1
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_123768641

The basics

SPOILER: Handige linkjes en sites
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Haaksels uit het vorige topic:
YogaLove's Alpine Shawl

Whoopdidoo haakte weer allerlei!

de regenboogdeken van BrainTeaser, het wachten waard!

[ Bericht 4% gewijzigd door Lutte op 08-03-2013 17:04:04 ]
in de haak.
pi_123769110
Ik dacht dat jij me dat verteld had, Trui!
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:30:12 #3
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_123769154
neejoh! sorry als ik zo onduidelijk was dan. :o
in de haak.
pi_123769396
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:30 schreef trui het volgende:
neejoh! sorry als ik zo onduidelijk was dan. :o
Dat zal wel meevallen. :) Ws begreep ik je gewoon niet goed.

Of wacht, volgens mij heb het ergens op het net gelezen. Of zo geïnterpreteerd. :P
pi_123769419
Wiw wat ging dat vorige topic weer ontzettend snel!

Ik ben denk ik halverwege met mn vest maar ik heb er nog mn twijfels over.. Ik moet de kraag nog n stuk en dan kan ik m passen en kijken of t iets gaat worden.
pi_123769492
Mooie haaksels weer. O+ Ik ben met van alles bezig op dit moment...wat mijn arm/schouders aankan en dan weer wat ik zelf op het moment het leukst vind. :')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
pi_123770060
Jeuj! Mijn sjaal op de Wall of Fame! *O*

En weer verder met mijn deken..
een nieuw topic, een hoop nieuwe mee-haaksters en hopelijk gauw een nieuw seizoen!! :)
  donderdag 7 maart 2013 @ 22:49:14 #8
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_123770501
Prachtig YogaLove!En whoopdidoo wat leuk. :) Ik vind die laarsjes/schoentjes van je popje schattig. O+ En Brainteaser in de OP, hoezee! Mooimooimooi. :Y
pi_123771086
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja he, en ik laat mengen muurverf en verf gewoon mijn plantenpotten weer mee, doe ik altijd met de kleur die op dat moment op de muur zit, of zoals nu paarse bank dus paarse plantenpotjes en prulletjes. hou het altijd bij 2 hoofdkleuren en witte accenten
zelf heb ik "plateau" van histor (gemengd met huismerk van de bouwmarkt want dat is goedkoper) op de muur zitten, nog steeds super blij mee!! Dit soort blauwtinten vind ik echt prachtig en combineert ontzettend goed met wit en donkerpaars bijv. (Steekt lekker af) maar ook met andere vrolijke kleurtjes kan 't prima! :)
pi_123771158
ik zag weer heleboel mooie knuffels met prachtig haar en het gehandicapte aapje/beertje wordt super goed!! Niets gehandicapt aan ;)
Mooie deken ook BrainTeaser, ben zelf ook met regenboog deken bezig in granny stripe.. duurt ook nog wel ff ;) Met welk garen heb jij hem gehaakt?
pi_123772353
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:56 schreef wild-r0se het volgende:

[..]

zelf heb ik "plateau" van histor (gemengd met huismerk van de bouwmarkt want dat is goedkoper) op de muur zitten, nog steeds super blij mee!! Dit soort blauwtinten vind ik echt prachtig en combineert ontzettend goed met wit en donkerpaars bijv. (Steekt lekker af) maar ook met andere vrolijke kleurtjes kan 't prima! :)
heb je post even bij favo gezet, gas eens kijken als ik zover ben bij de bouwmarkt ^O^
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_123777942
Goedemorgen allen :W c_/

quote:
17s.gif Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef YogaLove het volgende:
Wat wordt er hier toch hard gewerkt & gepost! :+

Hierbij mijn Alpine, de kleur is in het echt nét iets donkerder.
Er zit ongeveer 375 gr katoen/dralon in.

[ afbeelding ]
mooi! ik heb deze ook in die kleurtint gehaakt (was mijn eerste alphine) en die draag ik nog steeds bijna dagelijks... mijn favo O+
Ik heb wel de sliertjes random size gemaakt.. dan een met een slingertje van 4 dan met een slinger van 16 ^^.
Geeft een leuk springerige look als hij om mij heen hangt.

Ik was gisteren katoenen bolletjes aan het zoeken bij ons in een bepaalde kleur, maar stuitte ineens op de Yasmina van scheepjeswol / de bondt O+
Paarsig! Dus ik ben nu toch stiekem alles aan de kant aan het gooien geweest om een nieuwe sjaal te maken van alphine ^^.

Alleen in het patroon vind ik het zo irritant dat het eigenlijk niet duidelijk staat hoe je ze netjes op een rij krijgt.. vorige keer versprongen de nieuwe opsekopseaardbeien.. (ik zal wel een oude versie hebben want er staan wel meer foutjes in :+ )
Nu heb ik maar wat bedacht zodat ze wel op een lijn uitkomen, maar dat is wel even wennen ^^.
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  vrijdag 8 maart 2013 @ 09:09:11 #13
397430 HarrrrieH
Alias "het Haaknaaldje&qu
pi_123778944
Wow , wat gaan jullie hard. BT prachtige deken zeg! En iemand die een tip stuurde voor dat uberschattige tutlapje... Dankjewel! Binnenkort komen er nog meer kinders aan in mijn omgeving en voor iedereen dekens haken gaat een paar jaar duren ben ik bang...

Oh en mijn haaknaald weer gevonden! Maar ik ga toch maar even naar het wolwinkeltje voor wat reserve-exemplaren.
pi_123781250
quote:
0s.gif Op donderdag 7 maart 2013 22:57 schreef wild-r0se het volgende:
Mooie deken ook BrainTeaser, ben zelf ook met regenboog deken bezig in granny stripe.. duurt ook nog wel ff ;) Met welk garen heb jij hem gehaakt?
Dankjewel! :)
Ik heb 'm van Phildar Impact 3,5 gemaakt. Haakt best lekker, alleen soms een beetje splijterig. En achteraf gezien zou ik voor een volgende deken (daar zit ik dus ook al echt over na te denken! :@ ) voor iets dikker garen gaan denk ik.
Smile, tomorrow will be worse...
pi_123781414
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met zowel de Alpine als de Sidewalk shawl? ik twijfel.
  Moderator vrijdag 8 maart 2013 @ 10:59:05 #16
382129 crew  Donna
pi_123782313
Ik haak rustig aan alle petit fourtjes van Grietje Karwietje!

pi_123782753
quote:
7s.gif Op woensdag 6 maart 2013 11:09 schreef CREADO het volgende:

[..]

euroland heeft nu 10 ritsen 20 cm voor 1 ¤ :) *O* . Je moet geluk hebben als ze ze nog hebben...
Briljante tip bleek dit! Ze hadden ze nog. Uiteindelijk blijk ik maar ongeveer 10 cm aan rits nodig te hebben, maar deze rits kan ik eenvoudig tot de gewenst lengte afknippen.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_123783073
Nou ben druk met het konijn bezig ben nu op het stuk dat ik moet gaan minderen, eens een goed en duidelijk filmpje vinden waar dat staat.
Beginner met haken, dus tips zijn welkom! ;)
pi_123786287
Inmiddels gevonden ;)
pi_123787650
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef dapmar het volgende:
Inmiddels gevonden ;)
ja die is toch prima :-)
By DMB
pi_123787713
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 11:13 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Briljante tip bleek dit! Ze hadden ze nog. Uiteindelijk blijk ik maar ongeveer 10 cm aan rits nodig te hebben, maar deze rits kan ik eenvoudig tot de gewenst lengte afknippen.
^O^ *O*
By DMB
pi_123787847
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 12:49 schreef dapmar het volgende:
Inmiddels gevonden ;)
Goed filmpje! Zou een goede aanvulling zijn op de link in de OP over onzichtbaar minderen en meerderen!
pi_123787958
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef bietel het volgende:

[..]

Goed filmpje! Zou een goede aanvulling zijn op de link in de OP over onzichtbaar minderen en meerderen!
Ja inderdaad!
pi_123788647
Yessss het minderen lukt mij nu ook hahaha ben gewoon een soort van trots op mijzelf. Heb nu wel wat dingen gelukkig onder de knie. alleen straks de oogjes, die ik nog heel goedkoop moet zien te krijgen en dan het aan elkaar maken van alles, ja dat duurt natuurlijk nog wel even maar goedddd ;)
pi_123789582
Die petit fours zien er goed uit! Die wil ik ook nog eens gaan haken. Lijkt me een leuk cadeautje, op een etagière.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')