SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haaksels uit het vorige topic:
YogaLove's Alpine Shawl
Whoopdidoo haakte weer allerlei!
de regenboogdeken van BrainTeaser, het wachten waard!
[ Bericht 4% gewijzigd door Lutte op 08-03-2013 17:04:04 ]in de haak.
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:30 schreef trui het volgende:
neejoh! sorry als ik zo onduidelijk was dan.
zelf heb ik "plateau" van histor (gemengd met huismerk van de bouwmarkt want dat is goedkoper) op de muur zitten, nog steeds super blij mee!! Dit soort blauwtinten vind ik echt prachtig en combineert ontzettend goed met wit en donkerpaars bijv. (Steekt lekker af) maar ook met andere vrolijke kleurtjes kan 't prima!quote:Op donderdag 7 maart 2013 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja he, en ik laat mengen muurverf en verf gewoon mijn plantenpotten weer mee, doe ik altijd met de kleur die op dat moment op de muur zit, of zoals nu paarse bank dus paarse plantenpotjes en prulletjes. hou het altijd bij 2 hoofdkleuren en witte accenten
heb je post even bij favo gezet, gas eens kijken als ik zover ben bij de bouwmarktquote:Op donderdag 7 maart 2013 22:56 schreef wild-r0se het volgende:
[..]
zelf heb ik "plateau" van histor (gemengd met huismerk van de bouwmarkt want dat is goedkoper) op de muur zitten, nog steeds super blij mee!! Dit soort blauwtinten vind ik echt prachtig en combineert ontzettend goed met wit en donkerpaars bijv. (Steekt lekker af) maar ook met andere vrolijke kleurtjes kan 't prima!
mooi! ik heb deze ook in die kleurtint gehaakt (was mijn eerste alphine) en die draag ik nog steeds bijna dagelijks... mijn favoquote:Op donderdag 7 maart 2013 19:24 schreef YogaLove het volgende:
Wat wordt er hier toch hard gewerkt & gepost!![]()
Hierbij mijn Alpine, de kleur is in het echt nét iets donkerder.
Er zit ongeveer 375 gr katoen/dralon in.
[ afbeelding ]
Dankjewel!quote:Op donderdag 7 maart 2013 22:57 schreef wild-r0se het volgende:
Mooie deken ook BrainTeaser, ben zelf ook met regenboog deken bezig in granny stripe.. duurt ook nog wel ffMet welk garen heb jij hem gehaakt?
Briljante tip bleek dit! Ze hadden ze nog. Uiteindelijk blijk ik maar ongeveer 10 cm aan rits nodig te hebben, maar deze rits kan ik eenvoudig tot de gewenst lengte afknippen.quote:Op woensdag 6 maart 2013 11:09 schreef CREADO het volgende:
[..]
euroland heeft nu 10 ritsen 20 cm voor 1 ¤![]()
. Je moet geluk hebben als ze ze nog hebben...
quote:Op vrijdag 8 maart 2013 11:13 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Briljante tip bleek dit! Ze hadden ze nog. Uiteindelijk blijk ik maar ongeveer 10 cm aan rits nodig te hebben, maar deze rits kan ik eenvoudig tot de gewenst lengte afknippen.
Goed filmpje! Zou een goede aanvulling zijn op de link in de OP over onzichtbaar minderen en meerderen!quote:
Ja inderdaad!quote:Op vrijdag 8 maart 2013 13:28 schreef bietel het volgende:
[..]
Goed filmpje! Zou een goede aanvulling zijn op de link in de OP over onzichtbaar minderen en meerderen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |