Ondanks dat Nina heel onredelijk is en dwingend vind ik dat Lucas ook wel respect voor zijn zus moet hebben ipv een vriendin. Niet dat hij Wiet moet laten barsten maar zijn reactie is compleet respectloos tegenover Nina. En ik haat Nina!quote:

Ze denken niet, ze doen maar wat.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tja, ik had het al verwacht vanaf de finale van vorig seizoen. Maxime komt met een smerig plan, slaagt erin en niemand komt er ooit achter behalve de slachtoffers. En iedereen gelooft Maxime. Jaar in, jaar uit. Wat denken die schrijvers nu eigenlijk?

dat wij hierop zitten te wachtenquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:17 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Tja, ik had het al verwacht vanaf de finale van vorig seizoen. Maxime komt met een smerig plan, slaagt erin en niemand komt er ooit achter behalve de slachtoffers. En iedereen gelooft Maxime. Jaar in, jaar uit. Wat denken die schrijvers nu eigenlijk?

De spoilers klopten trouwens ook niet.quote:

Ja ik zat echt te wachten op de zoen, maar niks hoorquote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:38 schreef BeyondTheGreen het volgende:
[..]
De spoilers klopten trouwens ook niet.
Vrijdag 8 maart
Bij het regelen van de scheiding worden Ludo en Janine allebei zo emotioneel, dat het tot een zoen komt. Sjors krijgt te horen wat Bing van Aysen wil en is verbijsterd. Nina kan niet begrijpen dat Lucas sympathie heeft voor Wiet..

Ik snap er ook niets van.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:55 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Ja ik zat echt te wachten op de zoen, maar niks hoor

Of ze proberen onze nep spoilers na te doen.quote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef majahoi het volgende:
Ik denk dat ze die spoiler gewoon deden om kijkers te trekken..

Dat dus.. misschien eruit gekniptquote:Op vrijdag 8 maart 2013 21:55 schreef Jula123 het volgende:
[..]
Ja ik zat echt te wachten op de zoen, maar niks hoor

Hoezo, wil je ook voor lul lopen?quote:Op vrijdag 8 maart 2013 20:40 schreef Chiwie het volgende:
Iemand enig idee van welk merk het blazertje van Lucas is?

Dit zou best wel eens kunnen. Wat laagquote:Op vrijdag 8 maart 2013 22:31 schreef majahoi het volgende:
Ik denk dat ze die spoiler gewoon deden om kijkers te trekken..

Dan zou het alsnog amateurisme van de bovenste plank wezenquote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:08 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Dit zou best wel eens kunnen. Wat laag
Of het gaat volgende week nog door, en is die scene verplaatst.

Volgens mij is die van de H&M, maar is al een oude collectie. Verkopen ze niet meer.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 00:21 schreef Chiwie het volgende:
[..]
Neh. Vond 'm wel leuk voor m'n vriend.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |